abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19061372
Naar aanleiding van dit topic: Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!! die nu onderhand een slotje heeft omdat die vol is!

En nu deel 2 omdat de discussie nog lang niet over is!
quote:
Sphinx2K - dinsdag 11 mei 2004 @ 19:37 schreef:
prijs valt tegen... het merk is zwaar overrated nu ineens. Zelfs jongetjes van 13 lopen in die broeken. 290 euro voor een normale (!!) saaie spijkerbroek vind ik persoonlijk te duur, koop dan iets speciaals maar niet waar Ali op de hoek ook in loopt. Ik heb t sowieso niet op opvallende logo's op shirts en broeken misschien dat t daaraan ook ligt. Maar een feit is dat als je NÚ in evisu loopt je een meeloper bent, GÉÉN verstand hebt van mode en heel DÓM bent. maar goed iemand moet kopen wat ie wil natuurlijk
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
2 - als je geen verstand van mode hebt dan loop je toch echt wel in heel wat anders (een voorbeeld: spijkerbroek met overhemd in de broek, of een afgezaagde cars broek etc.)
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
4 - en geloof me 90% van de mensen betaalt er echt geen 290 euro voor, dit is altijd wel via via te krijgen, en dan maar hopen of het echt is, en nee niet iedereen gaat voor het merkje maar ook omdat er apparte modellen zijn, die de eene niet mooi vind maar de anders misschien weer wel. niet in een normale winkel te verkrijgen in elk geval.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:17:02 #2
42569 xootje
Pathetique
pi_19061527
je druk maken om je kleren is voor de plebs
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
pi_19061636
koop gewoon een leuke spijkerbroek bij jeans center, weet ik veel, 30 pleurootjes ? en je bent klaar, gaan lang mee, zitten lekker, waarom zo''n f*cking dure broek van 290 euro ?!?!
pi_19061656
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef xootje het volgende:
je druk maken om je kleren is voor de plebs
voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.
fila, adidas, cars etc.....dat is toch eerder voor de plebs.
pi_19061755
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
God, ik daag je uit om eens hier in het gooi te kijken. Bijna alles is hier Evisu (wat zien die kleren er trouwens vaak nichterig uit) of G-sus (maar dat laatste zal wel overal in het land zo zijn).
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:27:02 #6
42569 xootje
Pathetique
pi_19061762
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah

overigens..

als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)

WAAROM noem je dan van die kutmerken?

prada? diesel?

kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?

koop iets van armani ofzo.
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:30:32 #7
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_19061836
Echte Evisu heeft wel stijl maar bij ons op school lopen allemaal jongetjes van 13 in van die witte t-shirts met evisu teken er op, zo nep als wat
pi_19061915
quote:
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
pi_19061986
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:

overigens..

als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)

prada? diesel?

kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?

waarom scheld je me uit? doe ik toch ook niet, beetje onvolwassen.

armani is ook mooi merk trouwens, en wat is er mis met diesel?

ben je een ruzie maker van nature?
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:41:17 #10
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_19062044
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:

overigens..

prada? diesel?

woooooo......

armani? vind je vriendje dat mooi?

jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)
................reken er maar niet op.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:47:23 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19062157
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:41 schreef agRESSIV-e het volgende:

[..]

woooooo......

armani? vind je vriendje dat mooi?

jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:48:57 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19062182
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
pi_19062418
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
MOet je ff in denhaag, amsterdam, rotterdam kijken...
4
pi_19062454
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:14:02 #15
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_19062545
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest .
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:17:27 #16
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062594
Wie waagt zich nou in CARS en FILA whahahaha
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19062598
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef thetruth het volgende:

[..]

Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
Je hebt gelijk, rekenen is voor de dommen, correct taalgebruik alleen voor nerds en lezen is voor kneusjes!
pi_19062599
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
pi_19062632
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
Volgens mij wast ze hem in het weekend, dan zie ik haar niet...
Tja, ik vind dat echt van die typische figuren die totaal niet met geld om kunnen gaan, kinderen nemen bij een toevallig voorbijkomend vriendje en vervolgens gaan zeuren dat de bijstand zo laag is aangezien ze haar huur niet kan betalen... .
pi_19062658
maar als ik 5 dagen in dezelfde broek rondloop stinkt ie toch echt wel een beetje.. misschien ben ik gewoon een stinkerd..
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:21:13 #21
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062662
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
daar kan je 5 cars van kopen

Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19062682
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef Gianluca het volgende:

[..]

daar kan je 5 cars van kopen

Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler .
pi_19062730
¤290 voor een broek.. hehehe.. ben ik erg benieuwd.. iemand pics..?

dit soort topics doet mij een beetje afkeer krijgen van fok! .. kan TS niet gewoon de AIDS problematiek even hier aankaarten ipv. te zeuren over zijn 10¤ kostende broek (feitelijk productiekosten).. ?
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:26:04 #24
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062732
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler .
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
pi_19062783
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Gianluca het volgende:
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te ver .

Hoewel ik ze wel heb, maar dat was nodig i.v.m. dansles
pi_19062803

ff zonder dollen.. al zou ik ¤100 euro toe krijgen om hiermee voor 1 dag door de stad te lopen.. denk niet dat ik het zou doen..
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:34:29 #27
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062825
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te ver .

Hoewel ik ze wel heb, maar dat was nodig i.v.m. dansles
met van die strepen

geen domme opmerkingen zoals: rode of blauwe strepen
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:36:33 #28
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062846
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]

ff zonder dollen.. al zou ik ¤100 euro toe krijgen om hiermee voor 1 dag door de stad te lopen.. denk niet dat ik het zou doen..
Veel kleding is reclame........maar dit is wel extreem.........ook een groot (lees te bekend) merk geworden

En zoals Kasta al zei: er zijn veel mensen die er makkelijk een half maandsalaris voor over hebben om met een mainstream merk als dit te patsen
pi_19064779
moest dat "Dammmzz" nou echt weer in de topictitel?

Zegt wel genoeg over de mensen die in die rare broeken lopen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:31:04 #30
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19066459
quote:
[afbeelding]

't is gewoon niet je stijl, ik heb zelf wel die broek. ieder zijn eigen smaak toch? respect.
pi_19067007
waar worden ze gemaakt..? indonesie..? kinderarbeid..?
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:43:48 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19068228
Spijkerbroeken interesseren me weinig. ¤70/80 vind ik wel genoeg. Die van Evisu zien er niet uit.

Truien, polo's en schoenen zijn wat dat betreft meer mijn ding. Lacoste, Stone Island, Ralph Lauren, Paul & Shark etc...
A.M.A.B
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:44:27 #33
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19068239
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:56 schreef Omkron het volgende:
waar worden ze gemaakt..? indonesie..? kinderarbeid..?
als of ik daar wakker van lig....trouwens bijna alle kleding wat te koop is in nederland, legaal of illegaal wordt gemaakt in arme landjes en vaak door kleine kinders..... waarom denk je dat H&M onder andere zo goedkoop is? (ook wel leuke kleding trouwens voor niet al te veel geld)
pi_19068309
quote:
spijkerbroek met overhemd in de broek
Daar is niets mis mee.
PE#1
pi_19068592
Buiten het feit dat ik het niet mooi vind, is het ook nog eens echt overprized. Ik vind dat hier erg wordt gediscussieerd over merken welke je wel zou moeten dragen en welke niet. Je moet gewoon kijken wat je mooi staat. Mij zul je nooit van mijn leven in een Boss pak zien omdat het mij gewoon niet staat. Ik ben niet zo lang dus ik ga eerder voor Corneliani. Ook overhemden soms laat ik ze op maat maken (heb je in ieder geval iets wat je zelf mooi vind en wat goed past en origineel is) of koop ik dure overhemden die echt mooi zitten en andere keren koop ik gewoon bij de hema een overhemd als die echt goed zit.
Een paar jaar geleden was ik nog wel zo. Mijn hele kast hangt nog vol met de hele collectie van Ralph Lauren, maar als ik nou kijk hoe die zitten en de stof dan vind ik toch niet dat het mooi valt.
Ook al die mode ontwerpers houden vaak van dingen waarvan je niet aan af kan zien dat het duur is maar het wel is. Tja dat is dan weer de andere kant
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:59:48 #36
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19068641
Evisu was 5,6 jaar geleden hot, nu al lang niet meer.

Neemt niet weg dat ze best mooie broeken en rokken maken van een mooie zware kwaliteit denim, ik zou alleen nooit zo'n hele opzichtige kopen. Eentje met een klein evisutekentje gaat nog wel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:25:40 #37
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_19069362
Waar ik eigenlijk niemand over hoor, is de pasvorm, het draagcomfort.
Iedereen die ooit een (echte) Evisu broek gedragen heeft, weet dat het draagcomfort super is!

Ikzelf bezit 3 genuine Evisu broeken, varierend in leefttijd van 3 tot 5 jaar. En ze zien er nog perfect uit! Je moet ze inderdaad niet op 40 graden wassen, maar als je ze netjes verzorgt, spaar je uiteindelijk meer geld uit dan iedere 4 maanden een nieuwe Cars broek
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:28:10 #38
67670 Skv
Cynist.
pi_19075534
kutknop
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:28:24 #39
67670 Skv
Cynist.
pi_19075541
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Omkron het volgende:
¤290 voor een broek.. hehehe.. ben ik erg benieuwd.. iemand pics..?

dit soort topics doet mij een beetje afkeer krijgen van fok! .. kan TS niet gewoon de AIDS problematiek even hier aankaarten ipv. te zeuren over zijn 10¤ kostende broek (feitelijk productiekosten).. ?
Nogmaals..

En ja, ik durf er in rond te lopen, en ja, ik vind em zelf wel mooi.

woensdag 12 mei 2004 @ 16:31:56 #40
67670 Skv
Cynist.
pi_19075639
Ben het verder overal wel met meneer et aapje eenz
pi_19075990
Prijs van Evisu boeit me niet eens ik heb altijd dure kleren. Maar elke rand debiel en vooral van die eikels lopen tegenwoordig in Evisu (meestal zwaar nep). En jawel elke boerelul loopt er tegenwoordig in rond omdat het opeens cool is. 3 jaar geleden hadden meeste nog nooit van dit merk gehoord. Ik draag het nog niet al kreeg ik het gratis. Iedereen denkt toch dat je nep shit aan hebt. Ik heb 2 jaar geleden een broek hiervan gehad ben blij dat ik niet veel meer van Evisu in mijn collectie heb zitten want ik trek het nu dus niet meer aan door al die neppers en sukkels en meelopers erin.....
pi_19077594
Zoals sommige al zeggen, de echte Evisu's hebben een comfort wat bijna perfect is.
Zelf heb ik nooit zo'n broek gehad, en nu wil ik hem niet meer omdat elk boer er al mee loopt.

En de prijs, ach...wat is duur?
Ik heb ook altijd wel dure kleren, maar die koop ik omdat IK ze mooi vind, en om er niet zo standaard als de rest erbij te lopen.

Wie kijkt er bij het kleren kopen nou naar de prijs? Die zie ik wel op het bonnetje als ik thuis ben.

woensdag 12 mei 2004 @ 18:45:53 #43
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_19078685
Haha, kwam net nog een gozer naar me toe...zo van: "He ik heb broeken te koop, van die Evisu broeken voor 60,-"
Ik: "nee sorry, geen intresse"
hij: "Ja maar ze zijn wel echt hoor, niet gestolen, maar wel echt"
ik: "Sorry, ik wil nog niet dood gevonden worden met een Evisu broek aan me kont"
hij:
ik:
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:05:40 #44
67670 Skv
Cynist.
pi_19079280
Whaha.. zeker zelf gemaakt van een zak ouwe aardappelen ofzo
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:26:49 #45
23325 percy
the percy
pi_19081565
mijn broertje heeft ook zo'n broek. Dat ik hem er voor het eerst mee zag lopen, kon je me echt oprapen, wat een domme broeken zeg. Nog liever zo'n broek met van die nepgaten erin.
billie?
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:44:45 #46
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_19086504
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Nogmaals..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, ik durf er in rond te lopen, en ja, ik vind em zelf wel mooi.

I kvind hem eigenlijk ook wel vet
Vaya con Dios!
pi_19092200
quote:
[afbeelding]

lijkt net of een neger die 3 jaar geen sex gehad heeft over de achterkant is klaargekomen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_19095868
Er zijn wel aardige broeken bij, maar dan vooral met zon bescheiden evisu tekentje op de kontzak en niet zon grote achterop, das echt voor wannebees gewoon.

En die sloeber shirts, wit bijv met zon groot evisu teken erop
X
pi_19097957
Gewoon zielig hoe Evisumannetjes erbij denken te moeten lopen. Op wie proberen jullie te lijken? Op de eerste de beste kamper of op een of andere neger uit de gemiddelde MTV clip met kleding ter waarde van een leuke middenklasser.

Een ding is zeker; de gastjes die er zo bij denken te moeten lopen, proberen er toch een en ander mee te compenseren. Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_19098881
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon zielig hoe Evisumannetjes erbij denken te moeten lopen. Op wie proberen jullie te lijken? Op de eerste de beste kamper of op een of andere neger uit de gemiddelde MTV clip met kleding ter waarde van een leuke middenklasser.
ieder zn idool...die gasten willen op hun idool lijken. is dat zo vreemd?
pi_19098994
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef thumper het volgende:
Iedereen die ooit een (echte) Evisu broek gedragen heeft, weet dat het draagcomfort super is!
Alsof dat bij goedkopere broek niet het geval is. Heb je wel eens een Dockers D4 aangehad? Die heeft ook een erg goede pasvorm, terwijl deze maar 49 euro kosten. Diesel spijkerbroeken zitten ook heel erg goed, en deze gaan zelden over de 150 euro. Echt hoor die Evisu-broeken zijn hun prijs niet waard.

Wat zijn dat trouwens voor prutserbroeken als je ze niet eens op 40 graden kunt wassen.
pi_19102162
Wat maken mensen zich druk om wat andere mensen uitgeven aan een broek???
Jullie hoeven t tog niet te betalen. ¤250 voor een mooie evisu broek heb ik er best
voor over. Zitten zeer lekker en gaan lang mee. Wat ik wel jammer vind dat elke
kutboer er tegenwoordig in loopt.
pi_19102224
You ARE not your Evisu-trousers!
pi_19102719
quote:

Een ding is zeker; de gastjes die er zo bij denken te moeten lopen, proberen er toch een en ander mee te compenseren. Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
Hm. Ik doe VWO. Weet niet of dat intelligent is ofzo
pi_19102945
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef _TaNaTi_ het volgende:
You ARE not your Evisu-trousers!
!
quote:
"You are not your job.
You are not how much you have in the bank.
You are not the contents of your wallet.
You are not your fucking Khakis.
You are not a beautiful and unique snowflake.
You are the all-singing, all-dancing crap of
the world."
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:30:32 #56
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19108581
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.
fila, adidas, cars etc.....dat is toch eerder voor de plebs.
Ik maak me dus echt niet druk om wat ik draag. beetje me geld aan die stomme onzin uitgeven. kan er veel leukere dingen voor doen. €40 voor een broek is meer dan genoeg.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:41:08 #57
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19108849
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef thumper het volgende:

Ikzelf bezit 3 genuine Evisu broeken, varierend in leefttijd van 3 tot 5 jaar. En ze zien er nog perfect uit! Je moet ze inderdaad niet op 40 graden wassen, maar als je ze netjes verzorgt, spaar je uiteindelijk meer geld uit dan iedere 4 maanden een nieuwe Cars broek
Ik heb ong 6 broeken en die heb ik nu zeker 8-9 maanden en zijn nog wel goed. ik hoef ook geen andere. en ze kostten denk ik 20-40 per stuk. en ze zitten goed.

dus om nu 300 voor een broek te betalen.....
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:43:49 #58
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_19108910
ik wil iets anders aanhalen. kijk of iemand een broek draagt van ¤250 of ¤40 of ¤1000 maakt mij geen flikker uit. alleen ik vind het alleen stom dat (sorrie voor het woordt) die kakkers die denken dat ze helemaal te gek zijn omdat ze een merk broek aanhebben. zeggen ze tegen bijvoorbeeld skaters. troep broeken, of vuilniszakken, terwijl deze broeken ook al snel ¤150 kosten. alleen is dan een ander merk. dit vind ik dus erg.

(ter verduidelijking ik ben geen kakker of skater of iets dergelijks. Ik koop meestal gewoon wat ik leuk vind en kijk niet wat het kost. of welk merk het is)
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_19110541
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef B_BOY het volgende:
ik wil iets anders aanhalen. kijk of iemand een broek draagt van ¤250 of ¤40 of ¤1000 maakt mij geen flikker uit. alleen ik vind het alleen stom dat (sorrie voor het woordt) die kakkers die denken dat ze helemaal te gek zijn omdat ze een merk broek aanhebben. zeggen ze tegen bijvoorbeeld skaters. troep broeken, of vuilniszakken, terwijl deze broeken ook al snel ¤150 kosten. alleen is dan een ander merk. dit vind ik dus erg.

(ter verduidelijking ik ben geen kakker of skater of iets dergelijks. Ik koop meestal gewoon wat ik leuk vind en kijk niet wat het kost. of welk merk het is)
1) ik ben alles behalve een kakker.
2):
Ik zeg niet tegen anderen dat ze ratten zijn omdat ze goedkopere broeken aan heb. Als ik nou een keer heel veel geld aan een broek oid uitgeef is dat mijn eigen keuze, en niet iets om anderen op te pakken. Ik erger me ook niet aan mensen die niet zo veel geld aan kleding uitgeven, zolang ze er maar moeite voor doen om er normaal uit te zien.

Ik wil graag vette kleren hebben, dus ga ik redelijk vaak de stad in en zoek wat nieuw spul bij mekaar enzo. Ik vind dat als je je geen fuck interessert in mode en het je allemaal niks uitmaakt, je niet moet gaan zitten zeiken op mensen die het wél belangrijk vinden. Is denk ik allemaal een kwestie van prioriteiten stellen.

In deel 1 van dit topic beginnen een heel stel zeikerds direct te huilen dat ze nooit zo'n broek willen hebben en dat het belachelijk duur is. Maar ondertussen hebben ze wel de duurste en mooist getweakte airflow liquid-cooled computer staan snorren op hun bureautje. Hadden ze ook 4 of 5 hele dure broeken van kunnen kopen.

Ik bedoel hiermee te zeggen: voor je iemand afzeikt, kijk of je er zelf normaal bij loopt, en zeik niemand af als je er toch geen fuck om geeft.

weet niet of het helemaal duidelijk is, hoop het maar
pi_19110564
alle meelopers lopen met evisu
pi_19110592
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
alle meelopers lopen met evisu
Ja, is goed.
Alleen jammer dat niemand het hier heeft Is niet te koop in heel overijssel zowat (iig niet in Enschede).
Laat ze dus maar met mij meelopen. Of niet natuurlijk.
pi_19110639
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, is goed.
Alleen jammer dat niemand het hier heeft Is niet te koop in heel overijssel zowat (iig niet in Enschede).
Laat ze dus maar met mij meelopen. Of niet natuurlijk.
Gehehe

Ej.. ik kom donderdag daar heen
pi_19110669
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

Gehehe

Ej.. ik kom donderdag daar heen
Lame rade, naar Dereq ?
pi_19110749
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Lame rade, naar Dereq ?
Yeah mayB zie k je wel
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:04:36 #65
31816 thumper
pi_19116803
quote:
-knip- Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
En ik dan?
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:05:43 #66
31816 thumper
pi_19116818
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:11 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat zijn dat trouwens voor prutserbroeken als je ze niet eens op 40 graden kunt wassen.
Je wast je driedelig pak toch ook niet op 40 graden? kleding die lang mee moet gaan verzorg je ook goed!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:07:26 #67
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19116850
Diesel Rivec is gewoon de broek die mij het beste zit. Dus nog 3 kopen binnenkort.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:41:44 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19124428
quote:

ja en jij luisterd metellica en draagt kisten....

generaliserende lul!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:46:46 #69
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19124576
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:43 schreef Skv het volgende:

[..]

1) ik ben alles behalve een kakker.
2):
Ik zeg niet tegen anderen dat ze ratten zijn omdat ze goedkopere broeken aan heb. Als ik nou een keer heel veel geld aan een broek oid uitgeef is dat mijn eigen keuze, en niet iets om anderen op te pakken. Ik erger me ook niet aan mensen die niet zo veel geld aan kleding uitgeven, zolang ze er maar moeite voor doen om er normaal uit te zien.

Ik wil graag vette kleren hebben, dus ga ik redelijk vaak de stad in en zoek wat nieuw spul bij mekaar enzo. Ik vind dat als je je geen fuck interessert in mode en het je allemaal niks uitmaakt, je niet moet gaan zitten zeiken op mensen die het wél belangrijk vinden. Is denk ik allemaal een kwestie van prioriteiten stellen.

In deel 1 van dit topic beginnen een heel stel zeikerds direct te huilen dat ze nooit zo'n broek willen hebben en dat het belachelijk duur is. Maar ondertussen hebben ze wel de duurste en mooist getweakte airflow liquid-cooled computer staan snorren op hun bureautje. Hadden ze ook 4 of 5 hele dure broeken van kunnen kopen.

Ik bedoel hiermee te zeggen: voor je iemand afzeikt, kijk of je er zelf normaal bij loopt, en zeik niemand af als je er toch geen fuck om geeft.

weet niet of het helemaal duidelijk is, hoop het maar
Eensch! niets aan toe te voegen.
pi_19124814
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:05 schreef thumper het volgende:

[..]

Je wast je driedelig pak toch ook niet op 40 graden? kleding die lang mee moet gaan verzorg je ook goed!
Pakken laat breng je naar de stomerij, die doe je niet in de was. Ik was mijn Diesel broek op 40 graden en die gaat al 1,5 jaar mee.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:25:47 #71
31816 thumper
pi_19125685
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Pakken laat breng je naar de stomerij, die doe je niet in de was. Ik was mijn Diesel broek op 40 graden en die gaat al 1,5 jaar mee.
Juist, en ik breng mijn Evisu's naar de stomerij. Op deze manier gaan ze al 3 tot 5 jaar mee
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:41:33 #72
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19126155
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef thumper het volgende:

[..]

Juist, en ik breng mijn Evisu's naar de stomerij. Op deze manier gaan ze al 3 tot 5 jaar mee
En je vind het niet vaag dat je een spijkerbroek notabene naar de stomerij moet brengen??
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:43:39 #73
31816 thumper
pi_19126212
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:41 schreef Untouchables het volgende:

[..]

En je vind het niet vaag dat je een spijkerbroek notabene naar de stomerij moet brengen??
Nee, elk kledingstuk waar ik zuinig op ben en/of mij een hoop geld gekost heeft breng ik naar de stomerij
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:51:57 #74
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19133779
Geweldig dat we al een deel 2 hebben mensen. Anyway, hebben ze geen Evisu bij de Men at Work iig? Vind het wel gek, maar komt vast nog wel, het winkelcentrum in Enschede is volop in ontwikkeling, dat zie je ook wel.

Als je broeken naar de stomerij moet brengen dan, ondanks dat het misschien een goede broek is, denk ik dat ze voor doorgaans gebruik enigszins onbruikbaar zijn. las laatst in de Volkskrant over sokken die na 4 keer dragen waren doorgesleten
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:58:05 #75
32974 Xante
Levend en wel
pi_19136983
Overigens wel een beetje onzin, die discussie erover. Ik zou zelf nooit zo'n broek kopen (ik kan genoeg broeken voor minder vinden die ik ook lekker vind zitten, en die ook mooi zijn), maar als iemand dat nou wel zou willen, so what?

Jezus zeg, er draagt iemand echte Evisu kleding, help .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:09:41 #76
67670 Skv
Cynist.
pi_19144986
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Geweldig dat we al een deel 2 hebben mensen. Anyway, hebben ze geen Evisu bij de Men at Work iig? Vind het wel gek, maar komt vast nog wel, het winkelcentrum in Enschede is volop in ontwikkeling, dat zie je ook wel.
Nope, hebben ze dr niet.. alleen maar g-star, gsus, replay enzo..
Denken zeker dat ie arme arbeidertjes het hier niet kunnen betalen
wat ook wel zo is waarschijnlijk

[ Bericht 7% gewijzigd door Skv op 15-05-2004 13:23:32 ]
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:19:15 #77
34813 Jerommeke.nl
pi_19146326
Hehe, de jeugd gedraagt zich toch wel enigszins anders daarvan denk ik. Een beetje uitgaven mag wel voor kwaliteit, zou ik zeggen. Zeker als je al volgroeid bent.

Vind trouwens dat sommige zaken best wel hierheen kunnen komen. In Enschede zit geen enkele zaak van Levi's zelf, terwijl er in Amsterdam alleen in de Kalverstraat er 3 zitten.

Hoezo ongelijk verspreid.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:21:20 #78
67670 Skv
Cynist.
pi_19146371
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hehe, de jeugd gedraagt zich toch wel enigszins anders daarvan denk ik. Een beetje uitgaven mag wel voor kwaliteit, zou ik zeggen. Zeker als je al volgroeid bent.

Vind trouwens dat sommige zaken best wel hierheen kunnen komen. In Enschede zit geen enkele zaak van Levi's zelf, terwijl er in Amsterdam alleen in de Kalverstraat er 3 zitten.

Hoezo ongelijk verspreid.
Amsterdam is een wereldstad
In Enschede komen alleen maar arme duitsers die toch geen kleding kopen omdat ze er nooit normaal uit zouden komen zien, wat je ze ook aantrekt. Daarom doen ze daar geen moeite meer voor
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:27:07 #79
34813 Jerommeke.nl
pi_19146468
Ja maar 3 winkels in de Kalverstraat is natuurlijk ook onzin. Qua verhuurkosten kan je voor een winkel in de Kalverstraat minstens 2 winkels in Enschede runnen. Wel veel Duitse mensen viel me op toen ik ook een keer in de stad was.

Maar waar gaan alle Enschede'ers dan heen? Naar Amsterdam zeker
pi_19154375
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:33 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

!
[..]
Waar is die quote van?
Op zaterdag 15 mei 2004 20:21 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Waar is die quote van?
Fight Club, jij ketter.

Gaat ASAP halen op dvd en ga hem kijken wanneer je niet in slaap kan komen. Succes gegarandeerd.
pi_19993399
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:07 schreef X-Ray het volgende:
Diesel Rivec is gewoon de broek die mij het beste zit. Dus nog 3 kopen binnenkort.
Rivex was dat toch ?
Die zitten iig geweldig idd
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:43:44 #83
67670 Skv
Cynist.
pi_19993551
Heb nog 2 nieuwe shirts gehaald
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:59:05 #84
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_19994057
En hoe mag een Evisu broek eruit zien??? Skv, kan je weer een fotootje maken?
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_20001177
Welke sukkel koopt dan ook Evisu's in de winkel ?? Ik bedoel, hoe lomp kan je zijn ? Koop ze liever van een neef ofzo , lekker goedkoop (50/60 euro voor broeken die rond de 300 euro zitten vind ik het goedkoop).........
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:32:21 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_20001254
Goed.... Evisu is dus momenteel het nieuwste meeloopmerk wat iedereen moet hebben? Was dat een jaar of twee terug niet G-Star?

Ik koop nog steeds gewoon goedkope spijkerbroeken van Lee!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_20001327
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:32 schreef maartena het volgende:
Goed.... Evisu is dus momenteel het nieuwste meeloopmerk wat iedereen moet hebben? Was dat een jaar of twee terug niet G-Star?

Ik koop nog steeds gewoon goedkope spijkerbroeken van Lee!
en gelijk heb je...
pi_20003584
WTF?? 290 euro voor een broek??
Ik haal mijn broeken voor 10 euro van de markt (2stuks 17 euro )
altijd offtopic...
pi_20005561
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:27 schreef STEREOTYPE het volgende:
WTF?? 290 euro voor een broek??
Ik haal mijn broeken voor 10 euro van de markt (2stuks 17 euro )
Het is maar net waar jij je geld aan uit wil geven. De een wil allemaal troep voor de computer kopen of andere hobby's de ander koopt er kleren voor. Ik zou bv niet eens in een omtrek van 10 meter dood om zo'n broek van de markt gevonden willen worden.
Maar die Evisu broeken zijn niks meer. Daar lopen kinderen van 15 in rond in van die neppers. Paar jaar geleden was je er wel cool in. Toen kende erg veel mensen het merk niet.......
pi_20005670
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het is maar net waar jij je geld aan uit wil geven. De een wil allemaal troep voor de computer kopen of andere hobby's de ander koopt er kleren voor. Ik zou bv niet eens in een omtrek van 10 meter dood om zo'n broek van de markt gevonden willen worden.
Maar die Evisu broeken zijn niks meer. Daar lopen kinderen van 15 in rond in van die neppers. Paar jaar geleden was je er wel cool in. Toen kende erg veel mensen het merk niet.......
Wees blij dat je dan wat aan hebt. Ook als zo'n broek 60/80 euro zou kosten zou ik um nog niet kopen.
pi_20005915
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

LOL, ik koop gewoon fabrieksoverschotten. Er is niks mis mee. Hebben ook een 'goede pasvorm', en gaan ook wel een tijd mee. Met merkkleding betaal je 50 voor de broek en de rest voor het merk. En wat voor een kutbroek heb je als hij bij 40 graden al krimt??
altijd offtopic...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:25:45 #92
67670 Skv
Cynist.
pi_20006776
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:59 schreef hollander76 het volgende:
En hoe mag een Evisu broek eruit zien??? Skv, kan je weer een fotootje maken?
foto's van shirts:

van broek maak ik thusi wel een keer.. bne nu niet thuis
pi_20013897
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Skv het volgende:

[..]

foto's van shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat je daarin durft rond te lopen, serieus.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:42:29 #94
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20014183
Dat je door de broek die je draagt een soort van status krijgt is zielig en vermakelijk tegelijk.
Je wordt niet gewaardeerd om je kleding, maar om je karakter.
Als je denk dat door het dragen van merkkleding erbij hoort ben je een dom rund die net een viervoudige BSE aanval heeft gehad.

!
pi_20014324
en stelt dat Evisu tekentje nou nog wat voor ? is het een mislukte vogel ofzo
fokschaap
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:53:10 #96
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20014371
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:51 schreef Viola_Holt het volgende:
en stelt dat Evisu tekentje nou nog wat voor ? is het een mislukte vogel ofzo
Nee, spelen in op de mc Donalds jeugd.
pi_20014526
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee, spelen in op de mc Donalds jeugd.

Dat is whack, mate.
pi_20014596
220 Pleuro voor een broek betalen en dan krimpt ie nog in de was ook!
pi_20016409
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:42 schreef Xebrozius het volgende:
Dat je door de broek die je draagt een soort van status krijgt is zielig en vermakelijk tegelijk.
Je wordt niet gewaardeerd om je kleding, maar om je karakter.
Als je denk dat door het dragen van merkkleding erbij hoort ben je een dom rund die net een viervoudige BSE aanval heeft gehad.

!

Ik draag het omdat ik het mooi vind, niet omdat ergens bij wil horen.

pi_20016887
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 14:50 schreef Skv het volgende:

[..]

denk je nou echt dat die 2 zaken niks met elkaar te maken hebben? jij kan het alleen niet meer scheiden.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 16:03:50 #101
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20017758
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:58 schreef STEREOTYPE het volgende:

[..]

LOL, ik koop gewoon fabrieksoverschotten. Er is niks mis mee. Hebben ook een 'goede pasvorm', en gaan ook wel een tijd mee. Met merkkleding betaal je 50 voor de broek en de rest voor het merk. En wat voor een kutbroek heb je als hij bij 40 graden al krimt??
Mijn broeken krimpen niet Ik draag geen Evisu meer dat is passé........
  zaterdag 19 juni 2004 @ 16:05:43 #102
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20017795
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Skv het volgende:

[..]

foto's van shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuke imitatie shirts. Koop ze gewoon in de winkel als je zo nodig nu pas wil gaan lopen in Evisu. Genoeg plaatsen waar ze die shit nu verkopen........
pi_20018594
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:05 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leuke imitatie shirts. Koop ze gewoon in de winkel als je zo nodig nu pas wil gaan lopen in Evisu. Genoeg plaatsen waar ze die shit nu verkopen........
ze zien er inderdaad erg nep uit
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:33:54 #104
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20020360
quote:

[..]

Ik wilde neuken op mijn 15e omdat het me lekker leek, niet om er bij te horen .
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:34:42 #105
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20020372
Ik dronk in het begin bier omdat ik dat gore bocht lekker vond, niet omdat al mijn vrienden al bier dronken
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:35:32 #106
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20020388
Ik droeg nike air max omdat ze zo lekker zaten, en zóóó duurzaam waren, niet omdat iedereen ze droeg .
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:37:59 #107
45530 Mistix
Twenty Something
pi_20020428
ik rookte op mn 12e omdat het zo lekker was, niet omdat iedereen het deed...

( om maar even in te spelen op Xebro)
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:39:52 #108
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20020451
Ik luisterde naar de top 40 omdat die muziek het toppunt van verscheidenheid was, niet omdat iedereen er naar luisterde .
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:39:58 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_20020453
ik betaal 500 oude guldens voor één t-shirt, niet omdat er een
merk op staat, maar gewoon omdat het zo'n fijn lapje stof is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:41:40 #110
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20020482
Ik mijn opinie ben je simpelweg een zwakzinnige mongool met teveel geld die er amechtig probeert erbij te horen zonder zich te realiseren dat door gewoon jezelf te zijn je ook prima geaccepteerd wordt.
pi_20020541
Ik word zo ziek van die reacties van 'het zit lekker' en 'het is betere kwaliteit'.
altijd offtopic...
pi_20020549
Voor iets origineels kan je beter een spijkerbroek die fijn zit kopen, plus een potje textielverf. Overal te koop, ook in de provincie en wasbaar op 40 graden
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:48:00 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_20020586
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Voor iets origineels kan je beter een spijkerbroek die fijn zit kopen, plus een potje textielverf. Overal te koop, ook in de provincie en wasbaar op 40 graden

optiefen randstadhoer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20020649
Hihihi, ik woon ook niet in een grote stad hoor......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:53:41 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_20020706
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Hihihi, ik woon ook niet in een grote stad hoor......
okee dat maakt het weer okee allemaal
pi_20020979
quote:

[..]

Kom op man, en jij gelooft jezelf?
  zondag 20 juni 2004 @ 13:36:12 #117
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20038003
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:39 schreef Adelante het volgende:
ik betaal 500 oude guldens voor één t-shirt, niet omdat er een
merk op staat, maar gewoon omdat het zo'n fijn lapje stof is :{
Hoezo? Die clown betaald er paar 10tjes voor omdat het nep spul is via een of ander handelaartje. Kijk bv op meneertjes website daar hebben ze ALLEMAAL nep kleding. (door consumenten voorlichting sites al gewaarschuwd).
Typisch geval van erbij willen horen maar net niet kunnen.......... :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:16:55 ]
  zondag 20 juni 2004 @ 14:33:13 #118
67670 Skv
Cynist.
pi_20039409
Fock jullie allemaal met je gezeik
pi_20039774
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Skv het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen je doorhebben met je nepkleertjes..
Maakt natuurlijk niet uit of het echt of nep is.. maar zeggen dat je ze egt uit de winkel hebt.. terwijl je zelf ook best wel weet dat het fucking nep is is gewoon erg zielig
  zondag 20 juni 2004 @ 15:00:25 #120
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_20040114
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef tonks het volgende:

[..]

Maakt natuurlijk niet uit of het echt of nep is.. maar zeggen dat je ze egt uit de winkel hebt.. terwijl je zelf ook best wel weet dat het fucking nep is is gewoon erg zielig
Wat doen jullie moeilijk over de kleding van een ander??? Als o.a. SKV in dat soort kleren wil lopen, laat hem. Wees blij dat jullie het niet hoef te dragen, en laat dat over aan een ander! Ik vind het zelf niet zo heel belangrijk wat iemand aantrekt, maar ik ben wel geinteressseerd waar jullie zo moeilijk over doen. ALs iemand er zo bij wil lopen, laat hem dan! Echt of nep, who cares??? Het gaat er toch om, dat je loopt in iets wat je mooi vindt??? Dat je iets aanhebt waarin jij je comfortabel voelt??? En of dat een Apocaliptica (oid) tshirt is, of dat je in 'merkkleding' loopt... wat maakt het uit??? Stelletje zeikerds.

@ SKV: sommige van die t-shirts zien er leuk uit.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_20040117
Wat mij het meeste opvalt dat een heleboel mensen het toevallig mooi vinden. Dat klopt toch niet?!
  zondag 20 juni 2004 @ 15:06:16 #122
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20040262
quote:
Ja, dan laat je zien dat je inderdaad betere argumenten hebt dan 'het zit gewoon lekker'.
Je laat alleen maar zien hoe oppervlakkig je bent .
pi_20040314
Het leuke is dat veel mensen denken hip te zijn als ze kleding hebben van Evisu.

Ik ken mensen die stukken stijlvoller gekleed zijn, terwijl ze nauwelijks merkkleding hebben. Je moet er gewoon 'feeling' voor hebben en de merkjes boeien daarbij vaak geen reet.
It's easier to get forgiveness than permission.
  zondag 20 juni 2004 @ 15:11:45 #124
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20040444
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:07 schreef Glacius het volgende:
Het leuke is dat veel mensen denken hip te zijn als ze kleding hebben van Evisu.

Ik ken mensen die stukken stijlvoller gekleed zijn, terwijl ze nauwelijks merkkleding hebben. Je moet er gewoon 'feeling' voor hebben en de merkjes boeien daarbij vaak geen reet.
Stijl meet je niet af aan kleding.
Stijl heb je.
pi_20041231
TS is gewoon een BrEeZaH, simpel, het feit dat ie het woord "Dammzzz" gebruikt en zo'n lullo is die denkt anderen te kunnen afzeiken omdat ze minder dure en bekende broeken kopen, zegt daar al genoeg over.

Ik had toevallig 2 van die trendneukers in m'n klas zitten, die kochten gewoon de meest afzichtelijke kleding, zo lang het maar G-sus was want dat was immers wat hun vriendinnen wouden. Je kon er vaker gewoon makkelijk achter komen dat ze het soms zelf niet eens zo verschrikkelijk mooi vonden, maar ja, het is G-sus, toch?

Maarja, deze mensen halen me echt het bloed onder de nagels uit. Op een dag kwam één van die figuren 's morgens naar school met een nieuwe G-sus jas. Dat ding zag er gewoon verschrikkelijk uit. De mouwen waren bijvoorbeeld ruwm en het hele torso-gedeelte was gewoon glad maar hat zo'n patroon er door heen lopen wat op een dekbed van mijn oma leek. Maar natuurlijk, meneer vond het mooi want er stond immers een groot zwart G-sus teken op.

Ik haat mensen die denken cool en stoer te zijn door het kopen en dragen van zogenaamde dure kleding, en vervolgens meestal ook nog eens smerig veel op andere mensen hun kleding liggen te letten. Als je Evisu of Gsus kleding koopt dan is het meestal niet omdat je het mooi vind. Nee, 9 van de 10 keer ben je dus wéér een van die oncreatieve mongolen die ergens bij wil horen.

Ik? Ik heb zelf ook 2 G-sus longsleeves ergens in m'n kleerkast liggen, maar die heb ik omdat ik ze mooi vind, niet gewoon omdat ze van G-sus zijn. Ik draag gewoon wat ik wil en wat ik lekker vind, en niet omdat ergens bij wil horen of wil laten kijken hoe 'rijk' ik wel niet ben.

Stomme kutbreezah's, hou gewoon jullie bek en move naar een onbewoond eiland met jullie onbetaalbare, doch oncreatieve kleerkast-inhoud.
if($person=='noob'){header('location:http://www.w3schools.com' );}
  zondag 20 juni 2004 @ 16:04:52 #126
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20041862
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:41 schreef Tuvai het volgende:
TS is gewoon een BrEeZaH, simpel, het feit dat ie het woord "Dammzzz" gebruikt en zo'n lullo is die denkt anderen te kunnen afzeiken omdat ze minder dure en bekende broeken kopen, zegt daar al genoeg over.
Gaat alleen niet op voor de TS. Want het is helemaal super sneu als je nep rommel van een merk koopt voor een prikje, en daarna komt pimpen op fok.....
  zondag 20 juni 2004 @ 16:24:11 #127
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20042357
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Gaat alleen niet op voor de TS. Want het is helemaal super sneu als je nep rommel van een merk koopt voor een prikje, en daarna komt pimpen op fok.....
Om daarna, als je eenmaal door de mand bent gevallen ook nog eens verongelijkt te reageren op mensen die betere argumentatie hebben, het er niet mee eens zijn, of door het gepimp heen prikken.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:07:42 #128
67670 Skv
Cynist.
pi_20044989
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja is goed wat jij denkt.
Makat mij ook geen flikker uit wat jij denkt
Ik kom hier niet om te pimpen, kom gewoon mijn bijdrage aan het topic leveren.

Als jij vind dat ik er mee loop te pimpen, fijn, dat is jouw mening. Maar zeik ajb niet over dingen waar je geen hoer verstand van hebt, en waarvan ik zelf echt wel weet hoe ik er aan kom.

dus no offence, maar je bent gewoon een zielige zeikerd
laat mij er maar mooi in rondlopen en ga je maar ergeren aan het feit dat ik nepkleding heb. ik weet wel beter.
pi_20045033
evisu
  zondag 20 juni 2004 @ 18:35:32 #130
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20045620
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:07 schreef Skv het volgende:
ik weet wel beter.
Als je beter wist dan liep je niet in die kleding.
pi_20046218
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:35 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als je beter wist dan liep je niet in die kleding.
pi_20046248
ow kerel je loopt zo voor lul, en je hebt het niet eens door
  Moderator zondag 20 juni 2004 @ 19:59:30 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_20047499
Er liep iemand met zo'n shirt, meteen een paar 'breezahs' die er heen liep.

Says Enough.

Verder loopt 'in 't noord'n' er niemand mee (op mijn school)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_20047540
Ik heb ook een evisu kneusje in mijn klas zitten!
Hij blijft zitten!
  zondag 20 juni 2004 @ 20:04:42 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_20047620
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:59 schreef Renesite het volgende:

Says Enough.

In het Noorden is LA Gear zelfs nog hip,
dus dat zegt niks
  zondag 20 juni 2004 @ 20:05:23 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_20047634
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef martinuhhh het volgende:
Hij blijft zitten!
geen diploma, wel hippe kleding
  zondag 20 juni 2004 @ 20:12:16 #137
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20047812
Echt
Voor
Idioten,
Salaris
Uitgeven
pi_20047922
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

geen diploma, wel hippe kleding
hip!?
pi_20049940
quote:
Hij blijft zitten!
Age Of Empires 2: The Conquerors...the memory remains...
  zondag 20 juni 2004 @ 21:34:37 #140
67670 Skv
Cynist.
pi_20050005
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:59 schreef Renesite het volgende:

Says Enough.

Waarom niet? Beter één breezah dan géén breezah
pi_20050119
quote:
.....Zat ie te janken achter zijn toetsenbord
  zondag 20 juni 2004 @ 21:42:16 #142
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20050221
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:34 schreef Skv het volgende:

[..]

pi_20050315
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:34 schreef Skv het volgende:

[..]

pi_20050324
quote:
Hij blijft zitten!
Zie je nou dat het goeie broeken zijn!

'nyway: 220 E voor zo'n shirt is over the top, maar voor die broeken zou ik het wel over hebben, na dat marketingverhaaltje op hun site te hebben gelezen!
  zondag 20 juni 2004 @ 21:48:53 #145
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20050403
quote:
Hij blijft zitten! :')
Van al dat geld had hij minsten 3 leraren kunnen omkopen .
pi_20050406
Kijk daar vliegt een wow-ik-heb-een-evisu-broek-nu-hoor-ik-erbij vogeltje !
  zondag 20 juni 2004 @ 22:16:59 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_20051223
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:38 schreef mistermaniac het volgende:

[..]

.....Zat ie te janken achter zijn toetsenbord
heb ff nieuw t'bord gepakt, vorige zat vol met traantjes
pi_20060265
Ik ben niet zo een fan van Evisu. Ik vind het een beetje overdreven kleding. Vooral die broek met het merkje overal en in alle kleuren. Maar goed als een ander het wel mooi vindt, moet je het gewoon dragen.
Ik vind sowieso de spijkerbroeken erg duur op het moment. En zoveel wil ik er gewoon niet voor uitgeven.

Ik heb een aantal spijkerbroeken van H&M waar niets mis mee is en die een mooie wassing hebben. Eigenlijk vind ik de spijkerbroeken van H&M voor mannen nog mooier. En ook de spijkerbroeken van Jack & Jones zijn erg mooi.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20061921
wevisu is voor maluku
pi_20061951
Nee dat is ook niet meer zo.
pi_20069070
Vanonder welke steen kom jij vandaan???? In een stad (ja ik woon in een stad) loopt idd bijna iedereen in Evisu. En je hoeft echt geen verstand te hebben van mode als je Evisu draagt: alleen veel geld. (Tja of je geeft het ergens anders aan uit.....)
Owja tenslotte: Evisu roelt niet: wie koopt er nou kleding aleen omdat er overzised een merk op staat???
pi_20069582
Maar Evisu is echt geen hippe jeans meer nu hoor. Nudie is volgens mij veel hotter.
(niet dat het mij ook maar iets kan schelen)

Bij mij in de grote stad loopt iedereen in van alles en dat is juist het leuke!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:56:19 #153
49878 Yannic
www.YannicAlidarso.nl
pi_20082388
Hier in Den bosch stikt het van de nep evisu, ik ken Evisu nu al een jaar of 4, en kocht m'n eerste broek 3 jaar geleden. Was helemaal gek van het merk. Nu moet ik er eigenlijk helemaal niks meer van hebben, iedereen heeft het, hoe nep ook.

Het gaat er mij om dat ik al snel ¤80 voor een evisu shirtje betaal (echt) en anderen een shirtje voor nog geen ¤20 kopen (zwaar net, teken lijkt een vogel) en daar mee lopen te patsen. Het merk is zijn waarde verloren.

Ik koop ook al een tijdje geen Evisu meer, of het moet echt iets zijn wat ik geweldig vind. Geef mij nu maar Von Dutch ofzo, nog lekker exclusief (voor zolang het duurt)
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:35:52 #154
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20086515
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef Yannic het volgende:
Hier in Den bosch stikt het van de nep evisu, ik ken Evisu nu al een jaar of 4, en kocht m'n eerste broek 3 jaar geleden. Was helemaal gek van het merk. Nu moet ik er eigenlijk helemaal niks meer van hebben, iedereen heeft het, hoe nep ook.

Het gaat er mij om dat ik al snel ¤80 voor een evisu shirtje betaal (echt) en anderen een shirtje voor nog geen ¤20 kopen (zwaar net, teken lijkt een vogel) en daar mee lopen te patsen. Het merk is zijn waarde verloren.

Ik koop ook al een tijdje geen Evisu meer, of het moet echt iets zijn wat ik geweldig vind. Geef mij nu maar Von Dutch ofzo, nog lekker exclusief (voor zolang het duurt)
Helemaal mee eens. Daarom ook zwaar triest de TS met al zijn nep shirts en broekjes
pi_20152577
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef Yannic het volgende:

Weer zo'n merkgeilerd . Het zegt heel veel over jouw niveau dat je je hier druk om maakt.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_20153481
Het is iemand zn goed recht om nep merkkleding te kopen. Waarom zou je je er druk om maken?
pi_20154300
Als ik zo op de site kijk, is de pasvorm wel een beetje vreemd. Die jongen heeft een broek aan die minstens 3 maten kleiner moet. Ik hou meer van een goed passende broek dan van merktekens.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:17:22 ]
Trust me, I know what I'm doing.
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:32:32 #158
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_20154376
ik koop ze voor 80 euro

en ik heb niet zo'n afzichtelijke
Koop hier advertentieruimte.
pi_20154718
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als ik zo op de site kijk, is de pasvorm wel een beetje vreemd. Die jongen heeft een broek aan die minstens 3 maten kleiner moet. Ik hou meer van een goed passende broek dan van merktekens.
Er zijn mensen die houden ervan om broeken een aantal maten te groot te kopen... 8)7

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:17:44 ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:20:21 #160
67670 Skv
Cynist.
pi_20155457
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
dat is allemaal fake :W

[ Bericht 13% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:18:12 ]
pi_20156308
Dat lijkt me niet meer dan logisch.

Welke respectabel merk zou zijn kleding ergens willen verkopen, waar het zo'n lamme naam heeft?

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:18:33 ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:59:41 #162
67670 Skv
Cynist.
pi_20156405
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef Shir het volgende:
Dat lijkt me niet meer dan logisch.

Welke respectabel merk zou zijn kleding ergens willen verkopen, waar het zo'n lamme naam heeft?
Wibra?

oh, ik las over 'respectabel merk' heen ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:18:52 ]
pi_20174052
Zag trouwens vandaag weer een Evisu-broek. Maar dan wel de allerlelijkste; en dat is die met die grote 'soort van puma' op de achterkant (in samenwerking met puma).
Die ziet er gewoon niet uit, vind ik. (de normale broeken, met alleen teken op de bilzakken zijn nog wel ok)
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:08:49 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20174078
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef snowqueen911 het volgende:
Owja tenslotte: Evisu roelt niet: wie koopt er nou kleding aleen omdat er overzised een merk op staat???
En nog een lelijk merk ook
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20174222
Ach...leijk. Ik zou eerder mislukt willen zeggen. Ze probeerden een vogel in de verte te maken, het werd het Evisu-teken....
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:16:56 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20174311
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:14 schreef Shir het volgende:
Ach...leijk. Ik zou eerder mislukt willen zeggen. Ze probeerden een vogel in de verte te maken, het werd het Evisu-teken....
Ik vind het eruit zien alsof iemand per ongeluk langs een dikke verfkwast is gelopen...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20174447
Of iemand uitgeschoten is....met die verfkwast!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:22:29 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20174463

Hoe dan ook, er ís iets mis gegaan
pi_20174555
Daar heb je gelijk in!
pi_20183028
Vandaag nog 2 marokanen gezien bij een klant van me.. allebei in zo'n rare broek..
pi_20183318
Ach alle soorten mensen lopen ermee, niet alleen Marrokanen.
Trouwens ik zie er eigenlijk noot Marrokanen in lopen....
pi_20208134
Enkel foute mensen.. mensen die asociaal zijn.. die dragen die broeken..
pi_20208871
Er zijn maar weinig spijkerbroeken die kwa kwaliteit en pasvorm in de buurt komen van de oude selvedge denim broeken van Evisu.
pi_20213003
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:54 schreef Maffioso het volgende:
Er zijn maar weinig spijkerbroeken die kwa kwaliteit en pasvorm in de buurt komen van de oude selvedge denim broeken van Evisu.
Spijkerstof is per definitie al een pauperstof om een broek van te maken..
  zondag 27 juni 2004 @ 00:32:11 #175
54473 DeFlip
eet je op
pi_20217876
DEMZ mijn evisu is anders wel naar de klote!
pi_20220821
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 22:04 schreef Omkron het volgende:

[..]

pi_20224360
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 22:04 schreef Omkron het volgende:

[..]

Waarom?
pi_20224609
van de week nog ff een evisu broek(372,-) en spijkerjasje(300,-) gekocht. Maar ik zie echt bijna niemand die met evisu loopt. Ja, 1 vriend van me.
  zondag 27 juni 2004 @ 13:58:53 #179
67670 Skv
Cynist.
pi_20225308
Dat heb ik ook, ze schijnen er in de randstad allemaal mee rond te lopen, maar hier (Enschede) zie je het echt bijna nooit..
  zondag 27 juni 2004 @ 14:08:52 #180
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20225512
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:24 schreef Alex1307 het volgende:
van de week nog ff een evisu broek(372,-) en spijkerjasje(300,-) gekocht. Maar ik zie echt bijna niemand die met evisu loopt. Ja, 1 vriend van me.
Tja ik zie het enorm vaak. Mede doordat de markt compleet verknalt word door goedkope nep troep die ze ergens via via kopen net zoals de TS. 75% van de mensen die erin lopen hebben nep shit aan tegenwoordig. Erg jammer......
En tevens is Evisu zoals eerder gezegd passé. Elke boerelul loopt erin. En je weet dat het merk over the top heen is als op elke straathoek nepspullen worden verkocht.......
pi_20225698
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:24 schreef Alex1307 het volgende:
Zijn dat euro's of guldens?
  zondag 27 juni 2004 @ 15:13:49 #182
54473 DeFlip
eet je op
pi_20226873
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Zijn dat euro's of guldens?
Of knikkers?
pi_20227093
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:20 schreef Omkron het volgende:
Enkel foute mensen.. mensen die asociaal zijn.. die dragen die broeken..
Dat vind ik een beetje een domme opmerking! Jij en ik mogen Evisu dan niks vinden, maar dat maakt ons nog niet beter dan iemand die Evisu wel mooi vindt. En iemand die Evisu draagt is dus ook niet gelijk asociaal of fout!

Maar 372 euro voor een broek en 300 euro voor een bijpassend jasje? Dat gaat een beetje ver hoor. Hoe kom je in godsnaam aan dan geld?
  zondag 27 juni 2004 @ 15:36:21 #184
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_20227465
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:21 schreef Shir het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje een domme opmerking! Jij en ik mogen Evisu dan niks vinden, maar dat maakt ons nog niet beter dan iemand die Evisu wel mooi vindt. En iemand die Evisu draagt is dus ook niet gelijk asociaal of fout!

Maar 372 euro voor een broek en 300 euro voor een bijpassend jasje? Dat gaat een beetje ver hoor. Hoe kom je in godsnaam aan dan geld?
wel eens aan gedacht dat de broeken die van de wagen zijn gevallen een stuk minder duur zijn?
Koop hier advertentieruimte.
  zondag 27 juni 2004 @ 16:12:37 #185
87694 Robin__
letitredno
pi_20228277
von dutch, ook zo'n lekker merk

http://www.vondutch.com/store/ProductDetails.aspx?productID=1021

99 dollar voor een fucking dogtag.. productie kosten 2 kwartjes in tailand.

doe mij maar lekker een broek van 40 euro. zit prima en de kwaliteit is goed genoeg oll: en houd ik mooi 260 euro over om iets leuks te doen
pi_20228413
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:36 schreef Sazzefraz het volgende:

[..]

wel eens aan gedacht dat de broeken die van de wagen zijn gevallen een stuk minder duur zijn?
Ik hoef ze ook niet. Het gaat mij erom, waar je het geld vandaan haalt om 672 euro te betalen voor een broek en een jasje? Het lijkt me niet dat je dan de rest van de maand niks meer koopt, of wel?
  zondag 27 juni 2004 @ 16:30:37 #187
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20228717
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef Shir het volgende:

[..]

Ik hoef ze ook niet. Het gaat mij erom, waar je het geld vandaan haalt om 672 euro te betalen voor een broek en een jasje? Het lijkt me niet dat je dan de rest van de maand niks meer koopt, of wel?
jij koopt er misschien een pc van, hij 2 exclusieve kleding stukken. Dat is toch heel persoonlijk? owja en nog een hint.....werken knul
pi_20229068
ik werk voor m'n geld. en ja, ik geef liever me geld uit aan kleding dan aan een pc oid. en nee, ik doe de rest van de maand ook gewoon leuke dingen. Ik leef maar 1 keer, dus ik wil gewoon allerlei leuke dingen doen. en wat is nou 672 euro? en het is idd vervelend dat je zoveel nepkleding kan kopen.

BTW: Ik vind dat von Dutch niet echt een mooie collectie heeft. maar dat is mijn idee.
pi_20229220
Geef mij maar Aem Kei en Sir Bennii Miles. Het is niet zo dat ik op merken geil. Ik wil alleen niet hebben dat ook maar iemand denkt dat ik weer het zoveelste schaap ben die met de "Wauw wat zijn wij stoewr?~!" gasten mee wil lopen.
  zondag 27 juni 2004 @ 17:24:51 #190
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20229892
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Geef mij maar Aem Kei en Sir Bennii Miles. Het is niet zo dat ik op merken geil. Ik wil alleen niet hebben dat ook maar iemand denkt dat ik weer het zoveelste schaap ben die met de "Wauw wat zijn wij stoewr?~!" gasten mee wil lopen.
haha dat droeg ik een tijdje geleden ook nog, je zult merken naar mate je ouder wordt ander soorten merken gaat dragen tenzij je er in verstokt raakt
  zondag 27 juni 2004 @ 17:29:26 #191
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_20230009
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Ben het verder overal wel met meneer et aapje eenz
Je bent dan ook egt een breezahfiguur met je spelling
  zondag 27 juni 2004 @ 17:45:26 #192
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20230434
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, je hebt gelijk
  zondag 27 juni 2004 @ 18:43:15 #193
67670 Skv
Cynist.
pi_20231931
quote:
K heb ook een shirt van Sir benni miles, zown donkerblauwe met vand ie vage letters dr voor op.. Vind em niet echt mooi meer ofzo, maar dat ding zit té chill, valt precies goed en is zacht
  zondag 27 juni 2004 @ 18:44:05 #194
67670 Skv
Cynist.
pi_20231954
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Wat lul jij dan scheef?
ik drink altijd breezahs, dat is gewoon lekkah
problemen mee ofzo
  zondag 27 juni 2004 @ 20:37:26 #195
80214 Valar
the harvey's
pi_20234469
quote:
heb ik ook nog gehad, nu draag ik alleen de SBM shirts nog, omdat ze zoals iemand al zei zo lekker zitten
pi_20234796
quote:
Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef Skv het volgende:

[..]
ik drink altijd breezahs, dat is gewoon lekkah
kneus
  maandag 28 juni 2004 @ 13:18:53 #197
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20249013
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:51 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

kneus
ga jij maar weer snel aan je burgelijke groente soepie
pi_20249266
lillekerd
pi_20251914
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

jij koopt er misschien een pc van, hij 2 exclusieve kleding stukken. Dat is toch heel persoonlijk? owja en nog een hint.....werken knul
Zo exclusief is Evisu niet hoor.
En ik besteed mijn geld niet aan pc's. Daarbij weet ik wat werken is hoor. Maar als je studente bent en je loopt 5 dagen in de week stage, heb je niet zo heel veel tijd om te werken.

Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik ¤ 672,- voor twee kledingstukken best veel geld vind. En ik dan ga denken hoe iemand situatie dan zal zijn. Woon je thuis en werk je fulltime ofzo, want anders is dat toch niet te betalen?

En als laatste, knul?
Je snapt niet dat Shir heel misschien een afkorting van Shirley is en dat Shirley een meisjesnaam is? Ik ben dus geen knul.
pi_20268230
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:09 schreef Shir het volgende:

[..]

Zo exclusief is Evisu niet hoor.
En ik besteed mijn geld niet aan pc's. Daarbij weet ik wat werken is hoor. Maar als je studente bent en je loopt 5 dagen in de week stage, heb je niet zo heel veel tijd om te werken.

Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik ¤ 672,- voor twee kledingstukken best veel geld vind. En ik dan ga denken hoe iemand situatie dan zal zijn. Woon je thuis en werk je fulltime ofzo, want anders is dat toch niet te betalen?

En als laatste, knul?
Je snapt niet dat Shir heel misschien een afkorting van Shirley is en dat Shirley een meisjesnaam is? Ik ben dus geen knul.
Ik woon idd thuis, maar ik werk niet fulltime. Ben gewoon student.
pi_20268876
serieus, dit topic doorgelezen, grootste verspilling van mijn tijd ooit...
maar ik kan niet weggaan zonder te zeggen dat 290 euro voor een broek neertellen triest is...
als je geld hebt fijn, koop er iets leuks voor, niet zo'n lelijke broek omdat het hip is ofzo...
kleren horen functioneel te zijn en lekker te zitten, het is meegenomen als ze er ook nog eens leuk uitzien...
wat een halve zolen lopen er toch rond...

k geef me geld wel uit aan dingen waar ik lol van kan hebben...

[ Bericht 11% gewijzigd door HostiMeister op 29-06-2004 01:21:48 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')