1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straatquote:Sphinx2K - dinsdag 11 mei 2004 @ 19:37 schreef:
prijs valt tegen... het merk is zwaar overrated nu ineens. Zelfs jongetjes van 13 lopen in die broeken. 290 euro voor een normale (!!) saaie spijkerbroek vind ik persoonlijk te duur, koop dan iets speciaals maar niet waar Ali op de hoek ook in loopt. Ik heb t sowieso niet op opvallende logo's op shirts en broeken misschien dat t daaraan ook ligt. Maar een feit is dat als je NÚ in evisu loopt je een meeloper bent, GÉÉN verstand hebt van mode en heel DÓM bent. maar goed iemand moet kopen wat ie wil natuurlijk
voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef xootje het volgende:
je druk maken om je kleren is voor de plebs
God, ik daag je uit om eens hier in het gooi te kijken. Bijna alles is hier Evisu (wat zien die kleren er trouwens vaak nichterig uit) of G-sus (maar dat laatste zal wel overal in het land zo zijn).quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
waarom scheld je me uit? doe ik toch ook niet, beetje onvolwassen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah
overigens..
als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)
WAAROM noem je dan van die kutmerken?
prada? diesel?
kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?
koop iets van armani ofzo.
woooooo......quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah
overigens..
als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)
WAAROM noem je dan van die kutmerken?
prada? diesel?
kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?
koop iets van armani ofzo.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:41 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
woooooo......
armani? vind je vriendje dat mooi?
jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)![]()
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
MOet je ff in denhaag, amsterdam, rotterdam kijken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triestquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest.
Je hebt gelijk, rekenen is voor de dommen, correct taalgebruik alleen voor nerds en lezen is voor kneusjes!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef thetruth het volgende:
[..]
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
Volgens mij wast ze hem in het weekend, dan zie ik haar niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
daar kan je 5 cars van kopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef Gianluca het volgende:
[..]
daar kan je 5 cars van kopen![]()
Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieusquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler.
Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te verquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Gianluca het volgende:
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
met van die strepenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te ver.
Hoewel ik ze wel heb, maar dat was nodig i.v.m. dansles
Veel kleding is reclame........maar dit is wel extreem.........ook een groot (lees te bekend) merk gewordenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
ff zonder dollen.. al zou ik ¤100 euro toe krijgen om hiermee voor 1 dag door de stad te lopen.. denk niet dat ik het zou doen..![]()
't is gewoon niet je stijl, ik heb zelf wel die broek. ieder zijn eigen smaak toch? respect.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
ff zonder dollen.. al zou ik ¤100 euro toe krijgen om hiermee voor 1 dag door de stad te lopen.. denk niet dat ik het zou doen..![]()
als of ik daar wakker van lig....trouwens bijna alle kleding wat te koop is in nederland, legaal of illegaal wordt gemaakt in arme landjes en vaak door kleine kinders.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:56 schreef Omkron het volgende:
waar worden ze gemaakt..? indonesie..? kinderarbeid..?
Daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
spijkerbroek met overhemd in de broek
Nogmaals..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Omkron het volgende:
¤290 voor een broek.. hehehe.. ben ik erg benieuwd.. iemand pics..?
dit soort topics doet mij een beetje afkeer krijgen van fok! .. kan TS niet gewoon de AIDS problematiek even hier aankaarten ipv. te zeuren over zijn 10¤ kostende broek (feitelijk productiekosten).. ?
I kvind hem eigenlijk ook wel vetquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nogmaals..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, ik durf er in rond te lopen, en ja, ik vind em zelf wel mooi.
lijkt net of een neger die 3 jaar geen sex gehad heeft over de achterkant is klaargekomen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
ieder zn idool...die gasten willen op hun idool lijken. is dat zo vreemd?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon zielig hoe Evisumannetjes erbij denken te moeten lopen.Op wie proberen jullie te lijken? Op de eerste de beste kamper of op een of andere neger uit de gemiddelde MTV clip met kleding ter waarde van een leuke middenklasser.
Alsof dat bij goedkopere broek niet het geval is. Heb je wel eens een Dockers D4 aangehad? Die heeft ook een erg goede pasvorm, terwijl deze maar 49 euro kosten. Diesel spijkerbroeken zitten ook heel erg goed, en deze gaan zelden over de 150 euro. Echt hoor die Evisu-broeken zijn hun prijs niet waard.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef thumper het volgende:
Waar ik eigenlijk niemand over hoor, is de pasvorm, het draagcomfort.
Iedereen die ooit een (echte) Evisu broek gedragen heeft, weet dat het draagcomfort super is!
Hm. Ik doe VWO. Weet niet of dat intelligent is ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon zielig hoe Evisumannetjes erbij denken te moeten lopen.Op wie proberen jullie te lijken? Op de eerste de beste kamper of op een of andere neger uit de gemiddelde MTV clip met kleding ter waarde van een leuke middenklasser.
Een ding is zeker; de gastjes die er zo bij denken te moeten lopen, proberen er toch een en ander mee te compenseren. Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef _TaNaTi_ het volgende:
You ARE not your Evisu-trousers!
quote:"You are not your job.
You are not how much you have in the bank.
You are not the contents of your wallet.
You are not your fucking Khakis.
You are not a beautiful and unique snowflake.
You are the all-singing, all-dancing crap of
the world."
Ik maak me dus echt niet druk om wat ik draag. beetje me geld aan die stomme onzin uitgeven. kan er veel leukere dingen voor doen. €40 voor een broek is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.
fila, adidas, cars etc.....dat is toch eerder voor de plebs.
Ik heb ong 6 broeken en die heb ik nu zeker 8-9 maanden en zijn nog wel goed. ik hoef ook geen andere. en ze kostten denk ik 20-40 per stuk. en ze zitten goed.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef thumper het volgende:
Waar ik eigenlijk niemand over hoor, is de pasvorm, het draagcomfort.
Iedereen die ooit een (echte) Evisu broek gedragen heeft, weet dat het draagcomfort super is!
Ikzelf bezit 3 genuine Evisu broeken, varierend in leefttijd van 3 tot 5 jaar. En ze zien er nog perfect uit! Je moet ze inderdaad niet op 40 graden wassen, maar als je ze netjes verzorgt, spaar je uiteindelijk meer geld uit dan iedere 4 maanden een nieuwe Cars broek![]()
1) ik ben alles behalve een kakker.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef B_BOY het volgende:
ik wil iets anders aanhalen. kijk of iemand een broek draagt van ¤250 of ¤40 of ¤1000 maakt mij geen flikker uit. alleen ik vind het alleen stom dat (sorrie voor het woordt) die kakkers die denken dat ze helemaal te gek zijn omdat ze een merk broek aanhebben. zeggen ze tegen bijvoorbeeld skaters. troep broeken, of vuilniszakken, terwijl deze broeken ook al snel ¤150 kosten. alleen is dan een ander merk. dit vind ik dus erg.
(ter verduidelijking ik ben geen kakker of skater of iets dergelijks. Ik koop meestal gewoon wat ik leuk vind en kijk niet wat het kost. of welk merk het is)
Ja, is goed.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
alle meelopers lopen met evisu
Gehehequote:Op donderdag 13 mei 2004 22:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Alleen jammer dat niemand het hier heeftIs niet te koop in heel overijssel zowat (iig niet in Enschede).
Laat ze dus maar met mij meelopen. Of niet natuurlijk.
Lame rade, naar Dereq ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Gehehe
Ej.. ik kom donderdag daar heen
Yeahquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Lame rade, naar Dereq ?
En ik dan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
-knip- Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
Je wast je driedelig pak toch ook niet op 40 graden? kleding die lang mee moet gaan verzorg je ook goed!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat zijn dat trouwens voor prutserbroeken als je ze niet eens op 40 graden kunt wassen.![]()
ja en jij luisterd metellica en draagt kisten....quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Een ding is zeker; de gastjes die er zo bij denken te moeten lopen, proberen er toch een en ander mee te compenseren. Ik heb namelijk nog nooit een intellgent persoon gezien gehuld in een Evisu outfit.
Eensch!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
1) ik ben alles behalve een kakker.
2):
Ik zeg niet tegen anderen dat ze ratten zijn omdat ze goedkopere broeken aan heb. Als ik nou een keer heel veel geld aan een broek oid uitgeef is dat mijn eigen keuze, en niet iets om anderen op te pakken. Ik erger me ook niet aan mensen die niet zo veel geld aan kleding uitgeven, zolang ze er maar moeite voor doen om er normaal uit te zien.
Ik wil graag vette kleren hebben, dus ga ik redelijk vaak de stad in en zoek wat nieuw spul bij mekaar enzo. Ik vind dat als je je geen fuck interessert in mode en het je allemaal niks uitmaakt, je niet moet gaan zitten zeiken op mensen die het wél belangrijk vinden. Is denk ik allemaal een kwestie van prioriteiten stellen.
In deel 1 van dit topic beginnen een heel stel zeikerds direct te huilen dat ze nooit zo'n broek willen hebben en dat het belachelijk duur is. Maar ondertussen hebben ze wel de duurste en mooist getweakte airflow liquid-cooled computer staan snorren op hun bureautje. Hadden ze ook 4 of 5 hele dure broeken van kunnen kopen.
Ik bedoel hiermee te zeggen: voor je iemand afzeikt, kijk of je er zelf normaal bij loopt, en zeik niemand af als je er toch geen fuck om geeft.
weet niet of het helemaal duidelijk is, hoop het maar![]()
Pakken laat breng je naar de stomerij, die doe je niet in de was. Ik was mijn Diesel broek op 40 graden en die gaat al 1,5 jaar mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Je wast je driedelig pak toch ook niet op 40 graden? kleding die lang mee moet gaan verzorg je ook goed!
Juist, en ik breng mijn Evisu's naar de stomerij. Op deze manier gaan ze al 3 tot 5 jaar meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Pakken laat breng je naar de stomerij, die doe je niet in de was. Ik was mijn Diesel broek op 40 graden en die gaat al 1,5 jaar mee.
En je vind het niet vaag dat je een spijkerbroek notabene naar de stomerij moet brengen??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Juist, en ik breng mijn Evisu's naar de stomerij. Op deze manier gaan ze al 3 tot 5 jaar mee
Nee, elk kledingstuk waar ik zuinig op ben en/of mij een hoop geld gekost heeft breng ik naar de stomerijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
En je vind het niet vaag dat je een spijkerbroek notabene naar de stomerij moet brengen??
Nope, hebben ze dr niet.. alleen maar g-star, gsus, replay enzo..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Geweldig dat we al een deel 2 hebben mensen. Anyway, hebben ze geen Evisu bij de Men at Work iig? Vind het wel gek, maar komt vast nog wel, het winkelcentrum in Enschede is volop in ontwikkeling, dat zie je ook wel.
Amsterdam is een wereldstadquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hehe, de jeugd gedraagt zich toch wel enigszins anders daarvan denk ik. Een beetje uitgaven mag wel voor kwaliteit, zou ik zeggen. Zeker als je al volgroeid bent.
Vind trouwens dat sommige zaken best wel hierheen kunnen komen. In Enschede zit geen enkele zaak van Levi's zelf, terwijl er in Amsterdam alleen in de Kalverstraat er 3 zitten.
Hoezo ongelijk verspreid.
Waar is die quote van?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]!
[..]
Fight Club, jij ketter.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:21 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Waar is die quote van?
Rivex was dat toch ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:07 schreef X-Ray het volgende:
Diesel Rivec is gewoon de broek die mij het beste zit. Dus nog 3 kopen binnenkort.
en gelijk heb je...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:32 schreef maartena het volgende:
Goed.... Evisu is dus momenteel het nieuwste meeloopmerk wat iedereen moet hebben? Was dat een jaar of twee terug niet G-Star?
Ik koop nog steeds gewoon goedkope spijkerbroeken van Lee!![]()
Het is maar net waar jij je geld aan uit wil geven. De een wil allemaal troep voor de computer kopen of andere hobby's de ander koopt er kleren voor. Ik zou bv niet eens in een omtrek van 10 meter dood om zo'n broek van de markt gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:27 schreef STEREOTYPE het volgende:
WTF?? 290 euro voor een broek??
Ik haal mijn broeken voor 10 euro van de markt (2stuks 17 euro)
Wees blij dat je dan wat aan hebt. Ook als zo'n broek 60/80 euro zou kosten zou ik um nog niet kopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het is maar net waar jij je geld aan uit wil geven. De een wil allemaal troep voor de computer kopen of andere hobby's de ander koopt er kleren voor. Ik zou bv niet eens in een omtrek van 10 meter dood om zo'n broek van de markt gevonden willen worden.
Maar die Evisu broeken zijn niks meer. Daar lopen kinderen van 15 in rond in van die neppers. Paar jaar geleden was je er wel cool in. Toen kende erg veel mensen het merk niet.......![]()
LOL, ik koop gewoon fabrieksoverschotten. Er is niks mis mee. Hebben ook een 'goede pasvorm', en gaan ook wel een tijd mee. Met merkkleding betaal je 50 voor de broek en de rest voor het merk. En wat voor een kutbroek heb je als hij bij 40 graden al krimt??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het is maar net waar jij je geld aan uit wil geven. De een wil allemaal troep voor de computer kopen of andere hobby's de ander koopt er kleren voor. Ik zou bv niet eens in een omtrek van 10 meter dood om zo'n broek van de markt gevonden willen worden.
Maar die Evisu broeken zijn niks meer. Daar lopen kinderen van 15 in rond in van die neppers. Paar jaar geleden was je er wel cool in. Toen kende erg veel mensen het merk niet.......![]()
foto's van shirts:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:59 schreef hollander76 het volgende:
En hoe mag een Evisu broek eruit zien??? Skv, kan je weer een fotootje maken?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Skv het volgende:
[..]
foto's van shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van broek maak ik thusi wel een keer.. bne nu niet thuis
Nee, spelen in op de mc Donalds jeugd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:51 schreef Viola_Holt het volgende:
en stelt dat Evisu tekentje nou nog wat voor ? is het een mislukte vogel ofzo
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, spelen in op de mc Donalds jeugd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:42 schreef Xebrozius het volgende:
Dat je door de broek die je draagt een soort van status krijgt is zielig en vermakelijk tegelijk.
Je wordt niet gewaardeerd om je kleding, maar om je karakter.
Als je denk dat door het dragen van merkkleding erbij hoort ben je een dom rund die net een viervoudige BSE aanval heeft gehad.!
denk je nou echt dat die 2 zaken niks met elkaar te maken hebben? jij kan het alleen niet meer scheiden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik draag het omdat ik het mooi vind, niet omdat ergens bij wil horen.
Mijn broeken krimpen nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:58 schreef STEREOTYPE het volgende:
[..]
LOL, ik koop gewoon fabrieksoverschotten. Er is niks mis mee. Hebben ook een 'goede pasvorm', en gaan ook wel een tijd mee. Met merkkleding betaal je 50 voor de broek en de rest voor het merk. En wat voor een kutbroek heb je als hij bij 40 graden al krimt??![]()
Leuke imitatie shirts. Koop ze gewoon in de winkel als je zo nodig nu pas wil gaan lopen in Evisu. Genoeg plaatsen waar ze die shit nu verkopen........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Skv het volgende:
[..]
foto's van shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van broek maak ik thusi wel een keer.. bne nu niet thuis
ze zien er inderdaad erg nep uitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Leuke imitatie shirts. Koop ze gewoon in de winkel als je zo nodig nu pas wil gaan lopen in Evisu. Genoeg plaatsen waar ze die shit nu verkopen........![]()
Ik wilde neuken op mijn 15e omdat het me lekker leek, niet om er bij te horenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Voor iets origineels kan je beter een spijkerbroek die fijn zit kopen, plus een potje textielverf. Overal te koop, ook in de provincie en wasbaar op 40 graden![]()
okee dat maakt het weer okee allemaalquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Hihihi, ik woon ook niet in een grote stad hoor......
Kom op man, en jij gelooft jezelf?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoezo? Die clown betaald er paar 10tjes voor omdat het nep spul is via een of ander handelaartje. Kijk bv op meneertjes website daar hebben ze ALLEMAAL nep kleding. (door consumenten voorlichting sites al gewaarschuwd).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:39 schreef Adelante het volgende:
ik betaal 500 oude guldens voor één t-shirt, niet omdat er een
merk op staat, maar gewoon omdat het zo'n fijn lapje stof is
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen je doorhebben met je nepkleertjes..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Skv het volgende:
Fock jullie allemaal met je gezeik
Wat doen jullie moeilijk over de kleding van een ander??? Als o.a. SKV in dat soort kleren wil lopen, laat hem. Wees blij dat jullie het niet hoef te dragen, en laat dat over aan een ander! Ik vind het zelf niet zo heel belangrijk wat iemand aantrekt, maar ik ben wel geinteressseerd waar jullie zo moeilijk over doen. ALs iemand er zo bij wil lopen, laat hem dan! Echt of nep, who cares??? Het gaat er toch om, dat je loopt in iets wat je mooi vindt??? Dat je iets aanhebt waarin jij je comfortabel voelt??? En of dat een Apocaliptica (oid) tshirt is, of dat je in 'merkkleding' loopt... wat maakt het uit??? Stelletje zeikerds.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen je doorhebben met je nepkleertjes..
Maakt natuurlijk niet uit of het echt of nep is.. maar zeggen dat je ze egt uit de winkel hebt.. terwijl je zelf ook best wel weet dat het fucking nep is is gewoon erg zielig
Ja, dan laat je zien dat je inderdaad betere argumenten hebt dan 'het zit gewoon lekker'.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Skv het volgende:
Stijl meet je niet af aan kleding.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:07 schreef Glacius het volgende:
Het leuke is dat veel mensen denken hip te zijn als ze kleding hebben van Evisu.
Ik ken mensen die stukken stijlvoller gekleed zijn, terwijl ze nauwelijks merkkleding hebben. Je moet er gewoon 'feeling' voor hebben en de merkjes boeien daarbij vaak geen reet.
Gaat alleen niet op voor de TS. Want het is helemaal super sneu als je nep rommel van een merk koopt voor een prikje, en daarna komt pimpen op fok.....quote:Op zondag 20 juni 2004 15:41 schreef Tuvai het volgende:
TS is gewoon een BrEeZaH, simpel, het feit dat ie het woord "Dammzzz" gebruikt en zo'n lullo is die denkt anderen te kunnen afzeiken omdat ze minder dure en bekende broeken kopen, zegt daar al genoeg over.
Om daarna, als je eenmaal door de mand bent gevallen ook nog eens verongelijkt te reageren op mensen die betere argumentatie hebben, het er niet mee eens zijn, of door het gepimp heen prikken.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Gaat alleen niet op voor de TS. Want het is helemaal super sneu als je nep rommel van een merk koopt voor een prikje, en daarna komt pimpen op fok.....![]()
Ja is goed wat jij denkt.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen je doorhebben met je nepkleertjes..
Maakt natuurlijk niet uit of het echt of nep is.. maar zeggen dat je ze egt uit de winkel hebt.. terwijl je zelf ook best wel weet dat het fucking nep is is gewoon erg zielig
Als je beter wist dan liep je niet in die kleding.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:07 schreef Skv het volgende:
ik weet wel beter.
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je beter wist dan liep je niet in die kleding.
In het Noorden is LA Gear zelfs nog hip,quote:Op zondag 20 juni 2004 19:59 schreef Renesite het volgende:
Er liep iemand met zo'n shirt, meteen een paar 'breezahs' die er heen liep.
Says Enough.
Verder loopt 'in 't noord'n' er niemand mee (op mijn school)
geen diploma, wel hippe kledingquote:Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb ook een evisu kneusje in mijn klas zitten!
Hij blijft zitten!
hip!?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen diploma, wel hippe kleding
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef martinuhhh het volgende:
Hij blijft zitten!
Waarom niet? Beter één breezah dan géén breezahquote:Op zondag 20 juni 2004 19:59 schreef Renesite het volgende:
Er liep iemand met zo'n shirt, meteen een paar 'breezahs' die er heen liep.
Says Enough.
Verder loopt 'in 't noord'n' er niemand mee (op mijn school)
.....Zat ie te janken achter zijn toetsenbordquote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef Skv het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Beter één breezah dan géén breezah
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Beter één breezah dan géén breezah
Zie je nou dat het goeie broeken zijn!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef martinuhhh het volgende:
Hij blijft zitten!
Van al dat geld had hij minsten 3 leraren kunnen omkopenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef martinuhhh het volgende:
Hij blijft zitten! :')
heb ff nieuw t'bord gepakt, vorige zat vol met traantjesquote:Op zondag 20 juni 2004 21:38 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
.....Zat ie te janken achter zijn toetsenbord
Helemaal mee eens. Daarom ook zwaar triest de TS met al zijn nep shirts en broekjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef Yannic het volgende:
Hier in Den bosch stikt het van de nep evisu, ik ken Evisu nu al een jaar of 4, en kocht m'n eerste broek 3 jaar geleden. Was helemaal gek van het merk. Nu moet ik er eigenlijk helemaal niks meer van hebben, iedereen heeft het, hoe nep ook.
Het gaat er mij om dat ik al snel ¤80 voor een evisu shirtje betaal (echt) en anderen een shirtje voor nog geen ¤20 kopen (zwaar net, teken lijkt een vogel) en daar mee lopen te patsen. Het merk is zijn waarde verloren.
Ik koop ook al een tijdje geen Evisu meer, of het moet echt iets zijn wat ik geweldig vind. Geef mij nu maar Von Dutch ofzo, nog lekker exclusief (voor zolang het duurt)
Weer zo'n merkgeilerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef Yannic het volgende:
Hier in Den bosch stikt het van de nep evisu, ik ken Evisu nu al een jaar of 4, en kocht m'n eerste broek 3 jaar geleden. Was helemaal gek van het merk. Nu moet ik er eigenlijk helemaal niks meer van hebben, iedereen heeft het, hoe nep ook.
Het gaat er mij om dat ik al snel ¤80 voor een evisu shirtje betaal (echt) en anderen een shirtje voor nog geen ¤20 kopen (zwaar net, teken lijkt een vogel) en daar mee lopen te patsen. Het merk is zijn waarde verloren.
Ik koop ook al een tijdje geen Evisu meer, of het moet echt iets zijn wat ik geweldig vind. Geef mij nu maar Von Dutch ofzo, nog lekker exclusief (voor zolang het duurt)
Er zijn mensen die houden ervan om broeken een aantal maten te groot te kopen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als ik zo op de site kijk, is de pasvorm wel een beetje vreemd. Die jongen heeft een broek aan die minstens 3 maten kleiner moet. Ik hou meer van een goed passende broek dan van merktekens.
dat is allemaal fakequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als ik zo op de site kijk, is de pasvorm wel een beetje vreemd. Die jongen heeft een broek aan die minstens 3 maten kleiner moet. Ik hou meer van een goed passende broek dan van merktekens.
Wibra?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef Shir het volgende:
Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Welke respectabel merk zou zijn kleding ergens willen verkopen, waar het zo'n lamme naam heeft?
En nog een lelijk merk ookquote:Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef snowqueen911 het volgende:
Owja tenslotte: Evisu roelt niet: wie koopt er nou kleding aleen omdat er overzised een merk op staat???
Ik vind het eruit zien alsof iemand per ongeluk langs een dikke verfkwast is gelopen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:14 schreef Shir het volgende:
Ach...leijk. Ik zou eerder mislukt willen zeggen. Ze probeerden een vogel in de verte te maken, het werd het Evisu-teken....
Spijkerstof is per definitie al een pauperstof om een broek van te maken..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:54 schreef Maffioso het volgende:
Er zijn maar weinig spijkerbroeken die kwa kwaliteit en pasvorm in de buurt komen van de oude selvedge denim broeken van Evisu.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:04 schreef Omkron het volgende:
[..]
Spijkerstof is per definitie al een pauperstof om een broek van te maken..![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:04 schreef Omkron het volgende:
[..]
Spijkerstof is per definitie al een pauperstof om een broek van te maken..![]()
Tja ik zie het enorm vaak. Mede doordat de markt compleet verknalt word door goedkope nep troep die ze ergens via via kopen net zoals de TS. 75% van de mensen die erin lopen hebben nep shit aan tegenwoordig. Erg jammer......quote:Op zondag 27 juni 2004 13:24 schreef Alex1307 het volgende:
van de week nog ff een evisu broek(372,-) en spijkerjasje(300,-) gekocht. Maar ik zie echt bijna niemand die met evisu loopt. Ja, 1 vriend van me.
Zijn dat euro's of guldens?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:24 schreef Alex1307 het volgende:
van de week nog ff een evisu broek(372,-) en spijkerjasje(300,-) gekocht. Maar ik zie echt bijna niemand die met evisu loopt. Ja, 1 vriend van me.
Of knikkers?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:18 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zijn dat euro's of guldens?![]()
Dat vind ik een beetje een domme opmerking! Jij en ik mogen Evisu dan niks vinden, maar dat maakt ons nog niet beter dan iemand die Evisu wel mooi vindt. En iemand die Evisu draagt is dus ook niet gelijk asociaal of fout!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:20 schreef Omkron het volgende:
Enkel foute mensen.. mensen die asociaal zijn.. die dragen die broeken..
wel eens aan gedacht dat de broeken die van de wagen zijn gevallen een stuk minder duur zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:21 schreef Shir het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een domme opmerking! Jij en ik mogen Evisu dan niks vinden, maar dat maakt ons nog niet beter dan iemand die Evisu wel mooi vindt. En iemand die Evisu draagt is dus ook niet gelijk asociaal of fout!
Maar 372 euro voor een broek en 300 euro voor een bijpassend jasje?Dat gaat een beetje ver hoor. Hoe kom je in godsnaam aan dan geld?
Ik hoef ze ook niet. Het gaat mij erom, waar je het geld vandaan haalt om 672 euro te betalen voor een broek en een jasje? Het lijkt me niet dat je dan de rest van de maand niks meer koopt, of wel?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:36 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat de broeken die van de wagen zijn gevallen een stuk minder duur zijn?
jij koopt er misschien een pc van, hij 2 exclusieve kleding stukken. Dat is toch heel persoonlijk? owja en nog een hint.....werken knulquote:Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet. Het gaat mij erom, waar je het geld vandaan haalt om 672 euro te betalen voor een broek en een jasje? Het lijkt me niet dat je dan de rest van de maand niks meer koopt, of wel?
haha dat droeg ik een tijdje geleden ook nog, je zult merken naar mate je ouder wordt ander soorten merken gaat dragenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Geef mij maar Aem Kei en Sir Bennii Miles. Het is niet zo dat ik op merken geil. Ik wil alleen niet hebben dat ook maar iemand denkt dat ik weer het zoveelste schaap ben die met de "Wauw wat zijn wij stoewr?~!" gasten mee wil lopen.
Je bent dan ook egt een breezahfiguur met je spellingquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Ben het verder overal wel met meneer et aapje eenz
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je bent dan ook egt een breezahfiguur met je spelling![]()
K heb ook een shirt van Sir benni miles, zown donkerblauwe met vand ie vage letters dr voor op.. Vind em niet echt mooi meer ofzo, maar dat ding zit té chill, valt precies goed en is zachtquote:Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Geef mij maar Aem Kei en Sir Bennii Miles. Het is niet zo dat ik op merken geil. Ik wil alleen niet hebben dat ook maar iemand denkt dat ik weer het zoveelste schaap ben die met de "Wauw wat zijn wij stoewr?~!" gasten mee wil lopen.
Wat lul jij dan scheef?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je bent dan ook egt een breezahfiguur met je spelling![]()
heb ik ook nog gehad, nu draag ik alleen de SBM shirts nog, omdat ze zoals iemand al zei zo lekker zittenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef Skv het volgende:
[..]
ik drink altijd breezahs, dat is gewoon lekkah
ga jij maar weer snel aan je burgelijke groente soepiequote:Op zondag 27 juni 2004 20:51 schreef rickywilliams het volgende:
[..]kneus
![]()
Zo exclusief is Evisu niet hoor.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
jij koopt er misschien een pc van, hij 2 exclusieve kleding stukken. Dat is toch heel persoonlijk? owja en nog een hint.....werken knul
Ik woon idd thuis, maar ik werk niet fulltime. Ben gewoon student.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:09 schreef Shir het volgende:
[..]
Zo exclusief is Evisu niet hoor.
En ik besteed mijn geld niet aan pc's. Daarbij weet ik wat werken is hoor. Maar als je studente bent en je loopt 5 dagen in de week stage, heb je niet zo heel veel tijd om te werken.
Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik ¤ 672,- voor twee kledingstukken best veel geld vind. En ik dan ga denken hoe iemand situatie dan zal zijn. Woon je thuis en werk je fulltime ofzo, want anders is dat toch niet te betalen?
En als laatste, knul?
Je snapt niet dat Shir heel misschien een afkorting van Shirley is en dat Shirley een meisjesnaam is? Ik ben dus geen knul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |