T-Mobile SMS 40 40 SMS-berichten ¤ 5,00 p/m ¤ 0,125 p/smsquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik ga wil ookk mn orange abbo afzeggen want ik wil een nieuw toestel en nummerbehoud.
Maar ik ben opzich tevreden met Orange.
Ik moet dus naar een andere provider als ik dit doe, maar ik weet niet welke,
Ik denk aan t-mobile omdat de belkosten pm goedkoop zijn, alleen vraag k me af of het smssen enzo ook in die bundel zit of apart is.
Telfort heb ik niet zo'n vertrouwen in...
Vodaphone is duur als ik kijk naar de gesprekstarieven..
Ik wil +/- 40 euro pm uitgeven en daarvan smssen en bellen.. what to do what to do..
Iemand advies voor mij?
Hmm das wel minder voor je....quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Marvin het volgende:
Orange kon het blijkbaar niet zo waarderen dat ik algemene informatie naar buiten bracht en heeft mij zojuist op staande voet ontslagen
2.3. Orange heeft het recht de algemene voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst en de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Orange doet dit door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:45 schreef evil_cupido het volgende:
kan ik mijn orange free abbonement ook opzeggen?
serieus??quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Marvin het volgende:
Orange kon het blijkbaar niet zo waarderen dat ik algemene informatie naar buiten bracht en heeft mij zojuist op staande voet ontslagen
Lijkt me net zo serieus als dit topic....quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:53 schreef Jornjur het volgende:
[..]
serieus??
Kut jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Marvin het volgende:
Jup..quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:53 schreef Jornjur het volgende:
[..]
serieus??
Bij deze dan...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef Marvin het volgende:
[..]
Maar over dit topic, wat algemene, opvraagbare info is, ben ik uiteraard nog wel bereid om op alle vragen in te gaan![]()
laten die mensen van orange dan ook er voor uitkomen en hier posten ipv alleen maar meelezen. probeer ons er dan van te overtuigen dat wij niet mogen of niet moeten switchen omdat..........quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef Marvin het volgende:
[..]
Jup..
Maar ik ben gelukkig ook wel aardig thuis in het arbeidsrecht, dus dit krijgt nog een staartje
Maar aangezien dit topic in de gaten wordt gehouden door een aantal mensen van Orange, waaronder één die mij genaaid heeft (mijn dank daarvoor), zeg ik er nu verder niks meer over.
Maar over dit topic, wat algemene, opvraagbare info is, ben ik uiteraard nog wel bereid om op alle vragen in te gaan![]()
omg, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Marvin het volgende:
Ben benieuwd op welke gronden dan.. Het verstrekken van info die iedereen al weet?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
omg, dat is wel heel erg
ik zou maar oppassen... je hebt wel een contract getekent neem ik aan... straks wordt je flink door ze genaaid..
misschien info verstrekken die nadelig zijn voor de onderneming? dunnoquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:31 schreef Marvin het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke gronden dan.. Het verstrekken van info die iedereen al weet?
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:30 schreef genman het volgende:
Ze kunnen je toch niet om deze redenen ontslaan. Het enige wat je doet is een tariefswijziging melden en een paar vragen beantwoorden. Net zoals je dat door de telefoon zou doen, als er mensen vragen hebben over dit onderwerp
Als je hier echt iets vanaf weet geef dan ff concreet antwoord... Kan iedereen zijn abbo nu opzeggen? Zijn er voorwaarden e.d.? Ik heb een orange free 30, moet nog 1,5 jaar (totaal 2 jaar) met een sl55 kan ik nu gewoon opzeggen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:34 schreef Marvin het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Het enige wat ik verstrek is algemene, openbaar gemaakte dan wel niet opvraagbare informatie.
En dat is geen dringende reden om iemand te ontslaan, maar ach ja back to the subject!
Morgen gaat mijn brief de deur, ik zeg ze mooi allebei op
Net wilde je me nog bannen en nu moet ik weer opdraven..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:47 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Als je hier echt iets vanaf weet geef dan ff concreet antwoord... Kan iedereen zijn abbo nu opzeggen? Zijn er voorwaarden e.d.? Ik heb een orange free 30, moet nog 1,5 jaar (totaal 2 jaar) met een sl55 kan ik nu gewoon opzeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |