Die loopt gewoon door, met of zonder abonnement, voor de periode dat je de verzekering bent aangegaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Overgens iemand enig idee hoe het met de telefoonverzekering zit die ik heb afgesloten ? Ben nog lui, ga zo de polis zoeken maar als iemand dat uit zn hoofd weet...
Als ik een nieuwe foon krijg hierdoor neem ik het terug ok?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:55 schreef Marvin het volgende:
[..]
Net wilde je me nog bannen en nu moet ik weer opdraven..![]()
Iedereen kan zijn abonnement opzeggen. Het is gewoon wettelijk bepaald, zo simpel is het.
Ligt er dus aan wat in de overeenkomst staat die jij als klant hebt ondertekent!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:55 schreef Marvin het volgende:
[..]
Net wilde je me nog bannen en nu moet ik weer opdraven..![]()
Iedereen kan zijn abonnement opzeggen. Het is gewoon wettelijk bepaald, zo simpel is het.
Zeg orange meneer hier staat toch dat het niet kan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:48 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
2.3. Orange heeft het recht de algemene voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst en de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Orange doet dit door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen.
Blijkbaar niet dus...
Dat is dus wat ik bedoel. Als dat er staat, zijn jullie machteloos!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:30 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Zeg orange meneer hier staat toch dat het niet kan?
Opzich heb je gelijk, maar ze veranderen hun tarieven " redelijker wijs" en niet elke maand met een euro...quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef Marvin het volgende:
Je kan er wel van alles inzetten, dan hoeft het nog niet rechtsgeldig te zijn...
Tarieven van tijd tot tijd wijzigen.. iedere maand een euro erbovenop.. denk niet dat dat mag of wel?
Bel de klantenservice maar, zeg dat je het er niet mee eens bent.. wedden dat ze dan zeggen dat je dan je abonnement kunt opzeggen?
Onzin.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:26 schreef Deefje het volgende:
Ligt er dus aan wat in de overeenkomst staat die jij als klant hebt ondertekent!!!
Mooi gezegd en 100% waarquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Onzin.
Consumentenrecht prevaleert altijd boven de overeenkomst die jij sluit met een winkelier. Als wat in de overeenkomst staat, tegen het consumentenrecht indruist, dan heeft de winkelier puur pech.
arme Marvinquote:Je kan er eigenlijk cker van zijn dat je kan opzeggen, op fok heeft een medewerker dit bevestigd en is hierdoor op staande voet ontslagen, nou maar hopen dat orange snel reageerd en ik weet wanneer ik naar een nwe abo kan uitkijken.
Ik word nog beroemdquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:14 schreef Adelante het volgende:
het is nu al op ganz i-net bekend dattie info heeft gelekt
Man, ze mogen zelfs erin zetten dat je pas je abonnement mag opzeggen als je je eerst als aap hebt verkleed. De wet staat ALTIJD boven de AV. Je gaat accoord met de OUDE voorwaarden. dus je staat in je volste recht als je het abonnement wilt opzeggen.quote:Zeg orange meneer hier staat toch dat het niet kan?
Dit kreeg ik ook te horen van een een KS mevrouw. "U kunt het niet opzeggen want het is een servicewijziging. "quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:26 schreef Leujel het volgende:
En wat is dat gezeik van de KS dan dat het geen tariefwijziging maar een servicewijziging is??
Hoe wil je dat aantonen als de zomervakantie nog niet eens begonnen is? Tuurlijk heb je er nadeel van, iedereen gaat toch op vakantie en stuurt vanuit daar een smsje?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:38 schreef TFD het volgende:
servicewijziging echt niet tarief ik heb vanm. gebeld en werd mij verzekerd dast het kon mits ik dus kon aantonen dat het nadelige gevolgen voor mij heeft.
Kan het dan alleen met een orange ready abbo of ook met een orange free? zo ja moet ik die orange free dan omlaten zetten?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:14 schreef Marvin het volgende:
Heb zelf net een nieuw abonnement met een Motorola V600.. Die zet ik dus mooi om naar Ready (incl. eigen nummer en opgespaard beltegoed) en sluit weer een nieuw abonnement af met een ander leuk toestelletje
Dat je het omzet en niet helemaal laat deactiveren. Als jet het nl. omzet naar Ready behoud je je nummer en opgespaard beltegoed en kan je lekker rustig op zoek gaan naar een andere leuke aanbieding (bij Orange uiteraardquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:01 schreef evil_cupido het volgende:
als ready prepaid is dan zeg ik toch mijn abbo op als ik een ready kies of niet dan?
Dus wat is hier dan het nu van als ik het omzet?
Maar dan heb ik toch geen vaste lasten meer? Wacht ff.. kan dit normaal ook of alleen nu?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:04 schreef Marvin het volgende:
[..]
Dat je het omzet en niet helemaal laat deactiveren. Als jet het nl. omzet naar Ready behoud je je nummer en opgespaard beltegoed en kan je lekker rustig op zoek gaan naar een andere leuke aanbieding (bij Orange uiteraard)
Dat zou mooi zijn hequote:Op donderdag 13 mei 2004 17:06 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch geen vaste lasten meer? Wacht ff.. kan dit normaal ook of alleen nu?
Bij Dutchtone was de policy altijd dat medewerkers alleen via officiële kanalenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef Marvin het volgende:
Ik word nog beroemd![]()
Maar dat "lekken" is onzin.. Iedereen had dit kunnen weten door één telefoontje te plegen naar de Klantenservice. Sommige hebben dit ook gedaan, maar hebben het niet doorverteld. Overigens staat de aangekondigde tariefswijziging al sinds 5 mei op www.persinfo.nl (dit topic dateert van 12 mei) Een logisch nadenkend mens had meteen kunnen nagaan dat er dan opgezegd kan worden. Dit heeft dus niks met "lekken van interne, geheime informatie aan derden" te maken. Ik vind dat iedereen gebruik moet kunnen maken van zijn/haar recht om de overeenkomst te laten ontbinden, daarom heb ik dit topic geopend en ik zou het zo weer doen. Dat het hele verhaal vervolgens helemaal opgeblazen is, is nooit mijn intentie geweest.. maar ach.. zijn dit nu mijn 15 minutes of fame?![]()
bleh, wat een raar mensquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:14 schreef sunshine19 het volgende:
ik heb dus net naar orange gebeld want hebt erges super mooie aanbieding gehad, maar dat vrouwtje aan de telefoon was dus ff alles behalve klantvriendelijk!
ik: ik vind een verhoging van 10 cent per sms wel erg veel, zeker nu ik komende zomer een maand op vakantie ga!
Orange:dat roept iedereen nu!
Ik: ja dan geloof je me niet...
Orange:ik kan in de computer kijken of je inderdaad vorig jaar zoveel gesmst hebt (mn telefoon is vorig jaar gestolen op vakantie dus toen niet veel gesmst)
Ik: maar nu ga ik lang op vakantie en wil veel smsen en niet bellen
Orange: ja sms is een service dan moet je maar bellen!
Ik: ik heb mn telefoon om te smsen niet om te bellen, ik bel bijna niet met mn telefoon
Orange: dan gebruik je je telefoon op vakantie toch niet, koop daar maar een kaart
Ik: ja waar heb ik dan een abonnement voor?
Orange: wij houden ons aan de voorschriften van de consumentenbond want wij hebben een gemiddelde tariefsverhoging van 3%
Schrijf maar een brief maar je kunt je abonnement nu toch echt niet opzeggen
Nou die brief ga ik nu dus zeker schrijven want ik vind die tariefswijziging allemaal belachelijker hoe zij het heeft uitgelegd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |