een van die gastjes (die homo) komt een paar km hiervandaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:57 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
je kunt het altijd nog luisteren op de site van Re-Union...
wat ben jij chagerijnig zeg vandaagquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:59 schreef Cybart het volgende:
ja, ik heb buikpijn...
maar ik ben zo blij met mijn tostiapparaat dat ik die toch nog ff aanpleur!
euhm eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat ben jij chagerijnig zeg vandaag
Bedoel je Paul? Die schijnt tegenwoordig weer hetero te zijn cq een vriendin te hebben, hoorde ik vorige week...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
een van die gastjes (die homo) komt een paar km hiervandaan
Ja echt wel. Ik vind alles tegenwoordig heel snel gaan en dus ook heel snel voorbij gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef Neptune1984 het volgende:
ja, nu al... time flies when you're having fun...
die ja...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:02 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Bedoel je Paul? Die schijnt tegenwoordig weer hetero te zijn cq een vriendin te hebben, hoorde ik vorige week...
Is 1 van die gasten homo?? Nooit opgemerkt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:02 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Bedoel je Paul? Die schijnt tegenwoordig weer hetero te zijn cq een vriendin te hebben, hoorde ik vorige week...
dat klopt ja, ik ben er wel eens geweest (toen ik nog heel braaf met mn ex-vriendje meeging)... heb hem toen hij de eerste voorronde had gewonnen ook nog live zien optreden...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
die ja...
hmm zou best kunnen. meende ooit gehoord te hebben dat ie in de pecheur gewerkt zou hebben.
maar goed, ben er nooit geweest, dus of dat feitelijk klopt weet ik ook niet
nu ben je wild en rebels en ga je naar de costaquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:04 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
dat klopt ja, ik ben er wel eens geweest (toen ik nog heel braaf met mn ex-vriendje meeging)... heb hem toen hij de eerste voorronde had gewonnen ook nog live zien optreden...
hij is/was ook homo ja... dat heb ik wel gehoord...
Kheb het liedje in z'n totaliteit nooit gehoord, behalve die hoge noot.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:05 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het nummer in ieder geval helemaal ruk! en die jongen ook wel
hoezo ga je niet uit dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:07 schreef Neptune1984 het volgende:
uhm... neej... nu ga ik bijna niet meer uit...maar dat komt nog wel een keer terug...
rij dan gewoon naar Palladio!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:11 schreef Neptune1984 het volgende:
uhm... in de plaats waar ik oorspronkelijk woon is er niet veel aan en in Eindhoven moet ik nog iemand vinden die met me meewil...
en het is nog een leuke tent ook!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:14 schreef Neptune1984 het volgende:
rijden nog wel, daar kan ik in principe wel bijna naartoe lopen, of fietsen...
dat schiet inderdaad niet opquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:18 schreef Neptune1984 het volgende:
maar dan moet ik evengoed nog leuke mensen hebben om mee te gaan...
(ja, ik weet het; mijn vrienden zijn bijna allemaal droogkloten die ik niet meekrijg...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |