quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind inderdaad dat ze lekker ruikt, alleen zo veel make-up..Dat had voor mij niet gehoeven. Ik stuur haar wel voor enen weer naar huis hoor Kasta
Ze leest vannacht dit topic wel, het is een verrassingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Gewoon eens vragen. Dan weet je waar je voor staat
Misschien probeert ze dan juist weer de indruk te wekken dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:40 schreef static. het volgende:
Als ze het zich zo pontificaal voor je snufferd opmaakt en dergelijke kleding aantrekt zal er wel niets aan de hand zijn.
We hebben het over een vrouw.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
Misschien probeert ze dan juist weer die indruk te wekken dat er niets aan de hand is.
In geval van problemen had ik mezelf één stelregel in het achterhoofd. Ik ga geen drama's veroorzaken en ook wens ik geen gezeik aan mijn hoofd. Vertaald naar jouw situatie zou ik er bewust voor kiezen me niet als een jaloerse kneus op te stellen zelfs al zou dat betekenen dat ik bedonderd werd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:32 schreef kastanova het volgende:
M'n vriendin meldde me vanmiddag even dat ze vanavond even bij een vriend langs zou gaan, het toeval wil dat deze ex-vriend, voordat ik een relatie met haar begon(een paar maanden geleden), nog met haar kreeg neukte.
Naja, boeien, zal wel loslopen dacht ik, kan ik mooi op m'n gemak naar het darten kijken.
Maar terwijl ze zich klaar aan het maken was verbaasde ik me toch even over haar "voorbereiding".
Ze deed haar push-up BH aan, een tanga in plaats van het "normale grootmoeder-ondergoed", haar beste kleertjes, rook alsof ze had liggen worstelen in een bloemenwinkel en last but not least, ik heb haar nog maar 1 keer met een dergelijke hoeveelheid make-up gezien en dat was toen ze voor het eerst kennismaakte met mijn vrienden...
Tja, als ik bij een ex op bezoek ga doe ik het met een plofkapsel, m'n werkkleding en een baard van een paar dagen, maar ze wilde er kennelijk goed uit zien.
En het is niet dat ze hem maar af en toe ziet, het is namelijk een collega.
Voordat ze wegging deelde ze ook nog even mee dat ik er niet van uit moest gaan dat ze er voor 1:00 weer zou zijn...
Tja, van de ene kant ben ik zelfverzekerd genoeg om haar gewoon met haar vrienden om te laten gaan, maar van de andere kant; als ik het verhaal hier zou lezen van iemand zou ik hem stijl in zijn gezicht uitlachen omdat zijn vriendin een ander ligt te neuken![]()
![]()
![]()
![]()
.
Naja, lieve forumvrinden, wat is jullie mening, ben ik een goede vriend die zijn vriendin haar vriendschappen niet misgunt vanwege zijn achterdocht of ben ik gewoon een grote kneus, die vanwege zijn arrogantie, een bord voor z'n kop heeft?
disclaimer: optie 2 heeft alleen betrekking op dit topic
Daarom juist.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef static. het volgende:
[..]
We hebben het over een vrouw.
Ik normaliter ook, maar het boeide me nooit zoveelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Luukzor het volgende:
Ik zou zo panisch als de ziekte worden, maar ik ben dan ook een jaloerse knakker...
Toevállig was dat verhaal wel naar aanleiding van een bezoekje van haar aan diezelfde ex, als inspiratie van die Valentijnsstunt zeg maar...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef nozem het volgende:
Verhalen over je vriendin die vreemdgaat met d'r ex geloven we niet meer he kasta, dat heb je verspeeld.
mssn doet ie altijd zo, omdat idereen zich daaraan ergerd ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Djeeloo het volgende:
Die Kasta! Dit had ik toch niet van je verwacht, altijd toch heel zelfverzekerd, maar nu begin je toch enigszins te twijfelen?!?!![]()
Betekend wel dat je haar echt leuk vind m.i.
Maar zij is samen met die ex de enige die je vraag kan beantwoorden. Maar wat Mute_Me al zegt, dit is te opvallend. Of ze gaat ervan uit dat je het te opvallend vind en er niks achter zoekt.... Hmmmmzzz.....
Ja jij zegt ut en ik had ut net getikt (geedit hierboven), wat grappig zeg...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Djeeloo het volgende:
Die Kasta! Dit had ik toch niet van je verwacht, altijd toch heel zelfverzekerd, maar nu begin je toch enigszins te twijfelen?!?!![]()
Betekend wel dat je haar echt leuk vind m.i.
Maar zij is samen met die ex de enige die je vraag kan beantwoorden. Maar wat Mute_Me al zegt, dit is te opvallend. Of ze gaat ervan uit dat je het te opvallend vind en er niks achter zoekt.... Hmmmmzzz.....
Tja, dan ga je je toch afvragen waar dit bezoek dan voor bedoeld is. Was ze de vorige keer ook zo opgedoft?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toevállig was dat verhaal wel naar aanleiding van een bezoekje van haar aan diezelfde ex, als inspiratie van die Valentijnsstunt zeg maar...
Maar dat bezoek was om hem te melden dat ze nu een relatie met mij had.
Ja, vergeten... Op die manier denkt ze straks nog dat ze zoiets kan flikken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Omara het volgende:
Wil je je avond in stijl doorbrengen dan zorg je dat je met gesloten ogen in bed ligt voordat ze terugkomt. Daar spreekt pas echt een vertrouwen uit...
Misschien kun je hier iets mee?
Vreemdgaan zou me nog niet eens zoveel boeien, ik heb altijd gezegd dat God me nog wel terug zou pakken voor alles wat ik ooit in relaties geflikt heb, bad karma enzo...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Omara het volgende:
In geval van problemen had ik mezelf één stelregel in het achterhoofd. Ik ga geen drama's veroorzaken en ook wens ik geen gezeik aan mijn hoofd. Vertaald naar jouw situatie zou ik er bewust voor kiezen me niet als een jaloerse kneus op te stellen zelfs al zou dat betekenen dat ik bedonderd werd.
Zoals ik al zei; ik ben niet zo'n dramaqueen om direct een rel te gaan scheppen over een misschien ietwat discutabele situatie...quote:Is dat laatste gebeurd dan is het nog vroeg genoeg voor een scene (gesteld dat dit zou helpen). Deze avond zou ik me niet bezig houden met piekeren want daarmee verandert er zeker niks. ook zou ik bij terugkomst van je vriendin niet overdreven veel aandacht besteden aan hoe haar avond geweest was. Wat je zou kunnen doen is over enkele dagen een verhaal vertellen over hoe blij je bent dat jullie zo eerlijk met elkaar omgaan en dat er gelukkig geen geheimen tussen jullie hoeven te bestaan.
Aan haar reactie kun je soms aflezen of de opmerking hout snijdt ofdat deze een voltreffer veroorzaakte. Vervolgens kun je je daaarna altijd nog bedenken wat je gaat doen. Het afdraaien van doemscenario's zou mijn avond verpesten. Daarom doe ik dat maar niet. Je kunt vanavond wat gaan FOKken of andere dingen gaan doen en voor je het weet is het 01.00u.
Wil je je avond in stijl doorbrengen dan zorg je dat je met gesloten ogen in bed ligt voordat ze terugkomt. Daar spreekt pas echt een vertrouwen uit...
Misschien kun je hier iets mee?
Euuuh, ze heeft geen feestje of niks, ze gaan bij hem thuis op de bank zitten, vandaar dat ik het zo vreemd vondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Ja-Ja het volgende:
Wat ik zo lees ben je gewoon lief. Ik bedoel je moet je vriendin ook vrijheid gunnen (en haar vertrouwen). Je kan haar onmogelijk dingen gaan verbieden, ik bedoel bepaal jij dat? Het lijkt mij dat zij jullie regels heus wel kent, dus weet wat wel en niet mag.
Dat ze zich zo mooi opmaakt enzo, misschien gaan ze samen uit en wil ze gewoon op haar best zijn (niet perse voor die jongen). Of misschien is er iets anders belangrijks waar zij samen naar toe moeten (voor werk een feestje misschien) en dat zij gewoon moet stralen (belangrijk voor haar zelfvertrouwen).
Jawel, het is ook niet zozeer onzekerheid, ik kan haar meer bieden dan een andere man (behalve een goed inkomenquote:Ow en Kasta, wel ''grappig'' om te zien dat jij ook wel eens onzeker kan zijn. Ik heb veel van jouw reacties gelezen overal op het forum enzo en daar had jij altijd een duidelijke mening en wist je precies wat je wilde en hoe je ut zag. Dat is nu ff niet zo?
Dus die hele relatie boeit je toch eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vreemdgaan zou me nog niet eens zoveel boeien, ik heb altijd gezegd dat God me nog wel terug zou pakken voor alles wat ik ooit in relaties geflikt heb, bad karma enzo...
Ik zal het dan ook dragen als een man mocht het gebeuren.
Maar ik ga dan altijd aan praktische dingen denken, weer alles verhuizen enzo.
[..]
Euh, om eerlijk te zijn niet echt...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:48 schreef godard_k het volgende:
mssn doet ie altijd zo, omdat idereen zich daaraan ergerd ?![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kasta serieus in R&P?
Hoax...
Oh jawel hoor, dat ik met haar ben gaan samenwonen is al veelzeggend...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:56 schreef Caesu het volgende:
Dus die hele relatie boeit je toch eigenlijk niet zo.
Je zit er nog niet zo lang dus zoveel zooi heb je waarschijnlijk niet om je heen verzameld.
Om eerlijk te zijn; ik heb geen flauw idee, m'n geheugen kent geen details als het langer dan een week geleden isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:48 schreef nozem het volgende:
Tja, dan ga je je toch afvragen waar dit bezoek dan voor bedoeld is. Was ze de vorige keer ook zo opgedoft?
Neem jij mijn taken even over in dit topic Tijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:00 schreef Tijn het volgende:
Bwahahaha![]()
![]()
Je vriendin ligt een ander te neuken en jij vindt het best
![]()
![]()
Nee, het blijft bij deze one-liner. Ik moest gewoon even.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neem jij mijn taken even over in dit topic Tijn?
*de beloofde edit* :')quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:02 schreef nozem het volgende:
Nu is het wachten op haar reacties, tegen die tijd kunnen we de popcorn en het bier wel uit de kast halen.
23:15 pas weerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het blijft bij deze one-liner. Ik moest gewoon even.
Maaruh, veel plezier met je dartgame
Hej Xennia, fijne slet van me!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:03 schreef Luukzor het volgende:
Wat is haar username?
quote:ben ik een goede vriend die zijn vriendin haar vriendschappen niet misgunt vanwege zijn achterdocht
Nee, 1 keer in de maand ongeveer...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maar ik begrijp 1 ding nog niet....
Gaat zij elke week bij die ex langs?? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Ben te lui om alles weer opnieuw te lezen.
Euuuh nee hoor, dan had ik het verhaal wel sappiger gemaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
Whahah goed topic dit......
Zal wel weer een Hoax zijn.....![]()
Ze is altijd online, wij hebben de computers nooit uit staanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef cos-micV het volgende:
Weet je zeker dat ze weg is? ze is gewoon online hoor...
Of ze zit bij haar ex te Fokken!![]()
Hmm zou ik niet prettig vinden in mijn relatie maar ieder voor zich.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, 1 keer in de maand ongeveer...
Vrouwen zijn simpel, dus als er wat zou zijn zou ik het allang doorhebben...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:46 schreef Copycat het volgende:
Je zal wel iets fouts hebben gedaan... alleen weet je het zelf nog niet...
Maar wij vrouwen, wij voelen dat en laten het jou voelen ook!
... let the mindfuck begin...
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:40 schreef jaspah het volgende:
je vriendin wordt op dit moment geneukt
Das toch een relatie die eigenlijk helemaal geen relatie is, maar waarbij je elkaar neukt bij gebrek aan beter?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
een open relatie
We zullen wel uitzonderingsgevallen zijn, maar we zijn allebei ook vaak vrienden met de mensen die we neuk(t)enquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm zou ik niet prettig vinden in mijn relatie maar ieder voor zich.
Waarom heeft ze de behoefte om naar die ex te gaan?? Want je maakt je nu alleen druk omdat ze zich zo optut deze keer??
Effe dimmen, eikeltje!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:49 schreef Salvad0R het volgende:![]()
sorry lieverd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Effe dimmen, eikeltje!
Tuurlijk, maar dat lijkt me wel een goed teken, anders zou er toch iets mis zijn met de relatie, aangezien dit toch wel een typische "ontrouw" situatie isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:56 schreef Copycat het volgende:
Maar toch maak je je zorgen...
nah, 'k heb hoofdpijn...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
sorry lieverd.
ik bedoelde t niet zo.
neuken?
Toch doen hé?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:56 schreef Tijn het volgende:
Das toch een relatie die eigenlijk helemaal geen relatie is, maar waarbij je elkaar neukt bij gebrek aan beter?
Praat je zelf maar moed in, Kasta. Klinkt alsof je het kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat lijkt me wel een goed teken, anders zou er toch iets mis zijn met de relatie, aangezien dit toch wel een typische "ontrouw" situatie is.
Mjah ik snap jou helemaal. Maar ik ben nogal een jaloers persoon op dat gebied. Ik zou me behoorlijk onprettig voelen in dergelijke situaties en andersom ook denk ik......quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zullen wel uitzonderingsgevallen zijn, maar we zijn allebei ook vaak vrienden met de mensen die we neuk(t)en.
En vrienden zoek je eens in de zoveel tijd op, dat is op zich wel logisch; als je vriendin naar een vriendin van haar toegaat ga je immers ook niet denken dat ze elkaar gaan liggen beffen.
Maar zelfs als ze bij vriendinnen op bezoek gaat maakt ze er niet zo'n spektakel van, vandaar dat ik het toch wel enigszins vreemd vond.
Ik kon het niet meer aanzienquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toch doen hé?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:00 schreef kastanova het volgende:
Tuurlijk, maar dat lijkt me wel een goed teken, anders zou er toch iets mis zijn met de relatie,
Textbook Cheating, inderdaad.quote:aangezien dit toch wel een typische "ontrouw" situatie is.
True...true...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Copycat het volgende:
Textbook Cheating, inderdaad.
Bijna te mooi om waar te zijn...
Maar dat heeft ze niet?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
True...true...
Het had alleen nog erger kunnen zijn als ze zich nog eerst even uitgebreid geschoren had en een lingeriesetje uit de kast had gehaald.
Zover ik weer heeft ze niet eens een lingeriesetje en ik heb haar verboden nog vaker aan mijn scheermesje te zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:18 schreef Tijn het volgende:
Maar dat heeft ze niet?
Ik ben moe, verkouden en heb koppijn dus ik hoop dat ze zich reeds bij die vriend uitgeleefd heeftquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef Copycat het volgende:
het beste van dat uitpakken bewaart ze waarschijnlijk voor jou. Lucky bastard!![]()
Haar kennende wordt het wel een uur of 2, daarna ga ik proberen m'n stompjes nog verder af te kluivenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef Tijn het volgende:
Nog een half uur voordat je ECHT kan gaan beginnen te nagelbijten, Kasta
Geloof me maar als ik zeg dat dergelijke dingen bij ons totaal anders gaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:39 schreef Starfish het volgende:
20 mins. en counting![]()
Zie het straks al helemaal voor me.. ze komt thuis en dan die magische vraag: " en, heb je een leuke avond gehad?"
Voor 4:00 naar bed gaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:40 schreef Copycat het volgende:
Lekker je bed in gaan.
Relax, nix aan het handje.. je hallucineert van de hoofdpijn.
Hoewel het natuurlijk allemaal nog wel erg vers in het genotsgeheugen ligt, hun samenzijn...
Welterusten
Ik heb mijn computerhoek/territorium afgebakend en daar komt ze dan ook niet binnen, dus dat is het probleem nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:42 schreef SwOoSh het volgende:
wonen jullie nog steeds in dat kleine kamertje?
dan kan je elkaar ook niet ff makkelijk ontlopen....
met zon ijzige stilte af en toe naar elkaar kijkend en dan snel wegdraaiend.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb mijn computerhoek/territorium afgebakend en daar komt ze dan ook niet binnen, dus dat is het probleem niet.
Maar waarschijnlijk gaan we zometeen gewoon even samen op de bank de laatste afleveringen van Friends kijken.
Fuck hee, heb je in m'n agenda zitten loeren ofzo? Die laatste ep is echt een babemagnet, niet normaal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaan we zometeen gewoon even samen op de bank de laatste afleveringen van Friends kijken.
Hmmmz, dan heb ik 2 mogelijkheden;quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:44 schreef sweetgirly het volgende:
Je kan natuurlijk ook goed kijken of haar ma-kup er af is, of ze blosjes op haar wangen heeft, of ze haar string nog aan heeft (oeps)..en ik zou toch wel gaan proberen of ze zin heeft in sex hoor (ook al heb je hoofdpijn en al..het is voor een goed doel, laten we maar zeggen)..Jump boven op haar of deuk onder de dekens..En óf ze heeft al zo'n goede beurt gehad, dat ze geen zin heeft, om waarschijnlijk één of andere vage (vrouwen) reden óf ze heeft het libido van tien.
Succes iig!![]()
Oh nee, da's niet cool...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:42 schreef kastanova het volgende:
Voor 4:00 naar bed gaan
Ze zit achter me en ik laat me niet zo snel afleiden als ik tv kijk, dus denk niet dat onze blikken elkaar zullen kruizenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:46 schreef SwOoSh het volgende:
met zon ijzige stilte af en toe naar elkaar kijkend en dan snel wegdraaiend.....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:47 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz, dan heb ik 2 mogelijkheden;
- Er blijkt niets aan de hand te zijn en ik heb haar dus geneukt met tegenzin, want koppijn.
- Of ik lig in het zaad van een ander te roeren.
Ik denk dat ik maar pas....
*offtopic*quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:47 schreef Tijn het volgende:
Fuck hee, heb je in m'n agenda zitten loeren ofzo? Die laatste ep is echt een babemagnet, niet normaal.
achter je? soort van dat eem turkse vrouw ook 5 meter achter der man moet lopen... ???quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze zit achter me en ik laat me niet zo snel afleiden als ik tv kijk, dus denk niet dat onze blikken elkaar zullen kruizen.
Ze zijn tot 15 gegaan, hebben toen een break gehouden van een paar weken, zijn verder gegaan met 16 en hebben daarna 17-18 (special met alleen flashbacks) en 19-20 (de laatste 2 afleveringen) achter elkaar op 1 avond uitgezonden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
*offtopic*
Hoe zit dat nu precies met die afleveringen, oftewel, hoeveel zijn er in 1 keer uitgezonden de laatste avond?
Ik heb geloof ik nog maar tot aflevering 15 gekeken, daarna kon ik een hele tijd niets meer vinden en nu heb ik 16 t/m 20 liggen
Ze is er alquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef kastanova het volgende:
Ze zit achter me en ik laat me niet zo snel afleiden als ik tv kijk, dus denk niet dat onze blikken elkaar zullen kruizen.
Zij masseert vaker dan ik, dus het is er vanzelf een beetje vanwege dergelijke praktische redenen ingeslopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:51 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
achter je? soort van dat eem turkse vrouw ook 5 meter achter der man moet lopen... ???
of is het meer dat ruimteprobleem?
Ik kijk wel even of ze natte, witte vlekken op kruishoogte heeft, dat moet afdoende zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:53 schreef sweetgirly het volgende:
Ze is er al, nou hups wat let je..op ontdekkingstocht jij!
En anders neem je maar een aspirine, dit is een serieuze zaak.
Goddomme Tijn, het is 1:00 geweest, ik heb wel wat anders aan m'n hoofd!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:09 schreef Tijn het volgende:
Hey Kasta, graag gedaan he. Geez.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:19 schreef SwOoSh het volgende:
je trapt haar toch wel hopelijk eruit in plaats van zelf weg te gaan
Het is vast haar huisquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:19 schreef SwOoSh het volgende:
je trapt haar toch wel hopelijk eruit in plaats van zelf weg te gaan
Te laatquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is vast haar huis![]()
![]()
en dan naar der exquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
Soms hebben vrouwen opeens spontaan een bui om zich lekker uitgebreid op te doffen/ mooi aan te kleden etc..
Dit kan zo'n moment zijn.
Kortom: er is geen bal aan de hand.
Weet ik niet, maar ook dat kan gewoon.
Rondom de nieren en lever slaan is het effectiefst en geeft het minst bewijsmateriaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:25 schreef SwOoSh het volgende:
zorg je dat ze geen blijvende littekens heeft....anders is het zo makkelijk aangifte doen
True, ik ken het wel, juist bij exen moeten ze vaak even showen wat hij allemaal moet missen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
Soms hebben vrouwen opeens spontaan een bui om zich lekker uitgebreid op te doffen/ mooi aan te kleden etc..
Dit kan zo'n moment zijn.
Kortom: er is geen bal aan de hand.
Weet ik niet, maar ook dat kan gewoon.
Daar zat ik ook al aan te denken..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
Ik kijk wel even of ze natte, witte vlekken op kruishoogte heeft, dat moet afdoende zijn.
Ja.. dat jullie meteen van het ergste uitgaan..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:30 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
en dan naar der ex.... sure
Ze voelt zich vast goed in d'r vel en zelfverzekerd..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, ik ken het wel, juist bij exen moeten ze vaak even showen wat hij allemaal moet missen...
Maar ik vind het zo, euuh, tja, onvolwassen is niet het goede woord, maar ik vind het eigenlijk een beetje overdreven....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:33 schreef Brennie het volgende:
Ja.. dat jullie meteen van het ergste uitgaan..
Zal misschien zijn omdat jullie wel meteen met de broek op de schoenen lopen als je een vriend/vriendin ziet
En alhoewel, nou niet ongerust maken, er zal idd vast niks aan de hand zijn!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:36 schreef sweetgirly het volgende:oeh gevat..ik ging ook uit van het ergste, maar dat komt door mijn voorstellingsvermogen hoor
uhm tja.
en kasta's geweldig beeldend verhaal![]()
Pffff, dat ze overeind komt is 1 ding wat zeker is, ze gaat áltíjd eerst zeiken naar de seks, zelfs voor de peuk...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:35 schreef Tijn het volgende:
Is ze nou nog niet thuis? Jeutje. Misschien bedoelde ze met dat "ik ben niet voor 1 uur thuis" wel "ik blijf lekker bij 'em pitten, want als ik eenmaal m'n kleren uit heb en ben klaar gekomen, blijf ik liggen waar ik lig".
Met als titel van deel 2 "Scan hier je proces verbaal in"quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:42 schreef SwOoSh het volgende:
kan de titel niet verandert worden in: verzin hier de excusessen die mijn vriendin gaat geven terwijl ze net met der ex vreemd is gegaan....
Mijn favoriete film is lange tijd "Cruel Intensions" geweest, verplichte kost voor wannabe vriendinnenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:43 schreef Finchy het volgende:
Ik zag pas nog zo'n Franse film. Tenenkrommend hoe die griet te hele tijd vreemd ging....
Ik wou m'n glas door de tv flikkeren. Toch blijf ik de hele film afkijken.
Le Secret
of : "geef hier kastanova een alibi"quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met als titel van deel 2 "Scan hier je proces verbaal in".
Nee hoor, die geur komt uit de gootsteenquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:08 schreef nozem het volgende:
Volgens mij is je bitch thuis kasta.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, die geur komt uit de gootsteen.
Tja, daar maak ik me eerder zorgen over, dan over het vreemdgaan, ze reist immers met het openbaar vervoer en dat lijkt me geen pretje op dit tijdstip...quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:13 schreef Finchy het volgende:
Ik wil nog wel een ontknoping vannacht.
Zou je niet gaan bellen? Misschien is ze wel misbruikt onderweg - door wéér een ander.
heb je niet aangeboden of je mee mocht naar der ex.... is toch gezelligquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar maak ik me eerder zorgen over, dan over het vreemdgaan, ze reist immers met het openbaar vervoer en dat lijkt me geen pretje op dit tijdstip....
Ik heb een hekel aan alle vrienden/vriendinnen die ik niet zelf uitgekozen heb, dus dat zou sowieso niet gebeurd zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:16 schreef SwOoSh het volgende:
heb je niet aangeboden of je mee mocht naar der ex.... is toch gezellig
Ze is terug; even wachten nog tot ze dit topic zietquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:33 schreef SwOoSh het volgende:
en?
you're fuckedquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:38 schreef kastanova het volgende:
WTF? Ze heeft een andere BH aan.
Ze heeft het topic trouwens reeds gezien, haar eerste reacties:
"Ik heb niet met m'n ex geneukt hoor"
"Het wordt altijd laat als ik naar hem toe ga"
*bier voor me pakt*
Weinig overtuigend.
Que?quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:38 schreef kastanova het volgende:
Hey, dat hoeft niks te betekenen joh. Misschien had ze de vorige keer per ongeluk de verkeerde aangetrokken en heeft ze ze nu weer goed gewisseld.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:38 schreef kastanova het volgende:
*update*quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:42 schreef SwOoSh het volgende:
was dit het?
Tip: ga gewoon 'es met dr praten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
*update*
Ze vindt de reacties tot nu toe "interessant".
quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:38 schreef kastanova het volgende:
Haar 1e reacties waren:
"Ik heb niet met m'n ex geneukt hoor"
"Het wordt altijd laat als ik naar hem toe ga"
Lief he, dat 'ie het ook gewoon slikt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Uhm ja schattigquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:48 schreef Tijn het volgende:
Lief he, dat 'ie het ook gewoon slikt.
zen vriendin misschien ook wel bij die exquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lief he, dat 'ie het ook gewoon slikt.
Sjonge, wat ad rem van je.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:50 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
zen vriendin misschien ook wel bij die ex
iemand moet hem toch makenquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sjonge, wat ad rem van je.
Ik heb altijd al een dikke negerin met van die dikke liippen willen neukenquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:49 schreef Finchy het volgende:
Nou mag hij ook een keer buiten de deur eten, weet je al wie? Een ex zou wat afgezaagd zijn.
Doe niet zo ouderwets Tijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tip: ga gewoon 'es met dr praten.
Nu ga ik helemaal slapen..quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:00 schreef Xennia het volgende:
Damn stelletje sadisten. Ik was al bevriend met mijn collega lang voordat we een seksuele relatie kregen. Nog voor ik kasta de eerste keer ontmoette neukte ik al niet meer met die collega omdat ik al wat voelde voor kasta en het zou voelen als bedrog als ik die collega nog langer zou neuken.
Ik ben een eerlijk meisje en aan vreemdgaan doe ik niet. Ga mijn relatie met kasta niet op het spel zetten, ben pas 1 keer eerder zo gek geweest op een jongen![]()
Frusti much?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:02 schreef majic het volgende:
Niet-te-vertrouwen, die vrouwen. Loeders 1ste klas, allemaal hoeren. Das de aard van het beestje he...
De nick doet ook al iets islamtisch vermoeden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Frusti much?
Ervaringsdeskundige van het eerste uurquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Frusti much?
ik had al een andere bh aangetrokken voordat ik wegging. Dit omdat ik eerst een rode bh aanhad met een wit truitje, toen koos ik toch maar voor de zwarte (geen push-up).quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:01 schreef Tijn het volgende:
En op de weg terug dacht je bij jezelf "Weet je wat ik doe, ik trek ff een andere BH aan, ik heb toch altijd een reserve-model bij me!"
Een islamiet die aan evolutiepraktijk doetquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nick doet ook al iets islamtisch vermoeden.
Hmmm....
Uhhuh, in jouw hoofd misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:08 schreef majic het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige van het eerste uur![]()
damn, wie heeft jou ooit op je hartje getrapt met vreemdgaan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:02 schreef majic het volgende:
*paranoia verhaal*
Dat je jezelf gaat lopen verdedigen maakt je eigenlijk al verdacht he.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik had al een andere bh aangetrokken voordat ik wegging. Dit omdat ik eerst een rode bh aanhad met een wit truitje, toen koos ik toch maar voor de zwarte (geen push-up).
Stringetjes heb ik trouwens altijd aan als ik een stretchboek aan heb zoals vandaag
Hey pssssssssst, de vriendin is in dit topic aanwezig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:11 schreef SwOoSh het volgende:
is er nu soort van ruzie ofzo of kan de vriendin er wel om lachen?
ja ik heb hem al verandertquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey pssssssssst, de vriendin is in dit topic aanwezig.
Je bent een addict. Zeg het maar. Het is zo.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:12 schreef nozem het volgende:
Toch fascinerend hoe de perikelen van kasta en z'n bitch mij een halve nacht bezig hebben gehouden, zorgwekkend misschien ook wel..
Neen, het is meer dat ik in het kader van studie ontwijkend gedrag elke strohalm op FOK! vastklamp, laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent een addict. Zeg het maar. Het is zo.
ruzie? waarover dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:11 schreef SwOoSh het volgende:
is er nu soort van ruzie ofzo of kan jij (de vriendin) er wel om lachen?
Whehehehe, je zit nog in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 12 mei 2004 03:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Neen, het is meer dat ik in het kader van studie ontwijkend gedrag elke strohalm op FOK! vastklamp, laten we het daar op houden.
ach, als ik me niet verdedig vind je me ook verdachtquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je jezelf gaat lopen verdedigen maakt je eigenlijk al verdacht he.
Zou het, ben jij die al voorbij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehehe, je zit nog in de ontkenningsfase
Tuurlijk, er is toch anders geen zak aan hier.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
ach, als ik me niet verdedig vind je me ook verdacht
weet ik veel vertrouwen ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
ruzie? waarover dan?
Tuurlijk. Eerst heb je van alles te doen, maar heb je daar geen zin in, dus ga je maar Fok!ken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Zou het, ben jij die al voorbij dan?
Veel plezier met Friends.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
Ik houd me om begrijpelijke redenen even rustig, ik ben bezig met hetgeen uit m'n laatste geëditte reactie.
Ja en ik lieg nooitquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:16 schreef SwOoSh het volgende:
alleen is het nog de vraag natuurlijk of dit serieus was van kasta![]()
Het is inderdaad zo, ik had uren en uren kunnen studeren, maar wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Eerst heb je van alles te doen, maar heb je daar geen zin in, dus ga je maar Fok!ken.
Later heb je helemaal niks meer te doen, maar verzin je gewoon een ander excuus. Want Fok!ken moet je.
Echt.
nee daaromquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja en ik lieg nooit.
Die reactie heb ik niet geëditquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Veel plezier met Friends.
Nee, maar als ik ga zeggen wat er in je geëditte reactie stond, dan had je het niet hoeven editten he. Duh.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die reactie heb ik niet geëdit.
hij vertrouwt me ook wel, dit is gezonde jaloezie en best wel heel lief eigenlijk vind ikquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:16 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
weet ik veel vertrouwen ofzo
alleen is het nog de vraag natuurlijk of dit serieus was van kasta![]()
We begrijpen elkaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ga zeggen wat er in je geëditte reactie stond, dan had je het niet hoeven editten he. Duh.
Tot zover mijn gelijk met betrekking tot de eerste geëditte post.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
hij vertrouwt me ook wel, dit is gezonde jaloezie en best wel heel lief eigenlijk vind ik
oke dan nu kan ik rustig gaan slapenquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
hij vertrouwt me ook wel, dit is gezonde jaloezie en best wel heel lief eigenlijk vind ik
anders vraag je me gewoon even wat je wilt weten?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot zover mijn gelijk met betrekking tot de eerste geëditte post.
Neuh, niet relevant, ik drink nog 1 biertje en dan ga ik naar bed...quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
anders vraag je me gewoon even wat je wilt weten?
uhm wie zegt dat het nu niet gebeurt isquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:28 schreef majic het volgende:
Ach wat liefMagoed. Als ze het nu niet doet, dan over een tijdje wel! Niet te vertrouwen Ik zeg het je !
![]()
Je kent haar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:31 schreef majic het volgende:
Stiekem weet ze wel beter (En wij natuurlijk ook).
joehoe, ik ben hier hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:43 schreef Miss_mini het volgende:
ze ligt m te neuken
was t lekker?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
joehoe, ik ben hier hoor
nou om je de waarheid te vertellen heb ik het uitsluitend over mijn vorige week begraven broertje gehad met mijn ''ex''quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
was t lekker?
LAAT MAARquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
nou om je de waarheid te vertellen heb ik het uitsluitend over mijn vorige week begraven broertje gehad met mijn ''ex''
FF een beetje dimmen nu aub, knulquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:07 schreef majic het volgende:
hehe die miss_mini haakt wel erg snel af na een beetje deprimerend bericht. Flauw hoor ;-) Enfin, gecondoleerd, maar verdacht blijft het! Goedmakertje om uit de dip te komen enzo..ik snap het wel ...troost zoeken etc.
kasta is de rots in mijn branding geweest de afgelopen moeilijke periode. als ik ergens troost uit kan putten dan is het uit hem. we zijn als stel alleen maar dichter naar elkaar toe gegroeid. zou hem nooit een mes in de rug steken. en jij moet nu echt even je bek houden, want je gaat te verquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:07 schreef majic het volgende:
hehe die miss_mini haakt wel erg snel af na een beetje deprimerend bericht. Flauw hoor ;-) Enfin, gecondoleerd, maar verdacht blijft het! Goedmakertje om uit de dip te komen enzo..ik snap het wel ...troost zoeken etc.
Generaliseren is ook een vakquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:02 schreef majic het volgende:
....vrouwen weten HEEL goed dat ze niet te mooi naar hun ex toe moeten gaan....
Generaliseren is ook een vak²quote:Niet-te-vertrouwen, die vrouwen. Loeders 1ste klas, allemaal hoeren. Das de aard van het beestje he...
Goed design he?¿quote:Wist je dat de vrouwelijke vagina zo ontworpen is dat deze maximaal nut kan halen uit het ingespoten zaad van MEERDERE verschillende mannen? En wist je dat het mannelijk zaad gemaakt is om met elkaar te concureren - dus behalve dat het veilig naar het eitje toe sjeest, moord het ook nog eens "vijandelijk" zaad uit.
Evolutie technische dingetjes die levendig bewijs zijn dat vrouwen van huis uit door veel verschillende mannen geneukt willen worden, om vooral een kut vol met gemengd zaad te krijgen, en zo betere kansen te hebben op een gezonde baby.
ik kan best tegen een geintje, maar er zijn grenzen aan wat je kunt maken en wat niet. Miss mini had dat tijdig in de gaten, jij nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:13 schreef majic het volgende:
volgens mij gaan sommige mensen sommige dingen te serieus nemen nu ;-) Kom zeg, moet je je maar geen reality soap op Fokzine gaan plaatsen ....of tegen een stootje kunnen. Je kan net zo goed een clone zijn van Kasta - of een vage bui hebben. Enfin, ik brij er ook een eind aan....misschien ook nuttig dat jullie gaan slapen als jullie niet meer tegen een geintje hier of daar kunnen (En ik had je al gecondoleerd!)
Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar helderziend ben ik nog steeds nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:19 schreef Finchy het volgende:
Als Kastanova wist dat jij naar die ex/collega ging om vooral over je broertje te praten getuigt het van niet zoveel fijngevoeligheid om zo'n topic te openen.
Ik zeg ook áls je dat wist.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar helderziend ben ik nog steeds niet.
ik heb hem niet vooraf mede gedeeld wat de gespreksonderwerpen van die avond zouden zijn neequote:Op woensdag 12 mei 2004 04:19 schreef Finchy het volgende:
Als Kastanova wist dat jij naar die ex/collega ging om vooral over je overleden broertje te praten getuigt het van niet zoveel fijngevoeligheid om zo'n topic te openen.
Over bepaalde onderwerpen maak je geen geintjes en als je daadwerkelijk zoveel van me gelezen zou hebben, zou je dat geweten hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:20 schreef majic het volgende:
Misschien moet je dan gewoon eens normaal communiceren met je vriend, en moet je vriend een IETS betere precedent zetten op dit specifieke forum als je serieus genomen wil worden. Ik weet niet in wat voor tijd jij leeft, maar als ik dat soort problemen heb ga ik ze zeker niet op de manier waarop jullie dat doen op een forum kwakken - dan zou ik dat fijn intern regelen, off-line. Dus kan je wel je frustraties richting mij gaan uiten, maar ik zou eerder bij jezelf te rade gaan waarom je uberhaupt met mij in discussie gaat over iets wat ik helemaal niet hoef te weten - en dat begint ergens bij een topicstart, en dat zet zich voort in de toon van de gehele thread en je dierbare vriend - en dat is er een van sarcasme, cynischme, vaagheid en grappigheid. Dat jij opeens als donderslag bij heldere hemel vind dat het tijd is om te stoppen met de pret, vind ik een beetje vreemd, op zn zachst gezegd
Als je verwijten wil maken, doe dat zjin kant op, niet de mijne dankje! Dat is het risico van een halve internet-relatie...
En dat kan ik allemaal afleiden uit 1 enkel zinnetje wat ik even vluchtig lees als de rest van deze hele - met alle respect - onzin thread? Dit lijkt me gewoon een staaltje gebrekkige communicatie van jullie kant, en een beetje suffe actie van jouw kant - je halve prive leven op een public forum gooien dan KAN je verwachten dat er misverstanden ontstaan tussen buitenstaanders (thats me) die van heel weinig dingen er weinig afweten, en insiders (dat zijn jullie 2) die van heel veel dingen heel veel afweten. Rara politie pet, waar wringt de schoenquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over bepaalde onderwerpen maak je geen geintjes en als je daadwerkelijk zoveel van me gelezen zou hebben, zou je dat geweten hebben.
Tevens zou het allang naar buiten gekomen zijn als Xennia een kloon van me bleek te zijn, dus ook dat is een zwak excuus.
Dat ik met serieuze zaken die mezelf betreffen op een humoristische wijze om kan gaan, betekent nog niet dat ik hetzelfde doe met andermans verdriet.
En dat je het niet kunt weten is waar, maar als ze het op een dergelijke manier verteld wordt dan ben je toch wel behoorlijk zwakzinnig als je zo'n reactie verwart met de rest van de quasi serieuze posts...
ik ben jou niet, ook op de begrafenis droeg ik make-up en mooie kleren. ik verwaarloos mezelf gewoon niet. het is trouwens gewoon een willekeurige zwarte string van 3 euro bij de hema.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:28 schreef majic het volgende:
Ik vind het wel enigzins vreemd overigens dat je voor een bezoek aan je ex vriend om over een gevoelig onderwerp te praten zoals een gestorven dierbare, je helemaal gaat optutten, makeup opdoen, mooie kleding aan, je goeie string...
Ik heb ook wel eens in zo'n situatie gezeten, en het laatste waar je aan denkt als je echt een beetje in de war bent is hoe je er uit ziet - je loopt zo de deur uit, je hoofd vol problemen en emoties.
Dus vergeef me als ik weinig begrip kan opbrengen voor de hele situatie......!
de rechter heeft geoordeeld: de schoen wringt bij jouw totale gebrek aan empathiequote:Op woensdag 12 mei 2004 04:31 schreef majic het volgende:
[..]
En dat kan ik allemaal afleiden uit 1 enkel zinnetje wat ik even vluchtig lees als de rest van deze hele - met alle respect - onzin thread? Dit lijkt me gewoon een staaltje gebrekkige communnicatie van jullie kant, en een beetje suffe actie van jouw kant - je halve prive leven op een public forum gooien dan KAN je verwachten dat er misverstanden ontstaan tussen buitenstaanders (thats me) die van heel weinig dingen er weinig afweten, en insiders (dat zijn jullie 2) die van heel veel dingen heel veel afweten. Rara politie pet, waar wringt de schoen
Dat kloptquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
de rechter heeft geoordeeld: de schoen wringt bij jouw totale gebrek aan empathie
Als het een onzin topic was had het daar allang gestaan, mod's genoeg aanwezig, getuige ook hun reacties in dit topic...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:31 schreef majic het volgende:
En dat kan ik allemaal afleiden uit 1 enkel zinnetje wat ik even vluchtig lees als de rest van deze hele - met alle respect - onzin thread? Dit lijkt me gewoon een staaltje gebrekkige communnicatie van jullie kant, en een beetje suffe actie van jouw kant - je halve prive leven op een public forum gooien dan KAN je verwachten dat er misverstanden ontstaan tussen buitenstaanders (thats me) die van heel weinig dingen er weinig afweten, en insiders (dat zijn jullie 2) die van heel veel dingen heel veel afweten. Rara politie pet, waar wringt de schoen
Och, onzekerheden, verder dan vraagtekens bij haar voorbereiding ging het toch echt niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:35 schreef majic het volgende:
Dat snap ik ondertussen ook wel Xennia, alleen de draak steken met de onzekerheden van Kasanova is natuurlijk geweldig - vooral met zijn naam, en de beperkte kennis die ik ondertussen heb van zn reputatie. Wat beter dan de pimp te pimpen? Onzekerheid opwekken bij jongens die normaal kicken op de onzekerheid van anderen (Hm dat klinkt wel erg duister hehe...niet zo bedoeld anyways) is wat ik weer leuk vind, en you got cought in the crossfire...mijn excuses daarvoor
True, true, maar er zijn grenzen en verder dan "Dude, ze neukt een ander" en een beetje simpel rellen ga ik niet, dus het pot, ketel verhaal heeft m.b.t. dit onderwerp weinig mee te maken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:46 schreef majic het volgende:
Kortom, deze discussie hier voer ik ook alleen maar omdat ik niet kan slapen en wat vermaek ende plejsier zocht, en verders niets, meneer Kasta...zoals jij ook regelmatig doet, kijkende naar je postverleden en de reacties van mensen op postings van jou![]()
Pot ketel yada yada :/ Je bent niet bepaald mister sensitive & caring :p
Xennia gaat hier natuurlijk eigenlijk vrijuit want ze heeft hier niet om gevraagd, noch een wezenlijk aandeel in (De thread). Daar heb ik volgens mij ook al mn officieele excuses aan aangeboden, dus whats the problem?
http://forum.fok.nl/showtopic.php/492176quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:52 schreef majic het volgende:
Mja dat zijn weer dingen die mij niets zeggen
ik ben dan ook psycholoog, diagnoses zijn gauw gesteld. Maar majic het is al goed, trusten en ga heen met een schoon gewetenquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:02 schreef majic het volgende:
hmz nee ik bedank, ik pas echt niet goed binnen de fok-cultuur, of eigenlijk forum-culturen in het algemeen. Veels te sociaal, je vriendin had meteen de juiste conclusie te pakken met haar oordeel over mijn totale empathieloosheid :/ Dus me er in verdiepen enzo...hmz...:/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |