Hangt er vanaf wat je allemaal doet als je dronken bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:02 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dat we ASAP weer een nieuwe POL-meet moeten houden.
Waarom, omdat ik het leuk vind dronken te worden bij onbekende mensen die geen rare verhalen kunnen vertellen aan degene bij wie ik een respectabele reputatie heb opgebouwd. En ik het leuk vind nieuwe users eens te zien zoals KlowJow![]()
Wanneer waar hoelaat etc
Ik heb de vorige gemist.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Maerycke het volgende:
Daar hoef je niet zo kwaad bij te kijken hoor
De vorige keer was er maar 1. En dat was de TS.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef kLowJow het volgende:
Er komen vast veel vrouwen deze keer
Zo lang je achteraf maar niets weet te herinneren.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
En wat ik doe als ik dronken ben... Geen id eigenlijk
Ow, maar dan kom ik zeker weten!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
Tien tegelijk.. Been there.. done thatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik tel voor 10 KlowJow
Zie je wel dat BSB een relkloon van jou isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:58 schreef kLowJow het volgende:
Tien tegelijk.. Been there.. done that
En jai benne woif?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ja uiteraad!
Ik weet alleen niks van politiek, maar kan wel pijpen
Ik weet niets van vrouwen, maar ik kan je wel voor je muil rossen tijdens het pijpen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
Ja uiteraard!
Ik weet alleen niks van politiek, maar kan wel pijpen
Jij niet he, ondanks je usernamequote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
En jai benne woif?
Vent, mijn username is zo mannelijk, alle vrouwen moeten een teiltje halen als ze mijn naam zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij niet he, ondanks je username
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |