Sokkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef MOBO666 het volgende:
welk kledingstuk vind je heel erg mooi
mag van alles zijn shirts, broeken, enz.
Nou, kijk eens boven je post: 3 sportieve schoenen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:50 schreef miki het volgende:
Offtopic:Voor mannen boven de 40 ja...of voor corpsballen...Persoonlijk vind ik bij jongens/mannen in de 20 ofzo een sportievere schoen veel leuker...maar smaken verschillen!
*mompelt iets over panty's*quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:03 schreef Roosje11 het volgende:
mini-rokjes! Super! Alleen jammer dat het in NL nooit warm genoeg is om ze te dragen
Is u dat ?quote:
Gothic ?!?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef MOBO666 het volgende:
welk kledingstuk vind je heel erg mooi
mag van alles zijn shirts, broeken, enz.
iik vind dit heel erg mooi
erg mooie rok vind ik
[afbeelding]
hele mooie jurk, niet om iedere dag aan te trekken maar wel leuk voor af en toe
[afbeelding]
img]http://www.attitudeholland.nl/media/257jea_b.jpg[/img]
Het is net alsof je op twee kuikentjes bent gaan zitten.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:22 schreef Apekoek het volgende:
deze is ook wel relaxt!
[afbeelding]
van Evisu
op twee kuikentjes zitten noemen ze stylquote:Op zondag 16 mei 2004 16:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is net alsof je op twee kuikentjes bent gaan zitten.
**Ziet KiWiTjuhh er al in rondscheuren in de lesauto... **quote:Op zondag 16 mei 2004 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens!
Die mag ik echt graag aanhebben
Uhm.. juist?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:58 schreef HotFudge het volgende:
[..]
**Ziet KiWiTjuhh er al in rondscheuren in de lesauto... **
meen ik, mooie longsleeve, komt wel sexy en stylitisch over. WE of H&M heeft ook wel veel van dat soort dingen alleen dan zonder merk opdruk. ook die zitten wel mooi hoor!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:35 schreef maertz het volgende:
[..]
Vind je dat echt of maak je een grapje?
Ik vind hem eig. wat sletterigquote:Op zondag 16 mei 2004 19:15 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
zo'n leuke string voor de dames.
Een kledingstuk?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:39 schreef SEX het volgende:
Een cockring.
Mooie kleding daar. Jammer heren afdeling in utrecht nogal minimaal is. Moet ik weer naar A'dam.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:01 schreef Little_Angel het volgende:spijkerbroeken
![]()
[afbeelding]
(zelf heb ik die broek ook en hij zit echt lekker!)Esprit
en een strak truitje of topje vind ik ook geweldig!
[afbeelding]rokje
![]()
[afbeelding]jurkje
[afbeelding]schoenen
[afbeelding]
Esprit rulezzzz!!!
Dat is ZO 1996quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:22 schreef Manji het volgende:
[afbeelding]
Je kunt ook op www.esprit.com kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mooie kleding daar. Jammer heren afdeling in utrecht nogal minimaal is. Moet ik weer naar A'dam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |