Bijna geen enkele site doet hetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft iemand een link van een goede website met e3 nieuws?
draadloos netwerk met internet verbinding...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voor stellen?
wat is er van Rayman?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef Biggs het volgende:
Spider-Man 2 van Activision
Rayman van Ubisoft
SpongeBob SquarePants van THQ
Yu-Gi-Oh! van Konami
Sonic van Sega
Bomberman van Hudson Soft
Need for Speed van Electronic Arts
Pac-Man van Namco
En al meer ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Roi het volgende:
Zometeen Mario Kart op m-gaming heb ik me laten vertellen ! Ze halen ff het forum eraf
Aangekondigde titels voor dsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is er van Rayman?
*Ban voor het levenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef twi het volgende:
Niet dat ik 'm ga halen,
Al iets van gehoord ???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Roi het volgende:
Zometeen Mario Kart op m-gaming heb ik me laten vertellen ! Ze halen ff het forum eraf
Zelfs Twi is enthousiastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef twi het volgende:
Zo zeg, dat Metroid Prime ziet er koel uit. Dat hierboven vind ik dan weer een totale misser. Jammer dat het apparaatje een uit de kluiten gewassen SP is, maar met Wi-Fi zit Nintendo wel echt bij het goede eind
Niet dat ik 'm ga halen, maar het is wel een erg mooi apparaatje, qua graphics ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |