klopt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:31 schreef BOINK_BOINK het volgende:
Ik ga mischien een heele domme vraag stellen maar die silver edition is tog die nieuwe versie ( wat inhoud een IinfraRood poort en een stille fan)?
nee! hij is helemaal origineel.quote:omgebouwt?
arnhem.quote:en eventueel waar op te halen?
ik kon het proberen. Niet geschoten is nooit raak..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus? ik denk het niet, nee...niet serieus: graag alleen serieuze reacties
zoek je een omgebouwde dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:31 schreef BOINK_BOINK het volgende:
Ik ga mischien een heele domme vraag stellen maar die silver edition is tog die nieuwe versie ( wat inhoud een IinfraRood poort en een stille fan)?
omgebouwt?
en eventueel waar op te halen?
niet onbelangrijk: alles is origineel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee! hij is helemaal origineel.
Nee dat vroeg ik me af want anders vervalt namelijk de garantiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
zoek je een omgebouwde dan?
Ach wat moet hij dan met de rest van de spellen???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is mijn bod voordeligerVind ik. Maar goed... we zullen zien.
Geen enkel spel is een platinum versie en zijn allen in zeer goede staat en compleet uiteraard.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:53 schreef echt het volgende:
Ik heb wel interesse in Grand Theft Auto 3 en Metal Gear Solid 2, mocht je los verkopen..
Deze moeten NIET-platinum en in goede staat zijn. Ophalen is geen probleem.
het komt al aardig in de buurt zoquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al
Kan een bod van 190 euro je wel over halen? Misschien dat het dan aantrekkelijker wordt
En onderhandelen is altijd mogelijk natuurlijk.
Ik laat hem een week staan, dus tot en met 19 mei kun je bieden. Ik verkoop dus alleen los als ik voor 19 mei voor de helft van de spellen kopers heb. Tot nu heb ik een koper voor 2 spellen:quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:27 schreef BOINK_BOINK het volgende:
nou als jij er 10 overheen gaat dan ga ik meej bij deze 230 geboden voor the works.....
ik ben werken dus kan zijn dat ik minder vaak antwoord
kut-werk
eneeh ik weet dat ik ongeduldig ben maarja zo ben ik maareh waneer is het einde van het bieden?
@ Mikkie: heb je deze post gezien? Als jij nu voor GTA III een ander spel kiest dan vergroot je de kans dat ik hem los verkoop. Dat zou betekenen dat ik nog voor 3 spellen koper(s) moet vinden en dan is ie voor jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:53 schreef echt het volgende:
Ik heb wel interesse in Grand Theft Auto 3 en Metal Gear Solid 2, mocht je los verkopen..
per stuk voor een redelijke prijs, maar als je voor het totaal pakket gaat bieden kom je in vaarwater van Boink terecht zeg maar. Dan ben je sowieso veel voordeliger uit. Ik denk dat spellen als Virtua Tennis 2 (nov 2003 nieuw gekocht) en Fifa 2004 (dec 2003 nieuw gekocht) wel minimaal 25 euro moeten kunnen opleveren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:00 schreef Mikkie het volgende:
En anders... voor hoeveel geld gaan de spellen die je over hebt gemiddeld van de hand? Anders kan ik eventueel het totaalpakket kopen om vervolgens de dingen die ik niet wil hebben alsnog te verkopen
jullie doen maarquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:15 schreef Mikkie het volgende:
Dan gaan BOINK en ik dus tegen elkaar opbieden
Het gaat mij erom dat al die spellen samen wel minstens de meerprijs opleveren die ik ervoor betaal... ik zal er eens over nadenken, want het kost me wel allemaal extra moeite natuurlijk
hahaha nope, als dat niet zo zou zijn waren de verzendkosten voor jouquote:Is het feit dat ik het bij je thuis kan ophalen geen pré?
7 x 10 = 70 euro...dat betekent dat je nog wel wat biedruimte hebt geintjequote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou er dan 7 verkopen... gemiddeld 10 euro per spel moet lukken
evt. Die Hard is wel een optie, de rest boeit me weinigquote:Ik wacht nog ff af hoe het loopt en hoe mn DVD-verkoop gaat lopen. Je mag trouwens ook daar nog iets uitzoeken als je wilt... misschien dat we één of meerdere dvd's in de verkoop kunnen betrekken als je wilt? Moet je hier maar ff kijken: [TK] DVD's
Ow nou sorry hoor ik vroeg het alleen maarquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet nog ff overwegen of ik dan ga bieden. Het kost me dan meer geld... ik krijg het later waarschijnlijk weer terug, maar die garantie heb ik niet. En het kost me ook nog veel meer moeite.
Dus ik twijfel nog ff als 't mag
Zekerste wetenquote:[b]
En trouwens... áls ik bied... dan zul jij er wel weer boven gaan zitten of niet?
niet helemaal, met een i-Link kun je met twee PS's tegelijk 1 spel doen op twee tv's. Gran Turismo bijv. kun je dan met zijn 2en spelen, maar dan heb je dus wel van alles 2 nodig (2 PS's, 2 tv's, 2 games).quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:16 schreef BOINK_BOINK het volgende:
wat is een i-link?
Edit: weet al zo een multi-tap gevalletje
Ow ja lol maar dat betekent ook dat de andere ps2 een i-link moeten hebben en de oudere versie hebben die nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet helemaal, met een i-Link kun je met twee PS's tegelijk 1 spel doen op twee tv's. Gran Turismo bijv. kun je dan met zijn 2en spelen, maar dan heb je dus wel van alles 2 nodig (2 PS's, 2 tv's, 2 games).
ik heb nog geen 1 keer gekickedquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:
Heb even wat onzin verwijderd. OPM 1x per dag kicken. Anders gaat hier een slotje op.
bod staat genoteerd, je kunt trouwens tot en met volgende week woensdag bieden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:17 schreef BOINK_BOINK het volgende:
aha maareh OPM ik wil een deal sluite
als je hem vandaag opstuurt wil ik er wel 250 euro incl voor betalen deze bod is alleen vandaag geldig he
ik ben te ongeduldig weet ik maat in het weekend ga ik ff naar het buitenland en k weet niet of ik dan nog kan komen bieden, dus wil niet dat iemand me overbied
Het bod geld alleen vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb nog geen 1 keer gekicked? ok, gereageerd op reacties, dat wel...maarja, ok zal niet meer gebeuren...
[..]
bod staat genoteerd, je kunt trouwens tot en met volgende week woensdag bieden hoor
okidoki dan ga k weer terug naar me bod van 230quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, ik heb er geen haast mee om hem te verkopen hoorhij blijft gewoon t/m woensdag staan.
hij staat genoteerdquote:Op maandag 17 mei 2004 09:57 schreef TripleD het volgende:
250 incl. geboden
ok dan 250 excl. gebodenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij staat genoteerdhij blijft tot woensdag staan.
(Oja, ik heb het alleen over prijzen exclusief. Hij is op te halen in arnhem, verzenden is geen probleem maar dan zijn die kosten voor de koper.)
Staat genoteerdquote:Op maandag 17 mei 2004 13:56 schreef BOINK_BOINK het volgende:
255 exclusief verzendkoste
nee sorry, alleen ruilen tegen cashquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:30 schreef silenzer het volgende:
ruilen tegen xbox met 4 games?
Voor pics zie page 2.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kick
Wou alleen ff zeggen dat ik mijn bod van 250 incl. ook intrek., beetje late reactie maar ik zag dat ik toen overgeboden was en heb daarna helemaal niet meer op dit topic geletquote:Op maandag 24 mei 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het hoogste bod was 255 ex verzend kosten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:51 schreef dj_ko het volgende:
Wat is nou het hoogste bod voor de hele set?
dat van die 45 euro vind ik te overtrokken genomen omdat je wel 8 andere spellen erbij krijgt. plus je wilt 1 memorycard hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Eén memorycard moet ik natuurlijk nog wel hebben... anders kan ik niks met de set. Dus die moet er sowieso bij zitten. Fifa 2004 en Tekken 4 had jij eerder in het topic een verwachte totaalwaarde van 45 euro voor genoemd... bij verkoop. Dat haal ik van de vraagprijs af, daar ga ik nog iets onder zitten... dan kom ik op een bod van rond de 200 euro (denk aan een rek van maximaal 5%... dus 210 als maximum). Hoger kan ik niet... ik heb ook rekeningen te betalen enzo
En moet het ook nog bij je ophalen... ben ik ook nog reiskosten aan kwijt. Dus laat maar weten wat je er van denkt, of je het hier voor doet.
Als je akkoord gaat, kun je mailen op mikejuh [at] hotmail.com... en dan zien we wel hoe we het gaan afhandelen.
Btw: ff hele domme vraag... hoe sluit je dat ding aan op je tv? Scartkabel ofzo? Want hij moet op een klein, oud tv'tje op m'n kamer aangesloten worden... niet dat dat dadelijk ineens niet kan ofzo
Alles weg?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verkocht aan mikkie
Dat lijkt me goed Mickey. Is wel zo overzichtelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
o nee dat nog niet...ik dacht ik open wel een nieuw topic voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |