Maar niet van hoe hij aan zijn einde was gekomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Juist. Onthoofd. En de vader wist het al.
Jawel, dat 'ie was onthoofd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar niet van hoe hij aan zijn einde was gekomen.
http://pennlive.com/newsf(...)/108430077760820.xmlquote:I knew he was decapitated before," said the father, Michael Berg. "That manner is preferable to a long and torturous death. But I didn't want it to become public."
quote:Michael Berg lashed out at the U.S. military and Bush administration, saying his son might still be alive had he not been detained by U.S. officials in Iraq without being charged and without access to a lawyer.
Ja, vandaag is dat hen ten gehore gekomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, dat 'ie was onthoofd.
Nou, ja, ik lees dus alleen before, dat is nog al een ruime aanduiding.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vandaag is dat hen ten gehore gekomen.
quote:Bergs vader, Michael Berg, zei dat hij van het ministerie van buitenlandse zaken had vernomen dat zijn zoon was onthoofd, maar dat hij niet wist dat daar videobeelden van bestonden.
Nou, ik reageerde op de etalagepop posterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef Loedertje het volgende:
Schatje, wat doet dat ertoe?
[..]
Okéquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ja, ik lees dus alleen before, dat is nog al een ruime aanduiding.
Het komt er op neer dat het een vergelding is voor de opgedoken foto's van mishandelde Irakese gevangenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:40 schreef salutem het volgende:
Kan een van onze medelandgenoten cq irak burgers de tekst +/- vertalen van dat filmpje ?
Dat je het nog probeertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oh ja, ga vooral niet in op de rest van mijn argumenten. Heel sterk gevonden hoor
CNN:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:47 schreef salutem het volgende:
owke, dat begreep ik al ik vroeg me meer af of er nog een islamitische verklaring voor was zoiets in de trend van oog om oog ofsow.
Die vent is zo lang aan et lullen.
quote:n the statement, the captors refer to the abuse of Iraqi prisoners at the hands of U.S. military personnel, saying the "picture of dishonor and the news of Satanic assault on the people of Islamic men and women" will not be tolerated.
"Where is the compassion, where is the anger for God's religion, and where is the protection for Muslims' pride in the crusaders' jails?" the man says.
"We tell you the pride of all Muslim men and women in Abu Ghraib and other jails is worth blood and souls."
Ja dan ben je gewoon een extremistische Nederlander en dat kan ook helemaal geen kwaad, want dat zijn er zooooo... weinig. En alle andere Nederlanders zijn gelukkig wel voor vrede en vrijheid, dus wees voorzichtig en blaas jezelf niet op, hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:08 schreef Monidique het volgende:
Als ik het over teringnederlanders, die kaaskoppen, dat volk heb, weet ik waar het over gaat, hoor.
NEEN!quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Umm-Qasr het volgende:
Denk je nou echt dat de islam mensen vertelt om zo met anderen, ja zelfs mogleijke vijanden, om te gaan???
Uit: De amerikanen wisten al 6 maanden over martelingen in Irakquote:Rumsfeld waarschuwt voor nieuwe beelden uit Irak
WASHINGTON - De Amerikaanse ministerie van Defensie, Rumsfeld, heeft vrijdagavond gewaarschuwd voor nieuwe beelden van mishandelingen van Iraakse gevangenen door Amerikaanse militairen. Hij vreest dat de opnames het schandaal nog groter maken, als zij openbaar worden gemaakt.
Rumsfeld verklaarde dat tegen een Senaatscommissie die de mishandeling van Iraki's onderzoekt naar aanleiding van de publicatie van enkele foto's. De bewindsman onthulde dat de onderzoekers van het schandaal over talrijke andere foto's en videobanden beschikken. Hij had de "afschuwelijke" beelden donderdag bekeken en noemde ze "nauwelijks te bevatten". Rumsfeld uitte de hoop dat de foto's en tapes niet in handen van de media komen, omdat zij funest zouden kunnen zijn voor de reputatie van de Verenigde Staten.
Het moet nooit een excuus mogen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Amerika heeft zich in Vietnam trouwens ook niet al te netjes gedragen
Ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat Amerikaanse militairen er soortgelijke gruweldaden hebben gepleegd hebben. Het zal me ook weer niks verbazen als we van de Amerikanen een schokkende video krijgen te zien. Maar ja, dan ga je je ook weer afvragen hoe waar dit is. Maar ja. Zo denken veel bewoners van Irak ook weer van hun kant. Pffff... Oorlog is kut.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
NEEN!
Maar ik vrees dat er nu van alle kanten nare beelden zullen komen.
[..]
Uit: De amerikanen wisten al 6 maanden over martelingen in Irak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |