quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:13 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand gehad hier met die hele kutzooi en censuur, het scheelt niet veel meer iig
Ooit eens bij nagedacht dat er ook kleine kindertjes zitten te Fokken ofzo... Bovendien horen zulke filmpjes meer thuis op rotten.com, als dat nog bestaat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:13 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand gehad hier met die hele kutzooi en censuur, het scheelt niet veel meer iig
Ja hoor, goed le-zen, woord voor woord en je hebt de link te pakken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:12 schreef kooba het volgende:
Schandalig, ik mag toch verdomme zeker wel zien wat er allemaal gebeurd????
Precies, zijn forumquote:Wie is danny met heel zn forum bij mekaar om voor mij te bepalen wat ik wel en niet wil zien?!?!?
Het is aan Danny om te bepalen of hij jou daar naartoe wenst te verwijzen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:12 schreef kooba het volgende:
Wie is danny met heel zn forum bij mekaar om voor mij te bepalen wat ik wel en niet wil zien?!?!?
lees het topic dan gewoon goed doorquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:12 schreef kooba het volgende:
[..]
Schandalig, ik mag toch verdomme zeker wel zien wat er allemaal gebeurd????
Wie is danny met heel zn forum bij mekaar om voor mij te bepalen wat ik wel en niet wil zien?!?!?
Owquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Loedertje, mijn post die je hebt gedeleted bevatte GEEN link naar het filmpje
V.
Hey V. suc6 nog met je pcquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is aan Danny om te bepalen of hij jou daar naartoe wenst te verwijzen.
Moeilijk, he?
V.
Is al goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ow.
Automatisme inmiddels in deze thread (dat deleten voordat iemand weer quote .)![]()
Dank jequote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef kooba het volgende:
[..]
Hey V. suc6 nog met je pc
Nadat je hem zelf wel eerst gezien hebt zekerquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is al goed
Ik ben juist een van de grootste tegenstanders van die links .
V.
ywquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dank je
V.
As ifquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:18 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nadat je hem zelf wel eerst gezien hebt zeker
Wie is er begonnen hier?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Beetje dom topic.. een onthoofde amerikaan heeft werkelijk niets te maken met het verblijf vd nederlanders in irak..
Lees even goed en klik op de link van Armageddon op pagina 2.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:13 schreef kooba het volgende:
[..]
Zelfs als je niet vooruitspoelt en blijft luisteren naar die vreemde taal wordt het steeds beangstigender.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:42 schreef Scandalous het volgende:
Had inderdaad beter niet kunnen kijkenVreselijk zeg...
Damien Hirst heeft een keer een uitspraak gedaan over 9/11 die hier ook wel van toepassing is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:46 schreef five2one het volgende:
Zelfs als je niet vooruitspoelt en blijft luisteren naar die vreemde taal wordt het steeds beangstigender.
Dat dachten deze terroristen ook over de Amerikanen nadat ze de martelfoto's hadden gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:01 schreef Refragmental het volgende:
Net het filmpje gezien!
Fucking hoere moslims! Op dit soort momenten hoop je echt dat dat volk diep in de stront zakt!
Overal waar die apen zijn zijn problemen... maar dat is uiteraard de schuld van het kwade westen.
Hoe meer van dit soort terroristen gemarteld wordt hoe beter.
Dat geldt dan voor elk land. Geloof is maar net wat je wilt geloven. Geloof je dat er niets is dan zal je daaruit je wetten bepalen. Niet geloven is een luxe die je doorgaans enkel in geval van welvaart kan veroorloven. Elk land kent wetten die gestaafd zijn uit God's wetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Fundi landen zijn voor mij landen waar het volk het geloof de wetten laat bepalen.
Juist niet. Zelfs dat kon die rat nog niet een goed doen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:52 schreef navvy het volgende:
Net gezien, die kerel was aan het snijden alsof het een dagelijkse bezigheid was. Te erg!!
Ik ken de uitspraak niet....quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Damien Hirst heeft een keer een uitspraak gedaan over 9/11 die hier ook wel van toepassing is.
Hij heeft die uitspraak weer ingetrokken, maar ik begreep wat hij bedoelde.
Vind je het gek? DIe kerels schreeuwden volgens mij alleen maar Allah bla bla omdat ze hun angsten uit de weg moesten. Stel je eens voor dat jij het hoofd van een levend mens eraf moet snijden.... brrr...quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Juist niet. Zelfs dat kon die rat nog niet een goed doen.
Doe jezelf dan ook niet voor als die-hard terrorist.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:31 schreef five2one het volgende:
[..]
Vind je het gek? DIe kerels schreeuwden volgens mij alleen maar Allah bla bla omdat ze hun angsten uit de weg moesten. Stel je eens voor dat jij het hoofd van een levend mens eraf moet snijden.... brrr...
Dan moet je maar even op google zoeken, anders krijg ik de hele shitzooi over mij heen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:30 schreef five2one het volgende:
Ik ken de uitspraak niet....
Tja. Dat toont misschien wel de ware aard van zulk soort mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe jezelf dan ook niet voor als die-hard terrorist.
En daarom hoef ik het ook niet te zien... Ik zag net wel een klein stukje hier op televisie, dat die 5 gemaskerde mannen een verklaring voorlezen en die Amerikaan ervoor zit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:32 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb dat filmpje net 2x bekeken en ik moet zeggen dat ik hem wel de schokkendste vind die ik ooit gezien hebals er nog ergere zijn hoef ik ze nooit te zien
![]()
Dat gerochel er ook bij en hij schreeuwt in het begin als een varken.. jezus echt !!!
zieke shit !!!!!
je ziet zijn kaak ook nog bewegen als al zijn vlees zowat al doorgesneden is.. echt te bot voor woorden.. dat moment gaat ie pas dood
geen woorden voor eigenlijk..![]()
Om te beginnen, ik praat hier niets goed, laat dat duidelijk zijn. Het is natuurlijk een apart land, dat veel trauma's heeft (3 recente oorlogen). Daarnaast is Irak op het moment bezet door een land dat niet dezelfde uitgangspunten als Irak heeft. De 'democratie' (zonder verkiezingen kan ik het nog geen democratie noemen) wordt inderdaad opgedrongen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:54 schreef numf het volgende:
Hoe kunnen ze ooit een westerse democratie daar op dringen.
Zo dom.
Die mensen daar zijn niets anders gewend dan geweld,dit gaat nooit lukken.
Hee bedankt, klootzak...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:32 schreef Twin1983 het volgende:
Dat gerochel er ook bij en hij schreeuwt in het begin als een varken.. jezus echt !!!
zieke shit !!!!!
je ziet zijn kaak ook nog bewegen als al zijn vlees zowat al doorgesneden is.. echt te bot voor woorden.. dat moment gaat ie pas dood
Nee, 'de crew' heeft zich inmiddels als crew uitgesproken over het al of niet plaatsen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
Gaan nu al die argumenten die de crew gebruikte om het filmpje te plaatsen niet meer op?
Nee dank je, ik heb genoeg gezien om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je hem bewaren op je hd, alvorens hem af te spelen. Dat werkte bij mij. Bij mij bufferde hij ook de hele tijd...
jij kan de humor er dus wel van inzien, ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:50 schreef Schoft het volgende:
Hmm beste blockbuster van het jaar imho
In het midden-oosten woont geeneens 5% van de moslims in de wereldquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:41 schreef Novae het volgende:
-edit-
Ach stel je niet zo aan weke zak!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee bedankt, klootzak...
Dat had ik net nodig
V.
In amerika en rest van de wereld wordt verontwaardigd gereageerd op de gevangenis beelden.. waar is de verontwaardiging van de moslims over de onthoofding ??quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit is echt hevige shit! Maja, in een oorlog heb je allerlei geflipte gasten, zowel bij de VS als bij de Arabieren. Het verbaast me toch wel elke keer over het feit dat als een Arabier iets doet, dat in naam van z'n geloof is en als een Amerikaan iets gruwelijks doet, is het niet de schuld van geloof/afkomst/milieu etc. Denk je nou echt dat de islam mensen vertelt om zo met anderen, ja zelfs mogleijke vijanden, om te gaan???
ik zie hier ook sexueel expliciete onderwerpen besproken worden daar schijnt geen haan naar te kraaien (helaas).quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ooit eens bij nagedacht dat er ook kleine kindertjes zitten te Fokken ofzo... Bovendien horen zulke filmpjes meer thuis op rotten.com, als dat nog bestaat.
Wie wil je dan dat er iets over zegt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:07 schreef niet_links het volgende:
[..]
In amerika en rest van de wereld wordt verontwaardigd gereageerd op de gevangenis beelden.. waar is de verontwaardiging van de moslims over de onthoofding ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |