abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:33:38 #101
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_19058354
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of je zou júist door dit soort dingen snappen waarom mensen hun land ontvluchten
Probleem is dat ook extremisten vluchten. En dat is niet uit te sluiten. Alleen als je de mensen niet meer binnenlaat maar alleen nog maar in de regio opvangt kun je uitsluiten dat er van dat soort gespuis binnenkomt.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_19058355
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:31 schreef robh het volgende:

[..]

Nederlander keert wereld de rug toe
Vind je het gek?
pi_19058388
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:32 schreef Refragmental het volgende:
Schuld van Amerika
Ik ken genoeg standpunten van mensen hier die serieus zo denken.
En vanuit moslimstandpunt gezien is het allemaal de schuld van het westen.
Ik moet me verbeteren. Je hebt maar twee keer gezegd dat het de schuld is van het kwade westen. Wil je het in die richting duwen, wil je graag iemand horen zeggen: "het is de schuld van het kwade westen?", waarna je er tegenin kan gaan? Hoopte je op meer van zulke reacties, viel het je tegen en probeerde je ze zo dus maar uit te lokken?

Ik weet het niet.
pi_19058422
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ook al slaat je mening als een tang op een varken (jaja, daar is het beest weer), zelfs jij hebt er recht op. Het is alleen allemaal nogal dom en kortzichtig.
"Wist je dat... je in een gemiddeld moslimland niet zomaar uit mag komen voor je eigen mening"!
Maar dat wist je uiteraard wel!
Lekker dom en kortzichtig van me... maar wel waar.
pi_19058487
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik moet me verbeteren. Je hebt maar twee keer gezegd dat het de schuld is van het kwade westen. Wil je het in die richting duwen, wil je graag iemand horen zeggen: "het is de schuld van het kwade westen?", waarna je er tegenin kan gaan? Hoopte je op meer van zulke reacties, viel het je tegen en probeerde je ze zo dus maar uit te lokken?

Ik weet het niet.
Ik denk niet dat je het snapt.

Ik redeneer met die uitspraak vanuit het moslims-extremistische standpunt.
Volgens moslim-extremisten is alle zooi in hun landen de schuld van het westen... en vooral de VS... dit KUN je simpelweg niet ontkennen.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:37:41 #106
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19058494
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"Wist je dat... je in een gemiddeld moslimland niet zomaar uit mag komen voor je eigen mening"!
Lekker dom en kortzichtig van me... maar wel waar.
Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?

Je lult nog steeds poep.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:37:46 #107
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19058495
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ook al slaat je mening als een tang op een varken (jaja, daar is het beest weer), zelfs jij hebt er recht op. Het is alleen allemaal nogal dom en kortzichtig.
Net als jouw reactie.
I mean no harm
pi_19058524
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het snapt.

Ik redeneer met die uitspraak vanuit het moslims-extremistische standpunt.
Volgens moslim-extremisten is alle zooi in hun landen de schuld van het westen... en vooral de VS... dit KUN je simpelweg niet ontkennen.
Ongetwijfeld zal dat moslim-extremistisch tuig alles de schuld van Amerika vinden, maar daar zijn er maar bar weinig van te vinden op dit forum.
pi_19058547
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?

Je lult nog steeds poep.
Dat wist ik ook!!
Zijn ook geen westerse landen... zijn voornamelijk half-dictaturen en gelovige landen.
Gelukkig vechten die landen NIET tegen het enge westen.

Je geeft het toe dat ik gelijk heb... en vervolgens zeg je dat ik poep lul, wat is het nou?
pi_19058563
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zal dat moslim-extremistisch tuig alles de schuld van Amerika vinden, maar daar zijn er maar bar weinig van te vinden op dit forum.
Gelukkig maar!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:41:32 #111
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19058606
Dit is ZIEK!!! er zijn geen andere woorden voor . Ik leef mee met de nabestaanden en hoop dat ze niet de beelden hebben gezien. Ga ze ook niet bekijken, het zou alleen maar een verwrongen ramp nieuwsgierigheid bevredigen.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:42:24 #112
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19058632
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat wist ik ook!!
Zijn ook geen westerse landen... zijn voornamelijk half-dictaturen en gelovige landen.

Je geeft het toe dat ik gelijk heb... en vervolgens zeg je dat ik poep lul, wat is het nou?
Ik heb werkelijk nergens zelfs maar een seconde toegegeven dat je gelijk had. Integendeel. Je generaliseert erop los en scheert alles en iedereen over 1 kam. Dat is nauwelijks reden voor mij om zelfs maar in de buurt te komen om iemand gelijk te geven.

Wat jij blijkbaar niet wil snappen, is dat niet iedere moslim schuldig is aan het onthoofden van die ene Amerikaan en dat niet iedere Zuid-Amerikaan zich schuldig maakt aan het verhandelen van cocaine en voor chaos zorgt, net zoals niet iedere Amerikaan pro-oorlog is, etcetera, enzovoorts.

Generaliseren is gewoon fout.

Altijd ja.
pi_19058654
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef Refragmental het volgende:
Nou, ja, Argentinië heeft Engeland aangevallen, Cuba is vijandig jegens Amerika en heeft zelfs raketten daar eens gehad, Brazilië frustreert het Internationaal Atoomagentschap en Amerika heeft in vele landen oorlog gevoerd en doet dat nog steeds.

Dat de Islamitische regio zo veel in het nieuws komt, is omdat het onze interesse trekt, de regio in het midden van de wereld ligt, dus er kunnen veel crises ontstaan, er ligt olie en het Westen zal dat willen hebben, het is er arm en corrupt (vaak gesteund door het Westen) wat een extra stimulans is voor fundamentalisme.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:44:35 #114
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19058704
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Altijd ja.
En daarmee generaliseer je dus zelf.
I mean no harm
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:45:26 #115
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19058733
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

En daarmee generaliseer je dus zelf.
Oh ja, ga vooral niet in op de rest van mijn argumenten. Heel sterk gevonden hoor
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:46:15 #116
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19058753
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou, ja, Argentinië heeft Engeland aangevallen, Cuba is vijandig jegens Amerika en heeft zelfs raketten daar eens gehad, Brazilië frustreert het Internationaal Atoomagentschap en Amerika heeft in vele landen oorlog gevoerd en doet dat nog steeds.

Dat de Islamitische regio zo veel in het nieuws komt, is omdat het onze interesse trekt, de regio in het midden van de wereld ligt, dus er kunnen veel crises ontstaan, er ligt olie en het Westen zal dat willen hebben, het is er arm en corrupt (vaak gesteund door het Westen) wat een extra stimulans is voor fundamentalisme.
Ik wil wel eventjes erbij zeggen dat ze die corruptie zelf schuld zijn.
I mean no harm
pi_19058774
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nergens zelfs maar een seconde toegegeven dat je gelijk had. Integendeel. Je generaliseert erop los en scheert alles en iedereen over 1 kam. Dat is nauwelijks reden voor mij om zelfs maar in de buurt te komen om iemand gelijk te geven.
Ik quote jezelf maar ff (kort geheugen?)
"Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?"
Hiermee geef je dus toe dat mijn uitspraak waar is.
quote:
Wat jij blijkbaar niet wil snappen, is dat niet iedere moslim schuldig is aan het onthoofden van die ene Amerikaan en dat niet iedere Zuid-Amerikaan zich schuldig maakt aan het verhandelen van cocaine en voor chaos zorgt, net zoals niet iedere Amerikaan pro-oorlog is, etcetera, enzovoorts.

Altijd ja.
Ik snap dat maar AL te goed.
Ken genoeg goede moslims.
Ik heb het dan ook over de moslim-extremisten... en daar zijn er niet weinig van, integendeel zelfs.
Er zijn er zoveel van dat ze wereldwijd structureel voor problemen zorgen.
Iedere moslim die deze onthoofding goedkeurt tel ik al als extremist.
pi_19058777
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ook, klopt. Maar veel dictators en dus corruptie worden gesteund door het Westen.
pi_19058792
Alle links zijn op dit moment dood
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19058820
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

er staat ook tussen haakjes dat het vaak door het westen gesteund wordt
gewoon uit fakking eigen belang
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_19058826
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ook, klopt. Maar veel dictators en dus corruptie worden gesteund door het Westen.
Altijd dat leuke "ja maar"... je reactie komt er dus op neer dat het ook de schuld van het westen is!
pi_19058852
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Altijd dat leuke "ja maar"... je reactie komt er dus op neer dat het ook de schuld van het westen is!
Alle factoren tellen mee.
pi_19058874
Beetje triest dat mensen afgeven op de islam, die mannen roepen dan wel allahoe akbar, allahoe akbar, maar het vermoorden van die Amerikaan is toch echt geen gevolg van hun geloofsovertuiging, maar van de Amerikaanse invasie en de daarbij horende kommer en kwel
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:50:30 #124
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19058889
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Oh ja, ga vooral niet in op de rest van mijn argumenten. Heel sterk gevonden hoor
Huh, nee, de rest van de argumenten waren niet aan mij gericht. Deze ook niet, maar die viel me gewoon op. Maar als je wilt kan ik je argumenten wel even bekijken en ze vervolgens de grond in boren. Maar aangezien het hele bericht eigenlijk niet aan mij is gericht mag je blij zijn dat ik uberhaupt aandacht aan 1 van jouw miezerige postjes heb besteed.
I mean no harm
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:50:41 #125
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19058895
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik quote jezelf maar ff (kort geheugen?)
"Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?"
Hiermee geef je dus toe dat mijn uitspraak waar is.
[..]

Ik snap dat maar AL te goed.
Ken genoeg goede moslims.
Ik heb het dan ook over de moslim-extremisten... en daar zijn er niet weinig van, integendeel zelfs.
Er zijn er zoveel van dat ze wereldwijd structureel voor problemen zorgen.
Iedere moslim die deze onthoofding goedkeurt tel ik al als extremist.
Als je dat speciaal uit mijn antwoord wilt lezen, moet je dat vooral doen, maar zo heb ik het niet bedoeld in ieder geval.

En "Ik ken genoeg goede moslims" is natuurlijk een beetje om te janken. Vooral niet aangezien je het in je eerste post nog over alle moslims had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')