Probleem is dat ook extremisten vluchten. En dat is niet uit te sluiten. Alleen als je de mensen niet meer binnenlaat maar alleen nog maar in de regio opvangt kun je uitsluiten dat er van dat soort gespuis binnenkomt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of je zou júist door dit soort dingen snappen waarom mensen hun land ontvluchten![]()
Ik moet me verbeteren. Je hebt maar twee keer gezegd dat het de schuld is van het kwade westen. Wil je het in die richting duwen, wil je graag iemand horen zeggen: "het is de schuld van het kwade westen?", waarna je er tegenin kan gaan? Hoopte je op meer van zulke reacties, viel het je tegen en probeerde je ze zo dus maar uit te lokken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:32 schreef Refragmental het volgende:
Schuld van Amerika![]()
Ik ken genoeg standpunten van mensen hier die serieus zo denken.
En vanuit moslimstandpunt gezien is het allemaal de schuld van het westen.
"Wist je dat... je in een gemiddeld moslimland niet zomaar uit mag komen voor je eigen mening"!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ook al slaat je mening als een tang op een varken (jaja, daar is het beest weer), zelfs jij hebt er recht op. Het is alleen allemaal nogal dom en kortzichtig.
Ik denk niet dat je het snapt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik moet me verbeteren. Je hebt maar twee keer gezegd dat het de schuld is van het kwade westen. Wil je het in die richting duwen, wil je graag iemand horen zeggen: "het is de schuld van het kwade westen?", waarna je er tegenin kan gaan? Hoopte je op meer van zulke reacties, viel het je tegen en probeerde je ze zo dus maar uit te lokken?
Ik weet het niet.
Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Wist je dat... je in een gemiddeld moslimland niet zomaar uit mag komen voor je eigen mening"!
Maar dat wist je uiteraard wel!
Lekker dom en kortzichtig van me... maar wel waar.
Net als jouw reactie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ook al slaat je mening als een tang op een varken (jaja, daar is het beest weer), zelfs jij hebt er recht op. Het is alleen allemaal nogal dom en kortzichtig.
Ongetwijfeld zal dat moslim-extremistisch tuig alles de schuld van Amerika vinden, maar daar zijn er maar bar weinig van te vinden op dit forum.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het snapt.
Ik redeneer met die uitspraak vanuit het moslims-extremistische standpunt.
Volgens moslim-extremisten is alle zooi in hun landen de schuld van het westen... en vooral de VS... dit KUN je simpelweg niet ontkennen.
Dat wist ik ook!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?
Maar dat wist je uiteraard wel!
Je lult nog steeds poep.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal dat moslim-extremistisch tuig alles de schuld van Amerika vinden, maar daar zijn er maar bar weinig van te vinden op dit forum.
Ik heb werkelijk nergens zelfs maar een seconde toegegeven dat je gelijk had. Integendeel. Je generaliseert erop los en scheert alles en iedereen over 1 kam. Dat is nauwelijks reden voor mij om zelfs maar in de buurt te komen om iemand gelijk te geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat wist ik ook!!
Zijn ook geen westerse landen... zijn voornamelijk half-dictaturen en gelovige landen.
Gelukkig vechten die landen NIET tegen het enge westen.
Je geeft het toe dat ik gelijk heb... en vervolgens zeg je dat ik poep lul, wat is het nou?
Nou, ja, Argentinië heeft Engeland aangevallen, Cuba is vijandig jegens Amerika en heeft zelfs raketten daar eens gehad, Brazilië frustreert het Internationaal Atoomagentschap en Amerika heeft in vele landen oorlog gevoerd en doet dat nog steeds.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef Refragmental het volgende:
Gelukkig vechten die landen NIET tegen het enge westen.
En daarmee generaliseer je dus zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Generaliseren is gewoon fout.
Altijd ja.
Oh ja, ga vooral niet in op de rest van mijn argumenten. Heel sterk gevonden hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
En daarmee generaliseer je dus zelf.![]()
![]()
Ik wil wel eventjes erbij zeggen dat ze die corruptie zelf schuld zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ja, Argentinië heeft Engeland aangevallen, Cuba is vijandig jegens Amerika en heeft zelfs raketten daar eens gehad, Brazilië frustreert het Internationaal Atoomagentschap en Amerika heeft in vele landen oorlog gevoerd en doet dat nog steeds.
Dat de Islamitische regio zo veel in het nieuws komt, is omdat het onze interesse trekt, de regio in het midden van de wereld ligt, dus er kunnen veel crises ontstaan, er ligt olie en het Westen zal dat willen hebben, het is er arm en corrupt (vaak gesteund door het Westen) wat een extra stimulans is voor fundamentalisme.
Ik quote jezelf maar ff (kort geheugen?)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nergens zelfs maar een seconde toegegeven dat je gelijk had. Integendeel. Je generaliseert erop los en scheert alles en iedereen over 1 kam. Dat is nauwelijks reden voor mij om zelfs maar in de buurt te komen om iemand gelijk te geven.
Ik snap dat maar AL te goed.quote:Wat jij blijkbaar niet wil snappen, is dat niet iedere moslim schuldig is aan het onthoofden van die ene Amerikaan en dat niet iedere Zuid-Amerikaan zich schuldig maakt aan het verhandelen van cocaine en voor chaos zorgt, net zoals niet iedere Amerikaan pro-oorlog is, etcetera, enzovoorts.
Generaliseren is gewoon fout.
Altijd ja.
Ook, klopt. Maar veel dictators en dus corruptie worden gesteund door het Westen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik wil wel eventjes erbij zeggen dat ze die corruptie zelf schuld zijn.
er staat ook tussen haakjes dat het vaak door het westen gesteund wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik wil wel eventjes erbij zeggen dat ze die corruptie zelf schuld zijn.
Altijd dat leuke "ja maar"... je reactie komt er dus op neer dat het ook de schuld van het westen is!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, klopt. Maar veel dictators en dus corruptie worden gesteund door het Westen.
Alle factoren tellen mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Altijd dat leuke "ja maar"... je reactie komt er dus op neer dat het ook de schuld van het westen is!
Huh, nee, de rest van de argumenten waren niet aan mij gericht. Deze ook niet, maar die viel me gewoon op. Maar als je wilt kan ik je argumenten wel even bekijken en ze vervolgens de grond in boren. Maar aangezien het hele bericht eigenlijk niet aan mij is gericht mag je blij zijn dat ik uberhaupt aandacht aan 1 van jouw miezerige postjes heb besteed.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oh ja, ga vooral niet in op de rest van mijn argumenten. Heel sterk gevonden hoor
Als je dat speciaal uit mijn antwoord wilt lezen, moet je dat vooral doen, maar zo heb ik het niet bedoeld in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik quote jezelf maar ff (kort geheugen?)
"Wist je dat er in Zuid-Amerika net zoveel landen zijn waar je dat niet moet proberen?"
Hiermee geef je dus toe dat mijn uitspraak waar is.
[..]
Ik snap dat maar AL te goed.
Ken genoeg goede moslims.
Ik heb het dan ook over de moslim-extremisten... en daar zijn er niet weinig van, integendeel zelfs.
Er zijn er zoveel van dat ze wereldwijd structureel voor problemen zorgen.
Iedere moslim die deze onthoofding goedkeurt tel ik al als extremist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |