En is het gelukt?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nie lang genoeg gewachtwas(/ben) niet helemaal fit dus heb gepoogd wat te slapen vannacht
Goeie morgen!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En is het gelukt?
Of slecht geslapen?
Waar zit ze?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:46 schreef QuietGuy het volgende:
Verdomme, je vriendin op 1600 kilometer afstand is not done
Rome, werkweek met schoolquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar zit ze?
En waarom?
In gedachte zijn jullie altijd bij elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:46 schreef QuietGuy het volgende:
Verdomme, je vriendin op 1600 kilometer afstand is not done
Precies, en door die gedachten slaap ik niet, ik wil d'r gewoon fisiek bij me hebben, dan hoef ik niet te denkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In gedachte zijn jullie altijd bij elkaar
Oeh bij al die italiaanse mannenquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Rome, werkweek met schoolen d'r beltegoed is op
Wat, die mannen die naar elke tieten/kont combinatie zo hard fluiten dat hun lippen eraf vallen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeh bij al die italiaanse mannen
Daar zou ik ook van wakker liggen![]()
Hehe nou dáár hoef ik écht niet bang voor te zijn. Het is gewoon het gevoel en het amper contact hebben what's killing me...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeh bij al die italiaanse mannen
Daar zou ik ook van wakker liggen![]()
Dan hebben ze genoeg te fluitenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat, die mannen die naar elke tieten/kont combinatie zo hard fluiten dat hun lippen eraf vallen?
Voelen doen ze ook vaak.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat, die mannen die naar elke tieten/kont combinatie zo hard fluiten dat hun lippen eraf vallen?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hehe nou dáár hoef ik écht niet bang voor te zijn. Het is gewoon het gevoel en het amper contact hebben what's killing me...
bdw, er staat een pic van mij enRenee
in m'n fotoboekkie
Wil je een permban ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voelen doen ze ook vaak.
Meeste vrouwen vinden het niet erg als dat van die Johnny Depp types zijn![]()
Foto´s??quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wil je een permban ofzo?
4 augustus gaan we ons 2 jarig jubileum vierenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Foto´s??![]()
Al lang samen?
Jullie zijn schattig samen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
4 augustus gaan we ons 2 jarig jubileum vieren![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:19 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jullie zijn schattig samen.![]()
Geen idee, ik ken er niet zo enorm veel. Ik zeg altijd maar zo:quote:( niet iedere italiaan is slecht hoor )
Is dat beltegoed niet op te waarderen? Of rechtstreeks via de foon of via een opwaardeerkaart die jij hier koopt en dan het nummer doorgeven via een andere telefoon aan Renee?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Rome, werkweek met schoolen d'r beltegoed is op
Ik versta er wel geen reet van maar toch. He Maar als je gaat trouwen zijn we toch wel uitgenodigd he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Geen idee, ik ken er niet zo enorm veel. Ik zeg altijd maar zo:
è migliore avere mia ragazza vicino me come nelle mani di un italiano
Hehe ook geen vertaalsoftware?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik versta er wel geen reet van maar toch. He Maar als je gaat trouwen zijn we toch wel uitgenodigd he?
Ja je kan toch via de telquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat beltegoed niet op te waarderen? Of rechtstreeks via de foon of via een opwaardeerkaart die jij hier koopt en dan het nummer doorgeven via een andere telefoon aan Renee?
Ze kan daar niet opwaarderen maar dat laatste is een puik plan! Moet ze alleen d'r servicenummers daar kunnen bereiken. Ze heeft Orangequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat beltegoed niet op te waarderen? Of rechtstreeks via de foon of via een opwaardeerkaart die jij hier koopt en dan het nummer doorgeven via een andere telefoon aan Renee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |