Die is dood. Ik krijg om de onverklaarbare reden een Code 2 constant, dus ik moet nog ff pielen hierquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog wel een beetje verdrietig over het feit dat men niet weet wie ik ben
SLAR, waar is je dynamische sig!
Wie is troel dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Ach gossie, maar wij weten wel wie je bentquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Wiequote:Op woensdag 12 mei 2004 09:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach gossie, maar wij weten wel wie je bent
Niet iedereen is onwetend hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog wel een beetje verdrietig over het feit dat men niet weet wie ik ben :'(
Troel, onze DIG mascottequote:Op woensdag 12 mei 2004 09:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wie
vind het trouwens niet eens een heel mooie foto...quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
nooit van gehoord
![]()
Dan haal je hem wegquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
vind het trouwens niet eens een heel mooie foto...
ow, het was er gewoon een van de hans anders... ik geloof de eerste die ik op had en die werkelijk lekker zat... Onder het motto, het is maar een zonnebril...quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Stoere zonnebril.
Daar ben ik het niet mee eens! Zonnebrillen zijn nooit 'maar een'-ding.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Onder het motto, het is maar een zonnebril...![]()
Zonnebrillen, niets mis meequote:Op woensdag 12 mei 2004 09:52 schreef engessa het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens! Zonnebrillen zijn nooit 'maar een'-ding.
Nu nog zuignapjes aan je voeten, een harig lijf en vleugeltjes en ik ga je met de vliegenmepper achternaquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:57 schreef Slarioux het volgende:
Ow Troel? Breuls had hem idd geblokkeerd, hij was niet zo blij dat ik elke 10 minuten een nieuw session ID verbruikte
BREULS!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:57 schreef Slarioux het volgende:
Ow Troel? Breuls had hem idd geblokkeerd, hij was niet zo blij dat ik elke 10 minuten een nieuw session ID verbruikte
Ik was lui, gewoon constant opnieuw inloggen (voor eeuwig), sessionID één keer gebruiken, en na 10 minuten nog een keerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]DIGbot werkt op 1 algehele sessie, nooit klachten gekregen. Die doet iedere 2 minuten een request
Daar zit dus een uitdaging, moet vast wel op te lossen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:57 schreef Slarioux het volgende:
Nee gek he dattie gaat zeikenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was lui, gewoon constant opnieuw inloggen (voor eeuwig), sessionID één keer gebruiken, en na 10 minuten nog een keer.
Ik ben geen newbiequote:Op woensdag 12 mei 2004 10:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee gek he dattie gaat zeikenIk bouw binnenkort wel iets. Hoeveel geduld heb je?
Nouja, hij wacht in ieder geval tot mijn log werktquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee gek he dattie gaat zeikenIk bouw binnenkort wel iets. Hoeveel geduld heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |