Mja zo boeiend was de inhoud nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:04 schreef Troel het volgende:
Dankjewel QG voor je lieve smsje, ik stond me daar toch met een knalrode kop voor de klas. En toen had ik de inhoud nog niet eens gelezen.
Link?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, in dat geval maak ik ook nog even spam voor de leuke filmpjes in mijn vakantieverslag...
En dan vooral die van mijn vriendje
Het staat bij maandag 3 mei, en je moet klikken op het plaatje met de kleine rotonde
Post is danquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja zo boeiend was de inhoud nou ook weer niet hoor![]()
![]()
http://www.troel.nl/vakantiequote:Op donderdag 13 mei 2004 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Link?
Ik blijf niet zoeken![]()
Ik ga ervan uit dat QG geen problemen heeft met de weergave van zijn sms-je, anders mag ie hem meteen wegeditten:Dquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Post is dan![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:06 schreef Jump het volgende:
[..]
zeg slarieux, en hoe maak je die url's dan zonder die zever ertussen? heb da ooit gehad, maar door stomme hd crash was ik gans men webserver dir kwijt
* Slarioux noemt zichzelf geen moderne webdevelopper, eerder prutser
[engelengezang]
Ik heb hem hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat QG geen problemen heeft met de weergave van zijn sms-je, anders mag ie hem meteen wegeditten:D
Jij hebt een baantje! Lalalala
Wat heb je?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb hem hoor
Oh das braafquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat QG geen problemen heeft met de weergave van zijn sms-je, anders mag ie hem meteen wegeditten:D
Nou, het smsje was wel op een spannend tijdstipquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh das braaf
Ik zat hier stiekem te hopen op spannende sms'jes
Dat zou het juist zo leuk makenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het smsje was wel op een spannend tijdstip
Enne, ik geloof niet dat onze wederhelften zitten te wachten op het moment dat QG en ik spannende sms-jes naar elkaar sturen hoor
Pasop hoor, beiden zitten hier op FOK!quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou het juist zo leuk maken![]()
Zie je zou grote Fok Rel wordenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Pasop hoor, beiden zitten hier op FOK!
Groot, groot. QG is net 1.60 geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie je zou grote Fok Rel worden![]()
![]()
![]()
Privélog, permban!quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
1.73quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Groot, groot. QG is net 1.60 geloof ik
Ben ik het wel beetje mee eens!quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klein opdondertje dus.
Moeten we gaan raden?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:30 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben de langsterste!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |