Join the club, übernerd!quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
DIG Slowchat!
Het moet niet gekker worden, nerds die gezellig offtopic ouwehoeren
Orangequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ze kan daar niet opwaarderen maar dat laatste is een puik plan! Moet ze alleen d'r servicenummers daar kunnen bereiken. Ze heeft Orange
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Join the club, übernerd!
* Mee eensquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Orange![]()
Mja vanavond als ze in de telefooncel staat maar eens over hebben danquote:LoL nee volgens mij moet het lukken hoor.
Kijk heb ff gechecked voor jequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
* Mee eens
[..]
Mja vanavond als ze in de telefooncel staat maar eens over hebben dan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een games nerd. Geen computer nerd.
LOL Ben het er niet mee eens. Game is leuk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
Games
![]()
![]()
Mja zal 't er vanavond eens over hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kijk heb ff gechecked voor je![]()
http://www.orange.nl/orange/producten/smart.php#mo
Ja anders krijgen we straks een heele groote Spons Guy van al die tranenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja zal 't er vanavond eens over hebben
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
Games
![]()
![]()
LMAOquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel weer gehad hier
Wat is eigenlijk het verschil?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een games nerd. Geen computer nerd.
Ik had toch spijt van m'nquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:!
NAAMTOPIC !
Wie wil er vanavond online dammen met mij??quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik had toch spijt van m'n![]()
![]()
games
![]()
![]()
![]()
Ik speel zelf ook wel eens games namelijk! Patience, ken je die?
Nee ik doe bejweledquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wie wil er vanavond online dammen met mij??![]()
O naja dan moet ik die maar gaan doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik doe bejweled
ja, maar over de middag gaan we altijd over naar manueelquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik had toch spijt van m'n![]()
![]()
games
![]()
![]()
![]()
Ik speel zelf ook wel eens games namelijk! Patience, ken je die?
Je wil dat ie opstapt?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Hellleu!
Ik heb even flink afgegeven op de moderne webdeveloper om mn blogje, feel free to read it
[/spam]
zeg slarieux, en hoe maak je die url's dan zonder die zever ertussen? heb da ooit gehad, maar door stomme hd crash was ik gans men webserver dir kwijtquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Hellleu!
Ik heb even flink afgegeven op de moderne webdeveloper om mn blogje, feel free to read it
[/spam]
Ow, in dat geval maak ik ook nog even spam voor de leuke filmpjes in mijn vakantieverslag...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Hellleu!
[/spam]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |