krijg je ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil geen banaan![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijg je ook niet![]()
alfa![]()
mijn mening heet zoiets en ja als je dan gaat doordrammen zoals je nu ook doet met je "Gaan we dus niet mee accoord. " dan ga ik lekker tegendrammen en ben er erg goed in.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een eenzijdig antwoord, door jou en je willekeur gevormt.
Gaan we dus niet mee accoord.
*mompelt iets over extentie en piemels enzo*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn mening heet zoiets en ja als je dan gaat doordrammen zoals je nu ook doet met je "Gaan we dus niet mee accoord. " dan ga ik lekker tegendrammen en ben er erg goed in.....
en ik heb van die leuke knopjes die het wat makkelijker maken
Mag ik ook iemand hebben die van hetzelfde merk houd, er zijn teveel van die Toyota dudes hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stelletje kontkussers
nooit teveel. kan niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand hebben die van hetzelfde merk houd, er zijn teveel van die Toyota dudes hier.
dat wil je ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef Fugie het volgende:
nou 100 toyotafans in mijn slaapkamer is toch echt een voorbeeld van teveel hoor
Mooi logo trouwens. lekker hi-res.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand hebben die van hetzelfde merk houd, er zijn teveel van die Toyota dudes hier.
neuh dat houdt ik niet vol hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat wil je ook niet.
tenzij het lekkere wijven zijn.
toch?
Ja dat zou je wel willen weten he?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:20 schreef Fugie het volgende:
miss kunne ze op de fp weer nieuwe column doen, de emailverhalen tussen tf en tjaboo
als ze van hetzelfde niveau zijn als die ene waar ik naar verwijs, dan ben ik bang dat ik deze ook overslaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel willen weten he?
als je die verhalen wist, dan zou deze hele discussie overbodig zijn.
lekken is BAN onthoud datquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:20 schreef Fugie het volgende:
miss kunne ze op de fp weer nieuwe column doen, de emailverhalen tussen tf en tjaboo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lekken is BAN onthoud dat
je wilt geen banaan, trust mequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lekken is BAN onthoud dat
ik kan jullie mail toch niet lekke...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:23 schreef Tjabbo het volgende:
Attentie newbies en andere pta lurkers
Gaarne het feedbacktopic even lezen.
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was weer leuk.....
heb me iig geval weer vermaakt
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:23 schreef Tjabbo het volgende:
Attentie newbies en andere pta lurkers
Gaarne het feedbacktopic even lezen.
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
.Ik ben geen newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
je trapte er wel met beide poten inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |