abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19051659
Daihatsu
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:21:08 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19051929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:04 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

[..]

wtf meer vieuws omdat het een toyota sc is???
dacht het dus echt niet he, grote bullshit.....
wie het eerst komt wie het eerst maalt....makkelijk zat en geen gezeik ermee.....

de dag dat we topics op naam gaan voortrekken is de dag dat is met mod zijn stop.....
makkelijk en duidelijk
nog aanvulling op jullie toyota bril, een toyota topic meer views Omdat toyota beter verkoopt, heb je die doelgroep dan wel afgezet tegen de leden van fok ? En omdat er hier meerdere toyota fans zijn moet de rest ook maar toyota geindoctrineerd worden ? Ga dan gewoon met zijn allen op een toyota forum praten ofzo ....

en btw ik heb nix tegen toyota zoals eerder stated, maar wel tegen kindjes die huilen omdat ze niet met hun driewieler mogen spelen.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:24:44 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19051996
Shit m,n zusje had histeren avond na het ongeluk die auto van m,n vader weer mee genomen.
Schamt ze een paaltje. TERING man dat is pas een kras geworden

De foto komt er aan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:26:52 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19052046

JE ziet het niet goed. Maar de kras is vrij diep. Lak is op sommige plekken gewoon weg.
Klein deukje in de deur.

En ja dit is dus aan de ANDERE kant van de auto. Ze heeft hem gisteren dus aan beiden kanten leuk weten te beschadigen.

De kosten worden op deze manier ERG hoog
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_19052084
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
JE ziet het niet goed. Maar de kras is vrij diep. Lak is op sommige plekken gewoon weg.
Klein deukje in de deur.

En ja dit is dus aan de ANDERE kant van de auto. Ze heeft hem gisteren dus aan beiden kanten leuk weten te beschadigen.

De kosten worden op deze manier ERG hoog
oei oei oei......
is idd een beste kras dat zeg.....
je vader zal er wel blij mee zijn of niet
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:30:51 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19052138
ik vroeg hoe groot de kras was. Toen kwam er een mompel antwoord uit van.
Ik zeg niks.

GOED kut dus dit
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:32:31 #82
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19052180
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg niks.

GOED kut dus dit
toch je vader's auto
pi_19052181
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg niks.

GOED kut dus dit
het hele blik is erdoor ingedrukt dus kras is het eigenlijk niet eens meer te noemen
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:48:43 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19052542
ik mag er niet meer naar wijzen. Niks over zeggen. Niet eens aan denken

M,n vader is niet vrolijk.
pi_19052619
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef ook_gek het volgende:
ik mag er niet meer naar wijzen. Niks over zeggen. Niet eens aan denken

M,n vader is niet vrolijk.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:18:00 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19053148
Dit is geweldig

Ik lul al 3 jaar met een meisje die ooit op school gezeten heeft bij m,n zusje. Elkaar nooit gezien of gesproken via de tel. Puur via msn en hotmail. Nu heeft haar vader een auto schade herstel bedrijf

Dus m,n vader zegt. Ja ik ken een schade bedrijf die erg goed is. Heeft hier om de hoek gezeten. Dus ik zeg. Jo zit die nu ergens anders. JA zegt me vader. DUs ik zeg. Jo is dit z,n achternaam. Ja zegt hij. WTF is het die vader van dat grietje waar ik al 3 jaar mee lul

Kent mijn vader haar vader al jaren whehehehhe
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:20:30 #87
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19053195
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Dit is geweldig

Ik lul al 3 jaar met een meisje die ooit op school gezeten heeft bij m,n zusje. Elkaar nooit gezien of gesproken via de tel. Puur via msn en hotmail. Nu heeft haar vader een auto schade herstel bedrijf

Dus m,n vader zegt. Ja ik ken een schade bedrijf die erg goed is. Heeft hier om de hoek gezeten. Dus ik zeg. Jo zit die nu ergens anders. JA zegt me vader. DUs ik zeg. Jo is dit z,n achternaam. Ja zegt hij. WTF is het die vader van dat grietje waar ik al 3 jaar mee lul

Kent mijn vader haar vader al jaren whehehehhe
jij hebt echt rare toevaligheden in je leven
pi_19053214
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Dit Het is geweldig
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:42:06 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19053643
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat ik NIKS verzin
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:42:43 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19053654
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

Zelfde als toen ik op de meeting er achter kwam dat ik t0n al veel langer ken dan fok
We hebben veel met elkaar gesproken via m,n werk
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:17:57 #91
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19054524
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

nog aanvulling op jullie toyota bril, een toyota topic meer views Omdat toyota beter verkoopt, heb je die doelgroep dan wel afgezet tegen de leden van fok ? En omdat er hier meerdere toyota fans zijn moet de rest ook maar toyota geindoctrineerd worden ? Ga dan gewoon met zijn allen op een toyota forum praten ofzo ....

en btw ik heb nix tegen toyota zoals eerder stated, maar wel tegen kindjes die huilen omdat ze niet met hun driewieler mogen spelen.
Wat nou aanvulling man.

Ik heb het ff tegen en met ThaFreak en Mutz. Die gaan daarover, en aangezien MutZ voor stemt, en ThaFreak tégen, lijkt het me toch een onderwerp dat niet licht genomen moet worden.
Kijk ik trek geen enkel merk echt voor, maar als er nou een slowchat is over een Toyota, en over een boot-vliegtuig of whatever, dan had ik gewoon graag gezien dat dat Toyotaslowchattopic open blijft en niet die andere, wat daar ook in moge staan voor moois. basta.

Daarnaast heb ik het nooit over andere merken en dat die worden achtergesteld, het gaat alleen om de toevalligheid dat er 2 slowchats tegelijk worden geopend. Dat is al niet zoveel, en daarom wil ik daar gewoon een heldere regel voor zien, aangezien we toch autofreaks zijn hiero.

En ThaFreak, als jij zonodig moet dreigen met opstappen als je deze discussie niet winnen kunt, dan moet je dat maar lekker doen. Ik ben je geklooi hier toch al meer dan zat. Neem eens een voorbeeld aan je newbie-medemod.

Zo.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:20:22 #92
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19054587
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:17 schreef Tjabbo het volgende:

hoop gepraat
die regel is er toch
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:21:39 #93
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19054627
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

die regel is er toch
Daar gaat het juist om
Die regel is gewoon klinkklare onzin

en een gewoon toyota topic, dat hebben we allang hoor.
[autotopic] Toyota
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:23:33 #94
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19054676
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:21 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Daar gaat het juist om
Die regel is gewoon klinkklare onzin

en een gewoon toyota topic, dat hebben we allang hoor.
[autotopic] Toyota
o wist ik niet en zoeken is teveel moeite
Maar dat je zegt net zelf dat het niet vaak voorkomt, en dat jij die regel onzin vindt tjah...
Je bent een beetje van een mug een olifant aant maken...

en misschien was het leuker geweest om te mailen naar tha freak ofzo want eigelijk is dit slowchat vervuiling in mij ogen
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:25:51 #95
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19054733
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:23 schreef Fugie het volgende:

[..]

o wist ik niet en zoeken is teveel moeite
Maar dat je zegt net zelf dat het niet vaak voorkomt, en dat jij die regel onzin vindt tjah...
Je bent een beetje van een mug een olifant aant maken...
Het komt niet vaak voor nee. maar als het voorkomt had ik graag gezien dat het Toyota topic als preferentie genomen werd. Het is een simpel verzoek waar de mods maar niet uitkomen. ik vraag vriendelijk om argumenten en ze komen gewoon met niets.

nou ja, thafreak althans. mutz is gewoon te slap om me tegen te spreken + ze is helemaal gek van toyota, wat ik dan wel weer kan waarderen.
pi_19054831
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:17 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Wat nou aanvulling man.

Ik heb het ff tegen en met ThaFreak en Mutz. Die gaan daarover, en aangezien MutZ voor stemt, en ThaFreak tégen, lijkt het me toch een onderwerp dat niet licht genomen moet worden.
Kijk ik trek geen enkel merk echt voor, maar als er nou een slowchat is over een Toyota, en over een boot-vliegtuig of whatever, dan had ik gewoon graag gezien dat dat Toyotaslowchattopic open blijft en niet die andere, wat daar ook in moge staan voor moois. basta.

Daarnaast heb ik het nooit over andere merken en dat die worden achtergesteld, het gaat alleen om de toevalligheid dat er 2 slowchats tegelijk worden geopend. Dat is al niet zoveel, en daarom wil ik daar gewoon een heldere regel voor zien, aangezien we toch autofreaks zijn hiero.

En ThaFreak, als jij zonodig moet dreigen met opstappen als je deze discussie niet winnen kunt, dan moet je dat maar lekker doen. Ik ben je geklooi hier toch al meer dan zat. Neem eens een voorbeeld aan je newbie-medemod.

Zo.
Even simpel uitgelegd het is geen auto slowchat....
het is de algemene slowchat van heel pta dat houd dus in alles wat gemotoriseerd is en daar kan de slowchat dus ook over gaan....
En als iemand een slowchat wil openen over een boot mag dat en moet dat kunnen.....
Gaan we regeltjes maken waarin er alleen auto's in de slowchats aan bod komen doe ik er niet aan mee omdat het een forum is voor alles wat gemotoriseerd is!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:31:58 #97
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19054892
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

het is de algemene slowchat van heel pta dat houd dus in alles wat gemotoriseerd is en daar kan de slowchat dus ook over gaan....
En als iemand een slowchat wil openen over een boot mag dat en moet dat kunnen.....
Gaan we regeltjes maken waarin er alleen auto's in de slowchats aan bod komen doe ik er niet aan mee omdat het een forum is voor alles wat gemotoriseerd is!
ja leuk. en de zeilboten dan?

En ik denk dat jij met MutZ wat beter moet overleggen, aangezien zij wel wat ziet in mijn idee.
En ze mogen ook wel een SC starten over een boot, als het maar niet samenvalt met een Toyota nummer, dan moet die schijtboot gewoon optiefen. nou ja, als het zeg maar echt tegelijk is. en niet een uur later ofzo. zo coulant wil ik dan wel weer zijn.

alvast bedankt.

edit:

en waarom is de motorchat wel voor de motorrijders dan?
hoe wil je dat doen als hier veel fietsers komen, of veel zeilers.
allemaal hun eigen chat? je discrimineert. de motorrijders wel hun eigen, en wij moeten het allegaartje maar accepteren. leuk is dat.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:32:20 #98
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19054898
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ga nou maile ofzo, kunnen wij weer gezellig spammen
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:34:19 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19054947
Jezus zeg. ook_gek is even een middag druk. En dan krijgen we dat kut geziek over een KUT BAK die geliefd is bij een KUT user. Want simpel een DVD in een stukje papier stoppen met daar wat speksel en een postzegel op plakken is al te hoog gegrepen voor hem.

Ik word letterlijk SCHIJT ziek van die kut toyota. Op zeker dat jij geen was gebruikt voor je auto. Maar gewoon kwakjes door het klaar komen op die kut bak. ( nog een wonder dat hij nu nog rijd )

Ik vind gewoon dat na 48548518515X een toyota topic wel eens iets anders mag komen. Daarom steun ik ook Fugie. ( en dit is geen gewoonte van mij )

Gezeik allemaal.
ga lekker spelen in je eigen topic
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:34:37 #100
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19054954
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:32 schreef Fugie het volgende:

[..]

ga nou maile ofzo, kunnen wij weer gezellig spammen
dat maken we zelf wel uit. wat op het forum is, blijft ook op het forum.

en ThaFreak, je hebt mail op je @home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')