nog aanvulling op jullie toyota bril, een toyota topic meer viewsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
wtf meer vieuws omdat het een toyota sc is???
dacht het dus echt niet he, grote bullshit.....
wie het eerst komt wie het eerst maalt....makkelijk zat en geen gezeik ermee.....
de dag dat we topics op naam gaan voortrekken is de dag dat is met mod zijn stop.....
makkelijk en duidelijk
oei oei oei......quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
JE ziet het niet goed. Maar de kras is vrij diep. Lak is op sommige plekken gewoon weg.
Klein deukje in de deur.
En ja dit is dus aan de ANDERE kant van de auto. Ze heeft hem gisteren dus aan beiden kanten leuk weten te beschadigen.
De kosten worden op deze manier ERG hoog
toch je vader's autoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
ik vroeg hoe groot de kras was. Toen kwam er een mompel antwoord uit van.
Ik zeg niks.
GOED kut dus dit
het hele blik is erdoor ingedrukt dus kras is het eigenlijk niet eens meer te noemenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
ik vroeg hoe groot de kras was. Toen kwam er een mompel antwoord uit van.
Ik zeg niks.
GOED kut dus dit
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef ook_gek het volgende:
ik mag er niet meer naar wijzen. Niks over zeggen. Niet eens aan denken
M,n vader is niet vrolijk.
jij hebt echt rare toevaligheden in je levenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Dit is geweldig
Ik lul al 3 jaar met een meisje die ooit op school gezeten heeft bij m,n zusje. Elkaar nooit gezien of gesproken via de tel. Puur via msn en hotmail. Nu heeft haar vader een auto schade herstel bedrijf
Dus m,n vader zegt. Ja ik ken een schade bedrijf die erg goed is. Heeft hier om de hoek gezeten. Dus ik zeg. Jo zit die nu ergens anders. JA zegt me vader. DUs ik zeg. Jo is dit z,n achternaam. Ja zegt hij. WTF is het die vader van dat grietje waar ik al 3 jaar mee lul
Kent mijn vader haar vader al jaren whehehehhe
En het ergste is nog dat ik NIKS verzinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij hebt echt rare toevaligheden in je leven![]()
Zelfde als toen ik op de meeting er achter kwam dat ik t0n al veel langer ken dan fokquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij hebt echt rare toevaligheden in je leven![]()
Wat nou aanvulling man.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog aanvulling op jullie toyota bril, een toyota topic meer viewsOmdat toyota beter verkoopt, heb je die doelgroep dan wel afgezet tegen de leden van fok ? En omdat er hier meerdere toyota fans zijn moet de rest ook maar toyota geindoctrineerd worden ? Ga dan gewoon met zijn allen op een toyota forum praten ofzo ....
en btw ik heb nix tegen toyota zoals eerder stated, maar wel tegen kindjes die huilen omdat ze niet met hun driewieler mogen spelen.
Daar gaat het juist omquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
die regel is er toch![]()
o wist ik niet en zoeken is teveel moeitequote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om
Die regel is gewoon klinkklare onzin
en een gewoon toyota topic, dat hebben we allang hoor.
[autotopic] Toyota
Het komt niet vaak voor nee. maar als het voorkomt had ik graag gezien dat het Toyota topic als preferentie genomen werd. Het is een simpel verzoek waar de mods maar niet uitkomen. ik vraag vriendelijk om argumenten en ze komen gewoon met niets.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
o wist ik niet en zoeken is teveel moeite![]()
Maar dat je zegt net zelf dat het niet vaak voorkomt, en dat jij die regel onzin vindt tjah...
Je bent een beetje van een mug een olifant aant maken...
Even simpel uitgelegd het is geen auto slowchat....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat nou aanvulling man.
Ik heb het ff tegen en met ThaFreak en Mutz. Die gaan daarover, en aangezien MutZ voor stemt, en ThaFreak tégen, lijkt het me toch een onderwerp dat niet licht genomen moet worden.
Kijk ik trek geen enkel merk echt voor, maar als er nou een slowchat is over een Toyota, en over een boot-vliegtuig of whatever, dan had ik gewoon graag gezien dat dat Toyotaslowchattopic open blijft en niet die andere, wat daar ook in moge staan voor moois. basta.
Daarnaast heb ik het nooit over andere merken en dat die worden achtergesteld, het gaat alleen om de toevalligheid dat er 2 slowchats tegelijk worden geopend. Dat is al niet zoveel, en daarom wil ik daar gewoon een heldere regel voor zien, aangezien we toch autofreaks zijn hiero.
En ThaFreak, als jij zonodig moet dreigen met opstappen als je deze discussie niet winnen kunt, dan moet je dat maar lekker doen. Ik ben je geklooi hier toch al meer dan zat. Neem eens een voorbeeld aan je newbie-medemod.
Zo.
ja leuk. en de zeilboten dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Even simpel uitgelegd het is geen auto slowchat....
het is de algemene slowchat van heel pta dat houd dus in alles wat gemotoriseerd is en daar kan de slowchat dus ook over gaan....
En als iemand een slowchat wil openen over een boot mag dat en moet dat kunnen.....
Gaan we regeltjes maken waarin er alleen auto's in de slowchats aan bod komen doe ik er niet aan mee omdat het een forum is voor alles wat gemotoriseerd is!
ga nou maile ofzo, kunnen wij weer gezellig spammenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Even simpel uitgelegd het is geen auto slowchat....
het is de algemene slowchat van heel pta dat houd dus in alles wat gemotoriseerd is en daar kan de slowchat dus ook over gaan....
En als iemand een slowchat wil openen over een boot mag dat en moet dat kunnen.....
Gaan we regeltjes maken waarin er alleen auto's in de slowchats aan bod komen doe ik er niet aan mee omdat het een forum is voor alles wat gemotoriseerd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |