1283.83quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:22 schreef BoJo het volgende:
We kunnen weer pinguin meppen, lekker stom spelletje
http://yeti3.yetisports.org/beta/yetisports4/
Doe je goed dan, ik kwam niet verder dan 1150 ofzo, totaal score 3220.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1256.29
-edit- in 1 beurt dan
Dan wint toyota het altijdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind dat auto's sowiezo voor moeten gaan... daar voor zijn we hier immers allemaal... maar toyota vs. alfa op te lossen: Het bestverkopende merk gaat voor. M.a.w. SC 170 had een Opel moeten zijn. -> Astra 2.0T heeft 170 pk.
Logisch, lijkt me. Dan zijn we van die rellen tussentoyota en
alfa af
Vermogens in de SC gebruiken is niet echt orgineel, en Eupfel is alleen in Nederland een goed verkocht merk, Toyota is over de wereld gezien veeeel groter (nee, niet groter dan GM), dus SC 171 had gewoon een Toyota en dan wel de beste Toyota ooit, de Carina AT171 moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind dat auto's sowiezo voor moeten gaan... daar voor zijn we hier immers allemaal... maar toyota vs. alfa op te lossen: Het bestverkopende merk gaat voor. M.a.w. SC 170 had een Opel moeten zijn. -> Astra 2.0T heeft 170 pk.
Logisch, lijkt me. Dan zijn we van die rellen tussentoyota en
alfa af
Nostalgie alom.. op imdb.com kun je ook best zoeken als je nog titels weet en alles.. Ik ben 1 titel kwijt.. Van een knul die in een auto veranderde als ie in aanraking kwam met vocht of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef jwstoop het volgende:
goedemiddag!![]()
heb nu een vette site ontdekt: www.kindertv.org alle tunes van de kinderseries van 'vroegâh'
GEWELDIGquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef jwstoop het volgende:
goedemiddag!![]()
heb nu een vette site ontdekt: www.kindertv.org alle tunes van de kinderseries van 'vroegâh'
jij bent geregd in 2002, ik in 2004quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zit al op 1347 nu dus niet zeiken..
Ik weet dat jullie overleg me niet aangaat, maar als jullie je eventuele voor/tegen argumenten willen plaatsen zodat we kunnen meedenken, zou top zijn!.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
TF, eigenlijk vind ik dat Tjabbo wel een punt heeft met de Toyota topics... Kun je anders zo ff online komen?? Of regelen we dit via mail??
Ik eind 2003, maar ik zit ook al op dik 5000 posts...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij bent geregd in 2002, ik in 2004
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik eind 2003, maar ik zit ook al op dik 5000 posts...
Het is volgens mij zo dat Toyota topics meer views trekken, dus dat is wel een groot argument voor... Daarnaast zitten hier aardig wat Toyota fans...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie overleg me niet aangaat, maar als jullie je eventuele voor/tegen argumenten willen plaatsen zodat we kunnen meedenken, zou top zijn!.
alvast bedankt.
Gemiddelde van 31 posts per dag...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Naja, het gaat me dan niet speciaal omdat het meer views zou trekken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo dat Toyota topics meer views trekken, dus dat is wel een groot argument voor... Daarnaast zitten hier aardig wat Toyota fans...
.. en toyota heeft zoiezo meer uitvoeringen/types dan alfa, dus je zou van toyota meer sc's kunnen maken dan van alfa's. dus weer een argument voorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo dat Toyota topics meer views trekken, dus dat is wel een groot argument voor... Daarnaast zitten hier aardig wat Toyota fans...
Moet je eens kijken als je op vakantie gaat of gewoon een poos niet post.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gemiddelde van 31 posts per dag...
Toyotaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarnaast zitten hier aardig wat Toyota fans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |