ik eerstquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Nou dan ga ik nu die hele dvd zooi maar es halen.
Ik niet, ik dacht dat ze daar nog wel iets meer mee gingen doen...maar zo is het ook goed eigelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht.
Ik vind het een van de minst boeiende karakters uit de serie, dus het is wel prima.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:58 schreef BobRooney het volgende:
niet gedacht dat ze Jackie jr zouden vermoorden...zo snel dan...
voor de zekerheid hequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef milagro het volgende:
Zaterdag de herhaling ook maar kijken
ik heb er ook vrede mee...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik vind het een van de minst boeiende karakters uit de serie, dus het is wel prima.
Moi kijkt de herhaling altijd , ja, je mist toch altijd wel watquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
voor de zekerheid he
Dat stukje uit Philadelphiaquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:13 schreef milagro het volgende:
Probeer eens Maria Callas
La Divina is een mooie verzamelcd ter kennismaking..je moet wel van opera houden natuurlijk, maar hartverscheurend mooi is het zeker ..
je bent een soprano groupiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Moi kijkt de herhaling altijd , ja, je mist toch altijd wel wat
ik kan de herhaling van de herhaling ook nog wel hebben
en dan nog eens
Mooi, hèquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat stukje uit Philadelphia, "La Mamma Morta"...kippevel
![]()
Ik ben verder niet echt bekend met opera maar dat lied is me altijd bijgebleven. Heb het vrij vaak geluisterd met het volume vol open...kon het bijna helemaal meezingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Mooi, hè
Ga ik ook altijd van
Italiaanse opera's
A) Hoe denk je dat dat gaat? "Hey gasten IK heb dat geregeld!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:13 schreef Scylla het volgende:Ook raar dat Ralphie niet liet weten dat hij Jackie liet vermoorden, zo had hij toch wel respect kunnen verdienen bij Chrissie en Paulie...
Is (nog) niet bekend.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:04 schreef BobRooney het volgende:
Waar is die Rus trouwens gebleven uit die aflevering dat ze zoek waren ...in de sneeuw...weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Senatus Populus Que Romanus
Ja, Paulie is echt geweldig! Die gast is volgens mij echt de grootste psychopaat van de hele serie, alleen weten we dat nog niet helemaal...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:13 schreef Scylla het volgende:
Mooie laatste aflevering, beetje jammer dat mijn favo Paulie zich van tony aan het afkeren is...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef Catsy het volgende:
Ben zwaar in dubio over wat ik nu ga doen...ik kan echt geen half jaar wachten op de nieuwe afleveringen! Toch maar de dvd's kopen dus? Maar als het nieuwe seizoen weer begint op tv, is het wel superleuk om elke week weer te kunnen uitkijken naar een nieuwe afleveringen....Wat een verschrikkelijk probleem...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |