$50 and a blow job.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:10 schreef Posdnous het volgende:
Toen Ralphie die dikke met een stok en een ketting aanviel![]()

In mijn gids staat 23.35quote:Op maandag 14 juni 2004 22:04 schreef Dada het volgende:
Vanavond weer:
maandag 14 juni
23:05 uur
op NED3

Kwam hij niet als vervanger van Pussy?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:31 schreef Jeroenus het volgende:
Gigi Gestone, hij liep er inderdaad ineens rond. Hij werd verder niet geintroduceerd.

Misschien dat hij de positie van Pussy heeft overgenomen, maar volgens IMDB deed hij al mee in de eerste aflevering van seizoen 2, Pussy werd pas eind seizoen 2 overboord geknikkerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kwam hij niet als vervanger van Pussy?

Klopt, hij was degene die Pasquale "Spoons" Parisi in z'n auto doodschootquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:47 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Misschien dat hij de positie van Pussy heeft overgenomen, maar volgens IMDB deed hij al mee in de eerste aflevering van seizoen 2

Zie je nog in een fractie in aflevering 1 van seizoen 3.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Klopt, hij was degene die Pasquale "Spoons" Parisi in z'n auto doodschoot

quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:12 schreef Jeroenus het volgende:
Laat iemand mij aub vertellen dat Janice wordt omgelegd in seizoen 5, want ik zit me helemaal kapot te ergeren aan haar in seizoen 4. Met name in de aflevering Calling All Cars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jeroenus op 22-06-2004 10:40:43 ]New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl

Voordat ik antwoord, de meeste mensen in dit topic kijken nu pas naar seizoen 3. Dus ik denk dat je je seizoen 4 dingetjes even tussen spoilers moet zetten.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:13 schreef Jeroenus het volgende:
Hoe zit het nou precies daar in New York?
Carmine is boss (capo di tutti capi) en Johnny Sack als underboss. Daarnaast nog Little Carmine Lupertazzi als zoon en mogelijk opvolger.
Is Carmine nou baas van een familie in NY of is hij de baas van 5 families in NY? Hij staat verder niet boven Tony toch?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in afwachting van de DVD box van seizoen 5, zal nog wel even duren ben ik bang....Let's drop some acid and go to a titty bar.

Om 23:42 pas.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:45 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond gaan we weer!! De video snort!

Aangezien nu pas S4 in NL is uitgekomen, wat 2 jaar geleden is uitgezonden op tv, kunnen we lekker tot ergens in 2006 wachten op S5. Klotezooi, NL loopt altijd achter. Het moet meezitten en de UK versie moet dan NL subs meerkrijgen.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nu in afwachting van de DVD box van seizoen 5, zal nog wel even duren ben ik bang....

Sorry.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Voordat ik antwoord, de meeste mensen in dit topic kijken nu pas naar seizoen 3. Dus ik denk dat je je seizoen 4 dingetjes even tussen spoilers moet zetten.
Carmine is de baas van 1 van de 5 New York Families. Het is eigenlijk best wel vaag dat Tony (of andere mensen uit de Soprano familie) geen interactie heeft met andere Families uit New York.

De opnames voor seizoen 6 beginnen in 2005. Denk dat het uiteindelijk in Amerika uitgezonden word in 2006.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:38 schreef Jeroenus het volgende:
Is er al iets bekend over de releasedatum van S5 is de US en de opname van S6, welke slechts 10 afleveringen zal beslaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |