Het is je geld dubbel en dwars waard.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik baal er echt van dat ik dit nooit heb gevolgd. Nu moet ik al die boxen kopen.en ik hou nog wel zo van mafia serie's enzo

Dat had je ook wel gedaan wanneer je het wel had gevolgd...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik baal er echt van dat ik dit nooit heb gevolgd. Nu moet ik al die boxen kopen.![]()

ja maar dan ben je nog duurder uit volgens mijquote:Op zondag 23 januari 2005 20:08 schreef HAL9000S het volgende:
Toch wel een van de beste series ooit. Je hebt nu ook een box seizoen 1/4 trouwens.

ja ik heb hem binnen vanmiddag maar even kijkenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:54 schreef Dos37 het volgende:
Ok na even te hebben getwijfeld heb ik seizoen 1 maar besteltdan kijken we wel even verder

Ik heb seizoen 4 voor sinterklaas gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend uit verveling en gaarheid seizoen 4 nogmaals bekeken, en het blijft gewoon briljant.
Wil nu alleen wel heel erg graag weten wanneer seizoen 5 uitkomt op DVD, de ene site zegt februari (play.com), de andere januari 2005 (warner bros) en weer een andere site weet helemaal niets. (playusa.com)

Shit, da's slecht nieuws. Zou de Nederlandse release ook omstreeks die tijd liggen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef Jeroenus het volgende:
Wel gvd. Play.com heeft de releasedatum 'iets' opgeschoven. Van 14 februari naar 30 mei

ik heb hem bij de FRS voor 150 euro mogen meenemen ik ken een gozer die daar werkt....quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Steeven het volgende:
Die hele box met seizoen 1 t/m 4 kun je beter niet kopen voor 180 euro. Als je seizoen 1 tot 4 los koopt bij de FRS, dan kost je dat 20 euro minder.

Ik hoop toch van niet!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:58 schreef SuperSiem het volgende:
Shit, da's slecht nieuws. Zou de Nederlandse release ook omstreeks die tijd liggen dan?

Ik hoop toch eerlijk gezegd van wel.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |