Hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en kijk eens wie er afgelopen zaterdag opdook tijdens de "weekend update" in Saturday Night live:
[afbeelding]
---KNIP----
(hmm, je moet er wel Tony in denken, puur qua tekst is het een stuk minder leuk...)

quote:In this photo supplied by USO, James Gandolfini, who stars as the mobster Tony Soprano in the HBO hit cable series "The Sopranos" poses with a bust of Saddam Hussein during a visit to Camp Doha, Kuwait,on Tuesday, November 16, 2004. Gandolfini and fellow actor Tony Sirico, who plays Paulie Walnuts in the series, are visiting U.S. troops in Kuwait and Iraq sponsored by the United Service Organizations (USO)

Het is dus nu januari geworden....quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:36 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik kan die datum nergens in de releaselijsten terugvinden.Volgens Play.com komt ie pas volgend jaar februari uit. En aangezien seizoen 4 in Nederland pas enkele maanden na de release in Engeland uitkwam, vrees ik dat november er niet inzit.

Volgens Play.com nog steeds 14 februari. Sopranos is toch echt wel het ideale Valentijnscadeau.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:23 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Het is dus nu januari geworden....

Hahahaquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:53 schreef Nynex het volgende:
Doet me beetje denken aan dees;
[afbeelding]

maar dit gaat toch ook over tv? Weet iemand wanneer soprano's weer op tv komen? Seizoen weet ik niet...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:14 schreef k_man het volgende:
Wanneer komt het eindelijk weer eens op TV?

ouwhoerhéquote:Op zondag 2 januari 2005 19:34 schreef FoXje het volgende:
Ik ben er ook wel weer aan toe!
Van http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4164
Op dit moment zijn er geen uitzendingen van The Sopranos.We beginnen met serie vier op 4 september 2005 en dan 13 weken lang op de zondagavond.

Me2 ik heb zeizoen 5 al 2x gezien aeizoen 1-4 heb ik op dvd en ik wacht nog steed op seizoen 5quote:Op maandag 3 januari 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
Heb nu alles tot 5 gezien
5 heb ik op Divx, maar dat is toch niet hetzelfde

4 spetember 2005???quote:Op zondag 2 januari 2005 19:34 schreef FoXje het volgende:
Ik ben er ook wel weer aan toe!
Van http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4164
Op dit moment zijn er geen uitzendingen van The Sopranos.We beginnen met serie vier op 4 september 2005 en dan 13 weken lang op de zondagavond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |