Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef heiden6 het volgende:
Goh, zingt dat ventje nou nog steeds.
Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"
Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?
Ik ook. Die morph met Froger was echt mooi.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjes
OMG!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende: Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.
Bo-Rush featuring Special D what about that?
Den Haag | 11-03-2005 | By: AT Productions BV
Stancky Wancky ain't it? Ben ik even blij dat ik jullie heb als mijn trouwe fans, het is echt een ware verlichting in deze duistere wereld !! Ik wil jullie gewoon weer even bedanken voor alle steun die jullie me geven zodat ik ook deze keer weer de trotse eigenaar mag zijn van maar liefs twee TMF nominaties. Ik moet en wil me er van bewust maken dat ik dit soort dingen allemaal aan jullie heb te danken, mag ik daar oprecht trots op zijn? Ja, dat mag en daarom wil ik het ook duidelijk laten blijken! Nog 6 dagen en we are ready to rock. Zoals jullie weten ga ik na de fandag naar Londen toe om verder te schrijven met een paar interessante componisten dus ik ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat. Ik zal jullie verslag doen van mijn trippppp. 24 of 25 maart kom ik terug om me voor te bereiden voor de komende optredens. Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)
Bron: borismusic.nl
De jongen begrijpt het gewoon niet.
beste markyquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.
De jongen begrijpt het gewoon niet.
Dat is nu juist het probleem wat ik met Boris heb. Hij heeft een groot talent maar geen eigen identiteit. Hij zingt als een mix van Michael Jackson en Prince met een toefje Justin Thimberlake. Laat Boris nu gewoon eens zichzelf zijn en al die trekjes van anderen weglaten misschien komt hij dan ook eens echt over.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef snibbeltje het volgende:
[..]
beste marky
je begrijpt het zelf niet , denk ik.
dit is gewoon een melig stukje, waarin hij wat street-slang gebruikt. Hij gaat nu veel om met relaxx en tja, dan ga je qua taal ook af en toe wat overnemen, grappig toch?
overigens, de 2e single van relaxx komt binnenkort uit, no sunrise, en daarin neemt boris een flink deel van de vocals voor zijn rekening. Ga daar maar eens naar luisteren en oordeel daarna pas maar weer een keertje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef marky het volgende:
Bron: Borismusic.nl
Hij zou een poging kunnen doen om gewoon normaal een tekst te schrijven.
Als ik hem was zou ik eerder Frans Bauer bellen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef snibbeltje het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Boris met oa Borsato diepgaand heeft gesproken over hoe om te gaan met fans, media en dergelijke, en dat hij al het advies dat hij daarover krijgt zeer zeker niet naast zich neer heeft gelegd.
Weer allemaal moeilijke engelse woorden gebruikend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Hij was dinsdag ofzo bij Boulevard.
Wat een nare uitstraling heeft die vent toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |