Helaas neemt dat niet de herinnering weg aan die 14537 keer dat ie het daarvoor heeft uitgesprokenquote:Op maandag 20 december 2004 16:18 schreef snibbeltje het volgende:
[..]
die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.
Maar hijs wel lekkerquote:Op maandag 20 december 2004 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry..maar Boris is niet arrogant..
Heb m zelf ook meerdere malen ontmoet en hij is echt een van de meest aardige artiesten..
Maar kan me voorstellen dat als hij iemand niet mag dat ie dan bot kan doen(bv tegen HJ Smits)
quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 16:18 schreef snibbeltje het volgende:
[..]
die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.
beetje achterhaald om daar nu ook weer 'leuk' over te gaan doen
ach tomtom ik zie het alweer, in de idolsperiode was je ook altijd zo standaard anti-Boris, zielig hoor, dat je zo blijft vasthouden aan je vooroordelen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, een blinde diehard fan!.
Henk-Jan noemt Boris ook arrogant. En die heeft er verstand van.
Zijn muziek is gewoon goed hoorquote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef snibbeltje het volgende:
[..]
ach tomtom ik zie het alweer, in de idolsperiode was je ook altijd zo standaard anti-Boris, zielig hoor, dat je zo blijft vasthouden aan je vooroordelen.
Een diehard-fan wil ik mezelf niet noemen en blind zeer zeker niet.
Ik ben gewoon een persoon die met een goed oor luistert naar de muziek (en de bijhorende zangers en zangeressen) en daarna pas een objectief oordeel velt, zou jij ook eens moeten proberen.
Tss... Alsof Henkjan Smits niet arrogant isquote:Op woensdag 22 december 2004 15:41 schreef BVO het volgende:
Juryvoorzitter Henkjan Smits betiteld Boris in Story als 'arrogant'.
Hij is niet afhankelijk van fans voor zijn inkomen.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef CyberSimon het volgende:
[..]
Tss... Alsof Henkjan Smits niet arrogant is![]()
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Boris met oa Borsato diepgaand heeft gesproken over hoe om te gaan met fans, media en dergelijke, en dat hij al het advies dat hij daarover krijgt zeer zeker niet naast zich neer heeft gelegd. Hij neemt ook heel veel tijd voor zijn fans. In het begin heeft hij misschien wat schuivers gemaakt wat dat betreft, maar ik ben benieuwd hoe je het er zelf vanaf zou brengen als je van de een op de andere dag opeens zo in de belangstelling komt te staan. Boris heeft daar ook mee om moeten gaan en dat gaat hem steeds beter af.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn muziek is gewoon goed hoor![]()
En tijdens Idols was ik ook een gruwelijke fan, vraag maar aan BVO... Die kan zich misschien de discussies nog wel herinneren. (heb hier zelfs nog een Boris-sjaaltje hangen)
Ik vind zijn muziek nog steeds goed en ik vind hem ook nog een goeie artiest, ik heb alleen ook problemen gekregen met zijn 'attitude'. Ik zeg dat niet om hem af te fikken, maar omdat ik het eeuwig zonde vind voor zo'n groot talent. Je kunt het als knulletje van 24 gewoon niet maken om gevestigde artiesten zo op hun nummer te zetten. Daar moet je ook respect voor hebben. Als het niet werkt, werkt het niet. Maar ik denk niet dat de hele band een paar minuten voor het optreden is opgestapt om te gaan winkelen ofzo, er zit vast een reden achter.
Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef heiden6 het volgende:
Goh, zingt dat ventje nou nog steeds.
Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"
Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?
Ik ook. Die morph met Froger was echt mooi.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjes
OMG!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende: Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.
Bo-Rush featuring Special D what about that?
Den Haag | 11-03-2005 | By: AT Productions BV
Stancky Wancky ain't it? Ben ik even blij dat ik jullie heb als mijn trouwe fans, het is echt een ware verlichting in deze duistere wereld !! Ik wil jullie gewoon weer even bedanken voor alle steun die jullie me geven zodat ik ook deze keer weer de trotse eigenaar mag zijn van maar liefs twee TMF nominaties. Ik moet en wil me er van bewust maken dat ik dit soort dingen allemaal aan jullie heb te danken, mag ik daar oprecht trots op zijn? Ja, dat mag en daarom wil ik het ook duidelijk laten blijken! Nog 6 dagen en we are ready to rock. Zoals jullie weten ga ik na de fandag naar Londen toe om verder te schrijven met een paar interessante componisten dus ik ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat. Ik zal jullie verslag doen van mijn trippppp. 24 of 25 maart kom ik terug om me voor te bereiden voor de komende optredens. Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)
Bron: borismusic.nl
De jongen begrijpt het gewoon niet.
beste markyquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.
De jongen begrijpt het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |