abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24103953
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:18 schreef snibbeltje het volgende:

[..]

die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.
Helaas neemt dat niet de herinnering weg aan die 14537 keer dat ie het daarvoor heeft uitgesproken
I was killed by a toilet seat from outer space
  maandag 20 december 2004 @ 17:20:42 #227
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24104495
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry..maar Boris is niet arrogant..
Heb m zelf ook meerdere malen ontmoet en hij is echt een van de meest aardige artiesten..
Maar kan me voorstellen dat als hij iemand niet mag dat ie dan bot kan doen(bv tegen HJ Smits)
Maar hijs wel lekker
  maandag 20 december 2004 @ 17:22:06 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24104522
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:20 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar hijs wel lekker
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  ESF Reporter maandag 20 december 2004 @ 19:27:57 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_24106844
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:18 schreef snibbeltje het volgende:

[..]

die zin heeft hij na 1 juni (toen hij idols won) nooit meer uitgesproken.
beetje achterhaald om daar nu ook weer 'leuk' over te gaan doen

(ik vind 'm wel leuk trouwens hoor. Boris dan. Ja, en de grap ook, toch wel. Hans Klok vast ook wel, maar daar zou je DWHN voor hebben gekeken moeten hebben.)
  maandag 20 december 2004 @ 20:53:45 #230
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24108129
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

hehe,, einderlijk iemand mee eens
pi_24109648
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, een blinde diehard fan! .

Henk-Jan noemt Boris ook arrogant. En die heeft er verstand van.
ach tomtom ik zie het alweer, in de idolsperiode was je ook altijd zo standaard anti-Boris, zielig hoor, dat je zo blijft vasthouden aan je vooroordelen.
Een diehard-fan wil ik mezelf niet noemen en blind zeer zeker niet.
Ik ben gewoon een persoon die met een goed oor luistert naar de muziek (en de bijhorende zangers en zangeressen) en daarna pas een objectief oordeel velt, zou jij ook eens moeten proberen.
  woensdag 22 december 2004 @ 15:41:50 #232
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24139369
Het is al weer een flink aantal maanden geleden toen Boris tijdens de finale van Idols 2 werd uitgeroepen tot winnaar van de razendpopulaire talentenjacht, die nu een jaartje uitrust vanwege Popstars: the Rivals.

Juryvoorzitter Henkjan Smits betiteld Boris in Story als 'arrogant'. "Laatst hoorde ik van iemand dat hij na een optreden weigerde om handtekeningen uit te delen aan fans die al uren op hem stonden te wachten! Dat kan toch niet waar zijn? Zo ga je niet met je publiek om! Dat gaat hem uiteindelijk de kop kosten," aldus Smits.

"De mensen die helemaal naar jouw concert toekomen en het er voor over hebben om in weer en wind op jou te wachten om een krabbeltje op een foto te krijgen, mag je nooit in de kou laten staan! Het zijn de mensen die je groot maken als artiest. Die moet je je carrière lang op handen dragen. Maar Boris denkt waarschijnlijk dat hij het helemaal alleen af kan. Nou dan wens ik hem veel succes. Want hij zal het dan nóóit redden in dit vak!"
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 23 december 2004 @ 09:18:04 #233
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24153613
Lekker boeiend zo voor het einde van het haar.
Pfffffffffffffffffffffff
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 23 december 2004 @ 10:30:50 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24154517
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef snibbeltje het volgende:

[..]

ach tomtom ik zie het alweer, in de idolsperiode was je ook altijd zo standaard anti-Boris, zielig hoor, dat je zo blijft vasthouden aan je vooroordelen.
Een diehard-fan wil ik mezelf niet noemen en blind zeer zeker niet.
Ik ben gewoon een persoon die met een goed oor luistert naar de muziek (en de bijhorende zangers en zangeressen) en daarna pas een objectief oordeel velt, zou jij ook eens moeten proberen.
Zijn muziek is gewoon goed hoor

En tijdens Idols was ik ook een gruwelijke fan, vraag maar aan BVO... Die kan zich misschien de discussies nog wel herinneren. (heb hier zelfs nog een Boris-sjaaltje hangen )

Ik vind zijn muziek nog steeds goed en ik vind hem ook nog een goeie artiest, ik heb alleen ook problemen gekregen met zijn 'attitude'. Ik zeg dat niet om hem af te fikken, maar omdat ik het eeuwig zonde vind voor zo'n groot talent. Je kunt het als knulletje van 24 gewoon niet maken om gevestigde artiesten zo op hun nummer te zetten. Daar moet je ook respect voor hebben. Als het niet werkt, werkt het niet. Maar ik denk niet dat de hele band een paar minuten voor het optreden is opgestapt om te gaan winkelen ofzo, er zit vast een reden achter.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_24154572
Er moest wel wat aan de hand zijn met die jongen. Als je beschouwd wordt als zo'n talent (ben ik het overigens niet echt mee eens, want ik irriteer me mateloos aan zijn manier van zingen) en je doet mee aan het Nationaal Songfestival, ben in beeld bij Conamus, heb al het een en ander aan Demo's mogen maken en je hebt nog geen platencontract dan is er blijkbaar iets anders aan de hand. En wat dat is, wordt dus nu duidelijk: er is niet mee te werken die jongen....
pi_24163035
Leeft ie nog dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24163328
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:41 schreef BVO het volgende:
Juryvoorzitter Henkjan Smits betiteld Boris in Story als 'arrogant'.
Tss... Alsof Henkjan Smits niet arrogant is
  ESF Reporter donderdag 23 december 2004 @ 22:12:31 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_24168073
Ik weet niet wat 't is met die jongen. Ben 't met flugeltje eens. Hij was trouwens vanochtend bij 3fm en laat z'n gouden plaat veilen voor Darfur. Ben benieuwd hoeveel dat gaat opleveren.
pi_24168547
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef CyberSimon het volgende:

[..]

Tss... Alsof Henkjan Smits niet arrogant is
Hij is niet afhankelijk van fans voor zijn inkomen.
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_24177388
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zijn muziek is gewoon goed hoor

En tijdens Idols was ik ook een gruwelijke fan, vraag maar aan BVO... Die kan zich misschien de discussies nog wel herinneren. (heb hier zelfs nog een Boris-sjaaltje hangen )

Ik vind zijn muziek nog steeds goed en ik vind hem ook nog een goeie artiest, ik heb alleen ook problemen gekregen met zijn 'attitude'. Ik zeg dat niet om hem af te fikken, maar omdat ik het eeuwig zonde vind voor zo'n groot talent. Je kunt het als knulletje van 24 gewoon niet maken om gevestigde artiesten zo op hun nummer te zetten. Daar moet je ook respect voor hebben. Als het niet werkt, werkt het niet. Maar ik denk niet dat de hele band een paar minuten voor het optreden is opgestapt om te gaan winkelen ofzo, er zit vast een reden achter.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Boris met oa Borsato diepgaand heeft gesproken over hoe om te gaan met fans, media en dergelijke, en dat hij al het advies dat hij daarover krijgt zeer zeker niet naast zich neer heeft gelegd. Hij neemt ook heel veel tijd voor zijn fans. In het begin heeft hij misschien wat schuivers gemaakt wat dat betreft, maar ik ben benieuwd hoe je het er zelf vanaf zou brengen als je van de een op de andere dag opeens zo in de belangstelling komt te staan. Boris heeft daar ook mee om moeten gaan en dat gaat hem steeds beter af.
Wat betreft de band, Boris is met zijn nieuwe band duidelijk op een andere manier muziek gaan maken, oftewel, de ideeen van zijn voormalige bandleider en Boris zelf kwamen te ver uit elkaar te liggen en dat gaf spanningen. Daarnaast heb ik het idee dat zijn voormalige bandleider het zelf veel te druk had om al die optredens mee te kunnen doen (speelt oa met froger, do, doceert en heeft nog een eigen groep....) dus dat zal ook wel spanningen opgeleverd hebben.
De nieuwe band past veel beter bij hem en de lol spat er vanaf bij elk optreden.
eind goed al goed zou ik zo zeggen.
pi_24177476
Goh, zingt dat ventje nou nog steeds.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24179370
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef heiden6 het volgende:
Goh, zingt dat ventje nou nog steeds.
Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"
pi_24179438
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik herinner me een hilarisch topic, iets met "idolshater schijnt op Boris te lijken"
Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?
pi_24179629
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar wordt ik toch echt slechts dagelijks aan herinnerd. Leuk topic was dat he?
Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjes
pi_24180036
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:50 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb me daar echt af en toe ziek gelachen om de soepjes
Ik ook. Die morph met Froger was echt mooi.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:26:45 #246
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25478247
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.

Bo-Rush featuring Special D what about that?
Den Haag | 11-03-2005 | By: AT Productions BV

Stancky Wancky ain't it? Ben ik even blij dat ik jullie heb als mijn trouwe fans, het is echt een ware verlichting in deze duistere wereld !! Ik wil jullie gewoon weer even bedanken voor alle steun die jullie me geven zodat ik ook deze keer weer de trotse eigenaar mag zijn van maar liefs twee TMF nominaties. Ik moet en wil me er van bewust maken dat ik dit soort dingen allemaal aan jullie heb te danken, mag ik daar oprecht trots op zijn? Ja, dat mag en daarom wil ik het ook duidelijk laten blijken! Nog 6 dagen en we are ready to rock. Zoals jullie weten ga ik na de fandag naar Londen toe om verder te schrijven met een paar interessante componisten dus ik ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat. Ik zal jullie verslag doen van mijn trippppp. 24 of 25 maart kom ik terug om me voor te bereiden voor de komende optredens. Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)

Bron: borismusic.nl

De jongen begrijpt het gewoon niet.
pi_25478353
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende: Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)
OMG!!
pi_25478761
Zelfs een lame ass white boy als ik weet dat die uitdrukking niet klopt. Hizzle for damn fizzle, wat een kutnkeus. Ik ben blij dat ik niet op hem lijk.
pi_25478792
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat we het topic van boris bezochten maar soms plaatst hij van die hilarische stukjes op zijn site.

Bo-Rush featuring Special D what about that?
Den Haag | 11-03-2005 | By: AT Productions BV

Stancky Wancky ain't it? Ben ik even blij dat ik jullie heb als mijn trouwe fans, het is echt een ware verlichting in deze duistere wereld !! Ik wil jullie gewoon weer even bedanken voor alle steun die jullie me geven zodat ik ook deze keer weer de trotse eigenaar mag zijn van maar liefs twee TMF nominaties. Ik moet en wil me er van bewust maken dat ik dit soort dingen allemaal aan jullie heb te danken, mag ik daar oprecht trots op zijn? Ja, dat mag en daarom wil ik het ook duidelijk laten blijken! Nog 6 dagen en we are ready to rock. Zoals jullie weten ga ik na de fandag naar Londen toe om verder te schrijven met een paar interessante componisten dus ik ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat. Ik zal jullie verslag doen van mijn trippppp. 24 of 25 maart kom ik terug om me voor te bereiden voor de komende optredens. Ik spreek jullie allemaal snel weer en zoals jullie weten, It remains to be soul 4-ever and it will be of the hizzle for damn shizzle!! Ma message: Sweet love to yall true fizzles. Big hug Kisses Bo-Rush (Boris ofcourse)

Bron: borismusic.nl

pi_25478846
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef marky het volgende:

beste marky

je begrijpt het zelf niet , denk ik.
dit is gewoon een melig stukje, waarin hij wat street-slang gebruikt. Hij gaat nu veel om met relaxx en tja, dan ga je qua taal ook af en toe wat overnemen, grappig toch?
overigens, de 2e single van relaxx komt binnenkort uit, no sunrise, en daarin neemt boris een flink deel van de vocals voor zijn rekening. Ga daar maar eens naar luisteren en oordeel daarna pas maar weer een keertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')