Viel mij ook al op ja!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die nieuwe clip lijkt wel erg op Senorita van Justin Timberlake.
Nee hoor is helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:36 schreef Tania18 het volgende:
Best knap trouwens hoe het marky altijd lukt om alleen maar positieve dingen over Jim te vinden en alleen maar negatieve dingen over Boris
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
Heerlijk nummer dat My Special Girlfriend.
Tekst is natuurlijk niet echt bijzonder, maar het klinkt gewoon.
Zie je wel dat ik positief over hem kan zijn?.
Die clip is alleen ontzéttend JT-wannabeërig.
quote:Venlonaar Boris, de winnaar van Idols 2004, treedt op tijdens de INKOM, de introductieweek voor nieuwe studenten in Maastricht.
Het concert vindt plaats op de Markt, op 24 augustus. En is gratis toegankelijk voor studenten EN voor niet-studenten, aldus de organisatie.
Best wel erg raar voor een cd die in de derde week van de eerste naar de tweede plaats in de album top 100 zakt ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
Boris' CD lag laatst voor een euro of 6 in de uitverkoop bakken van de Makro
dat is toch alleen gebaseerd op hoeveel winkels inkopen... waarschijnlijk verkoopt ie voor geen meter en zit men o.a. bij de Makro dan met een overschot aan Boris CD'squote:Op donderdag 15 juli 2004 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Best wel erg raar voor een cd die in de derde week van de eerste naar de tweede plaats in de album top 100 zakt ...
Inderdaad - en toch niet kopen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
Boris' CD lag laatst voor een euro of 6 in de uitverkoop bakken van de Makro
nee, heb al genoeg onderzetters in huis en bovendien is 6 euro voor iets waar je je glazen op zet nog duur. Kun je beter naar de Xenos gaanquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:32 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Inderdaad - en toch niet kopen!
Er wordt wel degelijk rekening gehouden met het aantal cd's dat daadwerkelijk wordt verkocht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is toch alleen gebaseerd op hoeveel winkels inkopen... waarschijnlijk verkoopt ie voor geen meter en zit men o.a. bij de Makro dan met een overschot aan Boris CD's
Wat heb jij toch een rare kronkel in je hoofdquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
My Special Girlfriend is inderdaad wel een lekker nummer.
Maar toch, het zit me niet zo lekker, de stem van Boris. "Je bent m'n speciale vriendinnetje, maar ik heb geen zin om een liedje te zingen, maar ja, ik moet toch, dus doe ik het wel, want ja, anders krijg ik geen geld en wordt m'n contract verbroken."
Zo klinkt het bij mij.
quote:Op maandag 20 september 2004 23:08 schreef marky het volgende:
en don't forget ''peace love and happiness to everybody out there'' Groetjes Big kiss Bo-Rush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |