Dat is nu juist het probleem wat ik met Boris heb. Hij heeft een groot talent maar geen eigen identiteit. Hij zingt als een mix van Michael Jackson en Prince met een toefje Justin Thimberlake. Laat Boris nu gewoon eens zichzelf zijn en al die trekjes van anderen weglaten misschien komt hij dan ook eens echt over.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef snibbeltje het volgende:
[..]
beste marky
je begrijpt het zelf niet , denk ik.
dit is gewoon een melig stukje, waarin hij wat street-slang gebruikt. Hij gaat nu veel om met relaxx en tja, dan ga je qua taal ook af en toe wat overnemen, grappig toch?
overigens, de 2e single van relaxx komt binnenkort uit, no sunrise, en daarin neemt boris een flink deel van de vocals voor zijn rekening. Ga daar maar eens naar luisteren en oordeel daarna pas maar weer een keertje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef marky het volgende:
Bron: Borismusic.nl
Hij zou een poging kunnen doen om gewoon normaal een tekst te schrijven.
Als ik hem was zou ik eerder Frans Bauer bellen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef snibbeltje het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Boris met oa Borsato diepgaand heeft gesproken over hoe om te gaan met fans, media en dergelijke, en dat hij al het advies dat hij daarover krijgt zeer zeker niet naast zich neer heeft gelegd.
Weer allemaal moeilijke engelse woorden gebruikend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Hij was dinsdag ofzo bij Boulevard.
Wat een nare uitstraling heeft die vent toch..
Wat is er met hem gebeurd dan ??quote:Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef marky het volgende:
Boris laat ook weer eens van zich horen.
Kan iemand dit voor mij ook in duidelijk nederlands vertalen?
Berichtje van Boris
Hilversum | 02-09-2005 | By: Boris
Lieve fans,
Na het afschuwelijke nieuws van afgelopen week moet ik nu de draad weer oppakken want hoe idioot het soms mag klinken het leven gaat inderdaad weer verder. Ik zou nog uren, dagen of weken kunnen stilstaan bij de pijn die ik voel, Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |