abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:35:45 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25479416
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef snibbeltje het volgende:

[..]

beste marky

je begrijpt het zelf niet , denk ik.
dit is gewoon een melig stukje, waarin hij wat street-slang gebruikt. Hij gaat nu veel om met relaxx en tja, dan ga je qua taal ook af en toe wat overnemen, grappig toch?
overigens, de 2e single van relaxx komt binnenkort uit, no sunrise, en daarin neemt boris een flink deel van de vocals voor zijn rekening. Ga daar maar eens naar luisteren en oordeel daarna pas maar weer een keertje.
Dat is nu juist het probleem wat ik met Boris heb. Hij heeft een groot talent maar geen eigen identiteit. Hij zingt als een mix van Michael Jackson en Prince met een toefje Justin Thimberlake. Laat Boris nu gewoon eens zichzelf zijn en al die trekjes van anderen weglaten misschien komt hij dan ook eens echt over.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:41:48 #252
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25479553
Wat een kneus is het toch. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:23:42 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25480599
Wazzup everybody sitting behind the computer?
Den Haag | 07-03-2005 | By: AT Productions BV

Yes yes just a few more days and the fanday is for rizzle!! Ik ben op moment natuurlijk druk bezig met voorbereidingen om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos mag verlopen. Waarschijnlijk deel ik het gevoel met velen van jullie dat ik er erg veel zin in heb om een dagje met jullie te chillen groove en funke( IT'S GONNA BE OF THE HIZZLE!!!!!) if yall know what a mean. Ik kan jullie meegeven that the hole day is gonna be a jam, dus dat wil zeggen dat jullie veel soul in je lijf moeten meenemen om mij te ondersteunen when i need it!! (Clap your hands together na) Ik enorm kijk uit naar 13 maart en daarna mijn nieuwe shows en mag ik hopen dat jullie er weer allemaal bij zijn want ik begin het stiekem wel een beetje te missen om voor jullie te spelen. Peace soul en hizzleness Big hug XX Bo to the rush (Boris)

Bron: Borismusic.nl

Hij zou een poging kunnen doen om gewoon normaal een tekst te schrijven.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:25:44 #254
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25480651
Omg, wat komt dit nep en wannabe een stoere neger over zeg. .
Die jongen gaat het echt nooit halen zo vrees ik boor hem. .
pi_25480661
Wat een bedroevend slecht Engels, Nederlands, en alles wat er tussen staat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25481828
OMG
Wat een onwijs foute tekst
Ik heb trouwens laatst echt rare verhalen over Boris gehoord, maar ik zal hem sparen
pi_25481904
Mijn god, wat een triest iemand ook. .
  zaterdag 12 maart 2005 @ 07:12:31 #258
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_25485564
Erger vind ik dat niemand van de PR zo'n tekst even goedkeurt alvorens het wordt geplaatst..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  ESF Reporter zaterdag 12 maart 2005 @ 11:27:55 #259
87554 Cee
Welluk?
pi_25487032
Bwaaahahaha! Snoop Dogg-ghetto praat is zo 2002.
pi_25487317
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef marky het volgende:

Hij zou een poging kunnen doen om gewoon normaal een tekst te schrijven.
Die tekst. Schitterend.

En dan op het einde Bo to the rush en dan voor de mensen die het niet snappen toch maar even Boris tussen haakjes erachter . Geniaal.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 11:55:32 #261
43556 miss_dynastie
pi_25487366
Wat is er met die jongen gebeurd ?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 12:00:44 #262
43556 miss_dynastie
pi_25487431
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef snibbeltje het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Boris met oa Borsato diepgaand heeft gesproken over hoe om te gaan met fans, media en dergelijke, en dat hij al het advies dat hij daarover krijgt zeer zeker niet naast zich neer heeft gelegd.
Als ik hem was zou ik eerder Frans Bauer bellen.
Ik meen het bloedserieus
pi_25487560
Shizzol my Fizzol? OMG!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:15:28 #264
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_25487629
Wat een kneus zeg .
Als ie 't nou maar gewoon bij zingen houdt en het schrijven van 'PR'-teksten aan anderen overlaat.
pi_25490261
WTF is Shizzol my Fizzol ???
Sukkel
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25491385
Boris, wat doe je?!?
Het zou je vader maar zijn
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 17:22:27 #267
43556 miss_dynastie
pi_25491429
Zijn taalgebruik doet me trouwens het meest denken aan die gozer uit Malibu most wanted
  vrijdag 15 april 2005 @ 12:59:03 #268
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26245943
Hij was dinsdag ofzo bij Boulevard.
Wat een nare uitstraling heeft die vent toch. .
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:06:54 #269
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_26255977
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Hij was dinsdag ofzo bij Boulevard.
Wat een nare uitstraling heeft die vent toch. .
Weer allemaal moeilijke engelse woorden gebruikend.
Het kwam er eigenlijk op neer dat hij van het idols imago af wil.
  zondag 4 september 2005 @ 23:30:09 #270
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30274534
Boris laat ook weer eens van zich horen.
Kan iemand dit voor mij ook in duidelijk nederlands vertalen?

Berichtje van Boris
Hilversum | 02-09-2005 | By: Boris

Lieve fans,

Na het afschuwelijke nieuws van afgelopen week moet ik nu de draad weer oppakken want hoe idioot het soms mag klinken het leven gaat inderdaad weer verder. Ik zou nog uren, dagen of weken kunnen stilstaan bij de pijn die ik voel, Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Jullie zijn steeds weer even begripvol bij dit soort situaties. Ik voel me gesterkt en ben blij met jullie. Ik heb van ieder van jullie mooie gedichten en mailtjes ontvangen en dat zegt voor mij genoeg!! Yall great out there. Never stop giving the love you wear inside because at the end off the day that's just all we need to feed our souls.

Songs for the album
Zoals jullie allemaal weten zat ik momenteel in de studio waar ik druk bezig ben met het ‘recorden’ van mijn tracks. Maar hoe dit proces werkt vragen vele van jullie je wel eens af ‘oké i'll share some more’ Het neemt veel kostbare tijd in beslag omdat ik buiten het schrijven ook veel informatie te verwerken krijg. Ik moet me soms ontladen om informatie opslaan of te deleten zonder dat mijn inspiratie daardoor wegvalt. Dan moet ik mezelf de rust gunnen om te kunnen schijven.

Gevoel
Ik schrijf de meeste liedjes toch op gevoel en ben gevoelig voor de juiste atmosfeer en omgeving. Soms kan het gevoel ook heel droevig zijn of pijnlijk zoals afgelopen week. Maar gelukkig is de sfeer afgelopen maanden ook heel anders geweest. Het gevoel waar ik me soms kan ook sexy zijn of zelfs een beetje nasty. Het is maar net waar je mind zich mee bezig houd en waar je fantasie naar uit gaat. Ik maak vaak mee dat een liedje of een muzikale vibe echt een opzwelling is van enthousiasme geluk en extase. Muziek is toch een gift, een vorm van het uiten van love die je wordt ingegeven op het moment dat je luikje open staat en dat kan regelmatig voorkomen maar soms is het er gewoon ook echt niet.

Persoonlijk
Songs schrijven is bij mij iets dat absoluut niet geforceerd kan worden. Ik probeer het natuurlijk wel dagelijks zodat het vaak na verloop van tijd wel lukt om een lichtje aan te laten gaat waarmee m’n pen weer gaat vloeien en ik toch weer kan schrijven. Deze informatie is misschien niet voor iedereen te begrijpen. Ik begrijp dat want het schrijven van liedjes blijft ook iets persoonlijks. Ik wilde deze informatie toch met jullie delen zodat men kan begrijpen in welke situatie momenteel zit.

Mijn Passie
Het belangrijkste voor mij is dat ik de liefde voor mijn muziek kan koesteren zodat het geen arbeid word qua gevoel want soms is het natuurlijk wel werk. Ik ben een gezegend mens dat ik mag werken aan mijn passie. Ik kan mijn muziek delen met mensen en dat is het mooiste wat er is, what more could i wish for!

Tot heel snel ladies & gentlemen!! cherish every moment of love they give you,beause we all now you deserve it.

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie Love & understanding

Dikke Xus, Bo
pi_30313749
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef marky het volgende:
Boris laat ook weer eens van zich horen.
Kan iemand dit voor mij ook in duidelijk nederlands vertalen?

Berichtje van Boris
Hilversum | 02-09-2005 | By: Boris

Lieve fans,

Na het afschuwelijke nieuws van afgelopen week moet ik nu de draad weer oppakken want hoe idioot het soms mag klinken het leven gaat inderdaad weer verder. Ik zou nog uren, dagen of weken kunnen stilstaan bij de pijn die ik voel, Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
Wat is er met hem gebeurd dan ??
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 11:02:39 #272
43556 miss_dynastie
pi_30313776
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef massy het volgende:

[..]

Wat is er met hem gebeurd dan ??
Met hem niets, maar Glenn Corneille is bij een ongeluk om het leven gekomen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:20:58 #273
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37781111
Peoples what's happenin...
Amsterdam | 02-05-2006 | By: Boris

Yeah,yeah mr bo-rush checkin in to have a little chat with yall fine people!! Roermond was inderdaad succesvol & de band heeft boven verwachting goed gepresteerd gezien de omstandigheden. Ik ben natuurlijk altijd blij om te spelen maar het was afgelopen vrijdag wel extra spannend i.v.m new members & playing new tracks!! Ik was erg tevreden & heb genoten van de show & van iedereen die aanwezig was ofcourse. This is how it should be, love peace & harmony..

Puntje van kritiek
Ik heb met veel plezier de nieuwe titels voor jullie gespeelt maar ik heb begrepen dat er sommige mensen in het publiek waren die alles hebben gefilmd & vervolgens op internet hebben geplaatst! Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling! Ik begrijp dat niemand het verkeerd bedoelt maar je moet je voor kunnen stellen dat op deze manier niets meer exclusief is. Het album is nog niet officieel uit wat mij heel veel problemen kan opleveren! Ik wil jullie dan ook nadrukkelijk vragen om alles wat op internet staat eraf te halen a.u.b.? Ook als er foto's genomen worden probeer dat dan een beetje te beperken a.u.b want vooral de bandleden hebben daar regelmatig last van & ik eigenlijk ook als er continu geflitst wordt! Ook aanstaande woensdag is een kleine locatie & vooral daar is het belangrijk dat de band & ik lekker relaxed kunnen spelen voor jullie en het helpt enorm als daar minder wordt gefilmd of geflitst. Jullie mogen uiteraard boos zijn op mij (hahaha) maar ik bedoel het alleen maar goed & vooral voor de mensen waarmee ik werk is het wel zo prettig De meeste zijn het ook niet gewend en voelen zich daar vaak ongemakkelijk bij! Sorry, dat ik hier nu mee kom maar het is vaak ter sprake gekomen dus ik moet er toch even iets van zeggen. Ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen opbrengen??:-)

Galaxy studios
Zoals ik vorige week al heb verteld ligt het album in de mix bij de Galaxy Studios in België waar ze momenteel druk bezig zijn met het mixen van de tracks. Het wordt echt super om jullie eerlijk en oprecht te melden en ik word met de dag trotser op mijn tracks, dat was ik natuurlijk al maar nu word het toch wel echt de bomb! Er word met veel liefde & soul aan gewerkt dus ik ben daar very happy mee. Oke dat was dan het verhaal over het album voor deze week. Ik hou jullie op de hoogte mochten er nog extreme ontwikkelingen plaats vinden.

Auratones
Morgen is het weer tijd om een setje te jammen met de auratones brotha's. Ik moet zeggen dat dat erg relaxed is want ook de afgelopen keer verliep het allemaal erg lekker & chill! Ik moet jullie wel melden dat het eigenlijk een rehearsel is voor de shows die we samen gaan doen maar er wordt s'avonds gespeeld en ik zal een klein setje meedoen. De shows die gepland staan na a.s woensdag zullen uitgebreider zijn dus dat is absoluut de moeite waard om te komen kijken! Mijn set wordt dan waarschijnlijk verdubbeld dus ik zal wel lekker wat langer op het podium staan om te freaken(hahaha). Nogmaals wil ik tegen iedereen zeggen dat afgelopen vrijdag helemaal de shit was & let's have much much more of that & het liefs heel snel, snel, snel!

I'll keep in touch..
Big Xiss Bugga Bo..

Hij is met dit stukje in ieder geval weer even in de media gekomen.
Het nieuwe Album komt eraan. Dus een beetje reuring kan geen kwaad.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:06:51 #274
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37782451
Na zo'n eerste zin kan ik al bijna niet doorlezen.
pi_37782752
"Oh nee, maak geen foto's van me!"

Walgelijk mannetje. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')