Wat is er met hem gebeurd dan ??quote:Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef marky het volgende:
Boris laat ook weer eens van zich horen.
Kan iemand dit voor mij ook in duidelijk nederlands vertalen?
Berichtje van Boris
Hilversum | 02-09-2005 | By: Boris
Lieve fans,
Na het afschuwelijke nieuws van afgelopen week moet ik nu de draad weer oppakken want hoe idioot het soms mag klinken het leven gaat inderdaad weer verder. Ik zou nog uren, dagen of weken kunnen stilstaan bij de pijn die ik voel, Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
Niet slecht, maar ik ben ook niet echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Within My Hands-clip
Tof nummer, en wat issie![]()
Ik denk dat de platenmaatschappij dat bepaalt en niet hijquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef marky het volgende:
Boris moet eens een eigen stijl gaan ontwikkelen een geen Justin Thimberlake willen zijn.
Nou dan lijkt hij als zichzelf wel heel erg op Thimberlake. Zelfs dat ge-iegel de piegel in de hoogte. Het is een hoop Thimberlake met een toefje Prince. En dat zgn rauwe erdoorheen.... hou ik niet van dat rauwe moet je kunnen dat moet echt overkomen en dat komt het bij Boris niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef ssilvia1 het volgende:
Boris lijkt voor geen meter op Justin Timberlake. Hij heeft een totaal andere stijl en lijkt op niemand anders. Hij is zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |