is goed,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:08 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zal jou met lijm aan je plafond ophangen...
mag ik helpen???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef IBAZ het volgende:
[..]
is goed,
vandaag of morgen?
Ziet er nog best oke uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zou zeggen probeer het met die Tesa posterstrips, of powerstrips. Die dingen zijn een beetje schuimig en houden ook stof wel goed vast daardoor.
Zo'n ding tegen het plafond wordt wel een enorm stofnest denk ik... fris is anders.
Als je die units plakt valt het echt niet meer naar beneden! Ze zijn makkelijk te verwijderen door ze uit te rekken, maar als ze gewoon geplakt zijn dan komen ze niet los!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ziet er nog best oke uitZal die site van ze eens verder bekijken, scheelt me ook boren enzo... Als dat ding onverhoopt naar beneden flikkert is dat ook niet supererg (maar liever niet natuurlijk)
wb stof, ik hou de boel wel schoon hier verder, tnx voor het meedenken
Als je het gewicht van ibaz weet kan je 'm ook met die posterstrips vast kunnen plakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:29 schreef Visitor.Q het volgende:
[afbeelding] houvast 1 kg (zal wel per strip zijn) en die verkopen ze vast ook bij de gamma enzo...
cyberbull aan jou de eer om ibaz achter het behang te plakken
Niet in t beton, been there, done that.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:19 schreef Guidoweb5 het volgende:
neem van die kleine koperspijkertjes, die rag je echt het plafond wel in hoor!
raar, het heeft bij mij jarenlang de posters (zware) aan de muur gehouden!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:44 schreef dunc het volgende:
Die tesa troep werkte hier iig niet.. kwam elke 3 dagen naar beneden. Heb op t moment niets meer aan me plafond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |