SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, kan je 'm alsnog 'n keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:07 schreef Markman het volgende:
thanks man! maar het is toch day after tomorrow geworden! maar mooie samenvatting zo!
mua, ik vond het niet echt storend ofzo. Ik vond het ook beter zo. Het enige wat ik niet echt leuk vond was elke keer die grap met die boom. Dat ie die sneeuw eruit schud enzo, en die bladeren. Ze hadden het bij dat vogeltje moeten laten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:36 schreef pierce het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat het decor in film 3 niet bepaald overeenkomt met de vorige 2 films.
Het huisje van Hagrid is in een keer van stenen en ligt onderaan een heuveltje, om maar eens wat te noemen.
De stukjes met die boom waren bedoelt om het seizoen aan te tonen. (in de herfst vielen de bladeren eraf, en in winter ligt er sneeuw op enz.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef BrianMay het volgende:
[..]
mua, ik vond het niet echt storend ofzo. Ik vond het ook beter zo. Het enige wat ik niet echt leuk vond was elke keer die grap met die boom. Dat ie die sneeuw eruit schud enzo, en die bladeren. Ze hadden het bij dat vogeltje moeten laten.
quote:En dat vreselijke einde met dat smoelwerk van harry
Ja dat snap ik, maarja. DAt kunnen ze ook op een andere manier laten zien voor de veranderingquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:03 schreef Offy het volgende:
[..]
De stukjes met die boom waren bedoelt om het seizoen aan te tonen. (in de herfst vielen de bladeren eraf, en in winter ligt er sneeuw op enz.)
[..]
Had gekund, maar dan had dat hele stukje met die vogel ook geen nut meer gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef BrianMay het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maarja. DAt kunnen ze ook op een andere manier laten zien voor de verandering
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:06 schreef Offy het volgende:
[..]
Had gekund, maar dan had dat hele stukje met die vogel ook geen nut meer gehad.
idd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:59 schreef Reticulin het volgende:
Ik vond dat Disney-achtige nou juist wel leuk in de films, als ik duister wil kijk ik wel iets anders...Ik vond de vorige 2 films "gezellig", deze niet, terwijl ik die boeken juist ook iets gezelligs vond hebben
psstt..het is natuurlijk bulgaarsequote:Op maandag 16 augustus 2004 16:39 schreef BrianMay het volgende:
iemand al wat teasers van Deel 4 gezien? Foto's, of video beelden.
Ik heb laatst op tv al de boot van die hongaarse school gezien, bij een special waar je een reis kon winnen naar de set van HP4
Ben het volledig met je eens!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:59 schreef Reticulin het volgende:
Ik vond dat Disney-achtige nou juist wel leuk in de films, als ik duister wil kijk ik wel iets anders...Ik vond de vorige 2 films "gezellig", deze niet, terwijl ik die boeken juist ook iets gezelligs vond hebben
Kijk maar eens in dit topic: Harry Potter 4: The Goblet of Firequote:Op maandag 16 augustus 2004 16:39 schreef BrianMay het volgende:
iemand al wat teasers van Deel 4 gezien? Foto's, of video beelden.
Ik heb laatst op tv al de boot van die hongaarse school gezien, bij een special waar je een reis kon winnen naar de set van HP4
Ik morgenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga hem vandaag kijken, op DVD![]()
Ik heb hem gisteren gezienquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik morgen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:37 schreef glossy het volgende:
ik had hem al op dvd voor dat hij in de bios kwam,vond er weinig aan,niet mijn type film
kost ze minder geld hequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
ja ik vind het mooiere hoesjes als ze uitklapbaar zijn...geeft toch een stukkie meerwaarde...
als je het bij 1 en 2 doet...waarom dan bij 3 niet vraag ik me dan af
is wel een dvd hij staat ook op dvd,en een gekregen paard moet je niet in de bek kijken ,dusse wat zeur je nou,jij download zeker NOOIT ietsquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]is geen dvd, das gedownload en dus t melden niet waard
![]()
yeah right, jij hebt m al 4,5 maanden op dvd voordat ie verschijnt. dan moet je al baas zijn van Warner Bros. ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:58 schreef glossy het volgende:
[..]
is wel een dvd hij staat ook op dvd,en een gekregen paard moet je niet in de bek kijken ,dusse wat zeur je nou,jij download zeker NOOIT iets
downloaden en downloaden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah right, jij hebt m al 4,5 maanden op dvd voordat ie verschijnt. dan moet je al baas zijn van Warner Bros. ofzo.
en ja ik download, dat zeg ik ook niet maar dat heeft hier niets mee te maken![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 09:36 schreef Patch het volgende:
Wat ik in de bioscoop al zag te zien bij deze film was gelukkig ook op de dvd versie te zien: In de scene waar Harry en Lupos (David Thewlis) praten op de brug met zijn tweetjes, stoot Lupos zijn hoofd tegen een pilaar midden in zijn monoloog...
best grappig...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |