750? De nederlandse versie ook? Kan me helemaal niet herinneren dat dat boek zo dik was. Ik denk wel dat ze deze gelegenheid aangrijpen om 2 films te maken. Het verhaal leent zich er ook wel voor trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben veel figuren eruit gelaten, Lucidus Malfoy komt dit keer niet in de film voor. Ben benieuwd hoe ze het met het volgende deel doen, dat 750 pagina's aan boek bevat. Volume 1 en 2?
dus? slapieslapie doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga hem 1 juni zien, by Warner Brothers op kantoor in hun privefilmzaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Mega Spoiler!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
Ah lucky, toen k me aanmeldde zat ie al vol....dus kmag dinsdagquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik ga er overmorgen naartoe bij de perspremiere!!
Dan zullen we zien of Gary een betrouwbare sirius neerzet en hoe enggggg de dementors zijn!
Zoek je nog een date? hihihihiquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah lucky, toen k me aanmeldde zat ie al vol....dus kmag dinsdag
Jammer genoeg mag je niemand meenemenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef Cutie het volgende:
[..]
Zoek je nog een date? hihihihi![]()
Ik loop sowieso achter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SunChaser, die grap is echt al door iedereen gemaakt, gij loopt wat achter;)
Klopt, en je wordt uitgebreid gefouilleerd bij de ingangquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer genoeg mag je niemand meenemen
Nee, bij pathe.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:12 schreef BJB het volgende:
Gefouilleerd bij Warner??
Yep! Dat is mij althans in het vooruitzicht gesteld...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:12 schreef BJB het volgende:
Gefouilleerd bij Warner??
Hm, nooit opgevallen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tzit trouwens ergens bij Sloterdijk...
Nou ja, je ziet toch altijd al gelijk screeners op Kazaa van mensen die met een kleine camera bij voorpremières gaan zitten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:14 schreef Dafje33 het volgende:
Zijn ze zo bang dat er al dingen uitlekken?
Draait ie zaterdag al?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:22 schreef Dafje33 het volgende:
Maar een dag later draait hij al in heel veel bioscopen.
Je bent nooit te oude om naar de bioscoop te gaan voor Harry Potterquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:32 schreef Aurelium het volgende:
Kan niet wachten om em te zien. Maarja ik vind mezelf toch wat te oud om hem in de bios te gaan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |