Ik ben er al helemaal klaar voor!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een droge humor, die video is echt prachtig.
DIt wordt een hit, inclusief dat dansje.
Tralala![]()
ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 01:55 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal klaar voor!
let's get retartedquote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef DarcMarc het volgende:
black eyed peas- let,s get it startet
Ik heb het niet zo met dat groepje, dat wijf lijkt wel helemaal achterlijk. Let's get retarded is dan ook een beetje overbodig lijkt me.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:11 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
let's get retartedleuk nummertje
Een gedeelte van dit nummer heeft ie gejat van een Nederlander (naam ben ik vergeten) die jaren geleden een soortgelijk nummer heeft gemaakt waarin precies hetzelfde "ooh you touch my tralala" voor kwam maar dat is geen hit gewordenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een droge humor, die video is echt prachtig.
DIt wordt een hit, inclusief dat dansje.
Tralala :')
Kan mij ook niet boeien, maar goed opgelet van je.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Een gedeelte van dit nummer heeft ie gejat van een Nederlander (naam ben ik vergeten) die jaren geleden een soortgelijk nummer heeft gemaakt waarin precies hetzelfde "ooh you touch my tralala" voor kwam maar dat is geen hit geworden
Slim jatwerk van die Günther...
Toch wel! Ik vroeg het me al af!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:11 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
let's get retartedleuk nummertje
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef Olmo het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen toch in Black eyed Peas ziet
Ze zongen ook zo vals op Pinkpop...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef Olmo het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen toch in Black eyed Peas ziet
Ik zei niet dat ik er wat in zagquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef Olmo het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen toch in Black eyed Peas ziet :'(
Ja ik hoorde 'm ook gister op de radioow, wordt iedere keer dat ik 'm hoor toch leuker!quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:11 schreef Cybart het volgende:
hij's toch op single gereleasedGeorge Michael - Flawless (go to the city)
Ook allemaal toevallig, want ik zag de videoclip gisteren op mtv. Het liedje klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:36 schreef Fen het volgende:
[..]
Ja ik hoorde 'm ook gister op de radioow, wordt iedere keer dat ik 'm hoor toch leuker!![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef ioko het volgende:
The Von Bondies - c'mon c'mon
cool nog niet gezien dat ze een nieuw album haddenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Soil - Redefine
ja makkelijk te 'vinden'quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef Anomaly het volgende:
[..]
cool nog niet gezien dat ze een nieuw album hadden
ff kijken of ik het ergens kan "vinden"![]()
Ik eind vorig jaar alquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]had ik al es getipt vorige week. maar desalniettemin toch n erg lekkere plaat
Jammer dat de hele track geripped is van The Ones met wat zeik vocals van George erover...quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:11 schreef Cybart het volgende:
hij's toch op single gereleasedGeorge Michael - Flawless (go to the city)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |