Leuk voor Hansquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:10 schreef BZ het volgende:
Mocht Boschker bij Ajax vertrekken dan wil Ajax Hans Vonk aantrekken.
Hehe, een maand geleden is 'ie nog met ons in verband gebrachtquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:10 schreef BZ het volgende:
Mocht Boschker bij Ajax vertrekken dan wil Ajax Hans Vonk aantrekken.
Dat zijn flinke namen die Gullit wilt. Nouja, voor de HCE dan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hehe, een maand geleden is 'ie nog met ons in verband gebracht
Nog wat "Italiaanse geruchten":
- Als Vieri niet naar Juve gaat, willen ze Ibrahimovic
- Verder ook nog steeds Maxwell+Trabelsi
- Gullit zou graag Iuliano, Tudor of Zanchi willen
- Emerson+Samuel naar Real, Morientes naar Roma
- Veron nagenoeg zeker naar Inter
Corriere van gister
Gaat Trezeguet weg???quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hehe, een maand geleden is 'ie nog met ons in verband gebracht
Nog wat "Italiaanse geruchten":
- Als Vieri niet naar Juve gaat, willen ze Ibrahimovic
Corriere van gister
Dan zal die toch eerst geld moeten gaan vragen bij de Thaise bevolking ofzo...echt onhaalbaar!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zijn flinke namen die Gullit wilt. Nouja, voor de HCE dan.
Daar kun je volgens mij wel vanuit gaan. Barcelona is volgens mij het meest geinteresseerd.. (van wat ik mij kan herinneren.)quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:31 schreef Guti het volgende:
[..]
Gaat Trezeguet weg???
het altijd betrouwbare tribalfootball.comquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Bron ?
Van wie een gekke actie? Ik zou het nogal hilarisch vinden als Vonk achter Stekelenburg derde doelman wordt, dat is de wereld op zijn kop. Maar Vonk is wel iemand die heel goed kan opleiden, een echte senior - dus wat dat betreft is ie goed. Toch denk ik dat Stekelenburg verhuurd wordt en Boschker gewoon blijft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Vonk, gekke actie lijkt me dat. Hoewel, 3e doelman.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Vonk vind ik geen bijzondere keeper.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]Dan heb je er niet zoveel verstand van, vrees ik. Hij behoort bij de top van de HCE, tien keer beter dan die Stekelenburg.
Goede keepers maken nooit een foutje? Doe niet zo dwaas man.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat hebben we tegen ADO Den Haag nog gezien...
Ik zou het ook vreselijk voor die arme Vonk vindenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Vonk ? God behoede.
Van zijn financiële situatie ben ik niet op de hoogte. Maar ik duim met je mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreselijk voor die arme Vonk vinden
Nee maar even serieus: het is wel weer de ajax-arrogantie ten top om een keerper uit de top 5 van de HCE zo te begroeten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van zijn financiële situatie ben ik niet op de hoogte. Maar ik duim met je mee.
Je bent een van de weinige vandaag die ik positief heb horen zijn over Vonkquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreselijk voor die arme Vonk vinden
Waarom je mag een keeper gewoon goed of niet zo heel goed vinden? Ik ben gewoon geen fan van de keeper Vonk, het zal verder best een goeie kerel zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar even serieus: het is wel weer de ajax-arrogantie ten top om een keerper uit de top 5 van de HCE zo te begroeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |