ik weet niet of dat mag...? MOD?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:54 schreef Deadre het volgende:
[..]
Mag ik de link?
Nou als ik het nieuws moet geloven, honderd-duizenden?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeveel ken jij dr ... 2?
Wanneer het israelische slachtoffers betreft, kan het wel door de beugelquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:57 schreef Kjew het volgende:
[..]
ik weet niet of dat mag...? MOD?
Ok...: http://www.alkhilafah.info/massacres/palestine/quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Dat mag... zet nou maar gewoon neer.
Hoe moet ik dat weten, dat heb ik toch niet nagekeken? Vind het gewoon eigenlijk niet nodig om dat te plaatsen, sowieso niet.... je hebt er niks aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Wanneer het israelische slachtoffers betreft, kan het wel door de beugel![]()
Terugtrekking uit de bezette gebeiden en ontmanteling van de nederzettingen (allemaal is onmogelijk, sommigen kunnen eventueel onder Palestijnse bestuur komen te vallen) kan enkel gebeuren mits dat parallel loopt met harde veiligheidsgaranties van de Palestijnse Autoriteit. Eventueel kan de Internationale gemeenschap in de vorm van de VN daar ook een rol in mee spelen. Maar nogmaals, het is in de eerste plaats aan de Palestijnen om te laten zien dat zij de terreurgroepen de baas kunnen zijn. De VN kan daar immers niet voor eeuwig scheidsrechter blijven spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:31 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Stel je eens voor als een diplomaat. Ga uit van de status quo. Wat wil je en wat wil je opgeven?
dan kan toch nooit... dat zie ik zelfs in 10 jaar niet gebeuren... stel dat een Hamas of welke groep dan ook zegt:"we stoppen en doen aan jullie verdesplan mee" dan splintert er wel weer een groepje af dat het niet helemaal eens is met dat plan en er weer rustig mee doorgaat... die mensen zijn toch bijna allemaal al zo afgestompt door al dat geweld dat het, denk ik, zelfs in hun ogen al een gepaste communicatie-manier is om te laten zien dat je het ergens niet mee eens bent... ik denk dat zij, met de huidige stand van zaken, niet meer normaal kunnen worden en op een vredige wijze met elkaar kunnen samenleven... of het duurt nog een jaar of 10...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar nogmaals, het is in de eerste plaats aan de Palestijnen om te laten zien dat zij de terreurgroepen de baas kunnen zijn. De VN kan daar immers niet voor eeuwig scheidsrechter blijven spelen.
Nee engnek, aanstootgevende beelden zijn gewoon niet toegestaan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
[..]
Wanneer het israelische slachtoffers betreft, kan het wel door de beugel![]()
Waar heb je dat gelezen??quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:15 schreef Monidique het volgende:
Volgens Israël zaten er trouwens mensen tussen met anti-tankwapens.
Ik heb even gezocht, maar ik weet niet meer waar. We krijgen in ieder geval vanavond weer 'leuke' beelden te zien: Television footage showed a large explosion going off in the middle of a crowd of demonstrators.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen??
Ha'aretz meldt het volgende:quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik weet niet meer waar. We krijgen in ieder geval vanavond weer 'leuke' beelden te zien: Television footage showed a large explosion going off in the middle of a crowd of demonstrators.
quote:An IDF spokesman said the military was investigating the incident, adding that it was too soon to determine exactly what had happened.
"The Israeli army is investigating this incident. This is a combat zone filled with explosive devices laid in advance by the Palestinians. It is premature to know exactly what happened in Rafah," Captain Sharon Feingold told Reuters.
Ja, ik zal het wel verzonnen hebben, denk ik,quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ha'aretz meldt het volgende:
[..]
Ach, het is bekend dat kinderen "uit nieuwsgierigheid" bij een mortierinstallatie gaan staan, dus dat zegt ook weer niet zoveel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:29 schreef Nyrem het volgende:
Het grootste deel van de slachtoffers bestaat uit kinderen.
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:07 schreef schatje het volgende:
Een tijdje terug zond Netwerk een reportage uit met als onderwerp Israëlische helikopterpiloten ?? Iemand die dat ook gezien heeft??
In de reportage kwam ook een piloot aan het woord die dus raketten afvuurt maar daarnaast ook in een ziekenhuis als kinderarts bleek te werken waar hij Palestijnse kinderen behandelt die zijn getroffen door de raketten.
Uizending is online te bekijken: klik hier.
Nou, ik dacht meer dat je een beetje in de war was. Door het zonnetje enzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik zal het wel verzonnen hebben, denk ik,.
Lukraak schieten (met zwaar geschut) op een groep demonstranten in een vluchtelingenkamp, zegt wel genoeg:quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, het is bekend dat kinderen "uit nieuwsgierigheid" bij een mortierinstallatie gaan staan, dus dat zegt ook weer niet zoveel.
Met een raket??quote:Israeli sources said one missile was fired toward an open area in order to disperse the crowd.
nosquote:Bij de acties in de kampen in Gaza zijn
al zeker 23 Palestijnen gedood.Israël
heeft met luidsprekers alle mannen in
Rafah van boven de 16 jaar opgeroepen
zich over te geven.Anders zullen de
huizen waar ze wonen worden vernietigd.
Moeten de zogenaamde palestijnse strijders ook maar een legeruniform aantrekken, en zich niet schuilhouden tussen gewone burgers.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:53 schreef Kjew het volgende:
[..]
idd...ik ben een beetje misselijk in mn maag van de foto's die ik net zag van een palestijnse site van door Israel aangerichte schade op burgers daar ga je echt van over je nek...
EN OOK iSRAELISCH ONTHOOFDEN PALESTIJNEN! Zoals ik net zag....
die Israeliers zijn ook om te kotsen... beter slachten ze elkaar even SNEL af ipv nog jaren zo door te gaan...
![]()
quote:IDF expresses deep sorrow at hitting innocent people during Rafah strike
IDF offers Palestinians to transfer people wounded in Rafah strike for treatment in hospitals in Israel
Ach nu krijgen de zogenaamde terrrositen ook nog de schuld omdat die zich volgens de isrealische propagande machine tussen de demonstranten bevonden. Vertel mij eerst eens wat het israelisch leger op palestijns grondgebeid doet tijden een demonstratie.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:43 schreef more het volgende:
[..]
Moeten de zogenaamde palestijnse strijders ook maar een legeruniform aantrekken, en zich niet schuilhouden tussen gewone burgers.
Dan is het tenminste soldaat tegen soldaat, maar dat palestijnse tuig (de terroristen) gebruiken de bevolking eigenlijk als schild.
Ja, gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:07 schreef schatje het volgende:
Een tijdje terug zond Netwerk een reportage uit met als onderwerp Israëlische helikopterpiloten ?? Iemand die dat ook gezien heeft??
In de reportage kwam ook een piloot aan het woord die dus raketten afvuurt maar daarnaast ook in een ziekenhuis als kinderarts bleek te werken waar hij Palestijnse kinderen behandelt die zijn getroffen door de raketten.
Uizending is online te bekijken: klik hier.
Gewoon een oorlogsdaad, het plegen van een zelfmoordaanslag op onschuldige Israelische burgers, vergelden dat is wat Israel doet. En dat is hun goed recht!quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vertel mij eerst eens wat het israelisch leger op palestijns grondgebeid doet tijden een demonstratie.
quote:123 Teletekst wo 19 mei
Israël bekritiseerd om beschieting
WASHINGTON De VS is "zeer bezorgd" over
de beschieting van een demonstratie van
Palestijnen in Rafah door Israëlische
militairen.De Amerikaanse ambassadeur
heeft Israël om opheldering gevraagd.
Premier Balkenende heeft de beschieting
veroordeeld als een verwerpelijke daad.
Van een oorlogsmisdaad wilde hij niet
spreken.De Israëlische Arbeidspartij
laat weten dat Israël aan legitimiteit
verliest als het geen onderscheid meer
maakt tussen betogers en terroristen.
Premier Blair noemt het offensief van
Israël in de Gazastrook onaanvaardbaar
en verkeerd.Denemarken eist dat het
direct wordt stopgezet.
Ohja, en ze eten Arabische baby's.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:43 schreef sp3c het volgende:
neenee dat is propaganda ... alle arabieren in Israel zijn derderangsburgers en worden met de ijzeren laars geschopt ende vertrappeld enzo
dat weet je toch?
vandaag was dit duidelijk niet het geval...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:43 schreef more het volgende:
[..]
Moeten de zogenaamde palestijnse strijders ook maar een legeruniform aantrekken, en zich niet schuilhouden tussen gewone burgers.
Dan is het tenminste soldaat tegen soldaat, maar dat palestijnse tuig (de terroristen) gebruiken de bevolking eigenlijk als schild.
In elk Arabisch land worden massaal eigen burgers mishandeld, dus maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:47 schreef hartjesdief het volgende:
[..]
heel simpel.... 4 maanden geleden riepen sommig emensen ook dat de vs mensen mishandelden in irak, guantanamo ect.. maar niemand geloofden ze..er was geen harde bewijs..
maar wat in palestina gebeurt..gebeurt live
hij gelooft israel en de zionisten in het algemeen..quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen??
nee, dat is je verdedigen: dat is je goed recht, imo, met de nodige voorwaardenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef more het volgende:
[..]
Gewoon een oorlogsdaad, het plegen van een zelfmoordaanslag op onschuldige Israelische burgers, vergelden dat is wat Israel doet. En dat is hun goed recht!
waarom denk je dat een zogenaamd 'centraal topic over palestina ' bestaat?..natuurlik om ervoor te zorgen dat de westers niets weten over wat er eigenlijk gebeurt, het idee ziet er zo ooit: als we alle berichten van mishandelingen en schendingen van mensenrechten door israel (in palestina) en de vs ( in irak) onder één topic zetten, dan zullen de bezoekers minder interesse tonen voor wat er gebeurde in die twee landen. want de titels kunnen ze toch niet lezen ..ze kunnen niet lezen dat bijv. 'israel demonstranten met helicopters en vliegtuigen aanvalt'... omdat de titels meestal bepalen hoe populair een topic wordt... ze kunnen de topics over israel niet verbieden,,anders worden ze meteen herkend als pro-israel en zo verliest fok.nl de betrouwbaarheid ..en dat mag niet..quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Damn een staat welke zich westers wilt noemen vervald op dit moment ook tot net zulk barbaars gedrag als waar men de tegenstander van beschuldigd.
The army said it did not deliberately target protesters, but a helicopter and tanks had fired warning shots to stop crowds entering a battle zone.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:56 schreef hartjesdief het volgende:
[..]
hij gelooft israel en de zionisten in het algemeen..
Israeli helicopters have fired on Palestinians peacefully protesting against a massive raid in the occupied Gaza Strip, leaving up to 20 dead and dozens injured.
http://english.aljazeera.(...)3CB-55DDC8CE7FCF.htm
[afbeelding]
ik zie net 3 minuten dat je een user bent, maar nu al irriteer je me met je gebrabbel..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:01 schreef hartjesdief het volgende:
[..]
waarom denk je dat een zogenaamd 'centraal topic over palestina ' bestaat?..natuurlik om ervoor te zorgen dat de westers niets weten over wat er eigenlijk gebeurt, het idee ziet er zo ooit: als we alle berichten van mishandelingen en schendingen van mensenrechten door israel (in palestina) en de vs ( in irak) onder één topic zetten, dan zullen de bezoekers minder interesse tonen voor wat er gebeurde in die twee landen. want de titels kunnen... omdat de titels meestal bepalen hoe populair een topic wordt... ze kunnen de topics over israel niet verbieden,,anders worden ze meteen herkend als pro-israel en zo verliest fok.nl de betrouwbaarheid ..en dat mag niet..
forum.fok.nl wordt onder druk gezet om anti-isralische topics snel af te handelen door ze zo snel mogelijk te verwijderen..of te sluiten... voor het kleinste smoesje
wat een waarschuwingsschoten danquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
The army said it did not deliberately target protesters, but a helicopter and tanks had fired warning shots to stop crowds entering a battle zone.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3728681.stm
Israel komt er redelijk goed vanaf met al haar geweld..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:05 schreef dr.strangelove het volgende:
Even een tip voor de palestijnen probeer eens passief verzet net als ghandi. Zelfmoordaanslagen leveren niet veel steun en begrip op voor de situatie.![]()
De Palestijnen geven het land ook een goede reden om hard op te treden. Als de Palestijnen eens zouden stoppen met het geweld voor 6 maanden of zo, zou ook Israel weinig sympathie meer krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Israel komt er redelijk goed vanaf met al haar geweld..
aljazeera?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:56 schreef hartjesdief het volgende:
hij gelooft israel en de zionisten in het algemeen..
Israeli helicopters have fired on Palestinians peacefully protesting against a massive raid in the occupied Gaza Strip, leaving up to 20 dead and dozens injured.
http://english.aljazeera.(...)3CB-55DDC8CE7FCF.htm
Dat geldt voor beide partijen, niet doen alsof alleen de palestijnen de schuld hebben... beiden hebben schuld, dat weet je zelf ook wel..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De Palestijnen geven het land ook een goede reden om hard op te treden. Als de Palestijnen eens zouden stoppen met het geweld voor 6 maanden of zo, zou ook Israel weinig sympathie meer krijgen.
Bovendien richt Israel zich op militairen, terwijl Palestijnse terroristen liever burgers pakken.
Je begrijpt me verkeerd. Het mishandelen van vreedzame en geweldloze mensen doet zelfs aan een jood zijn geweten knagen. Bomaanslagen werken averechts dat moet je inmiddels wel gemerkt hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Israel komt er redelijk goed vanaf met al haar geweld..
Beide partijen maken zich schuldig aan onacceptabele misdrijven ja. Het slopen van een paar honderd huizen van onschuldigen in de Gazastrook vond ik ook verkeerd.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide partijen, niet doen alsof alleen de palestijnen de schuld hebben... beiden hebben schuld, dat weet je zelf ook wel..
Geloof jij serieus dat het Israels bedoeling was om zoveel mogelijk burgers om te brengen vandaag? Misschien de bedoeling van 1 soldaat, maar Israel weet ook wel dat het land door burgers te doden geen sympathie wint.quote:En we hebben vandaag maar weer eens het tegendeel gezien van je laatste zinnetje..
daar heb je gelijk in ja..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:11 schreef dr.strangelove het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Het mishandelen van vreedzame en geweldloze mensen doet zelfs aan een jood zijn geweten knagen. Bomaanslagen werken averechts dat moet je inmiddels wel gemerkt hebben.
ZELFS een jood?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:11 schreef dr.strangelove het volgende:
[..]
Het mishandelen van vreedzame en geweldloze mensen doet zelfs aan een jood zijn geweten knagen.
Dat er mensen zijn die het goed proberen te praten....quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef Caesu het volgende:
30 doden - 20 doden - 10 doden.
nee, het zijn 8 doden.
Palestijnse terroristen doden doelbewust Israëlische burgers en verspreiden zich ook nog eens onder Palestijnse burgers < erg laf.
Israël probeert tenminste zo weinig mogelijk burgers te doden maar dat wordt steeds moeiljker.En betuigt spijt als het toch gebeurt. Dat heb ik Hamas niet zien doen na een bomaanslag op een bus.
En nadat er met hoofden van Israëlische soldaten wordt gevoetbald worden acties zoveel mogelijk vanuit de lucht of vanuit tanks gedaan - begrijpelijk.
In dit geval week een tankgranaat af trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |