Er waren wel tekenen en er was wel wrijving, maar toch bleven we er allebei voor vechten. Helaas is bij haar nu de vechtlust verdwenen en kiest ze voor zichzelf, waar voor mij dus geen plek is.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:40 schreef Copycat het volgende:
Echt van de een op de andere dag, tekkno? Of waren er al voortekenen dat je relatie op het einde liep?
Een gezamenlijk beslissing, de breuk of eenzijdig van haar kant?
Zie je toch vaak: mensen kopen samen een huisje om vervolgens uit elkaar te gaan.
Hoe dan ook: heel veel sterkte!
Mischien dat ik met de botte bijl er in hak hoor, maar als je 5 jaar een constant gevecht moet houden om je relatie in stand te houden, was het volgens mij gedoemd te mislukken. Af en toe er voor vechten moet, anders wordt het te gezapig. Maar 5 jaar lang een gevecht is te lang imho.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:46 schreef tekkno het volgende:
[..]
Er waren wel tekenen en er was wel wrijving, maar toch bleven we er allebei voor vechten. Helaas is bij haar nu de vechtlust verdwenen en kiest ze voor zichzelf, waar voor mij dus geen plek is.
wat eenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:14 schreef Loontjah het volgende:
tja meiden zat jongen
En dat ook same here..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:44 schreef tekkno het volgende:
Bedankt voor alle steunbetuigingen. Timz; ik wou dat ik kwaad kon zijn, dat ik haar kon haten. Dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken.. Maar ik heb geen redenen..
Ik weet precies wat je bedoeld... Bij mij ging na 4,5 jaar de relatie uit. Gelukkig woonden we nog niet samen oid, want dat maakt het volgens mij nog veel moeilijker......quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:44 schreef tekkno het volgende:
Bedankt voor alle steunbetuigingen. Timz; ik wou dat ik kwaad kon zijn, dat ik haar kon haten. Dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken.. Maar ik heb geen redenen..
Mja, dat hoeft ook vast niet bij iedereen zo lang te duren... maar ik en toch een paar goede vrienden van mij, hebben er echt een jaar over gedaan..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:15 schreef tekkno het volgende:
Een jaar.. jezus.. Dat zie ik echt niet zitten..
beetje bijsturen en bijschaven is denk ik wel nodig hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
als ik moeite zou moeten doen om een relatie positief te houden, trek ik m'n conclusies al.
echte liefde is vanzelfsprekend.
ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beetje bijsturen en bijschaven is denk ik wel nodig hoor.
Hoeveel je ook van elkaar houdt, een relatie loopt nooit vlekkeloos van zichzelf maar door en door
maar zodra een relatie niet meer vanzelfsprekend positief zou zijn, zou ik t uitmakenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja, dat begrijp ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |