Als het een nummer in Turkije is kan het zijn dat men een familielid probeert op te bellen in Nederland, en niets zegt omdat de persoon aan het verkeerde nummer geen Turks spreekt. Is maar een gokje. Vraag blijft dan waarom het blijft gebeuren...quote:Op maandag 10 mei 2004 22:53 schreef Badjas_Johnny het volgende:
Mijn meissie belde me net dat ze al een paar uur steeds door iemand met een vreemd telefoonnummer wordt gebeld. Er wordt alleen niets gezegd.
Het nummer is +9054473327XX
Heeft 1 van jullie een idee uit welk land dit nummer komt óf is het een betaalnummer?
Want mn vriendin is ook nog zo dom om steeds terug te bellen en straks heeft ze een torenhoge telefoonrekening.
niet vanuit het buitenland, alleen als je naar een mobiel belt die zich in het buitenland begeeft.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef Mieltje het volgende:
cker niet in de gaten dat je zelf ook de helft betaald bij het aan de lijn houden van iemand uit het buitenland![]()
Betaal je niet alleen tot aan de grens?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef Badjas_Johnny het volgende:
Domme kou ist ook!![]()
Nou ze zal het wel weer zien op haar factuur![]()
Wat kost het ongeveer om een minuutje naar Turkije te bellen?
Idd mij hadden ze ook een tijdje in 'hun' lijst staanquote:Op maandag 10 mei 2004 23:01 schreef Phalanxxx het volgende:
pas maar op, met die turken![]()
<nieuwsgierig>quote:Op maandag 10 mei 2004 23:10 schreef Evie het volgende:
merhaba orospu zeg je dan
Nasilsin?
"hoi hoer"zeg je danquote:Op maandag 10 mei 2004 23:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<nieuwsgierig>
En de vertaling is![]()
</nieuwsgierig>
Dat is alleen het geval op het moment dat je naar een Nederlands mobiel nummer belt op het moment dat dat telefoonnummer zich op dat moment in het buitenland bevindt.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Betaal je niet alleen tot aan de grens?
Dan staat er toch altijd +316.... (0031) gewoon de nederlandse landcode?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef Thrilled het volgende:
een nummer met +9 ervoor is volgens mij ALTIJD een mobielnummer...probeer het maar eens uit , bel naar je eigen telefoon vanaf een mobiel, en kijk wat voor nummer er staat...
die 50 cent is als het geen betaal nr isquote:Op maandag 10 mei 2004 23:20 schreef Badjas_Johnny het volgende:
[..]
Dan staat er toch altijd +316.... (0031) gewoon de nederlandse landcode?
Net ff mn meissie gebeld. Dies goed geschrokkenmaar het tarief viel nog wel mee als ik op vodafone.nl kijk ca 50 eurocent per minuut ofzo. En er wordt ook niet meer gebeld gelukkig
In ieder geval de 1e keer dat ik dit hoor............kan me er nix bij voorstellen...quote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef Thrilled het volgende:
een nummer met +9 ervoor is volgens mij ALTIJD een mobielnummer...probeer het maar eens uit , bel naar je eigen telefoon vanaf een mobiel, en kijk wat voor nummer er staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie bent u: EsjollesjekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom belt u: Siekterlan orospoetjodjoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige dag: SoeslanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga em geen smsje sturen want zo spreek je het dus uit. De spelling ken ik niet
Edit: Bah jij had me snel door
[ Bericht 27% gewijzigd door Ricky2k4 op 10-05-2004 23:44:51 ]![]()
Rofl.. van deze vertaling klopt dus geen ruk..quote:Op maandag 10 mei 2004 23:37 schreef Ricky2k4 het volgende:
Wie ben jij: Esjek
Wie bent u: Esjollesjek
Waarom belt u: Siekterlan orospoetjodjo
Prettige dag: Soeslan
En ga em geen smsje sturen want zo spreek je het dus uit. De spelling ken ik nietdus![]()
Gebruik deze wanneer je een turk zwaar wilt beledigenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl.. van deze vertaling klopt dus geen ruk..dus![]()
gewoon 20 x proberen en uiteindelijk heb je de goedquote:Op maandag 10 mei 2004 23:34 schreef Badjas_Johnny het volgende:
@ Ingrate
Daarom heb ik die XX ff toegevoegd(laatste 2 cijfers v/h nummer) straks is het wel gewoon een Turkse moeder die met haar zoon in NL wil bellen![]()
plus een hoge telefoon rekening
good boobs bounce![]()
20 keer?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:40 schreef Ingrate het volgende:
[..]
gewoon 20 x proberen en uiteindelijk heb je de goed![]()
plus een hoge telefoon rekening![]()
@ Het Nederlandse onderwijs...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ik d8 persoonlijk dat er 100 combies mogelijk was..... maarja wiskunde was nie mn sterkste vak (van 00 tot 99)![]()
tot je de goed hebt.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:47 schreef Evie het volgende:
idd 100 mogelijkheden.. daar gaat je telefoonrekening
Misschien heb je wel geluk, maar hoe kom je er in godsnaam achter of je de goede te pakken hebt als je geen turks spreekt?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
tot je de goed hebt.
dus![]()
Goed vraagquote:Op maandag 10 mei 2004 23:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel geluk, maar hoe kom je er in godsnaam achter of je de goede te pakken hebt als je geen turks spreekt?
2 cijers weg (met elk 10 mogelijkheden is toch 10 x 10 is idd 100)
tsja foutje he begint al laat te worden
schaam schaamgood boobs bounce![]()
en dan de kans missen dat jij de turkse staatsloterij hebt gewonnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:45 schreef -sexy-sharon- het volgende:
GEWOON NIET OPNEMEN
dus![]()
Volgens mij ben jij de enige die het niet snapt..quote:Op maandag 10 mei 2004 23:26 schreef saban het volgende:
0090 is inderdaad Turkije.
TS je moet hier niet iedereen geloven, sommige lullen uit hun nek dat je vriendin moet betalen als ze gebelt wordt, is helemaal niet waar.
Dat nummer belt en hangt vervolgens op..
Dus jij belt uit nieuwsgirigheid terug en moet flink dokken.. That's the game
Wordt veel gedaan deze methodeWas ik maar rijk en niet zo gelukkig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: