Hij is nog niet volquote:Op maandag 10 mei 2004 18:49 schreef Romek het volgende:
Wow check die peuken!!![]()
(asbak)
Vraag mn kind maar na, Orange, die weet dat het waar isquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Buro is nu nog opgeruimd, vergeleken met een paar weken trugquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Godver.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:58 schreef Adelante het volgende:
maar ik rook niet
Tering wat een bende!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er NU uitziet,
niet stiekum opruimen
[afbeelding]
ligt er nou een peuk in je volle bak koffie ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
jouw buro lijkt nogal op die van kastanova :')
[afbeelding]
disclaimer: deze is dus van kastanova
Is dat een bierblikje?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:06 schreef Snakey het volgende:
Brakke cam, maar zo kan in ieder geval niemand me werk lezen wat daar ligt![]()
[afbeelding]
Ik moet minder drinken van m'n dokterquote:Op maandag 10 mei 2004 19:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Is dat een bierblikje?
Goh , worden ook steeds kleiner he...
wat een kutdokter heb jij zeg!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef Snakey het volgende:
Ik moet minder drinken van m'n dokter![]()
mijn bureau is er alquote:Op maandag 10 mei 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
kom op !!!!!
teken dan naquote:Op maandag 10 mei 2004 19:18 schreef static het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen digitale camera heb.
Eeej! Die tafel hebbik ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef De_Baazz het volgende:
iets te dichtbij genomen omdat `de batterij leeg is en het usb snoertje aan de camera gekoppeld moest zijn![]()
[afbeelding]
netjes hè....![]()
Wat netjesquote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef De_Baazz het volgende:
iets te dichtbij genomen omdat `de batterij leeg is en het usb snoertje aan de camera gekoppeld moest zijn![]()
[afbeelding]
netjes hè....![]()
Hee yvonne, slim: glassex bij de hand om de nicotine-aanslag van je scherm te spuiten.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er NU uitziet,
niet stiekum opruimen
[afbeelding]
Visualiseer maar: een L-vorming bureau met een desktop, een laptop, heel veel mappen en documenten, een printer, een hele lekker zittende lederen stoel met wieltjes, tig asbakken, veel lege pakjes Caballero, een halflege slof Caballero 'special', een stapel lege DVD's, vaktijdschriften, boeken, een Joy-stick (die ik nooit gebruik), een bureaulamp, 5.1 luidsprekerset, losse papieren, CD's, etc.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
teken dan na![]()
er zit genoeg alcohol in, dus ze zal het vast ook drinkenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:29 schreef Tokay het volgende:
Hee yvonne, slim: glassex bij de hand om de nicotine-aanslag van je scherm te spuiten.![]()
Gezellig zo, die plant erbijquote:
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
Zo zag het er uit ten tijde van mijn verbrande pizza topic:
[afbeelding]
En die "veel pakjes peuken" opmerkingen; als ik stoer zou willen doen zou ik wel geld op m'n bureau leggen, ik ben simpelweg te lui om telkens naar de prullenbak te lopen.
Zodra ik m'n mok niet meer op het bureau kwijt kan, pleur ik alles in de prullenbak en maak ik alles schoon, inclusief het natte doekje over het bureau![]()
had het zelfde setje als jij, alleen heb ik mijn muis ervan gesloopt.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:51 schreef dopa het volgende:
Precies wel veel mensen met een draadloos Logitech keyboard
omdat ik een bloedneusprobleem heb. Staat altijd in me kamer waar ik ook benquote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef augurk het volgende:
Markster, waarom ligt er een pleerol zo prominent voor je monitor?
relaxte stoel!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
'k had 't vorige week nog opgeruimd... lucky!
(foto is trouwens direct genomen toen ik dit topic zag... 'k kon 'm alleen nog niet uploaden...)
Goede burostoel nemen, die draait.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef BrauN het volgende:
Voor allen die hun monitor niet recht voor zich hebben staan, links of rechts van je.... Heb je ook wel eens zo'n tering zere nek?
Was voor 'n prikkie bij de gammaquote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef Handsome het volgende:
[..]
relaxte stoel!
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:49 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Ja dat heb ik wel. En m'n rechtse arm begint RSI tekenen te vertonen volgens mij, maar m'n elleboog rust ook nergens op. Slecht, of...?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede burostoel nemen, die draait.
ja, je moet een stoel nemen met armsteunen, dan kan je elleboog daarop rusten, dat scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
maar m'n elleboog rust ook nergens op. Slecht, of...?
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:35 schreef Neutrino het volgende:
[afbeelding]
en nu heel mn bureau, minus een klein stukje
Dat poppetje.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet zo schokkend vandaag
[afbeelding]
Lambiek !quote:Op maandag 10 mei 2004 21:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat poppetje.
Wat een geil zwart toetsenbordquote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
[afbeelding]
En die "veel pakjes peuken" opmerkingen; als ik stoer zou willen doen zou ik wel geld op m'n bureau leggen, ik ben simpelweg te lui om telkens naar de prullenbak te lopen.
Zodra ik m'n mok niet meer op het bureau kwijt kan, pleur ik alles in de prullenbak en maak ik alles schoon, inclusief het natte doekje over het bureau![]()
waar dient die rol pleepapier voor, Markster?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
Als me moeder weer heeft zitten opruimen (hele erg irritant) ziet het er zo uit:
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
waar dient die rol pleepapier voor, Markster?
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:19 schreef Markster het volgende:
omdat ik een bloedneusprobleem heb. Staat altijd in me kamer waar ik ook ben
Hij is nog niet volquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef DuchessX het volgende:
Jesses Yvonne wat een gore asbak
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:40 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
ik zou niet weten wat ik erop moet zetten
(let niet teveel op de ikea meubels)
'k hou 't gewoon op ruksel, 'kee?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:34 schreef Markster het volgende:
[..]
[..]
lol het is niet zo dat me neus 24/7 bloedt, maar ik heb een serieus probleem ermee, en ben nu ook onder behandeling bij de KNO-arts.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat hangt je neus laag![]()
die speakers zijn ZO kutquote:Op maandag 10 mei 2004 23:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Die bureau lamp, die groene, dat is wel een mooi ding.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Dit topic heeft wel een enorm hoog toddik-gehaltequote:Op maandag 10 mei 2004 23:06 schreef Dirkh het volgende:
Enneh, stofdoek.....stofdoek!
I Trusted Trustquote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef Markster het volgende:
[..]
die speakers zijn ZO kut
ohja, ik reply in een topic, meteen topic dood.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:15 schreef timbob het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
loopt mooi over dacht ik zo.
ff compleet off-topic.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Waar heb jij Dorey (van Finding Nemo) vandaan?
Vandaar dat je een host zoekt...quote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef timbob het volgende:
was m'n host niet zo blij mee
goeie ogen!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik let er ook opquote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ff compleet off-topic.
jij hebt dus nu ook een random avatar.
ik had em ook
totdat ik er achter kwam dat ik 3.5 gig aan dataverkeer trok in 10 dagen.
was m'n host niet zo blij meeik denk, ik waarschuw je ff
Spongebob!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:53 schreef BillGates het volgende:
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op maandag 10 mei 2004 23:54 schreef timbob het volgende:
maar ik heb tenminste
[afbeelding]
op m'n buro staan,
dus ik ben een echte nerd!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:04 schreef timbob het volgende:
[..]
128 minidisk?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:10 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent er iig klaar voor
Hij is aan de nette kan, want de muis kan nog met gemak verschoven worden/quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
Durven de meeste mensen hun bureau niet te posten ofzo, ik wil wedden dat er wel meer zo uitzien.
[afbeelding]
De foto is sterk gecomprimeerd zodat je de brieven niet kunt lezen.
Magneetstrip van de IKEAquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
Durven de meeste mensen hun bureau niet te posten ofzo, ik wil wedden dat er wel meer zo uitzien.
[afbeelding]
heb je mijn buro niet gezien op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef Jarkie het volgende:
[afbeelding]
Ja de stapels papier liggen er nog niet zo hoog opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:16 schreef timbob het volgende:
heb je mijn buro niet gezien op de vorige pagina?
is dat opgeruimd dan?
Daar zijn al veel posts gezetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Zonder op te ruimen. Serieus! Zo ligt het er altijd bij.
oeeeh een Radeonquote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen nog opgeruimd
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb je een boel ruimte voor nodig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daar zijn al veel posts gezet
Krijg koppijn van die foto! Zo vaag issie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:16 schreef Martijntj het volgende:
Netjes ingeklapt:
[afbeelding]
Uitgeklapt:
[afbeelding]
Meerwaarde is dat deze kast in woonkamer staat. Altijd netjes, ook bij bezoek wat niet rechtstreeks interesse toont in mijn monitor. Bovendien scheelt het ook ruimte als ik eens aan een opdracht voor school moet werken; of gewoon effe een groot bureau nodig heb.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
Krijg koppijn van die foto! Zo vaag issie.
Maar jij blijft maar schuiven met je monitor
En wat is de meerwaarde?
dit vind ik toch wel 1 van de gezelligste pc hoekjesquote:Op maandag 10 mei 2004 21:53 schreef Verbal het volgende:
Wat grappig... net met mijn nieuwe digitale cameraatje aan het spelen en nog geen kwartier geleden fotootjes gemaakt van mijn bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
V.
Ja, vind ik ook..........zal ook wel door de belichting komen, maar het is erg cozyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:39 schreef nikky het volgende:
[..]
dit vind ik toch wel 1 van de gezelligste pc hoekjes
Die stoel heb ik ook.quote:
Me 2 volgens mij, hij (de stoelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Die stoel heb ik ook.
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Me 2 volgens mij, hij (de stoel)heeft toch zo'n vrouwennaam
Zo noemde mijn moeder hem ook, maar volgens mij had ie toch echt een vrouwennaamquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:47 schreef static het volgende:
[..]
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.
Yep, deze is gekocht bij kantoormeubelland.nlquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:47 schreef static het volgende:
'De directeursstoel' wordt hij in de wandelgangen genoemd.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:57 schreef Zenith4ever het volgende:
[afbeelding]
* Sport_Life zelfde muis, ander rambordquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]zelfde logitech
maar wel een andere muis
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]zelfde logitech
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:04 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!
joh ik heb precies zo'n zelfde stoelquote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
'k had 't vorige week nog opgeruimd... lucky!
(foto is trouwens direct genomen toen ik dit topic zag... 'k kon 'm alleen nog niet uploaden...)
Ik heb lekker Microsoft.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:04 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals 80% van de mensen die hier gepost hebben.!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb lekker Microsoft..
McDonald's Happy Mealquote:Op maandag 10 mei 2004 23:36 schreef WebForce het volgende:
mooi gemaakt, maar ik heb, net als bij een aantal andere hier gepostte bureaus trouwens, niet echt het idee dat je veel beenruimte hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:03 schreef Sorella het volgende:
[afbeelding]
ff kijken of het werkt.
Bureautje is zelfbouw
toffe bureauquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan dus niet tegen rommel...![]()
lekker warm, zeker?quote:
idd hoefgeen verwarming meer aanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lekker warm, zeker?
Zo met die gigantische ruimte boven de beeldschermen onder dat schuine dak...
Wat zonde om die poster van ¤99 zo daar neer te zetten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:53 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
kheb een nieuwe stoel eindelijk maar toch
thx!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:13 schreef Jump het volgende:
[..]
toffe bureau
hehe.. zo ongeveer wel jah, met de posters ben ik ook wel blij. Ziet er zo kaal uit zonder die dingen.quote:je hebt er alles liggen dat je nodig hebt inclusief de muurversiering![]()
je bedoelt óf er staat bier óf allemaal sapjesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:03 schreef blublub het volgende:
je kunt aan de foto eigenlijk al zien of de geposte user een man of een vrouw is
jah ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bedoelt óf er staat bier óf allemaal sapjes
nix mis met de "directeursstoel" (wel met nep-leer)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef blublub het volgende:
jah ook
of of er staat een (mooie) stoel of er staat zon lelijke neppe leren stoel
ik vind ze lelijk, sorry!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
nix mis met de "directeursstoel" (wel met nep-leer)
mooi is het niet idd, maar het hangt superquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:19 schreef blublub het volgende:
ik vind ze lelijk, sorry!
en zowiezo, in jongens kamers is alles altijd of zwart of blauw. en bij meisjes ook andere kleuren, en ook iets van een soort van inrichting ofzo
Weet jij het ook!?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus...
heb ff de whiskey weggehaald, zag zo... misplaatst uit...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:03 schreef QuietGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit is op kantoor, thuis zal ik vanavond ff posten
Echt? Ik krijg altijd te horen dat ik zo'n wijvenprullariabureau heb. Zelfs mijn vriendin vindt dat ik teveel prullen heb (het liefst zou ik de boel echt helemaal volbouwen met poppetjes en dingen enzo).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:03 schreef blublub het volgende:
je kunt aan de foto eigenlijk al zien of de geposte user een man of een vrouw is
LIDL verkoopt ze dacht ik (of een iets soortgelijkend merk):) maar dat mens komt ook net uit spanjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:58 schreef n00fer het volgende:
zeg yvonne, hoe kom je aan al die L&M pakjes?
koop je die hier ergens in Nederland of ook via buitenlandse contacten?
Kom net uit Spanjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:58 schreef n00fer het volgende:
zeg yvonne, hoe kom je aan al die L&M pakjes?
koop je die hier ergens in Nederland of ook via buitenlandse contacten?
tiensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan dus niet tegen rommel...![]()
ja, een kameraad van me is net ook terug na een jaar of 2 spanje en heeft er ook een hele zooi voor mij meegenomen. Maar hier in Nederland zijn ze nergens te vinden. De LIDL verkoopt Goldstarr een slap aftreksel van Marlboro voor 2,50 en totaal niet te rokenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom net uit Spanje
1 euro 95
ja hoor... zo moeilijk zijn ze niet..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:38 schreef timbob het volgende:
[..]
Weet jij het ook!?
als jij het daar ook kan..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:07 schreef erikkll het volgende:
[..]kun je daar werken?
Of je pakt n usb kabeltjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:52 schreef erikkll het volgende:
ben helemaal naar de computerwinkel gereden (half uur heen en terug) voor een cardreader, want ik had m'n digicam nog niet eerder op m'n eigen pc aangesloten
[afbeelding]
mja... heb ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:09 schreef Jazzmin het volgende:
[..]
Of je pakt n usb kabeltje
ik heb niet zo'n zooiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
als jij het daar ook kan..![]()
Ligt daar nou een dildo op de grond?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:14 schreef ne0n het volgende:
hij is niet van mij maar, DAMN wat een tering zooi
[afbeelding]
zo te zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:37 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Ligt daar nou een dildo op de grond?
kijk, daar word ik nou scheit ziek vanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
euh ¤99 ? zo duur waren ze niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:52 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat zonde om die poster van ¤99 zo daar neer te zetten!
ChOas!quote:
Sjezus Koos.. ruim eens opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
heb je 3pc (en 5 schermen) nodig voor msn en fok ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef QuietGuy het volgende:
[afbeelding]
Grote versie: werkplek_thuis_groot.jpg
Nee ik werk ook nog wel eens hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:03 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je 3pc (en 5 schermen) nodig voor msn en fok ?![]()
gewoon eng, zo netjes..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:00 schreef QyRoZ het volgende:
Andere hoek:
[afbeelding]
En het aangrenzende bureau:
[afbeelding]
Ik ben eng.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gewoon eng, zo netjes..
dat wist ik al!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben eng..
Post dan gelijk de winnaarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:14 schreef ne0n het volgende:
hij is niet van mij maar, DAMN wat een tering zooi
[afbeelding]
Daarom is het ook de winnaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:08 schreef timbob het volgende:
die was al langsgekomen
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef godard_k het volgende:
Made bij MS Paint![]()
[afbeelding]
HEEL netjes dus, (ben bezig met leren voor aankomende examens![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef godard_k het volgende:
Made bij MS Paint![]()
[afbeelding]
HEEL netjes dus, (ben bezig met leren voor aankomende examens![]()
kzie dat je een powerswitch op afstanbedieng hebt ?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:15 schreef timbob het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
loopt mooi over dacht ik zo.
Wat een wijvenbendequote:Op maandag 10 mei 2004 21:53 schreef Verbal het volgende:
Wat grappig... net met mijn nieuwe digitale cameraatje aan het spelen en nog geen kwartier geleden fotootjes gemaakt van mijn bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
V.
Waarvan akte:quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:35 schreef Illigit het volgende:
[..]
Wat een wijvenbendeHahaha, met je prikbord
V.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Echt? Ik krijg altijd te horen dat ik zo'n wijvenprullariabureau heb. Zelfs mijn vriendin vindt dat ik teveel prullen heb (het liefst zou ik de boel echt helemaal volbouwen met poppetjes en dingen enzo).
Zit jij niet vaak op het verkeerde toetsenbord te raggen??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
links is Ren & Stimpie die net begon
Jaloers dat jij dat niet bent?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:28 schreef eSSe het volgende:
[..]
Heaumeaux.
Wat doet die Wcrol daar?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
Als me moeder weer heeft zitten opruimen (hele erg irritant) ziet het er zo uit:
[afbeelding]
uitmeg staat verder. veel last van bloedneuzenquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:52 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wat doet die Wcrol daar?![]()
Yeah right!quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:53 schreef Jump het volgende:
[..]
uitmeg staat verder. veel last van bloedneuzen
Zoek het zelf op in dit topic:quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:00 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Yeah right!
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef augurk het volgende:
Markster, waarom ligt er een pleerol zo prominent voor je monitor?
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:19 schreef Markster het volgende:
[..]
omdat ik een bloedneusprobleem heb. Staat altijd in me kamer waar ik ook ben
Volgens mij is dat de letterlijke vertaling uit het Engels (.. since I have no photo yet)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:04 schreef cerror het volgende:
[..] sinds ik nog geen feauteau heb...
CD´s stereo en bendequote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:44 schreef timbob het volgende:
raad wat er in mijn kast ligt op de foto en maak kans op 5 euro!
tyfus zooiquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je iets speciefiekerder zijn?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:51 schreef timbob het volgende:
[..]
wat ben je toch een lekker ding he
EN inmiddels behandeld door de arts, met resultaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoek het zelf op in dit topic:
[..]
[..]
dat behang hangt er al van toen ik klein was. komt op verschillende plekken al los. moet deze zomer eens onder handen genomen wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:59 schreef timbob het volgende:
[..]
retestrak behangetje
ziet er puik uit
dat horen we graagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
EN inmiddels behandeld door de arts, met resultaat
thx, morgen even een up-to-date fotootje, heb me bureau weer veranderdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:00 schreef Jump het volgende:
[..]
dat behang hangt er al van toen ik klein was. komt op verschillende plekken al los. moet deze zomer eens onder handen genomen worden
[..]
dat horen we graag
wat is jouw bureau dan ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef onlogisch het volgende:
als ik al die foto's zie... kan ik maar aan 1 ding denken...
computer NERDS!!!!!
Netjes en mooi bureau!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:11 schreef RedScorpion het volgende:
Pfff dan ben ik echt netjes...
Hier wat pics van mijn bureau..(welke ik helemaal zelf bedacht en in elkaar gezet heb)
En nee heb niet net opgeruimt.... altijd al een hekel gehad aan troep om me heen![]()
Op mijn werk ziet het bureau er net zo schoon uit.
ow en jij heb geen computer? handig!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is jouw bureau dan ?
scherpe foto kan heus wel met een lange sluitertijd.. moet je em ff op een statiefje zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef TallMan het volgende:
[afbeelding]
Licht en monitoren uit..
En korte sluitertijd voor de scherpe foto.
Ja, die heb ik dus niet. En een vaste hand ook niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
scherpe foto kan heus wel met een lange sluitertijd.. moet je em ff op een statiefje zetten
Meesterlijk tafeltjequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:25 schreef SanCoTec het volgende:
[afbeelding]
Wat een vage boxen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef Eddie__ het volgende:
Hier mijn bureau dan maar.
Pas opgeruimd dus netter dan het normaalgesproken is.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |