Hij is nog niet volquote:Op maandag 10 mei 2004 18:49 schreef Romek het volgende:
Wow check die peuken!!![]()
(asbak)
Vraag mn kind maar na, Orange, die weet dat het waar isquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Buro is nu nog opgeruimd, vergeleken met een paar weken trugquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Godver.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:58 schreef Adelante het volgende:
maar ik rook niet
Tering wat een bende!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er NU uitziet,
niet stiekum opruimen
[afbeelding]
ligt er nou een peuk in je volle bak koffie ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
jouw buro lijkt nogal op die van kastanova :')
[afbeelding]
disclaimer: deze is dus van kastanova
Is dat een bierblikje?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:06 schreef Snakey het volgende:
Brakke cam, maar zo kan in ieder geval niemand me werk lezen wat daar ligt![]()
[afbeelding]
Ik moet minder drinken van m'n dokterquote:Op maandag 10 mei 2004 19:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Is dat een bierblikje?
Goh , worden ook steeds kleiner he...
wat een kutdokter heb jij zeg!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef Snakey het volgende:
Ik moet minder drinken van m'n dokter![]()
mijn bureau is er alquote:Op maandag 10 mei 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
kom op !!!!!
teken dan naquote:Op maandag 10 mei 2004 19:18 schreef static het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen digitale camera heb.
Eeej! Die tafel hebbik ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef De_Baazz het volgende:
iets te dichtbij genomen omdat `de batterij leeg is en het usb snoertje aan de camera gekoppeld moest zijn![]()
[afbeelding]
netjes hè....![]()
Wat netjesquote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef De_Baazz het volgende:
iets te dichtbij genomen omdat `de batterij leeg is en het usb snoertje aan de camera gekoppeld moest zijn![]()
[afbeelding]
netjes hè....![]()
Hee yvonne, slim: glassex bij de hand om de nicotine-aanslag van je scherm te spuiten.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er NU uitziet,
niet stiekum opruimen
[afbeelding]
Visualiseer maar: een L-vorming bureau met een desktop, een laptop, heel veel mappen en documenten, een printer, een hele lekker zittende lederen stoel met wieltjes, tig asbakken, veel lege pakjes Caballero, een halflege slof Caballero 'special', een stapel lege DVD's, vaktijdschriften, boeken, een Joy-stick (die ik nooit gebruik), een bureaulamp, 5.1 luidsprekerset, losse papieren, CD's, etc.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
teken dan na![]()
er zit genoeg alcohol in, dus ze zal het vast ook drinkenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:29 schreef Tokay het volgende:
Hee yvonne, slim: glassex bij de hand om de nicotine-aanslag van je scherm te spuiten.![]()
Gezellig zo, die plant erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |