abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19024215
Hej mensen

Ik had een vraagje of iemand sites heeft met verschillende moderne haar types voor mannen.
Plaatjes enzo zijn ook goed.

bvd
pi_19026011
tnx =]
pi_19040419
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:17 schreef super-muffin het volgende:
kijk hier eens..

Ik heb 3mm. Dat is én goedkoop (kost je in principe eenmalig een tondeuse, scheelt kosten van haargel en kapperbezoek) én makkelijk (je haar zit in principe altijd goed).

En nu skinheads en gabbers uit het straatbeeld verdwenen zijn staat het ook niet agressief meer
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_19040436
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik heb 3mm. Dat is én goedkoop (kost je in principe eenmalig een tondeuse, scheelt kosten van haargel en kapperbezoek) én makkelijk (je haar zit in principe altijd goed).

En nu skinheads en gabbers uit het straatbeeld verdwenen zijn staat het ook niet meer agressief meer
Sommige mannen willen echter iets anders met hun haar... en met 3mm kan je niet elke dag variëren in stijl
pi_19040456
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:50 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Sommige mannen willen echter iets anders met hun haar... en met 3mm kan je niet elke dag variëren in stijl
Ach, de ene keer kleur ik het groen, de andere keer roze
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')