Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef nikky. het volgende:
tip: niet te vaak naar de kapper
als je het laat knippen niet te veel eraf maar een centimeter zodat het weer recht is
je was een minuut sneller joran joranquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:39 schreef Joran-Joran het volgende:
[Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4 was vol, dus hier verder
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
ja klopt,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef nikky. het volgende:
[..]
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!?
haha, je hebt gelijk, maar het is gewoon nodig om gemotiveerd te blijven om ook anderen er mee bezig te zien, toch steeds horen dat het de moeite waard is om even door te zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
hmm kwam deze quote niet voor in deel 3quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mannen met lang haar zijn mooi!!
Mits ze het goed verzorgen
jouw avatar verveelt nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:46 schreef Ingrate het volgende:
begint te vervelen die topics over haar lang laten groeien
was het maar zo simpel!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
zo simpel is het wel, alleen het neemt zo veel tijd in beslagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
was het maar zo simpel!![]()
ook natuutlijk veel groente etenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
natuurlijk niet dat kamt ie naar achterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[afbeelding]
heeft hij net boven zijn oren weglaten scheren of niet? ik bedoel met tondeuse ofzo..
dus een soort lijntje van ongeveer 1/2 cm ofzo
dezelfde gozer maar dan nog langer haarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:58 schreef r00d het volgende:
Dan mag deze er ook weer in
[afbeelding]
Kunnen we niet beter een faq samenstellen?
Helaas ook nog steeds de ideale gel niet gevonden. Veel 'roos'.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef OldJeller het volgende:
Herkenbaar verhaal
Maar hier is hij lelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dezelfde gozer maar dan nog langer haar
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd het lijkt wel een slechte bijrol in Interview with the vampire, te lang is dus ook niet altijd mooi....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:10 schreef cLau- het volgende:
[..]
Maar hier is hij lelijk?![]()
![]()
ik vind het ook niet mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd het lijkt wel een slechte bijrol in Interview with the vampire, te lang is dus ook niet altijd mooi....
Haha oke, en wat vind je ervanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:57 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad die opmerking!
Sjessus wat gaat dat snel die topics! En van een mooie degelijke openingspost met foto's en alles hebben we ook nog nooit gehoord zeker?
Voorstel: Laten we voortaan de links naar de vorige topics verzamelen, foto's erbij halen die al een paar keer langs zijn gekomen van suggesties voor modellen (I call Jonathan Jackson, maar niet dat gruwelijke lelijke lange haar!) en uiteraard ook deze twee Adversus linkjes:
http://www.adversus.nl/beauty/haarwassen.html
http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
En mijn collage, naast die foto van Jonathan Jackson en andere suggestiefoto's:
http://members.chello.nl/msluymers/images/kapsel/collage.gif
Wanneer is een topic überhaupt vol? Na 6 pagina's?
Annie wees, ik wil mijn haar ook nog steeds langer!
ja dat is agim kaba uit as the worls turnsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef MadGuy het volgende:
@ Joran-Joran: Het was half geinend bedoeld, mijn post, maar het is wel een leuke OP zo inderdaad. Suggesties zijn verder welkom!Keep the soul alive, LOL
@ DarcMarc: damn, dat is een topkapsel. Is dat dat ventje uit die soap As The World Turns? Dat zou ik ook kunnen met mijn soort haar. Sterker nog, daar wil ik naar toe!Zie ook Jonathan Jackson dus...
Aaron Snyderquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ja dat is agim kaba uit as the worls turns![]()
Nou, ik zou dat kapsel best willen! Maar zo te zien is het helemaal flink lang, en het lijkt alsof er flink wat brylcream inzit ofzoiets, flinke vette troep... ach, gewoon je haar een paar weken niet wassenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:02 schreef Joran-Joran het volgende:
IK bén gewoon cool
OT: dat haar van Orlando Bloom is wel gaaf,
[afbeelding]
deze dus, maar denken jullie dat het alleen rond de vijf minuten dat die foto genomen werd goed zat of is het wel een praktisch (haalbaar) kapsel?
Achter wil ik het wel wat korter eigenlijk
jij gaat dus voor de hippy lookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:32 schreef super-muffin het volgende:
das allemaal zo kort.. niets voor mij
Ik vind je haar wel cool op de foto's! Ik zou zeker niet klagen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:09 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
`
Mike Kasnoffquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:45 schreef DarcMarc het volgende:
en deze acteur uit as the world turns
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nivea heeft wel shampoo 'for men' die het haar wat 'dikker' maakt. Je haar wordt er volgens mij niet werkelijk dikker van maar het voelt wel wat stugger aan. Wie weet is dat een oplossing?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:30 schreef Disorder het volgende:
Ik ben m'n haar ook lang aan het laten groeien. Ik wil een model alá Kurt Cobain, Aphex Twin. Iets in die buurt. Maar ik wil het ook wat dikker. Is daar niet wat aan te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |