Ik ben al blij als 1 van die 2 gaat lukken, maar ik moet het eerst nog zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:17 schreef Suijk het volgende:
Vooralsnog heeft er nog niemand getekend. Aan 'goede gesprekken' heb je nog niets.
Het zou wel een stunt zijn als die allebei naar jullie toe zouden komen, dan is Gullit zijn geld nu al meer dan waard.
Klopt, Fortis gaf 2 miljoen extra toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
En vergeet niet extra geld door een nieuwe shirtsponsor.
Dat ook nog ja.quote:Plus extra investeerders die op de naam Gullit afkomen. Gullit betaald Feyenoord nu al zijn salaris terug.
Daar doet van den Herik geen uitspraken over. Hij zei alleen dat hun sponsoringsbedrag op gelijke hoogte staat met PSV en A**x.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:25 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Klopt, Fortis gaf 2 miljoen extra toch?
[..]
quote:15-05-2004: Afrikaanse verdediger voor Feyenoord?
[Bron: FR-Fans.nl]
Journalist Hugo Borst heeft het in zijn zaterdag-column in het Algemeen Dagblad over een 'onbekende Afrikaanse rechtsbenige centrumverdediger' die naar Feyenoord zal komen. Wat er waar is van deze opmerking, die Borst tussen de regels door maakt, is ons niet bekend, maar wel het vermelden waard. Dit omdat Feyenoord nog altijd op zoek is naar rechtsbenige verdediger en er al meerdere namen genoemd zijn (Turaci, Dehu, El Karkouri, Meite, lees meer: 1,2).
De letterlijke tekst van het begin van de column van Borst:
Litmanen, Van Wonderen, Waterreus, Van Persie, Robben. Ze brachten niet allemaal wat ze werkelijk in zich hebben, maar hun klinkende namen deden tenminste nog een soort rijkdom vermoeden.
Voeg daarbij het waarschijnlijke vertrek van Van Bommel en Kezman en misschien ook nog dat van Maxwel, Trabelsi of Van der Vaart en je weet dat het niet beter zal worden. We krijgen er Alex (PSV) voor terug, alsmede een onbekende Afrikaanse rechtsbenige centrumverdediger (Feyenoord) en, wellicht, Van der Meijde (Ajax).
Hij zei alleen dat Feyenoord 'financieel gezond' is, maar verder niet echt heel veel uit te geven had.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:59 schreef Erasmusch het volgende:
Jorien zei toch laatst nog iets van 'diegene die denkt dat Feyenoord niet over financiele middelen beschikt, heeft de afgelopen jaren zitten slapen' ?
Je kan toch ook nooit genoeg geld hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zit altijd te zaniken over geld. Hij bedoeld waarschijnlijk dat er nooit genoeg is.
Ik heb liever weinig uit te geven en geen schulden dan veel uit te geven en wél schulden, ook al kom je met die schulden weg (Milan, Real Madrid, etc.)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:01 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat Feyenoord 'financieel gezond' is, maar verder niet echt heel veel uit te geven had.
Laursenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:23 schreef zjroentje het volgende:
Denken jullie nou nog steeds echt dat Mexes komt?
En/of Meïtéquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:43 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Laursen![]()
én Mexés
Ik denk alleen Laursen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:45 schreef zjroentje het volgende:
En misschien (hoop het echt) Larsson.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk alleen Laursen.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En misschien (hoop het echt) Larsson.
Wie zegt dat Laursen beter is dan die Afrikaanse verdediger.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:01 schreef RuudGullit het volgende:
En die Afrikaanse verdediger mag wegblijven, ik heb liever Laursen dan.
Een beetje wishful thinking. Schreuder is oud, hoogstens een half miljoen (en dan ben ik al optimistisch).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:13 schreef RuudGullit het volgende:
- v. Persie 4 miljoen
- Zoetebier ca. 1,5 miljoen (?)
- Swerts ca. 0,5 miljoen (?)
- Schreuder ca. 1,5 miljoen (?)
- Acuña ca. 1 miljoen (?)
Acuna was qua mentaliteit een echte Feyenoorder. Dat moet beloond worden met een lofzang. En misschien een mooi spandoek met:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Mensen, ik vind dat Acuna morgen flink toegezongen moet worden, om hem waardig te laten vertrekken. Al is het al alleen om zijn reddingsactie in Feyenoord 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |