Ach, daar heb je ook wel gelijk in. Ook hier is het weer een kleine groep die het verpest voor de rest.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jah je kan het probleem over het uitfluiten ook een stuk aandikken natuurlijk.
Er is 1 wedstrijd geweest waarin hij echt door een groot gedeelte is uitgefloten, dat is die wedstrijd na Karnten geweest, voor de rest valt het reuze mee op een kleine groep na.
Alshij warmtloopt, wordt hij ook door een (grote) groep toegezongen en klappen ze voor hem...
Zou wel wat moois wezen. Voor elke klap, 1 doelpuntquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Lekker loyaal van Robin t.o.v. Breinburg, Maitimo en Acuna. Lopen klappen op om hem te redden. Nu ze sportief revanche kunnen nemen op dat tuig gaat hij naar Engeland.![]()
Ja toch! Ajax 2 nog kampioen geworden ook! Dit roept om sportieve wraak! En Robin heeft gewoon de sportieve plicht om het nu voor zijn ploeggenoten op te nemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zou wel wat moois wezen. Voor elke klap, 1 doelpunt![]()
Spamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef ForzaRay het volgende:
Feyenoord bevestigt: Acuna mag weg
[Bron: Feyenoord.nl]
Kike Acuña mag in de zomer op zoek gaan naar een nieuwe club. De Chileen heeft deze week van technisch manager Mark Wotte te horen gekregen dat er voor hem geen plaats meer is bij de Rotterdammers. ‘Vanwege de grote concurrentie op het middenveld, is het beter dat hij uitziet naar een andere club’, licht Wotte toe.
Acuña heeft in Rotterdam nog een contract tot de zomer van 2006.
De middenvelder kwam in de winter van het seizoen 2002 – 2003 naar Feyenoord. In zijn eerste jaar kwam hij tot tien wedstrijden in Feyenoord I. Dit seizoen was zijn rol beperkter, slechts vijf keer kwam hij in actie. Zijn laatste duel was afgelopen november, bij FC Groningen.
wat vinden we hier van??
meld je nu aan op het forum van mijnfeyenoord op www.mijnfeyenoord.nl
Mexés en Laursenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef RuudGullit het volgende:
Geruchten over Mexes laaien weer op, vreemd.
Gullit zou het toch niet gaan flikken?.
En Wotte schijnt al een goed gesprek met Laursen gehad te hebben.
Als die 2 zouden komen ben je in 1 klap kampioensfavoriet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mexés en Laursen
And a defense has been born![]()
Daar moet je in rotterdam altijd voorzichtig mee zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:37 schreef RuudGullit het volgende:
Als die 2 zouden komen ben je in 1 klap kampioensfavoriet..
Hoi Keeper.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:43 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Daar moet je in rotterdam altijd voorzichtig mee zijn natuurlijk.
Je verklapt zn identiteit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hoi Keeper.
Komt ie nou mee hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef RuudGullit het volgende:
Hoi Keeper.
Dit is toch het toppunt! Kut KNVB! Ik vond 3 punten minder en een boete al te licht. Maar dit is helemaal lachwekkend!quote:Aanklager eist 'zwaardere straf' Jong Ajax
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft in hoger beroep een voorwaardelijke straf van drie punten in mindering en een geldboete van 20.000 euro geëist voor Jong Ajax. Eerder eiste de aanklager een onvoorwaardelijke straf van drie punten in mindering en een geldboete van 15.000 euro vanwege de ongeregeldheden tegen Jong Feyenoord.
"Nominaal is dit een mindere straf, Ajax kan kampioen worden, maar in de praktijk is het een zwaardere", aldus aanklager mr. F. Westerbeke in AD Sportwereld. "Jong Ajax wordt hiermee ook volgend seizoen geconfronteerd. Ik hoop dat dit voor de club een signaal voor de toekomst is." Het strafcollege doet vrijdag uitspraak in de zaak. Als de straf wordt overgenomen, is Jong Ajax kampioen. De ploeg van het trainersduo John van 't Schip en Marco van Basten heeft een voorsprong van vier punten op nummer twee Jong Feyenoord.
Wist ik al weken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:15 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Komt ie nou mee hoor.
Ik ben anders pas een week geregd. Op 6 mei. Een mooie datum in rotterdam (zo, toch nog ontopic).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Wist ik al weken natuurlijk.
-edit-quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:37 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Ik ben anders pas een week geregd. Op 6 mei. Een mooie datum in rotterdam (zo, toch nog ontopic)..
Ach, laat ze daar in Amsterdam en Zeist allemaal de kanker krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is toch het toppunt! Kut KNVB! Ik vond 3 punten minder en een boete al te licht. Maar dit is helemaal lachwekkend!
Ach ja, het was nu eenmaal een flinke miskoop.quote:Naast Jorge Acuna heeft ook linksback Jean Carlos Donde te horen gekregen dat hij naar een andere club mag uitkijken. Volgens Mark Wotte is er voor de Braziliaan geen plaats meer in het nieuwe Feyenoord van Ruud Gullit. Jean kwam afgelopen zomer naar De Kuip, maar wist nooit een basisplaats af te dwingen.
Mexes Laursenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef RuudGullit het volgende:
Geruchten over Mexes laaien weer op, vreemd.
Gullit zou het toch niet gaan flikken?.
En Wotte schijnt al een goed gesprek met Laursen gehad te hebben.
Gyan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:34 schreef methodmich het volgende:
Volgens Hugo Borst wordt de nieuwe centrumverdediger een Afrikaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |