Als dank voor de steun die hij kreeg voordat ie rare fratsen ging uithalen, ging vertellen dat het hem niet meer beviel bij Feyenoord, openlijk flirtte met PSV, aangaf dat hij zijn contract niet ging uitdienen, zijn arrogantie ten toon spreidde.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als dank waarvoor? Het uitfluiten?
wist niet dat hij m'n 06 had ...quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:17 schreef methodmich het volgende:
Robin zal wel per SMS alle supporters bedanken.
quote:Feyenoord wacht op een positieve reactie van de Deense international Martin Laursen. Trainer Ruud Gullit en technisch manager Mark Wotte hebben een positief onderhoud gehad met laursen, die bij zijn club AC Milan geen basisplaats meer heeft.
,,We hebben zowel met Laursen als met AC Milan gesproken'', bevestigt Wotte. ,,Wij zijn serieus geïnteresseerd. We zien in hem een centrale verdediger die de ploeg sterker kan maken. Maar er zijn meer kapers op de kust. Het is nu primair aan de speler zelf om een beslissing te nemen.''
Laursen zelf zegt op zijn website dat ook Glasgow Rangers belangstelling voor hem heeft. In Schotland kan hij meer verdienen dan in Rotterdam. Wotte: ,,We hebben hem verteld dat Deense spelers vrijwel altijd goed presteren in Nederland. Misschien geeft dat uiteindelijk de doorslag. Te meer omdat ook zijn ploeggenoot Jon-Dahl Tomasson zich positief heeft uitgelaten over Feyenoord.''
Niet echt een argument, maar het klopt wel. Denen lijken heel veel op Nederlanders dus veel aanpassingsproblemen zal Laursen niet hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:05 schreef Cart_man het volgende:
Whaha, lekker argument: Denen spelen goed in Nederland.
Bij Glasgow is de kans groot dat hij in de basis komt, aangezien De Boer en Berg allebei vertrekken aan het eind van het seizoen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Als ik hem was zou ik voor Feyenoord gaan.
Is hij teminste als er geen gekke dingen gebeuren altijd zeker van een bassisplaats.
Ik begrijp hem wel, hij heeft een conflict met de trainer en het publiek laat hem keihard vallen. Dat hij vind dat hij in de basis moet spelen, is imo volstrekt logischquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als dank voor de steun die hij kreeg voordat ie rare fratsen ging uithalen, ging vertellen dat het hem niet meer beviel bij Feyenoord, openlijk flirtte met PSV, aangaf dat hij zijn contract niet ging uitdienen, zijn arrogantie ten toon spreidde.
Als dank voor het hem de mogelijkheid geven zich te etaleren waardoor ie nu naar een topclub kan.
Daarvoor.
Maar zoals gezegd, ik ben geen dikbetaalde voetballer, dus ik zie de zaken vast in een ander perspectief.
Is dat een open sollicitatie?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
Wanneer krijgen we is een Feyenoord of desnoods een PSV-mod?.
Maar ze hebben Moore nog, en Boumsong al gecontracteerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:38 schreef BZ het volgende:
[..]
Bij Glasgow is de kans groot dat hij in de basis komt, aangezien De Boer en Berg allebei vertrekken aan het eind van het seizoen...
Ik schat Laursen hoger in dan Moore...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar ze hebben Moore nog, en Boumsong al gecontracteerd.
Vooralsnog schat ik de kans dat Laursen komt net zo groot in dat Bastürk naar Ajax gaat.
Ik ook, maar Moore heeft toch wel een behoorlijke staat van dienst voor de Rangers, die zal niet zomaar aan de kant geschoven worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik schat Laursen hoger in dan Moore...
Jah je kan het probleem over het uitfluiten ook een stuk aandikken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel, hij heeft een conflict met de trainer en het publiek laat hem keihard vallen. Dat hij vind dat hij in de basis moet spelen, is imo volstrekt logisch
Dat gedoe met PSV is zeer recent, daarvoor werd hij al tijden uitgefloten.......
Gullit zei zaterdag al in Feyenoord TV dat Robin van bijzaken hoofdzaken maakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jah je kan het probleem over het uitfluiten ook een stuk aandikken natuurlijk.
Er is 1 wedstrijd geweest waarin hij echt door een groot gedeelte is uitgefloten, dat is die wedstrijd na Karnten geweest, voor de rest valt het reuze mee op een kleine groep na.
Alshij warmtloopt, wordt hij ook door een (grote) groep toegezongen en klappen ze voor hem...
Hij had zeker de juiste mentaliteit. Als je jezelf het ziekenhuis in laat slaan om een ploeggenoot te helpen dan laat je zien dat je het Feyenoordclublied volkomen begrijpt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Acuna mag weer vertrekken.
Jammer! Hij had de goeie mentaliteit, alleen was hij technisch geen versterking!
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dat een open sollicitatie?![]()
Dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef RuudGullit het volgende:
Die bekerfinale maandag wordt trouwens met gemak door Ajax gewonnen helaas, aangezien v. Persie dan wel niet mee zal doen.
Tsja, maar of ze alleen daarmee die wedstrijd kunnen winnen vraag ik me af.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dus?
Ik denk dat je jongens tot op het bot toe gemotiveerd zullen zijn om die beker binnen te halen na wat er uit bij de joodjes gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |