abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19052961
Aerts is één van de betere Nederlandse goalies in de HCE. Is wel een PSV'er overigens, maar dat is niet zo'n probleem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:17:58 #52
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19053147
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Aerts is één van de betere Nederlandse goalies in de HCE. Is wel een PSV'er overigens, maar dat is niet zo'n probleem.
Okay dat was mij niet bekend. Maar dat van die cocaïne klopt toch, Methodmitch?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19053360
Ja zeker.

1 x als speler van Den Bosch tijdens het seizoen.

2e keer had ie op vakantie gebruikt, waardoor hij niet door de keuring van Wolves heen kwam en Den Bosch een mooi geldbedrag misliep.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19058858
quote:
Feyenoord-coach Ruud Gullit hoopt bij zijn oude club AC Milan versterking voor zijn defensie te kunnen halen. Maar het is nog maar de vraag of Martin Laursen te porren is voor een avontuur in De Kuip.

Gullit verbleef maandag en dinsdag met technisch directeur Mark Wotte in Milaan, om met Laursen te onderhandelen. De Deense verdediger staat nog onder contract bij de rossoneri, maar komt daar weinig in actie. Zowel vorig seizoen als dit seizoen mocht de 1,90 meter lange international slechts tien competitieduels meedoen.

Van de Milanese clubleiding mag Laursen vertrekken, maar of dat betekent dat de 26-jarige speler ingaat op het verzoek van Gullit en Wotte, is nog hoogst onzeker. Feyenoord is namelijk niet de enige club die op de kopsterke centrale verdediger aast. Ook enkele Engelse clubs hebben belangstelling voor hem getoond, liet Laursen de Rotterdammers weten.

Laursen is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van AC Milan. Daarvoor speelde hij drie seizoenen bij Hellas Verona en drie jaar bij Silkeborg. Hij kwam 33 keer in actie voor de Deense nationale ploeg.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:55:35 #55
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19059054
Dát zou zeker een versterking zijn, en Laursen moet vast wel onder Gullit willen spelen.
The Most Incredible, Baby
pi_19059352
Eindelijk een versterking van niveau, maar denk niet dat hij naar Nederland wil, helaas.

Dat zou net zoiets zijn als van de Nederlandse competitie naar die van Polen ofzo.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 23:13:42 #57
92644 mr_anonimous
pi_19059574
Vergeet niet dat Gullit een grote en gerespecteerde naam is in Milaan. Mensen als Baresi en Maldini zullen wel even met Laursen praten en zeggen dat werken onder Ruud niet verkeerd is voor zijn ontwikkeling. En landgenoot Jon Dahl Tomasson zal zeggen dat Feyenoord de mooiste club van Nederland is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_19059676
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet niet dat Gullit een grote en gerespecteerde naam is in Milaan. Mensen als Baresi en Maldini zullen wel even met Laursen praten en zeggen dat werken onder Ruud niet verkeerd is voor zijn ontwikkeling. En landgenoot Jon Dahl Tomasson zal zeggen dat Feyenoord de mooiste club van Nederland is.
Ja, maar het gaat denk ik meer om onze Mickey Mouse-competitie dan om Feyenoord. Als Feyenoord een Engelse club was geweest, had ie meteen ja gezegd als Gullit hem had gevraagd. Nu denk ik niet dat ie wil, niemand uit de Serie A wil in de HCE spelen.

Hij is al 26, en stel dat ie voor 2 jaar naar Rotterdam zou gaan, dan is ie daarna al 28 en wordt de kans dat ie ooit nog in de Europese top kan spelen er niet echt groter op. (Als hij dat tenminste wil).

Plus het salaris wat ie bij ons zou verdienen is natuurlijk een lachertje vergeleken bij het fortuin wat hij nu verdient.

[ Bericht 9% gewijzigd door RuudGullit op 11-05-2004 23:22:31 ]
  dinsdag 11 mei 2004 @ 23:22:40 #59
92644 mr_anonimous
pi_19059842
Tomasson kwam ook van Newcastle United en Pierre kwam van Benfica. Feyenoord heeft redelijk goede ervaringen met jongens die enigzins mislukt zijn in het buitenland. Ze pakken hun wedstrijden op Europees niveau mee en doen mee om de prijzen. Zo spelen ze zich in de kijker bij een 'betere' club. Tomasson kan wel eens van een doorslaggevende factor worden binnen deze transfer! Doet hij toch nog wat voor zijn oude cluppie!

Edit:

Geld hoeft geen rol te spelen voor iemand die wil voetballen. Hij is nu ontevreden, kennelijk, anders zou hij niet weg willen.
pi_19059929
Dat is ook weer waar, maar stel dat Liverpool of Newcastle (ik weet niet welke clubs in hem geintresseerd zijn) hem zouden willen hebben dan kiest ie daar toch voor?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 23:28:59 #61
92644 mr_anonimous
pi_19060025
Ja daar heb je gelijk Ruud. Als Liverpool of Newcastle met de portemonee gaan rammelen, en het gaat hem om het geld, dan verliezen we. Maar ik denk dat het Laursen niet om de centen gaat. Hij wil spelen. Feyenoord kan hem een basisplaats garanderen. Kan Newcastle of Liverpool dat ook?
pi_19060193
Goede vraag. Hangt er dus vanaf welke club hem dan zou willen hebben en wat voor selectie die op dat moment hebben. .
  dinsdag 11 mei 2004 @ 23:39:07 #63
92644 mr_anonimous
pi_19060316
Ik denk dat we ons ook niet moeten vergissen in de aantrekkingskracht van Feyenoord. We hebben toch pas nog een Eufacuppie gepakt! Maar inderdaad we moeten eerst zien wie er nog meer op hem azen.
pi_19060547
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat we ons ook niet moeten vergissen in de aantrekkingskracht van Feyenoord. We hebben toch pas nog een Eufacuppie gepakt! Maar inderdaad we moeten eerst zien wie er nog meer op hem azen.
Dat zeg ik ook niet. Feyenoord is een prachtige club, met (vanaf volgend seizoen) een zeer grote naam aan het roer, en ze hebben inderdaad ook nog een Europese prijs gepakt 2 jaar geleden.

Maar het niveau van de HCE en het feit dat Feyenoord geen CL zal spelen stoot natuurlijk weer ontzettend af.
Maar goed, afwachten idd.
pi_19064970
Als een club als Newcastle of Liverpool mee gaat doen hebben wij pech. Zij hebben geld en daar zal hij een basisplaats krijgen. Laursen heeft de pech dat hij Nesta, Cafú, Maldini en volgend jaar Stam voor zich heeft. Bij elke andere club staat 'ie in de basis.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:16:23 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19065227
Wat doet je geloven dat hij hier geen basisplaats zou krijgen.

En ik geloof echt wel dat Feijenoord wat geld te beuren heeft.

Dat argument over een mickey mouse competitie gaat ook niet op. Feijenoord wil volgend jaar gewoon meedoen om het kampioenschap en een speler wenst altijd wel een schaal op zijn palmares. Daarbij komt nog dat een speler een meerjaren contract krijgt en het niet te zeggen is wat Feijenoord de komende jaren gaat doen...

En toch zie ik hem niet komen, hehe...
A.M.A.B
pi_19065275
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Wat doet je geloven dat hij hier geen basisplaats zou krijgen.
Elke andere club dan Milan, slimpie Bij elke club speelt 'ie, alleen in Engeland verdient hij meer.
quote:
Dat argument over een mickey mouse competitie gaat ook niet op. Feijenoord wil volgend jaar gewoon meedoen om het kampioenschap en een speler wenst altijd wel een schaal op zijn palmares. Daarbij komt nog dat een speler een meerjaren contract krijgt en het niet te zeggen is wat Feijenoord de komende jaren gaat doen...
Zie jij Feyenoord de komende jaren meedoen om grote Europese prijzen dan? Dat zal Laursen toch echt willen...
pi_19065379
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:19 schreef Sloggi het volgende:
Zie jij Feyenoord de komende jaren meedoen om grote Europese prijzen dan? Dat zal Laursen toch echt willen...
Idd, en het kampioenschap van de HCE is nou niet echt iets waar ik zou van dromen als ik van Milan kwam. .
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:28:50 #69
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_19065397
Het zou wel mooi zijn, een aansprekende naam in de selectie kan voor een ander een reden zijn ook voor Feyenoord te kiezen, power attracts power, en dan zou er zo een leuke selectie kunnen ontstaan. Maar ik denk dat er nog weinig transfers worden gedaan tot het EK. En als inderdaad een Engelse club met een zak met centjes begint te rammelen, dan gaat men zo daar naartoe (zie vd Sar bijv. bij Fulham).
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:30:19 #70
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19065416
Ik neem aan dat Laursen prijsen wilt pakken?

De kans dat Feyenoorde de titel wint is groter dan dat Fulham, Newcastle of Liverpool (Helaas. Kut Houllier.) kampioen wordt.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:31:19 #71
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19065436
Ik las op een Duitse site dat Feyenoord Benjamin Lauth ook wil overnemen van TSV 1860 München als ze degraderen.

Hij zou graag ook onder Gullit wilen spelen.
pi_19065479
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:30 schreef RedGuy het volgende:

De kans dat Feyenoorde de titel wint is groter dan dat Fulham, Newcastle of Liverpool (Helaas. Kut Houllier.) kampioen wordt.
Maar de kans dat Fulham, Newcastle of Liverpool de UEFA cup pakken is groter dan dat Feyenoord dat doet. .
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:40:28 #73
92644 mr_anonimous
pi_19065548
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Idd, en het kampioenschap van de HCE is nou niet echt iets waar ik zou van dromen als ik van Milan kwam. .
Maar op de bank zitten tegen een vorstelijk salaris bevalt hem ook niet echt.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:40:42 #74
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19065550
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:34 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Maar de kans dat Fulham, Newcastle of Liverpool de UEFA cup pakken is groter dan dat Feyenoord dat doet. .
Dat zeiden we 2 jaar geleden ook.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:42:53 #75
92644 mr_anonimous
pi_19065572
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:30 schreef RedGuy het volgende:

Precies RedGuy! Een titel is toch een titel. Staat altijd mooi op je erelijst. Zelfs al is hij van de Mickey Mousecompetitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')