Okay dat was mij niet bekend. Maar dat van die cocaïne klopt toch, Methodmitch?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Aerts is één van de betere Nederlandse goalies in de HCE. Is wel een PSV'er overigens, maar dat is niet zo'n probleem.
quote:Feyenoord-coach Ruud Gullit hoopt bij zijn oude club AC Milan versterking voor zijn defensie te kunnen halen. Maar het is nog maar de vraag of Martin Laursen te porren is voor een avontuur in De Kuip.
Gullit verbleef maandag en dinsdag met technisch directeur Mark Wotte in Milaan, om met Laursen te onderhandelen. De Deense verdediger staat nog onder contract bij de rossoneri, maar komt daar weinig in actie. Zowel vorig seizoen als dit seizoen mocht de 1,90 meter lange international slechts tien competitieduels meedoen.
Van de Milanese clubleiding mag Laursen vertrekken, maar of dat betekent dat de 26-jarige speler ingaat op het verzoek van Gullit en Wotte, is nog hoogst onzeker. Feyenoord is namelijk niet de enige club die op de kopsterke centrale verdediger aast. Ook enkele Engelse clubs hebben belangstelling voor hem getoond, liet Laursen de Rotterdammers weten.
Laursen is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van AC Milan. Daarvoor speelde hij drie seizoenen bij Hellas Verona en drie jaar bij Silkeborg. Hij kwam 33 keer in actie voor de Deense nationale ploeg.
Ja, maar het gaat denk ik meer om onze Mickey Mouse-competitie dan om Feyenoord. Als Feyenoord een Engelse club was geweest, had ie meteen ja gezegd als Gullit hem had gevraagd. Nu denk ik niet dat ie wil, niemand uit de Serie A wil in de HCE spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet niet dat Gullit een grote en gerespecteerde naam is in Milaan. Mensen als Baresi en Maldini zullen wel even met Laursen praten en zeggen dat werken onder Ruud niet verkeerd is voor zijn ontwikkeling. En landgenoot Jon Dahl Tomasson zal zeggen dat Feyenoord de mooiste club van Nederland is.
Dat zeg ik ook niet. Feyenoord is een prachtige club, met (vanaf volgend seizoen) een zeer grote naam aan het roer, en ze hebben inderdaad ook nog een Europese prijs gepakt 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat we ons ook niet moeten vergissen in de aantrekkingskracht van Feyenoord. We hebben toch pas nog een Eufacuppie gepakt! Maar inderdaad we moeten eerst zien wie er nog meer op hem azen.
Elke andere club dan Milan, slimpiequote:Op woensdag 12 mei 2004 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Wat doet je geloven dat hij hier geen basisplaats zou krijgen.
Zie jij Feyenoord de komende jaren meedoen om grote Europese prijzen dan? Dat zal Laursen toch echt willen...quote:Dat argument over een mickey mouse competitie gaat ook niet op. Feijenoord wil volgend jaar gewoon meedoen om het kampioenschap en een speler wenst altijd wel een schaal op zijn palmares. Daarbij komt nog dat een speler een meerjaren contract krijgt en het niet te zeggen is wat Feijenoord de komende jaren gaat doen...
Idd, en het kampioenschap van de HCE is nou niet echt iets waar ik zou van dromen als ik van Milan kwam.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:19 schreef Sloggi het volgende:
Zie jij Feyenoord de komende jaren meedoen om grote Europese prijzen dan? Dat zal Laursen toch echt willen...
Maar de kans dat Fulham, Newcastle of Liverpool de UEFA cup pakken is groter dan dat Feyenoord dat doet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik neem aan dat Laursen prijsen wilt pakken?
De kans dat Feyenoorde de titel wint is groter dan dat Fulham, Newcastle of Liverpool (Helaas. Kut Houllier.) kampioen wordt.
Maar op de bank zitten tegen een vorstelijk salaris bevalt hem ook niet echt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Idd, en het kampioenschap van de HCE is nou niet echt iets waar ik zou van dromen als ik van Milan kwam..
Dat zeiden we 2 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar de kans dat Fulham, Newcastle of Liverpool de UEFA cup pakken is groter dan dat Feyenoord dat doet..
Precies RedGuy! Een titel is toch een titel. Staat altijd mooi op je erelijst. Zelfs al is hij van de Mickey Mousecompetitie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik neem aan dat Laursen prijsen wilt pakken?
De kans dat Feyenoorde de titel wint is groter dan dat Fulham, Newcastle of Liverpool (Helaas. Kut Houllier.) kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |