Waren er geen fotos van Johnny Metgod en Mario Been? Die waren er vandaag ook voor het laatst bij?quote:
Metgod hield zich vrij afzijdig, en Been blijft wel behouden voor de club alleen in een andere functie..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waren er geen fotos van Johnny Metgod en Mario Been? Die waren er vandaag ook voor het laatst bij?
Dan was hij toch vandaag voor het laatst in de kuip bij als assistent-trainer. Hij verdient ook wel een applausje en een bosje bloemen, zeker na wat hij daar op de Toekomst heeft moeten doorstaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Metgod hield zich vrij afzijdig, en Been blijft wel behouden voor de club alleen in een andere functie..
Hoger dan de Eredivisie kan niet hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef trith het volgende:
Leuk dat mijn cluppie heb gewonnen maar ik zag toch liever Volendam rechstreeks promoveren. Het leeft meer in Zwolle denk ik.
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoger dan de Eredivisie kan niet hoor
De kans dat we die tegen Den Bosch verspelen acht ik ook niet erg groot, dus veel maakt dat niet uit....quote:Op zondag 16 mei 2004 23:05 schreef Amantino het volgende:
Nette opmerking van Youri Mulder net bij Studio Voetbal over het niet promoveren van Excelsior,
"Dat kost Feyenoord dan 6 punten"
![]()
Enig respect voor Den Bosch is wel op z'n plaats; ze hebben wel ff Mourad aangetrokken voor volgend seizoen!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kans dat we die tegen Den Bosch verspelen acht ik ook niet erg groot, dus veel maakt dat niet uit....
*Eeks* DEGRADERENquote:Op zondag 16 mei 2004 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoger dan de Eredivisie kan niet hoor
Op VI.nl niet in ieder geval.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waren er geen fotos van Johnny Metgod en Mario Been? Die waren er vandaag ook voor het laatst bij?
Op Feyenoord.nl en Lunatic News ook al niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op VI.nl niet in ieder geval.
Ja dat is niet zo netjes van hem. Een beetje respect tonen kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Even over Danko wat liep hij chagie tijdens het afscheid zeg.
Hij liep wel op 10 meter afstand van de rest.
Wat nou??! "Been.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:46 schreef RuudGullit het volgende:
4-2 Ajax dus..
Been..
is al afgelopen, 3-2 voor Ajaxquote:Op maandag 17 mei 2004 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Op welk radiostation kun je het verslag horen?
Edit: of ben ik al te laat?
Dank je wel F1Bas.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
is al afgelopen, 3-2 voor Ajax
Ok was overdreven reactie van mij, Been is goed, maar deze beker-finale hadden ze gewoon moeten winnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:46 schreef RuudGullit het volgende:
Been..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |