Keesquote:Op zondag 16 mei 2004 16:51 schreef jojomen4 het volgende:
Bert bedankt!![]()
Een assist geven bij 0-0 vind ik ook beslissend, niet alleen goals. Alsof Lurling ze er niet heeft ingeschoten en assists heeft gegeven.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:26 schreef Haspel33 het volgende:
Jij praat alleen over belissende momenten? Ik vind het zichzelf vrijspelen of het geven van assists ook nogal belangrijk als je een selectie vol met werkers hebt. En dat heeft ie toch wel vaker als 6 maal geflikt.
En ik heb d'r zeker zin in.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Op naar het volgende jaar zoals Paauwe al zei!
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Magere Keessie zal ik wel missen. Sympathieke vent.
Skeletor zal ik ook het meest missen.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Magere Keessie zal ik wel missen. Sympathieke vent.
Juist. Ben niet altijd even positief geweest over Bert, maar als ik achteraf terugkijk wat ie van het team heeft gemaakt in vergelijking met de 1e seizoenshelft vind ik dat toch wel een prestatie, en daar komt natuurlijk de UEFA cup nog bij.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
KeesJohn Mario en Robin bedankt voor de mooie jaren!
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Staanplaats het volgende:
Wedstrijd was trouwens ook goed te doen, na een half uurtje vroeg ik aan die kerel naast me of ik wel bij Feijenoord was, hehe.
Alleen Acuna liep er wat beteuterd bij!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Staanplaats het volgende:
Afscheid was goed! Iedereen kreeg het respect wat hij verdiende, t gaf mij een goed gevoel.
Jammer dat hij geen kampioen geworden is. Als Pierre, Paul, Brett en Bona waren gebleven had het er dit seizoen misschien wel ingezeten.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Juist. Ben niet altijd even positief geweest over Bert, maar als ik achteraf terugkijk wat ie van het team heeft gemaakt in vergelijking met de 1e seizoenshelft vind ik dat toch wel een prestatie, en daar komt natuurlijk de UEFA cup nog bij.
~quote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alleen Acuna liep er wat beteuterd bij!
Trouwens, wil jij volgend seizoen je vlag wat verplaatsen, dan kan ik er nog eentje naast hangen!
Heb je dat spandoek dan niet gemaakt?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alleen Acuna liep er wat beteuterd bij!
Trouwens, wil jij volgend seizoen je vlag wat verplaatsen, dan kan ik er nog eentje naast hangen!
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef Staanplaats het volgende:
Voor een "Weert groet Feijenoord" vlag ga ik geen ruimte maken hoor
¡Acuna y Feyenoord: hermanos para siempre! Deze zou je vandaag toch ophangen?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
FrankyMcG gaat in de zomer eens aan een ontwerpje werken!
Had ik wellicht kunnen doen als ik daar tijd voor had gehad.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
¡Acuna y Feyenoord: hermanos para siempre! Deze zou je vandaag toch ophangen?
Ikquote:Op zondag 16 mei 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Wie is Feyenoorder van het Jaar?
En Kees. Die gaan we nog het meest missen van allemaal.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:35 schreef Sloggi het volgende:
Bert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |