Hoeveel duels had Escude? Ik weet wel dat het de ajaxied is met meeste duels, alleen niet hoeveel..quote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Het is afwachten of Kuijt dat redt en je weet verder ook nog niet wat andere clubs (lees PSV) nog gaan aantrekken.
Jan Vennegoor heeft bijvoorbeeld bewezen dat hij, als hij 34 duels speelt, ook boven de 20 kan komen.
Zlatan en van der Vaart moeten dat kunnen.
Buffel kan dat.
Kuijt heeft als één van de weinige spelers in de HCE alle duels gespeeld.
Escudé had niet de meeste duels. Dat is Nigel de Jong met 32.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoeveel duels had Escude? Ik weet wel dat het de ajaxied is met meeste duels, alleen niet hoeveel..
Vorige week op C+ zeiden ze wat anders.. maar jij zult uiteraard gelijk hebbenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Escudé had niet de meeste duels. Dat is Nigel de Jong met 32.
Ajax heeft aan Mido verdiend hoor ...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:45 schreef jojomen4 het volgende:
Is dat ongeveer hetzelfde geval als Mido?Alleen daar betaalden ze veel geld voor en kregen ze maar weinig voor terug.
Nog een:quote:Op zondag 16 mei 2004 18:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft aan Mido verdiend hoor ...
Het gaat meer om de vergelijking dat ze allebei niet te behandelen zijn. Van Persie heeft het toch ook hoog in z'n bolletje zitten. Hij heeft bij Feyenoord toch nog maar zooooooooooooooooooow | | weinig laten zien. En dan nog een hoog salaris vragenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:48 schreef Haspel33 het volgende:
Mwah, niet helemaal denk ik. Heb Mido nooit een toptalent gevonden. Te hoog in zijn bol, op en buiten het veld. Best traag ook. Ook al was ie gebleven, die pastte gewoon niet bij Ajax qua voetbal. Egoist.
Als je nooit speelt kun je ook niks laten zien. Ik heb genoeg mooi's gezien waarvan ik zeg : staan laten die gast.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de vergelijking dat ze allebei niet te behandelen zijn. Van Persie heeft het toch ook hoog in z'n bolletje zitten. Hij heeft bij Feyenoord toch nog maar zooooooooooooooooooow | | weinig laten zien. En dan nog een hoog salaris vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |