Wow shit serieus?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:Continual gameplay. Once you embark on your role as a ninja hero you never have to stop - the Xbox allows you to quit the game at any time and re-start at the very same point.
van alle fiends? zoalsquote:Op maandag 10 mei 2004 16:52 schreef Bananenman het volgende:
Dat kan ik wel bevestigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
wil ik ook weten.... anyone?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wow shit serieus?
iemand heeft dit al een keer gedaan?
Is volgens mij nie waar.. werkt gewoon met save points..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wil ik ook weten.... anyone?
laat me raden :quote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben nu bij 1 of andere paarse uberbitch! heb haar 1 keer gesloopt maar toen hing ie (xdoos is een beetje gaar) nou moet ik het dus nog een keer doen.. maar volgens mij is dat de zus van dat bijlwijf
Oh en koppen choppen kan in principe bij iedereen.. als je maar goed genoeg beukt
en man.. later in het psel krijg je een nunchaku met messen er aan (leg ik dat goed uit?) en als je dan je zwaard en dat ding hebt geupgrade dan is het pure hemel...... slice and dice.. soms wil ik niet eens verder maar gewoon blijven beuken
ik zit in chapter 7 by the weg
Lijkt me wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:13 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie ook al bij de mediamarkt te halen?
Stoerquote:Op maandag 10 mei 2004 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
oja sommige fiends kan je dus onthoofdenventjes niet overgens
Saven waar je wiltquote:Op maandag 10 mei 2004 19:35 schreef Deviant1 het volgende:
Heb dit spel ook vanaf het weekend en speelt lekker. In begin even wennen, maar als je weet hoe de combo's werken![]()
Raar ding blijft wel dat je bij chapter 2 bijv. save-points nodig hebt, en later op dat schip kun je gewoon saven wanneer je wilt. Maarja, is ook slechts een enkel klein minpuntje. Stoor me er verder ook niet aan.![]()
Nou, je moet dus beetje heen en weer lopen, en kom je elke keer langs zelfde save-point. Niet dat het ook weer zo moeilijk is.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Saven waar je wilt![]()
Er zit een savepunt net voordat je de trap op gaat richting de eindbaas. Een soort standbeeld met een zwevend draakhoofdquote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef kepler het volgende:
uuhm ben volgens mij bij die eindbaas van chapter 1met die stokjes aan een touwtje
maar als je daar doodgaat moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zit een savepunt net voordat je de trap op gaat richting de eindbaas. Een soort standbeeld met een zwevend draakhoofd
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef Rodie83 het volgende:
Nee joh Kepler, je hebt savepointsVolgens mij zit er vlak voor de baas nog 1, bij de trap in het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
Draai continue met de rol move van hem weg en attack hem nadat hij een combo heeft gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef kepler het volgende:
kheb hem nog niet eens geraakt![]()
het klinkt zo makkelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Draai continue met de rol move van hem weg en attack hem nadat hij een combo heeft gedaan.
Omdat het spel fucking moeilijk is Gijsquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef kepler het volgende:
[..]
het klinkt zo makkelijk
en waarom saved tie gewoon niet bij de baas, nu moet ik elke keer er weer naar toe lopen...
kheb zijn health nog niet eens onder de helft gekregen, en ik ben al een fucking uur bezigquote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat het spel fucking moeilijk is Gijs
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:00 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb zijn health nog niet eens onder de helft gekregen, en ik ben al een fucking uur bezig
hmm die amulet dat is waar, ik ga die ff zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:08 schreef Fuxl het volgende:
Het kostte me ook wat moeite maar het is de 3e keer toch gelukt. Ik heb alleen die amulet moeten gebruiken waarmee je weer tot leven komt.. En die verlengde healthbalk is ook wel handig..
Die vijanden er omheen cree(umlaut enzo)ren blauwe spheres.... die heb je daar nodig aangezien die je krachten teruggevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:05 schreef kepler het volgende:
zo, nu bij eindbaas 2...
Veel rennen wegduiken en springen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:31 schreef Tranqualizer het volgende:
Dam kom niet langs die gast op dat vage paard met die ventjes die van die ballen kunnen schieten
iemand een goede manier????
Een post boven die van jouw staat een tip en wat de eindbaas zelf betreft: Rol veel en hou hem in je visie want hij steekt je en je bent fucked....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:31 schreef Tranqualizer het volgende:
Dam kom niet langs die gast op dat vage paard met die ventjes die van die ballen kunnen schieten
iemand een goede manier????
Verleng je combo door als er geen vijanden meer zijn ze te raken in de verte met een ster ofzo.... je hebt dan 4 seconden om je combos uit te breiden...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:59 schreef pkwarts het volgende:
ging ook overigens verbazend goed die ene combo... niet meer gelukt daarna....
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem nu ook, ff me moeder lief aangekekenIk ga nu beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ook anderhalf uur over gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg de einbaas van chapter 1 geen eens verslagen
Ik haalde hem nu in 1 keerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:56 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga maar weer eens die einbaas van chapter 1 proberen te halen
vond ik het makkelijkste, veel blokken en dan direct meppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:01 schreef TC03 het volgende:
Pijl en boog zuigt ook. Gewoon slaan. Veel kijken, veel springen, elixers nemen, dan komt het wel goed.
Is wel een lastig stukje trouwens. Chapter 2 vond ik tot nu toe het lastig (die paarden en de eindbaas...).
ehquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:04 schreef Tim_G het volgende:
snap trouwens niet dat sommige hem zo heeel moeilijk vinden?? Heb nu net die 3e baas gehad...... het werd ff spannend maar de enige baas waar ik meer dan 1 x over gedaan heb is die 1e tot nu toe..... Blocken jullie verder wel?? want ik ga ik niet dood van die ventjes die je tegenkomt.........
Ik heb daar die vuurattack een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:29 schreef kepler het volgende:
dit is echt niet leuk meer....
eerst moet ik 5 minuten lopen, om binnen 1 minuut afgeslacht te worden door die dude
ik moet dichtbij blijven om niet geraakt te worden door die schoten, maar als ik te lang dichtbij blijf pakt tie beet.
morgen maar weer proberen
Ik merk zelf wel dat hoe langer je het speelt hoe makkelijker het wordt. Je groeit echt in het spelquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb 'm nu eindelijk ook... Het is zeer zeker een goed spel, maar allemachtig, wat is 't lastig... Heb de eindbaas van het eerste level na een keer of 15 verslagen en zit nu bij die paarden in het dorp...
Ik moet dit spel niet langer dan een half uur achter elkaar spelen, anders kost me dat binnenkort m'n TV (en misschien een controller)....
Maar het is wel de moeite waard, da's een ding wat zeker is
Hoe ver ben jij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik merk zelf wel dat hoe langer je het speelt hoe makkelijker het wordt. Je groeit echt in het spel
Ga richting chapter 6quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij dan?
Schiet lekker op zit nog in 4.quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga richting chapter 6
Die vond ik pittig,.. klote ninja'squote:Op woensdag 12 mei 2004 07:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Schiet lekker op zit nog in 4.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb daar die vuurattack een paar keer gedaanVerder kan je als die aanvalt met dat schot rondjes om hem heen gaan rennen. Zo wordt je niet geraakt. Langzamerhand maak je de cirkel om hem heen kleiner en kleiner maar laat je in godsnaam niet raken door zijn grab move
![]()
Ontwijk die en combo hem,... dan weer afstand nemen...
Vaak werkt de sprong techniek ook.... X en A tegelijk en je springt richting de vijand... slash hem en spring weer weg
dat bovenste knopje en het rechterknopje tegelijk indrukken en dan gebruik je je nippon ( vuurattack ) Die baas moet je zorgen dat je niet te ver bij hem vandaan staat ( anders blaast hij je weg met zijn gun ) maar ook weer niet te dichtbij..... gebruik blokken en als hij je wil grijpen wegrollen. Dan heb je de kans hem te slashen!!! en dat een paar keer achter elkaar en hij is dood!quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:18 schreef kepler het volgende:
[..]
zal ik eens proberen
hoe doe je trouwens die vuurattack? Ik kreeg hem wel opeens, maar weet niet meer wat ik deed
Chapter 4 ligt er ergens 1 en in chapter 6 vind je er ook 1quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:37 schreef Tranqualizer het volgende:
wanneer krijg je eigenlijk die ninchaku
*zit nu in chapter 4*quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef Mister_T het volgende:
*chapter 3 nog maar eens ff gaat afmaken*
als het goed is wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:53 schreef Mister_T het volgende:
[..]
*zit nu in chapter 4*
Kan je hier die ........(stokjes) krijgen?
Ik heb ze, alleen werd ik meteen door 3 ninja's afgemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:53 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Kan je hier die ........(stokjes) krijgen?
Um who cares? We hebben het toch over het spel of zit het je zo dwars? anders kan je altijd langskomen en dan plaats ik hem voorzichtig in je aarsquote:Op maandag 10 mei 2004 17:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat me raden :
Jij hebt een usa xbox met Ninja gaiden NTSC
jij hebt een gemodde xbox met een gedownloade Ninja gaiden
of jij hebt een pal xbox met een pal Ninja gaiden en wilt mij graag vertellen hoe het onthoofden gaat aangezien dat geschapt moest zijn in de pal versie
Tips voor me met Alma,.. eindbaas Chapter 7 ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:54 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Um who cares? We hebben het toch over het spel of zit het je zo dwars? anders kan je altijd langskomen en dan plaats ik hem voorzichtig in je aars
Maarre inmiddels chapter 10 en maar effe een pauze genomen fuckin hel... we hebben voor het eerst de eindbaas ontmoet..
Ik heb trouwens niet het hele topic gelezen dus mischien weten jullie dit allang (zal wel) maar ryu van ninja gaiden is ryu uit dead or alive
jah maar ik weet niet hoe die spoiler crap werktquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tips voor me met Alma,.. eindbaas Chapter 7 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Suphafly op 12-05-2004 14:54:00 ]Deal with it; rock 'n roll
Zeg dat wel en zeker als je bijna niet kan saven nog steeds geen save point gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 07:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die vond ik pittig,.. klote ninja's![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:48 schreef Suphafly het volgende:
[..]
jah maar ik weet niet hoe die spoiler crap werktdus oppassen hehe
[edit] spoiler tag dus[/edit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
eeuuhhmm...... was dat niet dat je met die trap omhoog moest ( als je met je rug naar die deur staat links aan de overkant ) en dat gewoon doorlopen. Dan kom je vanzelf daar uit........quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef Tranqualizer het volgende:
bij lvl 4 die grote deur met dat oog patroon erop hoe de f*ck krijg ik die open, weet iemand dat???
Art of the inferno gebruiken (dat je zo'n vuurbal schiet), en daarna nog een paar tikken geven met je zwaard. En veel blijven springen om die andere beesten te ontwijken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
eeuuhhmm...... was dat niet dat je met die trap omhoog moest ( als je met je rug naar die deur staat links aan de overkant ) en dat gewoon doorlopen. Dan kom je vanzelf daar uit........
Vraagje level 5. Als je bij die Monastry bent...... kan je 2 kanten op. Links krijg je 4 van die fucking ontploffende dingen werpende ninja's op je nek. Als je dan door rent ( ben bang voor ze! ) kom je op een pleintje. Komen eerst een paar schietende gastjes en dan die 3 draken..... Hoe krijg ik die dood?? ik krijg er geeneens 1 dood....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Maar die vond ik al super moeilijk als ik hier eens lees is dat nog niks
Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
Blokken en slayen, opletten als ze gaan happen. Dan moet blokken en opzij rollen. Die vuurballen helpen ook wel goed trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
eeuuhhmm...... was dat niet dat je met die trap omhoog moest ( als je met je rug naar die deur staat links aan de overkant ) en dat gewoon doorlopen. Dan kom je vanzelf daar uit........
Vraagje level 5. Als je bij die Monastry bent...... kan je 2 kanten op. Links krijg je 4 van die fucking ontploffende dingen werpende ninja's op je nek. Als je dan door rent ( ben bang voor ze! ) kom je op een pleintje. Komen eerst een paar schietende gastjes en dan die 3 draken..... Hoe krijg ik die dood?? ik krijg er geeneens 1 dood....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
Daar zit ik nu ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Bananenman het volgende:
De eindbaas van chapter 7 (Alma, nee, dat is geen spoiler vind ik) is écht lastig. Zonder twijfel de lastigste tot nu toe.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Gaaaast het volgende:
Net die eindbaas,Die heb ik serieus in 1x proberen klein gekregen. Wacht maar tot je tegen Alma of die Apache mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Maar die vond ik al super moeilijk als ik hier eens lees is dat nog niks![]()
1 andere, ik zeg niet welke, maar toen ik hem zag had ik iets van "O shit!!", en nog een keer die fiend. En dan mag je tegen Alma.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:10 schreef Gaaaast het volgende:
Hoeveel zitten er nog tussen die Fiend en Alma ?
serieusquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Bananenman het volgende:
De eindbaas van chapter 7 (Alma, nee, dat is geen spoiler vind ik) is écht lastig. Zonder twijfel de lastigste tot nu toe.
16 volgens mij.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:16 schreef Gaaaast het volgende:
Hoeveel levels heeft het spel eigenlijk ?
Bijna goed, 15quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
16 volgens mij.
? Ik dacht ook 16quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
Pffft, gaat eigenlijk veel te hard danquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bijna goed, 15
ik had de tweede manier gekozen, omdat ik maar 1 health elixir had.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chillmeister op 13-05-2004 16:33:13 ]
Ben ik ook mee bezig.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:18 schreef Mister_T het volgende:
*gaat maar weer eens aan chapter 5 beginnen
is dat dat grote graanmaaier of die soortgelijke nunchakus? ze heette allebei Vigoorian nogwatquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:30 schreef Tommie84 het volgende:
Ik gebruik nu vooral die Vigoorian Flail, leuke combo's die je daar uit kan toveren.
Volgens mij dat geile ding die die geile blond achterlaatquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
is dat dat grote graanmaaier of die soortgelijke nunchakus? ze heette allebei Vigoorian nogwat
dichtbij die teleport gastjes gaan staan, blokken. Wachten tot hun combo's voorbij zijn, en dan toeslaan. Dan zijn ze met 1 combo van jouw dood, daarna kan je die blauwe bollen opvangen voor je health restore (moet je wel je blok loslaten en niet vechten)quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:00 schreef Aliendrone het volgende:
Damn, kzit nog steeds vast bij de 2e eindbaas (die freak op dat hel paard met die teleport ninja's)... Ik krijg m gewoon niet plat die gozer aangezien ik 1 elixer nog maar bezit en die teleport ninja continu van die strontballen naar me aan t pleuren zijn :s
Iemand nog tips om deze knakker te vloeren???
nope dat is de war hammer. heb het net even uitgezochtquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij dat geile ding die die geile blond achterlaat
Oh ik dacht dat je die bedoelde... die Nunchaku's met messen vond ik ergens in chapter 5 geloof ik. De normale in 4quote:Op donderdag 13 mei 2004 19:58 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nope dat is de war hammer. heb het net even uitgezocht
Die soort nunchakus met messen eraan, even upgraden en heerlijk rammen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
is dat dat grote graanmaaier of die soortgelijke nunchakus? ze heette allebei Vigoorian nogwat
upgraden? zal ik doen, want mijn zwaard kan ik niet meer upgraden (nog niet naar level tenminste)quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:09 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Die soort nunchakus met messen eraan, even upgraden en heerlijk rammen.![]()
In het level waar ik nu zit (Aquaducts) moet je soms tegen 6 beesten tegelijk vechten, en 80 hit combo's zijn geen uitzondering.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:24 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
upgraden? zal ik doen, want mijn zwaard kan ik niet meer upgraden (nog niet naar level tenminste)
Zelf slash ik de armen er af.... met de omhoog Y slash,... even snel beiden armen doen.... Ninpo werkt ook goedquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:21 schreef Tim_G het volgende:
iemand een tip voor de baas van level 5? Weet dat ik ze eraf moet choppen..... maar als er 1 af is en ik met die ander bezig ben is de ander weer terug en krijg ik daar weer een zwieper van!! Tips please!! ;-)
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ! Ik heb hem ! Ik heb hem ! Ik heb hem ! Ik heb hem ! Ik heb hem !
Maandag spelen
Moeilijk is my middle namequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]Je gaat wat meemaken.. tis heeeeeel moeilijk Gijs
Die messen krijg je net voordat de diequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die bedoelde... die Nunchaku's met messen vond ik ergens in chapter 5 geloof ik. De normale in 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor het eerst tegenkomt :&
Had ze net namelijk maar omdat je dan weer helemaal terugmoet voordat je kunt saven was ik na een ½ uur spelen mol
Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
dat klopt, heb inmiddels ook mijn vigoorian fails naar level 2 geupgradequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:39 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
In het level waar ik nu zit (Aquaducts) moet je soms tegen 6 beesten tegelijk vechten, en 80 hit combo's zijn geen uitzondering.
Hoe vaak heb je je zwaard nu geupgrade? Ik heb hem nu level 3.
met springen en Y? bedoel je ??quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelf slash ik de armen er af.... met de omhoog Y slash,... even snel beiden armen doen.... Ninpo werkt ook goedDaarna zijn lichaam attacken met alles wat je hebt... dan komen de armen weer terug en moet je het opnieuw doen
als die mannetjes weg zijn, dan y ingedrukt houden. Wachten totdat het paard vlakbij je is, en dan slashen. Dan ga je door hem heen, kan hij je niet raken. Doe dit een paar keer en dan heb je hem verslagen!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef Aliendrone het volgende:
Kzit nu al 2 dagen te kloten met die klote 2e eindbaas, en ik kom er echt niet langs....
Kheb vandaag ruim 5 uur de hele tijd die gozer lopen hakken en shit maar t lukt gewoon niet!
Echt frustrerend...
Probeer alleen op die vent op dat paard te focussen anders. Af en toe een klap uitdelen. Wanneer die andere 2 gasten komen slash je die neer voor wat health, en ga dan weer op dat paard af. En goed blocken bij die ventjes.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef Aliendrone het volgende:
Kzit nu al 2 dagen te kloten met die klote 2e eindbaas, en ik kom er echt niet langs....
Kheb vandaag ruim 5 uur de hele tijd die gozer lopen hakken en shit maar t lukt gewoon niet!
Echt frustrerend...
Die moves kan je later wel doen op fiends, alleen niet op mensen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:08 schreef Deviant1 het volgende:
Zit nu bijna in chapter5. hoe verder je komt, hoe strakker het wordt. Je begint steeds beter te vechten, en die moves die je maakt zijn dan ook super![]()
Net nog even trailer filmpje gezien waarbij dus hoofden van ninja's gesliced kunnen worden. Eigenlijk best wel jammer dat dat niet in deze versie kan, want die moves zagen er best wel kewl uit![]()
Dat had ik al eerder gelezen ja, daarom zei ik ook op ninja'squote:Op donderdag 13 mei 2004 22:21 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Die moves kan je later wel doen op fiends, alleen niet op mensen.
Een schrale troost?
is dat niet het zwaard je ook je eigen levensenergie uit je zuigt?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:35 schreef Tommie84 het volgende:
Dat zwaard wat je krijgt als je Doku verslagen hebt (Kitetsu) heerscht, je kan er ook mee smijten, net als de Windmill Shuriken.![]()
edit: En health stelen van tegenstanders!!!
die stokjes aan touwtjes ligt zeg maar rechts om de hoek bij de kloktoren, bij een mannetjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:37 schreef Rodie83 het volgende:
Whoho. Zeg. Waar ligt dat wapen in chapter 4/5?
Voordat je naar boven loopt naar die gast zit een save point. Dat is nog voordat je langs 2 ninja's moet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef The_Yellowman het volgende:
heb hem net gekocht! maar in level 1 is er geen save point???
ik maar zoeke bij dat menu in de game naar save.. werd helemaal gek maar las dus net dat er save points ware.. ik was bij die kerel met die nunsjakoe's (schrijf zoals lees...haha die stokjes met ijzer ertusse) maar ziet er egt wel bruut uit !
dit zal met alles helpen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Tranqualizer het volgende:
hey weet iemand wat die code is van die kluis in de kamer van die monk
Snel even een koopavondje pakken, want hij ligt al in de winkels.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:42 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Hebben we het hier over de PAL of Import versie.
Want is ie nou al uit?
Zojah moet ik toch echt zo ff een game winkel in rennen.....
et begint met 2 iig....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Tranqualizer het volgende:
hey weet iemand wat die code is van die kluis in de kamer van die monk
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:15 schreef Chillmeister het volgende:
chapter 9 heb ik net afJa ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbaas in chapter 10 zuigt ook trouwens
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dat is die vogel toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook
Eindbaas in chapter 10 zuigt ook trouwens
Zow hee! Week non stop gespeeld ofzo?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:22 schreef Tommie84 het volgende:
En hop, uitgespeeld.
2 dagen ziek thuis geweest.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zow hee! Week non stop gespeeld ofzo?
Prachtig spel idd,... zit nu met 15 uur net over de helftquote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zag hem net bij Gammo, ziet er echt geweldig uit allemaal!
Maar toch niet mijn spel, ik kan geen combo's onthouden en ik suck in eindbazen.
Ik zag toch iets anders. Totaal lege omgevingen en een zuper eentonige game. Hopelijk speelt ie beter als ze hier hebben laten zien.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zag hem net bij Gammo, ziet er echt geweldig uit allemaal!
Jij kan gewoon beter een leuke hobby zoeken geloof ikquote:Op zondag 16 mei 2004 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zag toch iets anders. Totaal lege omgevingen en een zuper eentonige game. Hopelijk speelt ie beter als ze hier hebben laten zien.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zag toch iets anders. Totaal lege omgevingen en een zuper eentonige game. Hopelijk speelt ie beter als ze hier hebben laten zien.
Vond de camera in level 1 echt zuigen maar daarna geen last meer van. Level 1 zit ook veel te dicht op elkaar vond ik. Na level 3 vond ik het echt gaaf worden.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:02 schreef Aliendrone het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: af en toe zeer frustrerend met die camera ed., maar zeker een game die je in je gamecollectie moet hebben als je van heerlijk slashen houd.
Wedden dat hij anders had gezeurd dat je door die vele vijanden en spullen de actie niet goed kunt zien en de camera gehinderd wordt?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
Jij kan gewoon beter een leuke hobby zoeken geloof ik
Ja.. of dat het jammer is dat er geen voetbal in het spel zit, kon je lekker een sidequest game doen met de eindbaasquote:Op zondag 16 mei 2004 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat hij anders had gezeurd dat je door die vele vijanden en spullen de actie niet goed kunt zien en de camera gehinderd wordt?
Of dat je niet je GBA aan je XBox kunt koppelen zodat een groene homofiele elf je kan helpen met het vinden van verborgen schatten.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:06 schreef SailingAce het volgende:
Ja.. of dat het jammer is dat er geen voetbal in het spel zit, kon je lekker een sidequest game doen met de eindbaas
idd, alleen in level 1 is het vaak irritant. Gaandeweg in het spel is het alleen maar soms irritantquote:Op zondag 16 mei 2004 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de camera in level 1 echt zuigen maar daarna geen last meer van. Level 1 zit ook veel te dicht op elkaar vond ik. Na level 3 vond ik het echt gaaf worden.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of dat je niet je GBA aan je XBox kunt koppelen zodat een groene homofiele elf je kan helpen met het vinden van verborgen schatten.
Dat laatste stukje vond ik maar zwaar klote, dat dat binnen een bepaalde tijd moest.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef Ron.666 het volgende:
w00t!
Eindelijk uitgespeeld! Na level 12 werd het een stuk makkelijker en ging het een stuk sneller. De eindbazen blijven pittig, maar het is de moeite waard om door te gaan. Prachtig spel! Vooral de video voor de eindbaas van level 15 is godlike.
Nu snel verder met "very hard"
ben je gewoon zo goed, of zitten ze gewoon in al die reviews te liegen dat het zo moeilijk isquote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef Ron.666 het volgende:
w00t!
Eindelijk uitgespeeld! Na level 12 werd het een stuk makkelijker en ging het een stuk sneller. De eindbazen blijven pittig, maar het is de moeite waard om door te gaan. Prachtig spel! Vooral de video voor de eindbaas van level 15 is godlike.
Nu snel verder met "very hard"
Heb ik ook, lekker boeie!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Maar toch niet mijn spel, ik kan geen combo's onthouden en ik suck in eindbazen.
weet je wat eentonig is?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Rot eens gauw opquote:Op zondag 16 mei 2004 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had de import versie en ben al weken bezig. Dus makkelijk is het niet. Ik had op mijn save klok iets van 28 uur staan, maar de daadwerkelijke speeltijd is minimaal het dubbele geweest. Hoe vaak heb ik niet gefrustreerd de game maar uitgezet zonder te kunnen saven. Dus ja, het is moeilijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:49 schreef taart het volgende:
[..]
ben je gewoon zo goed, of zitten ze gewoon in al die reviews te liegen dat het zo moeilijk is![]()
Je kan steeds terug lopen daar de levelsquote:Op zondag 16 mei 2004 23:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik baal wel enorm dat ik maar 46 scarabs heb gevonden, waardoor ik nu niet de oude klassiekers kan vrij spelen!![]()
Gewoon een new game starten met je oude savegame (nadat je de credits hebt gezien), dan onthoudt het spel volgens mij welke scarabs je gevonden hebt.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik had de import versie en ben al weken bezig. Dus makkelijk is het niet. Ik had op mijn save klok iets van 28 uur staan, maar de daadwerkelijke speeltijd is minimaal het dubbele geweest. Hoe vaak heb ik niet gefrustreerd de game maar uitgezet zonder te kunnen saven. Dus ja, het is moeilijk.
Ik baal wel enorm dat ik maar 46 scarabs heb gevonden, waardoor ik nu niet de oude klassiekers kan vrij spelen!![]()
super leuk spel, en je zult ook een hard-on krijgen van de graphicsquote:Op maandag 17 mei 2004 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem vandaag toch halen. Ik wil deze game gewoon uitproberen! Als ik het niet leuk vindt verkoop ik hem wel weer.
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
weet je wat eentonig is?
3 kwart van een spel zeilen dat is eentonig...
jij kan echt noooooit maar dan ook nooooit iets positiefs zeggen of denken(behalve als het van nintendo is)...hoe kan je van 3 minuten ninja gaiden nou het hele spel beoordelen?
koop dat spel maar eerst kijken of je em dan nog eentonig vind en lege omgevingen vind hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heb jij hem ook?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:20 schreef kepler het volgende:
wat is een scarab, wat kan je ermee, en waar vind je deze dingen![]()
Tuurlijk heeft Kepler hem Gijsquote:Op maandag 17 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook?![]()
![]()
Er liggen er in totaal 50 verstopt, ik heb er 3 gemist.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:52 schreef Tranqualizer het volgende:
hehe zit in lvl 6 en heb er nu 12 volgens mij heb ik er dan aardig wat gemst? of er komen er nog heel veel
500 zijn er echt niet hoor ... althans dat lijkt me niet. Dat betekent dat er 32 in 1 level zittenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:39 schreef Aliendrone het volgende:
Als je er 500 hebt gespaart/gevonden, dan open je NG 1 (oldskool). Dus mijn tip: Ga niet als een dwaas zo snel mogelijk alle levels door sprinten maar neem ook ff de tijd om locaties uit te kammen om die scarabs te vinden....
Ja dat heb ik dus ook... ben nu in level 7 en ik zit pas op 13 ofzo... Ik ben bang dat ik dat iets gemist heb...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:52 schreef Tranqualizer het volgende:
hehe zit in lvl 6 en heb er nu 12 volgens mij heb ik er dan aardig wat gemst? of er komen er nog heel veel
Heb er nu 32..... zit in stage 12.... heb er vast wel een paar gemistquote:Op maandag 17 mei 2004 11:00 schreef Aliendrone het volgende:
Kheb t ff nagekeken, sorry dat ik 500 zei was een nulletje teveel
Er zijn totaal 50 scarabs door het hele spel heen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nee, daar heb je later in het spel pas wat te zoeken.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:47 schreef Fuxl het volgende:
Is er nog iets in de graveyard te doen net voor de 2e eindbaas?
Hoeveel ?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:39 schreef EmjaY het volgende:
TE KOOP
Ninja Gaiden![]()
Spiksplinternieuw, ik verkoop hem omdat het toch niet mijn soort spel is.
Zeer kort meegespeeld en uiteraard in onbeschadigde staat.
Even via dit topic, zullen vast mensen meelezen die het spel nog niet hebben
Ciao
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij hem ook?![]()
![]()
Die mannetjes om je heen geven vaak blue spheres af voor krachten..... dat is handig... verder y inhouden en die hoolie op dat paard slashenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:19 schreef Limprint het volgende:
Ik krijg dat fucking paard maar niet verslagen bij chapter 2 :s
als ik dodge dan krijg ik die vuurballen van die ghosts op me af en als ik zelf probeer om aan te vallen staan die ghosts opeens voor me. Ik heb wel zo'n ninpo met 1 vlammetje, maar hoe gebruik ik die dan :s of dan toch maar het boekje lezen??
PS: forum is weer lekker traag !
Moest je die bar niet gaan zoeken ? Gebruik je map anders.... is de black button geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2004 17:01 schreef kepler het volgende:
waar moet ik heen in level 4? Ik zit bij de klokkentoren, maar daar kom ik niet verder. Ik blijf maar heen en weer lopen, en elke keer komen die mannetjes weer terug
Hierna krijg je nog 1 chapter(tje).quote:Op maandag 17 mei 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
springen met X erbij...
kzit in chap 15 ...laatste level als et goed is
Je scarabs wel volgens mij, voor de rest niet. Een typisch geval van jammer.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:23 schreef Gamedemon het volgende:
o als het een chapter(tje) is is et niet erg...
kan ik me al me scarabs + wapens gewoon weer een new game doen?
ik mis 2 scarabs namelijk(zag ik later pas in een andere save file toen ik al verder was) en de military base kom ik niet meer in namelijk
Lopen en blockenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bij die paarden in lvl 2Daar is de camera wel extreem klote, je ziet ze de helft van de tijd niet eens... En waarom kan je niet lopen en blokken tegelijk
![]()
Maar goed, verder is het wel extreem tof om Ninja te zijn
Soms een wapen soms iets anders.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:59 schreef Sheepcidus het volgende:
wanneer krijg je trouwens iets voor die scarabs? Ik heb alleen zo'n life of god gehad.
weet je waarom je ze de helft van de tijd niet ziet? Omdat ze teleporten en je ze de helft van de tijd dus ook niet kan zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bij die paarden in lvl 2Daar is de camera wel extreem klote, je ziet ze de helft van de tijd niet eens... En waarom kan je niet lopen en blokken tegelijk
![]()
Misschien een tip voor je voor deze knakker:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
van die rode bolletjes, die ik soms in kisten vindquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:26 schreef Aliendrone het volgende:
Hoe verhoog je eigenlijk die Ki van Ryu (Ki is dat balkje waar je vlammetjes hebt staan onder je health balk)? Kzit nu nog steed maar met 1 vlammetje in die Ki balk...
volgens mij vind je zo'n ding in chapter 4.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:35 schreef Aliendrone het volgende:
??? vaag kheb er nog niet 1 in een kist gevonden kheb er ooit 1tje uit een vijand gemept maar niet is verhoogd zover ik weet??
Ik heb heel zwak 2 uur lang vleermuizen lopen hakken, die beesten respawnen toch iedere keer weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
typisch geval van kut....
hoe kan je dan in godsnaam ooit je houten zwaard zo uber vet opgevoerd krijgen?
Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiemquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh? Is dat houten zwaard belangrijk?
Daar ga je het zwaar krijgen iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:30 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben nu bij de paarse uber bitch! Tering das moeilijk!
Ohhhquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
bij chapter 14/15 ga je vissen haten,,,....echt....kutvissen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vissen zijn toch ideaal?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
bij chapter 14/15 ga je vissen haten,,,....echt....kutvissen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt maar als die volledig geupgrade is, is dat wapen ultiem
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:05 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Die vissen zijn toch ideaal?Vigoorian FlailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door combos te makenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
Dat is een pittige tante ja....quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:01 schreef Mister_T het volgende:
Zit nog steeds bij die paarse bitch, 5 keer geprobeerd vandaagIk probeer het morgen nog wel 1 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er zelf ook dik 8 keer over gedaan ofzo![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is een pittige tante ja....Morgen maar ff proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er zelf ook dik 8 keer over gedaan ofzo![]()
nu is het bedtijd
Xbox Live: Anormius
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:05 schreef Gamedemon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
Die aso's die je in chapter 4 tegenkomt ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Aliendrone het volgende:
Iemand tips om die gasten van de Black Spider Ninja Clan een beetje redelijk snel neer te halen? die gasten zijn vet snel en rossen je echt binnen 30 sec. de pulp in...
En chapter 5....quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die aso's die je in chapter 4 tegenkomt ?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:05 schreef Gamedemon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef Tommie84 het volgende:
[..]dankje...is echt kut zonder potions..mischien ff terug naar de winkel baggeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |