Rosa moet maar eens een keer iets krijgen met iemandquote:Op maandag 10 mei 2004 16:41 schreef BVO het volgende:
Iemand een leuke verhaallijn voor Rosa dan?
* Wytze recalls the bold and the beautiful... rick & dat andere kind van Brookequote:Op maandag 10 mei 2004 16:42 schreef Shir het volgende:
Soap he?! Daar groeien kinderen ineens heel hard. In Amerika kunnen ze dat nog beter.
Ja dat zou nog eens Cute zijn.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
Rosa en Govert.
Vind je het gek? Hij komt Jef uit de schulden helpen door hem een geld bedrag aan te bieden. En Jef scheld hem helemaal verrot.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rosa moet maar eens een keer iets krijgen met iemand
Met Jef!!!
Ludo kan de Alberts toch niet lijden
Gover Player PIMPquote:Op maandag 10 mei 2004 16:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat zou nog eens Cute zijn.
Nee Rosaquote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens als je volgende keer een topic naam hier maakt met GTST erin, over mooie vrouwen, ZET DAN JANINE ERIN!!!!!
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Dizer het volgende:
WAT EEN KUT TITEL ZEG
We hadden toch voor mijn titel gekozen?? Gjeez, ik ga voor 30 minuten veragederen en we zijn gelijk 30 posts verderGjeeez...
Nou snel volposten dan maar want GTST #58: Ludo, playing Hide and Seek with the kids klinkt veeeel leuker!!!
Oh en trouwens als je volgende keer een topic naam hier maakt met GTST erin, over mooie vrouwen, ZET DAN JANINE ERIN!!!!!
Een Aap met dikke tieten, meer is het nietquote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yasmin![]()
Nee Janine dan...die is helemaal volgebotoxtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:56 schreef Wytze het volgende:
[..]
Een Aap met dikke tieten, meer is het niet
Hee normaal heb ik zulk soort zeikpostsquote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Dizer het volgende:
WAT EEN KUT TITEL ZEG
We hadden toch voor mijn titel gekozen?? Gjeez, ik ga voor 30 minuten veragederen en we zijn gelijk 30 posts verderGjeeez...
Nou snel volposten dan maar want GTST #58: Ludo, playing Hide and Seek with the kids klinkt veeeel leuker!!!
Gewoon voet bij stuk houden hoor!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee Rosaen Yasmin
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee Janine dan...die is helemaal volgebotoxt
wasda?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
beautiful
Maar die heeft ook al een aantal behandelingen aan haar gezicht gehad...en dan wordt een vrouw automatisch minder mooi, vind ikquote:Op maandag 10 mei 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]... Janine = beautiful.
Ik eis bewijs !quote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee Janine dan...die is helemaal volgebotoxt
synoniem voor Yasminquote:Op maandag 10 mei 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
wasda?
agreequote:Op maandag 10 mei 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die heeft ook al een aantal behandelingen aan haar gezicht gehad...en dan wordt een vrouw automatisch minder mooi, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |