Idem.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer.
Maar goed, hij komt terug.
Je zou juist blij moeten zijn voor je idoolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer.
Maar goed, hij komt terug.
Waarom zet je Robert en Stephanie niet erbij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:56 schreef BVO het volgende:
Hm, want ik heb nu deze lijst:
Arnie & Linda
Arnie & Roos
Arthur & Dian
Arthur & Jessica
Arthur & Meta
Arthur & Roos
Arthur & Suzanne
Barbara & David
Barbara & Wout
Benjamin & Anita
Benjamin & Bebe
Benjamin & Charlie
Benjamin & Daantje
Benjamin & Pascale
Ché & Kim
Chris & Charlie
Daniel & Janine
Daniel & Janine
Daniel & Jeane
Daniel & Laura
Daniel & Suzanne
Dennis & Betty
Dennis & Daantje
Dennis & Laura
Dennis & Pascale
Dr Peer & Mathilde
Dr Peer & Roos
Erik & Linda
Frits & Dian
Frits & Hannie
Frits & Martine
Gerard & Helen
Gijs & Anita
Gijs & Cleo
Gijs & Roos
Govert & Hannie
Govert & Lisette
Huib & Dian
Isabella & Charlie
Isabella & Jasmine
Janine & Sebastiaan
Jef & Anouk
Jef & Barbara
Jef & Isabella
Jef & Karin
Jef & Laura
Jef & Mira
Jef & Sylvia
Jef & Xandra
Job & Isabella
Julian & Jessica
Ludo & Bowien
Ludo & Cleo
Ludo & Dian
Ludo & Isabella
Ludo & Janine
Ludo & Jessica
Ludo & Meike
Ludo & Roxy
Ludo & Sofia
Marcus & Gladys
Marcus & Gwen
Mark & Marieke
Martin & Wil
Mickey & Anita
Mickey & Marieke
Mickey & Mirjam
Milan & Charlie
Milan & Sjors
Morris & Sjors
Morris & Tracey
Nick & Charlie
Nick & Jasmine
Opa Hoogendoorn & Suzanne
Peter & Roos
Peter & Suzanne
Philip & Laura
Ray & Janine
Ray & Pascale
Remco & Anita
Remco & Barbara
Rik & Anita
Rik & Bowien
Rik & Gladys
Rik & Hedwig
Robert & Bowien
Robert & Laura
Robert & Linda
Robert & Mathilde
Robert & Meike
Robert & Mira
Robert & Valerie
Rodney & Suzanne
Simon & Annette
Stan & Anita
Stan & Fatima
Stan & Linda
Stef & Hedwig
Stefano & Bowien
Stefano & Daantje
Stefano & Janine
Stefano & Jasmine
Stefano & Roos
Stefano & Roxy
Sydney & Charlie
Sylvester & Charlie
Sylvester & Terra
Tessel & Laura
Victor & Laura
Quequote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou juist blij moeten zijn voor je idool
Ik denk trouwens dat dit wel een leuke site is voor Beeveeootje:
Oude luitjes van GTST
Wie is Stephanie?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:10 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Waarom zet je Robert en Stephanie niet erbij?
Stefanie Kreeft, die was secretaresse bij het eerste reclamebureau van Robert, maar als niemand haar kent, is het misschien niet zo nuttig om dit koppel erbij te zetten...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is Stephanie?
Welke zin snap je niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que
Koossie Sybrandy was een hermafrodite, ze zag er zo uit tenminstequote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:14 schreef BVO het volgende:
Weet iemand of mensen als Koossie Sybrandy, Koen Heeze, Cilia de Ridder, Sonja de Wijs, Tim Waterman, Mark de Moor, etc. nog relaties hadden?
2 dingen:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:15 schreef Dada het volgende:
Ik zeg het nu ook maar eens een keer (ja MAG IK?): Wat gaan die topics snel zeg.
Oh ja met de topic titel ben ik het niet eens maar ja sommige mensen vinden janine oud en lelijk dus ja, wat doe je eraan.
De engelse titel van Dizer vind ik HELEMAAL NIETS. Hoop dan ook dat Svensational daar een stokje voor steekt.
TVP
Wat is er mis met mijn ENGELSE titel?????????????????quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:15 schreef Dada het volgende:
Ik zeg het nu ook maar eens een keer (ja MAG IK?): Wat gaan die topics snel zeg.
Oh ja met de topic titel ben ik het niet eens maar ja sommige mensen vinden janine oud en lelijk dus ja, wat doe je eraan.
De engelse titel van Dizer vind ik HELEMAAL NIETS. Hoop dan ook dat Svensational daar een stokje voor steekt.
TVP
Met de zus van Janine toch? Volgens mij heette ze Marieke.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:16 schreef Dizer het volgende:
Mark de Moor heeft iets gehad met een dochter van een homo. Daar is hij mee naar het buitenland gegaan. Haar naam weet ik niet.
En als ik het nou in het nederlands maak?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
2 dingen:
- Ik ben ook niet voor een Engelstalige titel, maar ik ben nog niet zo goed geïntegreerd hier op het forum, dus ik betwijfel of rekening zal worden gehouden met mijn mening
- wat betekent TVP? (Topic VerPester?)
Nee das later gebeurd. Toen is ie weer voor een paar afleveringen terug gekomen. Speciaal voor Marieke. Omdat ze gestoord was geworden. En Mark was toen niet meer met dat andere meisje geloof ik. Toen heeft ie haar meegenomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:19 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Met de zus van Janine toch? Volgens mij heette ze Marieke.
O dat klinkt gelijk een stuk leuker vind ikquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik het nou in het nederlands maak?
GTST #58: Ludo, verstoppertje spelen met de kinderen.
Zo goed??
Owja, misschien TerugVindPostquote:ennuh TVP = Terug Vind Topic..... geloof ik...
PRACHTIGE TITEL DIZER. Serieus, hier sta ik helemaal achter.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
Dada?
GTST #58: Ludo, verstoppertje spelen met de kinderen
is dat beter??
Coolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:25 schreef Dada het volgende:
[..]
PRACHTIGE TITEL DIZER. Serieus, hier sta ik helemaal achter.
TVP betekent Terug Vind Post
Als de meesten maar tevreden zijn. Heb geen zin om de Laatste 30 posts van deze topic en de eerste 50 posts van de volgende topic te gaan verpesten aan posts zoals:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind Hide and Seek with the Kids beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |